ADD-ers zijn ook soms wat stiller.... maargoed ik ga je niets aanpraten enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat is nooit uitgezocht. Maar ik denk dat ik te stil ben voor een adhd-er
Ik moet wel altijd bewegen maar heb (tegenwoordig) niet vaak meer dat ik ook echt heen en weer moet lopen ofzo
Bij mijn Oma komt het meer van de dingen die ze heeft mee gemaakt in haar leven. Bij mijn moeder weet ik het eigenlijk niet. Het is nu niet alsof ze een kut leven heeft gehad ofzo
Bij mij komt het gewoon ook van dingen die ik heb mee gemaakt. Angsten die ik er door ontwikkeld heb.
Ja ik kan goed zoenen
[..]
Zoiets bedoel ik dus ook
Je hoeft me ook niets aan te praten want ik laat me niets aanpratenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ADD-ers zijn ook soms wat stiller.... maargoed ik ga je niets aanpraten enzo
en angsten zijn niet grappig nee
eerst zien dan geloven!
je kan dan altijd nog add hebben ipv adhdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd bewegen maar heb (tegenwoordig) niet vaak meer dat ik ook echt heen en weer moet lopen ofzo
Bij mijn Oma komt het meer van de dingen die ze heeft mee gemaakt in haar leven. Bij mijn moeder weet ik het eigenlijk niet. Het is nu niet alsof ze een kut leven heeft gehad ofzo
Bij mij komt het gewoon ook van dingen die ik heb mee gemaakt. Angsten die ik er door ontwikkeld heb.
Ja ik kan goed zoenen
[..]
Zoiets bedoel ik dus ook
Ik ben praatziek als ik me niet op mijn gemak voelt of juist ontzettend op mijn gemak voelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan dan altijd nog add hebben ipv adhd
ik stuiter ook niet echt heel erg rond, mijn adhd is vrij subtiel (op praatziek na)
dan zoen ik je en mag zij kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niets aan te praten want ik laat me niets aanpraten
Dat heb ik al genoeg gedaan![]()
Zien? Als je me ziet zoenen heb je dr nog niets aan
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik kan goed zoenen
[..]
Zoiets bedoel ik dus ook
Whehehe dan heeft ze er nog steeds niets aanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zoen ik je en mag zij kijken
Pics?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm kijk het voor de grap es naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben praatziek als ik me niet op mijn gemak voelt of juist ontzettend op mijn gemak voel
Alles wat er tussen zit... ben ik vrij stil
Ik kan slecht tegen cafeïneDan stuiter ik letterlijk rond
Bij mijn vorige baas was het een keer zo erg dat ik rondjes ben gaan rennen om het pand
ja maar ik welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe dan heeft ze er nog steeds niets aan
Hoe kijken ze dat na?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm kijk het voor de grap es na
maar ik ga lekker liggen tv kijken....
quote:
http://www.psyq.nl/programma/ADHD-bij-volwassenen kijk hier maar esquote:
Bedankt voor het aanbod, maar ik test Tally zelf wel evenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar je bent wel redelijk hyper enzo. net alsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan dan altijd nog add hebben ipv adhd
ik stuiter ook niet echt heel erg rond, mijn adhd is vrij subtiel (op praatziek na)
No offence, maar met zo'n test heeft iedereen ADHD.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.psyq.nl/programma/ADHD-bij-volwassenen kijk hier maar es
enne ze doen dat dmv vragenlijsten
Nee hoor ik heb volgens die test geen ADHDquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
No offence, maar met zo'n test heeft iedereen ADHD.
Ik doe liever de Tally-test.![]()
ik heb het beide beide met score 8 van 9 en dat is behoorlijk hoogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar je bent wel redelijk hyper enzo. net alsDie is ook niet echt druk maar wel altijd hyper en stilzitten kan ie ook niet.
en praatziek...zucht... pff daar heb ik ook last van jazo stom! met concerta is t gelukkig wat minder
en ik ben ook niet zo heel druk geloof ik. toch KZ? mja ik weet ook nog steeds niet of ik ADD of ADHD heb hahaha
Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil niet eens weten wat er bij mij uit zo komen als ik het concentratievermogen had de test af te maken.
Mja ik wind me altijd zo op als ik zulke dingen moet doen bij een arts ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil niet eens weten wat er bij mij uit zo komen als ik het concentratievermogen had de test af te maken.
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
Althans voor mij dan
Dat klinkt als ADHDquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!
Is het al afgelopen? Kan ik al weg? Kan ik al stoppen? Weet je ik maak het wel niet af
Uitslag zelftestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Tally het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
Wss is het al gemeld (heb alweer bijna een hele dag gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!
Is het al afgelopen? Kan ik al weg? Kan ik al stoppen? Weet je ik maak het wel niet af
np... Best vreemd met mums, cynt & mij in 1 topicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Tally het volgende:
Nee dat is nog niet genoemd. Dank je wel!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np... Best vreemd met mums, cynt & mij in 1 topic
Wrom bang voor dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet wel van het bestaan van het topic hoor
Ik weet dat Mummy er rond hangt.
Misschien dat ik me ooit eens laat testen. Ik ben er nogal huiverig voor. Ondanks dat er dan eindelijk uit zou komen wat er aan de hand zou zijn
Mja waarvoor precies weet ik niet. Ik hou er niet van als iemand in mijn hoofd gaat wroeten.quote:
bij de diagnose gaan ze niet wroeten, enkel als je therapie krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja waarvoor precies weet ik niet. Ik hou er niet van als iemand in mijn hoofd gaat wroeten.
Dat had ik bij de psychiater ook![]()
Ook 1 van de reden dat ik geen tot zeer weinig vrienden heb. Anders leren mensen me kennen
Getsie.quote:
Therapie.. *ril*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bij de diagnose gaan ze niet wroeten, enkel als je therapie krijgt.
Nee. Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Getsie.
Zo eng of raar ben je heus niet.
Weet ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En diagnose is nou net geen therapie
kwam er uit dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ikHeb al eens in die molen gezeten
Om eerlijk te zijn weet ik het niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik het niet.
Ik heb meer dan een jaar bij een psychiater gelopen. Van een aantal keer in de week tot op het laatst elke week.
Maar ik weet niet wat er is uitgekomen. Ja dat ik hulp nodig heb. Maar dat ik het niet accepteer.
Je kan altijd je dossier opvragen bij de toko waar je behandelt werd. Staat, als het goed is, een diagnose is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg AD. Gesprekjes. Slaapmedicijnen.
Nee ik heb er nooit naar gevraagd. Omdat het me eerlijk gezegd toen geen reet interesseerde
Ik zou het kunnen opvragen via mijn huisarts. Die heeft alles als het goed is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan altijd je dossier opvragen bij de toko waar je behandelt werd. Staat, als het goed is, een diagnose is.
doen, lezen, dan verder kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen opvragen via mijn huisarts. Die heeft alles als het goed is.
Hij heeft er mijn toestemming voor gehad toentertijd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |