mijn sick mind liet de combinatie poes en slagroom, creampie wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh... ik heb me moeten inhouden om niet laatste deel bosche bol in bek van mijn kat te douwen....hij vond slagroom wel lekker
Meisje tochquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn sick mind liet de combinatie poes en slagroom, creampie worden
Best zorgwekkend dit.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn sick mind liet de combinatie poes en slagroom, creampie worden
Misschien moet je een keer met haar gaan pratenquote:
wie wat??quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef Plums het volgende:
Ik ga de 28e februari naar HotHotHeat in Rotterdam!![]()
OMG
suuupertoffe band (als je van die muziek houdt enzoquote:
Het haar van die zanger.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Plums het volgende:
[..]
suuupertoffe band (als je van die muziek houdt enzo) die zelden in NL is
en ze hebben nieuw album coming up
vorige album was al veel meer indie/pop dan t eerste, maar de eerste was met n andere zanger en gemaakt toen ze op de pillen of coke ofzoiets zaten.die is echt helemaal gespaced.. maar laatste album is dit t bekendste nr. van denk ik :
Ja manquote:
Mooie tijd toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja manvriendin waarmee ik ga is heeelemaal verliefd op die gast, hahaha die gaat kwíjlen daar, hahaha
alleen kut dat de eerste trein terug pas om kwart voor 6 's ochtends gaat
je kan hier prima stappen tot die tijdquote:
het is sowieso beter dan dat kanker hardcore van boven.... wat bijna elke godganse dag aanstaat mja hoe zeg je tegen een hardcore lover dat het irritante trieste kut herrie is wat mijn zwaar irriteert zonder hem over de zeik te krijgen aangezien het volgens mij een behoorlijke agressieveling is met fout opgeschroren kop en petje op z'n knar??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Plums het volgende:
[..]
suuupertoffe band (als je van die muziek houdt enzo) die zelden in NL is
en ze hebben nieuw album coming up
vorige album was al veel meer indie/pop dan t eerste, maar de eerste was met n andere zanger en gemaakt toen ze op de pillen of coke ofzoiets zaten.die is echt helemaal gespaced.. maar laatste album is dit t bekendste nr. van denk ik :
Zijn we ook van plan, weten alleen geen tentjes, en de weg niet enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan hier prima stappen tot die tijd
ja gadverquote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is sowieso beter dan dat kanker hardcore van boven.... wat bijna elke godganse dag aanstaat mja hoe zeg je tegen een hardcore lover dat het irritante trieste kut herrie is wat mijn zwaar irriteert zonder hem over de zeik te krijgen aangezien het volgens mij een behoorlijke agressieveling is met fout opgeschroren kop en petje op z'n knar??
dat je het leuk vind bij het stappen zou ik misschien nog wel willen snappen (ok dat lieg ik) maar toch niet gewoon voor thuis?? volgens mij vinden de meeste " gabbers" dat buiten het feesten niet eens leukquote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Zijn we ook van plan, weten alleen geen tentjes, en de weg niet enzo
[..]
ja gadverecht fucking verschrikkelijk
beleefd doen werkt dan waarschijnlijk ook niet
flippen toch wel uit denk ik
wat voor tentjes vind je leuk? bruine kroeg, discotheek, alternatiever?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Zijn we ook van plan, weten alleen geen tentjes, en de weg niet enzo
[..]
mn ex luisterde ook veel 'geluid'.. niet zozeer alleen hardcore, maar eeh.. ja ben de naam alweer kwijt.. verdrongen enzo. die dwong ik gewoon om t af te zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat je het leuk vind bij het stappen zou ik misschien nog wel willen snappen (ok dat lieg ik) maar toch niet gewoon voor thuis?? volgens mij vinden de meeste " gabbers" dat buiten het feesten niet eens leuk
alternatiever en bruine kroegen iddquote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor tentjes vind je leuk? bruine kroeg, discotheek, alternatiever?
en de weg is meestal niet heel moeilijkzijn niet ver van t station vandaan enzo
Techno?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Plums het volgende:
[..]
mn ex luisterde ook veel 'geluid'.. niet zozeer alleen hardcore, maar eeh.. ja ben de naam alweer kwijt.. verdrongen enzo. die dwong ik gewoon om t af te zettenik voelde mn hersencellen anders gewoon afsterven
ik wilde je net rotown aanraden ja. Het is wel te lopen op zich, 20 minuutjes denk ik, maar geen lastige routequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Plums het volgende:
[..]
alternatiever en bruine kroegen idd
aah oke, verdwalen we dus niet
Ligt Rotown ook in de buurt van t station?
Neee, techno is wel muziek te noemenquote:
Ja in Rotown is dat concertquote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde je net rotown aanraden ja. Het is wel te lopen op zich, 20 minuutjes denk ik, maar geen lastige routeof is daar je concert al ( dikke kans)
in dezelfde straat als rotown ( de nieuwe binnenweg) zit verderop aan de zelfde kant de vagabond, leuk bruinig kroegje welkomen vaak wat artistiekelingen enzo
Hard House? Vin'k persoonlijk wel lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Neee, techno is wel muziek te noemen![]()
echt n mix van hardcore met nog meer crap bedoel ik
Nee echt niks met bekendere muziek erin.. echt gelúid he.. bliepbliep vrotvrot weeeet ik veel wat voor deuntjes ze daarin gooienquote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hard House? Vin'k persoonlijk wel lekker, indien de setting daar goed voor is. Cyberdog in London bijvoorbeeld
Venetian Snares?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee echt niks met bekendere muziek erin.. echt gelúid he.. bliepbliep vrotvrot weeeet ik veel wat voor deuntjes ze daarin gooienteringherrie, echt verschrikkelijk.
Da's toch al iets meer de DnB kant uit of niet? Volgens mij kon ik daar wel wat van aanhoren..quote:
ze zou ook nog naar popfront gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
slaap lekker, ik heb cynt trouwens nog niet online gezien, dat belooft wat
wb cutie piequote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet naar Popfront geweest..
Wel gezellig thee gedronken, gekletst en 3 kussen gehad bij het weg gaan. Donderdag misschien een drankje in PF doen. Dan maar eens voorstellen om thee bij mij te doen..
One step at a time.
Breakcore wellicht?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Neee, techno is wel muziek te noemen![]()
echt n mix van hardcore met nog meer crap bedoel ik
3 kussen, dat klinkt alsof hij je 3x op de wang gekust had terwijl hij je een hand gaf en tot ziens zij......?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet naar Popfront geweest..
Wel gezellig thee gedronken, gekletst en 3 kussen gehad bij het weg gaan. Donderdag misschien een drankje in PF doen. Dan maar eens voorstellen om thee bij mij te doen..
One step at a time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |