Ik vergeet telkens waar je nou wel voor werktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
laat ik nou niet voor de kmar werken
voor dat bedrijf wat de telegraaf 2wkn lang heeft afgezeken na 25 decemberquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens waar je nou wel voor werkt
Ik lees de Telegraaf niet (en dat siert mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor dat bedrijf wat de telegraaf 2wkn lang heeft afgezeken na 25 december
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lees de Telegraaf niet (en dat siert mij)
cutequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
sow, heb toch een partij lekker geslapenwerd ook eens tijd, na twee weken amper slapen
![]()
ow en heel heel miss ben ik een klein beetje vliefd aan het worden
maar ik wil niet soft en kwijlerig en ontoerekeningsvatbaar worden hoorquote:
Alsof ik dat verschil hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik wil niet soft en kwijlerig en ontoerekeningsvatbaar worden hoor, als ik onzin ga uitkramen moeten jullie het zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm lees net wat smsjes terug van linda... aantal aan het wissen.... god merk nu ineens dat ik haar mis
I knowquote:
heeft iets weg van "aaah t poepiewoekie poepie ventje aaaaah " etc etcquote:
Doe mij een teiltje aub.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft iets weg van "aaah t poepiewoekie poepie ventje aaaaah " etc etc
awwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm lees net wat smsjes terug van linda... aantal aan het wissen.... god merk nu ineens dat ik haar mis
van dat allereerste berichtje nog steeds?quote:
moet ook heeeel mijn best doen om haar niet te smsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aww,
ze weet niet wat ze mist
noobsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb gister al thee bij hem gedronken dus we gaan vooruit.. Al kreeg ik de indruk dat hij het vriendschappelijk ziet. 3 kussen gehad bij het weg gaan en afgesproken dat we donderdag een drankje in Popfront gaan doen. Vanmorgen dus een casual smsje gestuurd maar nog geen antwoord.. (gelukkig weet ik wel dat hij niet, zoals ikzelf, constant met zijn telefoon bezig is)
Aaaahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef Plums het volgende:
verdorie ik begin nerveus te worden over vanavond.. dat mag nietdan word ik lame en nerdy
Zou toch haast denken van wel, maar hij is toch die zo verlegen is, of nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Zou hij het dan ook niet door hebben trouwens? Bedoel...
Begint t al om 7?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Aaaah![]()
( Ik heb een zeer gehaaste vrijdagmiddag voor de boeg, 15.16 trein, 18.07 aankomst Sittard. Dan snel naar Cherry haar huis, tas dumpen, t-shirtje aan, optutten en gaaaan. 19:00 is MakeBelieve..)
Hoi Cyntia,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Zou toch haast denken van wel, maar hij is toch die zo verlegen is, of nietMisschien ligt t daaraan, wacht ie op n move van jou?
[..]
Begint t al om 7?ik moet werken tot kwart op 7.. ojee
Tietenshirt, een normale heeft bij mij gister niet gewerktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Plums het volgende:
En ik weet niet wat ik aan moet vanavondeen gewoon tshirt of een tietenshirtje
AAAHH
ik heb te lang niet gedate verdorie
tietenshirtjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Plums het volgende:
AAAHH
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Cyntiaa het volgende:
En anders geef ik je een verslag hoe het was
awwwwwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad.. Hebben echt gezellig gekletst, gelachen enzo. Maar verder, niets...
als je hem/haar alleen voor de sex wil een tietenshirtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Plums het volgende:
AAAHH
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm, ik denk erover om dan vrijdag maar een tietenshirt aan te doen
je hebt gelijk, beter alle vrouwen in coltruiquote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beter alle vrouwen in coltrui
Vrijdag zie ik Plumsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
want vrijdag zag je hem weer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat je tietenshirts stom vondquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Braamyo het volgende:
dussss.... voor plums het Tieten shirt en niet voor hem, ik ben verward.....Donderdag zie ik hem weer dus zal dan ook even iets leuks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik doe alleen een tietenshirt aan wanneer plums dat ook doet![]()
Dat zou je toch overlaten aan mensen die daar ervaring mee hebben?quote:
President van de wereld?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou je toch overlaten aan mensen die daar ervaring mee hebben?![]()
Ik vind het gewoon een grappig woord.![]()
En typische vrouwendiscussie, en vrouwelijk gebrek aan besluitvaardigheid. Geen enkele man denkt zo lang na over zijn kleding. Daarom kunnen jullie nooit president van de wereld worden.
Nee, maar we gaan het ook niet uren/dagen/weken/maanden van te voren bedenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
President van de wereld?![]()
Jij trekt dus altijd zo maar wat uit de kast voordat je op stap gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |