quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
fijn om te horen dat de wereld nog steeds hetzelfde is
welke ex?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou waarschijnlijk over 3 wkn sexdate met mijn exbeide niets beters te doen op valentijn lol
erm was dat niet al sinds de wereld cup?? in 94 of 95 dat ze in een mega gat gevallen zijn??quote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze na 2001 in zo een giga gat zijn gevallen waar ze nu nog steeds niet uit te klimmen weten.
mijn eerste meisje exquote:
vraag me alleen of af het slim is maar ach... sexuel relieve could be good hahaquote:
Ehhhm nee in 2001 zijn ze nog een keer verdwaald kampioen geworden. En ze kwamen toen ook tot in de kwart finales van de championsleague.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm was dat niet al sinds de wereld cup?? in 94 of 95 dat ze in een mega gat gevallen zijn??
Zolang je goede afspraken maakt kan t geen kwaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag me alleen of af het slim is maar ach... sexuel relieve could be good haha
we hebben nogal een haat haat verhouding en praten sinds een week of 3 weer met elkaar na weer een heeeeeeeele laaaaaaaaaange stilte lolquote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang je goede afspraken maakt kan t geen kwaad.
Is dat dan wel een goede om daar een (sex) date mee te hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we hebben nogal een haat haat verhouding en praten sinds een week of 3 weer met elkaar na weer een heeeeeeeele laaaaaaaaaange stilte lol
Ghehe... tja als je alweer meer dan half jaar droog staat word je minder kieskeurigquote:Op zondag 24 januari 2010 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat dan wel een goede om daar een (sex) date mee te hebben?
Jij kan echt 10x beter krijgen dan een afgeserveerde meid.
Schat ik sta al meer dan 3 jaar droog en dan nog zou ik mn ex niet doen!!! Dat heeft met eigenwaarde te maken enzo. Laat je niet verlagen tot dat niveau plz! Jij kan echt veel beter! Dan maar ff geen sex!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ghehe... tja als je alweer meer dan half jaar droog staat word je minder kieskeurigmaar we zien wel hoe het gaat verlopen... we hebben elkaar al een jaar niet gezien en het kan niet veel koeler worden dan laatste keer dat we elkaar zagen
ach heb geen hekel aan haar.... we zijn gewoon erg verschillend en dat is de grootste reden dat het niet werkte enzo... we gaan gewoon lekker movienight houden enzo en bij keuvelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schat ik sta al meer dan 3 jaar droog en dan nog zou ik mn ex niet doen!!! Dat heeft met eigenwaarde te maken enzo. Laat je niet verlagen tot dat niveau plz! Jij kan echt veel beter! Dan maar ff geen sex!
Dat zijn er toch meer mensen t hier met me eens of ben ik all1 met deze gedachte?
Ik heb ook geen hekel aan mn ex. Ik zie r all1 liever dood.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach heb geen hekel aan haar.... we zijn gewoon erg verschillend en dat is de grootste reden dat het niet werkte enzo... we gaan gewoon lekker movienight houden enzo en bij keuvelen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
Als je r maar niet uitnodigt puur omdat je weet dat je dan sex kan hebben.
date nog langs geweest???quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug![]()
Eerste bardienst ging gelukkig goed![]()
Nu lekker op de bank, zo even Gossip Girl kijken
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nodig dan mij uit" bedoelt ie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |