mijn sick mind liet de combinatie poes en slagroom, creampie wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh... ik heb me moeten inhouden om niet laatste deel bosche bol in bek van mijn kat te douwen....hij vond slagroom wel lekker
Meisje tochquote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn sick mind liet de combinatie poes en slagroom, creampie worden
Best zorgwekkend dit.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn sick mind liet de combinatie poes en slagroom, creampie worden
Misschien moet je een keer met haar gaan pratenquote:
wie wat??quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef Plums het volgende:
Ik ga de 28e februari naar HotHotHeat in Rotterdam!![]()
OMG
suuupertoffe band (als je van die muziek houdt enzoquote:
Het haar van die zanger.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Plums het volgende:
[..]
suuupertoffe band (als je van die muziek houdt enzo) die zelden in NL is
en ze hebben nieuw album coming up
vorige album was al veel meer indie/pop dan t eerste, maar de eerste was met n andere zanger en gemaakt toen ze op de pillen of coke ofzoiets zaten.die is echt helemaal gespaced.. maar laatste album is dit t bekendste nr. van denk ik :
Ja manquote:
Mooie tijd toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja manvriendin waarmee ik ga is heeelemaal verliefd op die gast, hahaha die gaat kwíjlen daar, hahaha
alleen kut dat de eerste trein terug pas om kwart voor 6 's ochtends gaat
je kan hier prima stappen tot die tijdquote:
het is sowieso beter dan dat kanker hardcore van boven.... wat bijna elke godganse dag aanstaat mja hoe zeg je tegen een hardcore lover dat het irritante trieste kut herrie is wat mijn zwaar irriteert zonder hem over de zeik te krijgen aangezien het volgens mij een behoorlijke agressieveling is met fout opgeschroren kop en petje op z'n knar??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Plums het volgende:
[..]
suuupertoffe band (als je van die muziek houdt enzo) die zelden in NL is
en ze hebben nieuw album coming up
vorige album was al veel meer indie/pop dan t eerste, maar de eerste was met n andere zanger en gemaakt toen ze op de pillen of coke ofzoiets zaten.die is echt helemaal gespaced.. maar laatste album is dit t bekendste nr. van denk ik :
Zijn we ook van plan, weten alleen geen tentjes, en de weg niet enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan hier prima stappen tot die tijd
ja gadverquote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is sowieso beter dan dat kanker hardcore van boven.... wat bijna elke godganse dag aanstaat mja hoe zeg je tegen een hardcore lover dat het irritante trieste kut herrie is wat mijn zwaar irriteert zonder hem over de zeik te krijgen aangezien het volgens mij een behoorlijke agressieveling is met fout opgeschroren kop en petje op z'n knar??
dat je het leuk vind bij het stappen zou ik misschien nog wel willen snappen (ok dat lieg ik) maar toch niet gewoon voor thuis?? volgens mij vinden de meeste " gabbers" dat buiten het feesten niet eens leukquote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Zijn we ook van plan, weten alleen geen tentjes, en de weg niet enzo
[..]
ja gadverecht fucking verschrikkelijk
beleefd doen werkt dan waarschijnlijk ook niet
flippen toch wel uit denk ik
wat voor tentjes vind je leuk? bruine kroeg, discotheek, alternatiever?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Zijn we ook van plan, weten alleen geen tentjes, en de weg niet enzo
[..]
mn ex luisterde ook veel 'geluid'.. niet zozeer alleen hardcore, maar eeh.. ja ben de naam alweer kwijt.. verdrongen enzo. die dwong ik gewoon om t af te zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat je het leuk vind bij het stappen zou ik misschien nog wel willen snappen (ok dat lieg ik) maar toch niet gewoon voor thuis?? volgens mij vinden de meeste " gabbers" dat buiten het feesten niet eens leuk
alternatiever en bruine kroegen iddquote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor tentjes vind je leuk? bruine kroeg, discotheek, alternatiever?
en de weg is meestal niet heel moeilijkzijn niet ver van t station vandaan enzo
Techno?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Plums het volgende:
[..]
mn ex luisterde ook veel 'geluid'.. niet zozeer alleen hardcore, maar eeh.. ja ben de naam alweer kwijt.. verdrongen enzo. die dwong ik gewoon om t af te zettenik voelde mn hersencellen anders gewoon afsterven
ik wilde je net rotown aanraden ja. Het is wel te lopen op zich, 20 minuutjes denk ik, maar geen lastige routequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Plums het volgende:
[..]
alternatiever en bruine kroegen idd
aah oke, verdwalen we dus niet
Ligt Rotown ook in de buurt van t station?
Neee, techno is wel muziek te noemenquote:
Ja in Rotown is dat concertquote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde je net rotown aanraden ja. Het is wel te lopen op zich, 20 minuutjes denk ik, maar geen lastige routeof is daar je concert al ( dikke kans)
in dezelfde straat als rotown ( de nieuwe binnenweg) zit verderop aan de zelfde kant de vagabond, leuk bruinig kroegje welkomen vaak wat artistiekelingen enzo
Hard House? Vin'k persoonlijk wel lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Neee, techno is wel muziek te noemen![]()
echt n mix van hardcore met nog meer crap bedoel ik
Nee echt niks met bekendere muziek erin.. echt gelúid he.. bliepbliep vrotvrot weeeet ik veel wat voor deuntjes ze daarin gooienquote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hard House? Vin'k persoonlijk wel lekker, indien de setting daar goed voor is. Cyberdog in London bijvoorbeeld
Venetian Snares?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee echt niks met bekendere muziek erin.. echt gelúid he.. bliepbliep vrotvrot weeeet ik veel wat voor deuntjes ze daarin gooienteringherrie, echt verschrikkelijk.
Da's toch al iets meer de DnB kant uit of niet? Volgens mij kon ik daar wel wat van aanhoren..quote:
ze zou ook nog naar popfront gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
slaap lekker, ik heb cynt trouwens nog niet online gezien, dat belooft wat
wb cutie piequote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet naar Popfront geweest..
Wel gezellig thee gedronken, gekletst en 3 kussen gehad bij het weg gaan. Donderdag misschien een drankje in PF doen. Dan maar eens voorstellen om thee bij mij te doen..
One step at a time.
Breakcore wellicht?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Neee, techno is wel muziek te noemen![]()
echt n mix van hardcore met nog meer crap bedoel ik
3 kussen, dat klinkt alsof hij je 3x op de wang gekust had terwijl hij je een hand gaf en tot ziens zij......?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet naar Popfront geweest..
Wel gezellig thee gedronken, gekletst en 3 kussen gehad bij het weg gaan. Donderdag misschien een drankje in PF doen. Dan maar eens voorstellen om thee bij mij te doen..
One step at a time.
truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit meer wakker worden is ook zo permanent...
Zeg dat nou nietquote:
Maar ik wil het nog niet wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Ja sorry, maar met dat ik het niet zeg wordt het niet plots 20 graden warmer...
Anders had ik wel verteld of hij heel goed kon zoenen of nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
3 kussen, dat klinkt alsof hij je 3x op de wang gekust had terwijl hij je een hand gaf en tot ziens zij......?
for some reason I wouldn't mind maar ik ben niet meer in die fase in het leven dat ik het mijzelf aan doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit meer wakker worden is ook zo permanent...
Dank je wel voor deze vrolijke noot in de ochtendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
for some reason I wouldn't mind maar ik ben niet meer in die fase in het leven dat ik het mijzelf aan doen
ohja mogguh!
heej voor mij is het al een vooruitgang dat het om het even is leven of dood.... 2,5 jaar geleden wilde ik niet eens meer leven.... je bekijkt het te negatiefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze vrolijke noot in de ochtend
van zelfmoord willen plegen tot het accepteren dat je leeft..... is in mijn opinie een beheurlijke vooruitgangquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, kweet niet of ik dat anders kan zien. Maar dat zal wel bij mij liggen.
Ja, dat is wel zo. Maar zoals je het net zei, kan ik het nog niet als positief zien. Wel als positieverquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van zelfmoord willen plegen tot het accepteren dat je leeft..... is in mijn opinie een beheurlijke vooruitgang
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar zoals je het net zei, kan ik het nog niet als positief zien. Wel als positiever
misschien van de week ff proberen naar de bios tegaan ik word echt helemaal gek thuisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga zo ook even de sportschool bellen om lekker te zonnebanken morgen
heb zo'n pathe kaart.... dus tja.... dan ga je wel regelmatig maar ik heb geen idee hoe lang ik kan zitten in een normale stoel (en die stoelen zitten goed) dus misschien goeie test om van de week ff te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Bios is ook altijd leuk inderdaad.. Mijn week zit alweer propvol met leuke dingen.
Vanmorgen zag ik een mailtjeDat ik extra kan/moet werken. Beetje jammer dat het nooit eerst gevraagd wordt....
maar.... betekend dit dan gewoon dat je niet de reacite hebt gekregen waarop je hebt gehoopt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Anders had ik wel verteld of hij heel goed kon zoenen of niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van zelfmoord willen plegen tot het accepteren dat je leeft..... is in mijn opinie een beheurlijke vooruitgang
En plotseling vrij krijgen is zeker onmogelijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Bios is ook altijd leuk inderdaad.. Mijn week zit alweer propvol met leuke dingen.
Vanmorgen zag ik een mailtjeDat ik extra kan/moet werken. Beetje jammer dat het nooit eerst gevraagd wordt....
ongeveer heel mijn leven tot 2 jaar geleden (al heb ik nog wel eens zwakte momenten van goh het hoeft niet meer van mij, maar zal altijd depressie gevoelig blijven)quote:
waarom ging het 2 jaar terug dan beter? (PM/MSN kan ook hoor, als je het niet hier neer wil zetten)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ongeveer heel mijn leven tot 2 jaar geleden (al heb ik nog wel eens zwakte momenten van goh het hoeft niet meer van mij, maar zal altijd depressie gevoelig blijven)
het was dat ik toen bang was voor de dood dat ik het niet deed (toen kwam angststoornis ff van pas lol)
Dat is sowieso al onmogelijk.. Laatst moest ik even een woensdagmiddag vrijnemen. Hele bedrijf in rep en roer.. Dan moet er een collega invallen die dan weer niet allen ins- en outs weet..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En plotseling vrij krijgen is zeker onmogelijk?
Inderdaad.. Hebben echt gezellig gekletst, gelachen enzo. Maar verder, niets...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar.... betekend dit dan gewoon dat je niet de reacite hebt gekregen waarop je hebt gehoopt?
och houdt het topic intressant en ik schaam me er niet voor. het is een deel van mijn leven en dat deel zal altijd aanwezig zijn in mijn leven. er voor wegrennen heeft geen nut.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
waarom ging het 2 jaar terug dan beter? (PM/MSN kan ook hoor, als je het niet hier neer wil zetten)
Blij dat ik nooit aan de AD gegaan ben... Lijkt me helemaal niets, kunstmatig vrolijk zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
och houdt het topic intressant en ik schaam me er niet voor. het is een deel van mijn leven en dat deel zal altijd aanwezig zijn in mijn leven. er voor wegrennen heeft geen nut.
Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met antidepressiva, ben er nu al weer 9 maanden vanafal moet ik zeggen dat ik het af en toe best mis hoor, leven was echt zo makkelijk met die shit je maakt je echt nergens druk om, wat dus ook wel weer een probleem was, maar wel heerlijk leeg hoofd
kunstmatig vrolijk is ook vrolijk was mijn motto, had ik het niet gedaan dan was de kans zeer groot geweest dat ik dit niet meer had getyptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit aan de AD gegaan ben... Lijkt me helemaal niets, kunstmatig vrolijk zijn.
tja, wat dat betreft had ik het geluk van een hele goede vriendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kunstmatig vrolijk is ook vrolijk was mijn motto, had ik het niet gedaan dan was de kans zeer groot geweest dat ik dit niet meer had getypt
Zo erg is t niet..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit aan de AD gegaan ben... Lijkt me helemaal niets, kunstmatig vrolijk zijn.
het bleek niet alleen depressie te zijn....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tja, wat dat betreft had ik het geluk van een hele goede vriend
Maar de depressies zijn idd zwaar irritant
care to share?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het bleek niet alleen depressie te zijn....
Plumsje! Goed geslapen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:12 schreef Plums het volgende:
[..]
Zo erg is t niet..
En n hele goede goeiemiddag verder(<-- dat is eigen vrolijkheid dánkzij kunstmatige vrolijkheid
![]()
)
heb nooit echt vrienden gehad, geen band met ouders dus was eigenlijk altijd alleen.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tja, wat dat betreft had ik het geluk van een hele goede vriend
Maar de depressies zijn idd zwaar irritant
ik denk alleen niet dat AD voor iedereen is weg gelegdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:12 schreef Plums het volgende:
[..]
Zo erg is t niet..
En n hele goede goeiemiddag verder(<-- dat is eigen vrolijkheid dánkzij kunstmatige vrolijkheid
![]()
)
zie pmquote:
Jaaa héél goed, jij? Ik sms jou nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plumsje! Goed geslapen?Nog 3 nachtjes
hoe bedoel je? dat niet iedereen er baat bij heeft of zo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nooit echt vrienden gehad, geen band met ouders dus was eigenlijk altijd alleen.....
[..]
ik denk alleen niet dat AD voor iedereen is weg gelegd
goh... herkenbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nooit echt vrienden gehad, geen band met ouders dus was eigenlijk altijd alleen.....
Heb ook prima geslapen, jammer dat de wekker moest gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Jaaa héél goed, jij? Ik sms jou nogdalijk eventjes lunchen.
dat ook maar ook denk ik niet dat iedereen het trekt dat er behoorlijke bijwerkingen aan zit en ook dat niet iedereen het trekt dat ze zo nja oppervlakkig wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Jaaa héél goed, jij? Ik sms jou nogdalijk eventjes lunchen.
[..]
hoe bedoel je? dat niet iedereen er baat bij heeft of zo?
Ik kreeg een wake-up smsje van mn date van vanavondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb ook prima geslapen, jammer dat de wekker moest gaan![]()
Oeh, zie hem vanzelf verschijnen
heb je wel gelijk ja.. de bijwerkingen hebben gelukkig bij mij nooit zo lang geduurd en waren niet echt heftig.. wel 2x echt getript in de eerste nacht van t slikkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat ook maar ook denk ik niet dat iedereen het trekt dat er behoorlijke bijwerkingen aan zit en ook dat niet iedereen het trekt dat ze zo nja oppervlakkig worden
moet nog ontbijtenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik kreeg een wake-up smsje van mn date van vanavondwel veels te vroeg, maar ach, blijft leuk
Nu lunch
lekkelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:28 schreef Plums het volgende:
[..]
ik ga broodje gezond of met tonijn halen, wil je ook?
laat ik nou niet voor de kmar werkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:
KZ? Alle vingers nog?
Pool bijt pink van marechaussee af op Schiphol
mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat ik nou niet voor de kmar werken
Ik vergeet telkens waar je nou wel voor werktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat ik nou niet voor de kmar werken
voor dat bedrijf wat de telegraaf 2wkn lang heeft afgezeken na 25 decemberquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens waar je nou wel voor werkt
Ik lees de Telegraaf niet (en dat siert mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor dat bedrijf wat de telegraaf 2wkn lang heeft afgezeken na 25 december
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lees de Telegraaf niet (en dat siert mij)
cutequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
sow, heb toch een partij lekker geslapenwerd ook eens tijd, na twee weken amper slapen
![]()
ow en heel heel miss ben ik een klein beetje vliefd aan het worden
maar ik wil niet soft en kwijlerig en ontoerekeningsvatbaar worden hoorquote:
Alsof ik dat verschil hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik wil niet soft en kwijlerig en ontoerekeningsvatbaar worden hoor, als ik onzin ga uitkramen moeten jullie het zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm lees net wat smsjes terug van linda... aantal aan het wissen.... god merk nu ineens dat ik haar mis
I knowquote:
heeft iets weg van "aaah t poepiewoekie poepie ventje aaaaah " etc etcquote:
Doe mij een teiltje aub.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft iets weg van "aaah t poepiewoekie poepie ventje aaaaah " etc etc
awwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm lees net wat smsjes terug van linda... aantal aan het wissen.... god merk nu ineens dat ik haar mis
van dat allereerste berichtje nog steeds?quote:
moet ook heeeel mijn best doen om haar niet te smsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aww,
ze weet niet wat ze mist
noobsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb gister al thee bij hem gedronken dus we gaan vooruit.. Al kreeg ik de indruk dat hij het vriendschappelijk ziet. 3 kussen gehad bij het weg gaan en afgesproken dat we donderdag een drankje in Popfront gaan doen. Vanmorgen dus een casual smsje gestuurd maar nog geen antwoord.. (gelukkig weet ik wel dat hij niet, zoals ikzelf, constant met zijn telefoon bezig is)
Aaaahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef Plums het volgende:
verdorie ik begin nerveus te worden over vanavond.. dat mag nietdan word ik lame en nerdy
Zou toch haast denken van wel, maar hij is toch die zo verlegen is, of nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Zou hij het dan ook niet door hebben trouwens? Bedoel...
Begint t al om 7?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Aaaah![]()
( Ik heb een zeer gehaaste vrijdagmiddag voor de boeg, 15.16 trein, 18.07 aankomst Sittard. Dan snel naar Cherry haar huis, tas dumpen, t-shirtje aan, optutten en gaaaan. 19:00 is MakeBelieve..)
Hoi Cyntia,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Zou toch haast denken van wel, maar hij is toch die zo verlegen is, of nietMisschien ligt t daaraan, wacht ie op n move van jou?
[..]
Begint t al om 7?ik moet werken tot kwart op 7.. ojee
Tietenshirt, een normale heeft bij mij gister niet gewerktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Plums het volgende:
En ik weet niet wat ik aan moet vanavondeen gewoon tshirt of een tietenshirtje
AAAHH
ik heb te lang niet gedate verdorie
tietenshirtjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Plums het volgende:
AAAHH
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Cyntiaa het volgende:
En anders geef ik je een verslag hoe het was
awwwwwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad.. Hebben echt gezellig gekletst, gelachen enzo. Maar verder, niets...
als je hem/haar alleen voor de sex wil een tietenshirtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Plums het volgende:
AAAHH
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm, ik denk erover om dan vrijdag maar een tietenshirt aan te doen
je hebt gelijk, beter alle vrouwen in coltruiquote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beter alle vrouwen in coltrui
Vrijdag zie ik Plumsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
want vrijdag zag je hem weer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat je tietenshirts stom vondquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Braamyo het volgende:
dussss.... voor plums het Tieten shirt en niet voor hem, ik ben verward.....Donderdag zie ik hem weer dus zal dan ook even iets leuks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik doe alleen een tietenshirt aan wanneer plums dat ook doet![]()
Dat zou je toch overlaten aan mensen die daar ervaring mee hebben?quote:
President van de wereld?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou je toch overlaten aan mensen die daar ervaring mee hebben?![]()
Ik vind het gewoon een grappig woord.![]()
En typische vrouwendiscussie, en vrouwelijk gebrek aan besluitvaardigheid. Geen enkele man denkt zo lang na over zijn kleding. Daarom kunnen jullie nooit president van de wereld worden.
Nee, maar we gaan het ook niet uren/dagen/weken/maanden van te voren bedenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
President van de wereld?![]()
Jij trekt dus altijd zo maar wat uit de kast voordat je op stap gaat?
Ik kijk gewoon in mijn kast en kies wat ik aan wil trekken, ik ga er niet over filosoferen, alles proberen en erin voor de spiegel staan, het overleggen op Fok! enzovoorts. Het zijn je eigen kleren, je hebt ze al eens aangehad, je weet toch hoe het je staat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
President van de wereld?![]()
Jij trekt dus altijd zo maar wat uit de kast voordat je op stap gaat?
Dat sowieso inderdaad, wat trek jij vrijdag aan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan het ook niet uren/dagen/weken/maanden van te voren bedenken.
is het dan niet makkelijker om gewoon geen shirt te dragen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Donderdag zie ik hem weer dus zal dan ook even iets leuks aan doen![]()
En ik doe alleen een tietenshirt aan wanneer plums dat ook doet
Antwoord: klerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad, wat trek jij vrijdag aan?![]()
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen, rustig..
Een shirtje kan ook een versiertechniek zijn
jah opzich wel weer mee eens, het is spanneder omdat je wilt weten wat er onder de verpakking zitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen, rustig..
Een shirtje kan ook een versiertechniek zijn
Hehehe dealquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Donderdag zie ik hem weer dus zal dan ook even iets leuks aan doen![]()
En ik doe alleen een tietenshirt aan wanneer plums dat ook doet
Ik ben pas om half 8 thuis, moet dan nog eten en om 8 moet ik bij hem zijn..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan het ook niet uren/dagen/weken/maanden van te voren bedenken.
( Baby doelt ook op iets andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef Plums het volgende:
[..]
Hehehe deal![]()
![]()
[..]
Ik ben pas om half 8 thuis, moet dan nog eten en om 8 moet ik bij hem zijn..Vandaar uren vantevoren bedenken
jouw sigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal wat minder hard door je hoofd rennen
altijd als in altijd of sinds de winter?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ben ik toch altijd zo verdomd moe?
scherpe vraagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd als in altijd of sinds de winter?
Altijd, hoewel met vlagen, is niet alleen voorbehouden aan de winter, helaas....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd als in altijd of sinds de winter?
Want waarom?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Seven. het volgende:
Irritant, ik moet SEX eens in AT zetten.
Ik ga er even vanuit dat Linda je ex is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk je lekker naar de zonnebank te gaan (wel weer lekker kleurtje) plopt linda keihard in me gedachten en kan haar sindsdien weer niet loslaten (ging een dag goed zucht)
echt dat vervelen is niet goed voor mijn humeur, voel me eigenlijk stiekum zo omlaag glijden dat ik echt echt echt moet oppassen dat ik niet naar een depressie glijd
Nope, werkt niet....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef Braamyo het volgende:
actief zijn lijd tot actief zijn, dus hoe actiever je bent, hoe minder moe je word
was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkochtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat Linda je ex is?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkocht
maar het gaat al 4 maanden gewoon kut en dat begint nu zijn emotionele tol te eisen
I am just an emotional wreck!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
O jammer om te horen dat het zo slecht met je gaat...
Weet je ook hoe het komt of heeft het geen specifieke reden?
vandaag gebeld dat ik stop met persoonlijkheids problematiek en adhd kliniek gebeld dat ik er heen wil en meds wil... nu wachten op belletje terugquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]da's wel kut ja. maar kan het me goed voorstellen, aangezien je je steeds niet lekker voelt enzo. stapelt beetje op elkaar zo. Kan je het daar bij de psych niet over hebben om te proberen het afglijdproces te stoppen? je was net klaar met het depressieve gedoe, zou zo fijn zijn als dat een beetje doorzet
Dan moet je maar net familie en vrienden hebben. Of dat ze er voor open staan om te helpen. Dat is lang niet altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo ben ik geen fan van de meeste medicatie want ik denk dat ieder mens prima instaat is om voor zich zelf te zorgen, alhoewel ze soms zelf denken van niet. Dat de hulp van vrienden en familie daarbij soms hard nodig is, is alleen maar begrijpelijk.
Ik vind het echt rot om te horen dat je jezelf een emotioneel vrak noemt, of dit nu terecht is of niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik wou dat ik wat voor je kon doen, want ik houd er niet van als mensen zich echt rot voelen....
nja we had het er al vanmorgen over met Rvlaak zonder anti depressiva die ik vroeger had had ik hier vandaag niet meer gepost. Ik ben opzich ook geen fan van medicijnen maar ik trek mijn adhd niet meer word gek van mijn niet kunnen concentreren, geen rust in mijn donder en met 10 dingen tegelijk bezig zijn en de rest vergeten wat er toe doetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo ben ik geen fan van de meeste medicatie want ik denk dat ieder mens prima instaat is om voor zich zelf te zorgen, alhoewel ze soms zelf denken van niet. Dat de hulp van vrienden en familie daarbij soms hard nodig is, is alleen maar begrijpelijk.
Ik vind het echt rot om te horen dat je jezelf een emotioneel vrak noemt, of dit nu terecht is of niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik wou dat ik wat voor je kon doen, want ik houd er niet van als mensen zich echt rot voelen....
Ik ken hetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk je lekker naar de zonnebank te gaan (wel weer lekker kleurtje) plopt linda keihard in me gedachten en kan haar sindsdien weer niet loslaten (ging een dag goed zucht)
echt dat vervelen is niet goed voor mijn humeur, voel me eigenlijk stiekum zo omlaag glijden dat ik echt echt echt moet oppassen dat ik niet naar een depressie glijd
pff van me familie moet ik het sowieso al niet hebben en ben sowieso niet goed in hulp vragen bij die paar vrienden die ik al wel hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je maar net familie en vrienden hebben. Of dat ze er voor open staan om te helpen. Dat is lang niet altijd.
Voorgeschiedenis: dit is een dame waar ik al een jaar een oogje op heb maar we zagen elkaar 1 of 2 keer per maand. Sinds nieuwjaar zijn we naar elkaar toe gegroeid. Ik ben nog in het proces van een jongen uit mijn systeem krijgen (wat rapper gaat nu). Laatste 2 weken denk ik veel meer aan haar dan aan hem. Dit is superfijnquote:Meid, je spookt door mijn hoofd. I like your energy, meer dan vriendschap maar niet verliefd. Ik weet niet wat jij ervan vindt, ben nu wat emo. Ongesteld enzo.. Maar ik moest het even kwijt. Kunnen we hier donderdag over praten? Kus
das nog het naarste dat je het voelt komen en dat wat je ook doet je niet het gevoel hebt dat je er grip op krijgtquote:
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef Seven. het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!
Ik krijg net een sms waar ik al een paar weken op zat te wachten.
[..]
Voorgeschiedenis: dit is een dame waar ik al een jaar een oogje op heb maar we zagen elkaar 1 of 2 keer per maand. Sinds nieuwjaar zijn we naar elkaar toe gegroeid. Ik ben nog in het proces van een jongen uit mijn systeem krijgen (wat rapper gaat nu). Laatste 2 weken denk ik veel meer aan haar dan aan hem. Dit is superfijn.
Maar ook: kalm aan, kalm aan. No pressure. Het gekke is dat ik dat totaal niet voel bij haar, ze hoeft mijn vertrouwen niet meer te winnen en ze weet allang hoe ik in elkaar zit. Maar ik moest me wel inhouden om haar niet te zoenen of steeds aan haar te zitten en weet ik veel wat.
. Nou ja, als ik het maar niet verziek, de rest zien we wel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??
Je kan er niets aan doen. Het over komt je. Je kan niets doen om je beter te voelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das nog het naarste dat je het voelt komen en dat wat je ook doet je niet het gevoel hebt dat je er grip op krijgt
Ja, op de terugweg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??
waarom stop je met pers.probl? en wat is een adhd kliniek?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I am just an emotional wreck!
[..]
vandaag gebeld dat ik stop met persoonlijkheids problematiek en adhd kliniek gebeld dat ik er heen wil en meds wil... nu wachten op belletje terug
misschien dat concerta werkt tegen dat continu denken word er gek van![]()
![]()
ik zit nu in ziektewet, herstellen van een kleine hernia, doe al niets anders dan 10 dagen onderuit liggen, ik kan niet lang reizen en niet al te lang zitten. Al zou ik er tussen uit willen familie is geen optie en veel vrienden heb ik niet, geen geld voor een hoteltje etc etc etc dus tjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef Braamyo het volgende:
Heb je wel eens nagedacht over een tijdelijke verandering van omgeving?
Pak je weekend tas, en spring vrijdag na het werk de trein in, opweg naar een familie lid of kennis, waar je dan heerlijk ff 2 dagen uit die routine bent. Weg van alles, neem een goed boek mee, neem een lekker lange douche, of bad. Steek een paar kaarsen aan ipv lampen, enzak gewoon lekker onderuit op de bank, keertje vroeg naar bed.
Ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen, ik vind het wel schokkend om te horen dat je er wellicht niet meer geweest zou zijn. Want ik weet zeker, hoe erg het mischien nu allemaal voelt, het een keer beter word.
Ook weet ik dat je dat waarschijnlijk al duizend keer gehoord hebt, en mischien weet je diep van binnen ook wel dat het zo is. Alleen ik weet uit eigen ervaring dat je daar op dit moment helemaal niks aan hebt. Hoe jammerlijk dat ook mag klinken
Eet smakelijk!quote:
Ook gij, Tally?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik dacht dat ik niet meer ongesteld was en vanmorgen tijdens het ketsen bleek dus van wel.
Eet smakelijk
Ja ik ben helaas ongesteld heidenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben helaas ongesteld heiden
Maar snel weer vanaf
Kom ik even lomp er tussendoor zeilenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkocht
maar het gaat al 4 maanden gewoon kut en dat begint nu zijn emotionele tol te eisen
O ja maar ik heb er toch altijd maar weinig last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Het geneest altijd wel voorspoedig.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik dacht dat ik niet meer ongesteld was en vanmorgen tijdens het ketsen bleek dus van wel.
Eet smakelijk
quote:
Herkenbaar. Alhoewel de relatie met mijn ouders het afgelopen jaar wel beter is geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff van me familie moet ik het sowieso al niet hebben en ben sowieso niet goed in hulp vragen bij die paar vrienden die ik al wel heb
Dat weet je nietquote:
1 feb. Ja geloof het wel!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
Tally: ik ben maandag in utrechten jij
Dank je, mijn nasi is heerlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Eet smakelijk
Mooiquote:
Goed punt, help me mijn onwetendheid te ontstijgen...quote:
Whehehehehe...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goed punt, help me mijn onwetendheid te ontstijgen...
adhd kliniek is van psyQ en je mag maar 1 behandelaar tegelijk hebben. Ik kan wel leuk nu een behandeling volgen maar ik merk dat ik er niet bij ben dus heeft het geen nut dus eerst rust in kop, dan gaat de rest ook makkelijkerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom stop je met pers.probl? en wat is een adhd kliniek?
concerta is geen oplossing voor al je problemen natuurlijk maar het is wel het proberen waard ja. ik ben er wel wat minder depressievig van heb ik het idee. je zou eigenlijk hulp moeten hebben van iemand die en verstand heeft van adhd en van je andere shit. maar dat zou ook wel moeten kunnen bij psyQ denk ik, dat heeftook. die pakt naast zn adhd ook andere shit aan
en dat gaat ook wel heel goed moet ik zeggen. kost een bak tijd maar de laatste maanden zie ik hem wel vooruit schieten zeg maar
Maar die rust in je kopquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
adhd kliniek is van psyQ en je mag maar 1 behandelaar tegelijk hebben. Ik kan wel leuk nu een behandeling volgen maar ik merk dat ik er niet bij ben dus heeft het geen nut dus eerst rust in kop, dan gaat de rest ook makkelijker
Surinaamse trasi sambalquote:
omdat mijn leven klote is betekend niet dat ik iemand anders hun geluk niet gunquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kom ik even lomp er tussendoor zeilen.
Dame, relax. Je hebt goede tijden, slechte tijden.. Dit is een slechte tijd. Maar als je het gewoon een beetje over je heen laat komen en je er niet al te hard door laat raken, dan kom je er wel wat makkelijker doorheen. Verder zou ik zeggen: no more internetdating voorlopig. Wees lief voor jezelf, wanneer je maar kunt en op welke manier je maar kunt. Je hebt het verdiend. Echt.
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet je niet
[..]
1 feb. Ja geloof het wel!Es kijken of het lukt dat we gaan uhm iets samen gaan doen
Smsenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar die rust in je kopMoeilijk om te krijgen. Ik heb maar op 1 moment rust in mijn kop en dat is als ik suf van de medicijnen ben
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Tally het volgende:
[..]
SmsenIk heb er genoeg! Om te versturen
Weet ik, dame. En je leven is niet klote, het is NU klote. Je bent een taaie, hopelijk krijg je snel medicijnen en dan heb je in ieder geval niet zo'n tornado in je kop. Kun je dingen op een rijtje zetten en weer een beetje genieten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat mijn leven klote is betekend niet dat ik iemand anders hun geluk niet gun
ach concentreer me voorlopig maar op logician dan hihi
geen idee zou terug gebeld worden 1 dezer dagen (want geduld daar zijn wij adhd'ers goed in haha)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]leuk
![]()
smssen wel wel
@KZ: ok, begrijp ik, 1 therapie tegelijk. en zoals ik al zei: bij adhd dinges pakken ze de rest ook wel min of meer mee. denk dat het een verstandige keuze is. ben je al achter een afspraak aangegaan? enig idee op wat voor termijn je terecht zou kunnen?
Op het moment voornamelijk slaappillenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]waar zit jij dan aan?
rust in je kop als je adhd hebt is nog op een andere manier te krijgen natuurlijk
Soenuhhhhhquote:
ah okiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee zou terug gebeld worden 1 dezer dagen (want geduld daar zijn wij adhd'ers goed in haha)
alleen jammer dat er telkens wat tussen komt tussen logi en mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weet ik, dame. En je leven is niet klote, het is NU klote. Je bent een taaie, hopelijk krijg je snel medicijnen en dan heb je in ieder geval niet zo'n tornado in je kop. Kun je dingen op een rijtje zetten en weer een beetje genieten.
Ghe, you and Logi. En jullie ruggen.
Dat is handel joh!quote:
Ik heb een hele tas volquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef heiden6 het volgende:
Een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen was toen ik 16 was stoppen met allerlei medicijnen. Maar ja, dat valt natuurlijk geenszins te generaliseren.
Is goed hoor, levert vast geld op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een hele tas volJe mag ze allemaal hebben
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Op het moment voornamelijk slaappillen
AD slik ik al een tijdje niet meer. Maar ik heb nog genoeg voor een paar jaar
Ook slik ik nog wel eens wat van mijn moeder of Oma
[..]
Soenuhhhhh
Kan je het een beetje?
Mijn Oma slikt valium.. Of in ieder geval dingen die er op lijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat van je moeder of oma klinkt alsof het iets heel ergs is
ehh of ik het kan? t is maar net waar je van houdt heik ben beetje rustig schijnt.
Als ik eerlijk ben wil ik een pik waarmee alles ophoudtquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben wil ik een pik waarmee alles ophoudtEn ik overal vanaf ben.
hebben jullie al eens uitgezocht of jullie adhd hebben?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn Oma slikt valium.. Of in ieder geval dingen die er op lijken.
En mijn moeder heeft ook van alles om dr rustig te houden.
Schijnt in de familie te zitten
Pikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben wil ik een pik waarmee alles ophoudtEn ik overal vanaf ben.
O MY GODquote:
Beste typo ooit.quote:
lulquote:
Nee dat is nooit uitgezocht. Maar ik denk dat ik te stil ben voor een adhd-erquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hebben jullie al eens uitgezocht of jullie adhd hebben?
nja ik slaap al niet eens als ik loramet ofzoiets slik dus ik hoef niet aan de slaappillen
maar ik heb concerta, daar slaap ik ook op
en kan jijwel een beetje soene dan
Zoiets bedoel ik dus ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pik![]()
De pil van Drion. Daarna heb je nooit meer ergens last van
Ja dat gaat dus niet hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lulje daar maar eens uit
ADD-ers zijn ook soms wat stiller.... maargoed ik ga je niets aanpraten enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat is nooit uitgezocht. Maar ik denk dat ik te stil ben voor een adhd-er
Ik moet wel altijd bewegen maar heb (tegenwoordig) niet vaak meer dat ik ook echt heen en weer moet lopen ofzo
Bij mijn Oma komt het meer van de dingen die ze heeft mee gemaakt in haar leven. Bij mijn moeder weet ik het eigenlijk niet. Het is nu niet alsof ze een kut leven heeft gehad ofzo
Bij mij komt het gewoon ook van dingen die ik heb mee gemaakt. Angsten die ik er door ontwikkeld heb.
Ja ik kan goed zoenen
[..]
Zoiets bedoel ik dus ook
Je hoeft me ook niets aan te praten want ik laat me niets aanpratenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ADD-ers zijn ook soms wat stiller.... maargoed ik ga je niets aanpraten enzo
en angsten zijn niet grappig nee
eerst zien dan geloven!
je kan dan altijd nog add hebben ipv adhdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd bewegen maar heb (tegenwoordig) niet vaak meer dat ik ook echt heen en weer moet lopen ofzo
Bij mijn Oma komt het meer van de dingen die ze heeft mee gemaakt in haar leven. Bij mijn moeder weet ik het eigenlijk niet. Het is nu niet alsof ze een kut leven heeft gehad ofzo
Bij mij komt het gewoon ook van dingen die ik heb mee gemaakt. Angsten die ik er door ontwikkeld heb.
Ja ik kan goed zoenen
[..]
Zoiets bedoel ik dus ook
Ik ben praatziek als ik me niet op mijn gemak voelt of juist ontzettend op mijn gemak voelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan dan altijd nog add hebben ipv adhd
ik stuiter ook niet echt heel erg rond, mijn adhd is vrij subtiel (op praatziek na)
dan zoen ik je en mag zij kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niets aan te praten want ik laat me niets aanpraten
Dat heb ik al genoeg gedaan![]()
Zien? Als je me ziet zoenen heb je dr nog niets aan
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik kan goed zoenen
[..]
Zoiets bedoel ik dus ook
Whehehe dan heeft ze er nog steeds niets aanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zoen ik je en mag zij kijken
Pics?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm kijk het voor de grap es naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben praatziek als ik me niet op mijn gemak voelt of juist ontzettend op mijn gemak voel
Alles wat er tussen zit... ben ik vrij stil
Ik kan slecht tegen cafeïneDan stuiter ik letterlijk rond
Bij mijn vorige baas was het een keer zo erg dat ik rondjes ben gaan rennen om het pand
ja maar ik welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe dan heeft ze er nog steeds niets aan
Hoe kijken ze dat na?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm kijk het voor de grap es na
maar ik ga lekker liggen tv kijken....
quote:
http://www.psyq.nl/programma/ADHD-bij-volwassenen kijk hier maar esquote:
Bedankt voor het aanbod, maar ik test Tally zelf wel evenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar je bent wel redelijk hyper enzo. net alsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan dan altijd nog add hebben ipv adhd
ik stuiter ook niet echt heel erg rond, mijn adhd is vrij subtiel (op praatziek na)
No offence, maar met zo'n test heeft iedereen ADHD.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.psyq.nl/programma/ADHD-bij-volwassenen kijk hier maar es
enne ze doen dat dmv vragenlijsten
Nee hoor ik heb volgens die test geen ADHDquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
No offence, maar met zo'n test heeft iedereen ADHD.
Ik doe liever de Tally-test.![]()
ik heb het beide beide met score 8 van 9 en dat is behoorlijk hoogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar je bent wel redelijk hyper enzo. net alsDie is ook niet echt druk maar wel altijd hyper en stilzitten kan ie ook niet.
en praatziek...zucht... pff daar heb ik ook last van jazo stom! met concerta is t gelukkig wat minder
en ik ben ook niet zo heel druk geloof ik. toch KZ? mja ik weet ook nog steeds niet of ik ADD of ADHD heb hahaha
Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil niet eens weten wat er bij mij uit zo komen als ik het concentratievermogen had de test af te maken.
Mja ik wind me altijd zo op als ik zulke dingen moet doen bij een arts ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil niet eens weten wat er bij mij uit zo komen als ik het concentratievermogen had de test af te maken.
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
Althans voor mij dan
Dat klinkt als ADHDquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!
Is het al afgelopen? Kan ik al weg? Kan ik al stoppen? Weet je ik maak het wel niet af
Uitslag zelftestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Tally het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
Wss is het al gemeld (heb alweer bijna een hele dag gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!
Is het al afgelopen? Kan ik al weg? Kan ik al stoppen? Weet je ik maak het wel niet af
np... Best vreemd met mums, cynt & mij in 1 topicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Tally het volgende:
Nee dat is nog niet genoemd. Dank je wel!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np... Best vreemd met mums, cynt & mij in 1 topic
Wrom bang voor dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet wel van het bestaan van het topic hoor
Ik weet dat Mummy er rond hangt.
Misschien dat ik me ooit eens laat testen. Ik ben er nogal huiverig voor. Ondanks dat er dan eindelijk uit zou komen wat er aan de hand zou zijn
Mja waarvoor precies weet ik niet. Ik hou er niet van als iemand in mijn hoofd gaat wroeten.quote:
bij de diagnose gaan ze niet wroeten, enkel als je therapie krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja waarvoor precies weet ik niet. Ik hou er niet van als iemand in mijn hoofd gaat wroeten.
Dat had ik bij de psychiater ook![]()
Ook 1 van de reden dat ik geen tot zeer weinig vrienden heb. Anders leren mensen me kennen
Getsie.quote:
Therapie.. *ril*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bij de diagnose gaan ze niet wroeten, enkel als je therapie krijgt.
Nee. Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Getsie.
Zo eng of raar ben je heus niet.
Weet ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En diagnose is nou net geen therapie
kwam er uit dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ikHeb al eens in die molen gezeten
Om eerlijk te zijn weet ik het niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik het niet.
Ik heb meer dan een jaar bij een psychiater gelopen. Van een aantal keer in de week tot op het laatst elke week.
Maar ik weet niet wat er is uitgekomen. Ja dat ik hulp nodig heb. Maar dat ik het niet accepteer.
Je kan altijd je dossier opvragen bij de toko waar je behandelt werd. Staat, als het goed is, een diagnose is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg AD. Gesprekjes. Slaapmedicijnen.
Nee ik heb er nooit naar gevraagd. Omdat het me eerlijk gezegd toen geen reet interesseerde
Ik zou het kunnen opvragen via mijn huisarts. Die heeft alles als het goed is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan altijd je dossier opvragen bij de toko waar je behandelt werd. Staat, als het goed is, een diagnose is.
doen, lezen, dan verder kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen opvragen via mijn huisarts. Die heeft alles als het goed is.
Hij heeft er mijn toestemming voor gehad toentertijd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |