Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
Althans voor mij dan
Dat klinkt als ADHDquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!
Is het al afgelopen? Kan ik al weg? Kan ik al stoppen? Weet je ik maak het wel niet af
Uitslag zelftestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Tally het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
Wss is het al gemeld (heb alweer bijna een hele dag gemistquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd. JESUS WAT VEEL VRAGEN?!?!?!
Is het al afgelopen? Kan ik al weg? Kan ik al stoppen? Weet je ik maak het wel niet af
np... Best vreemd met mums, cynt & mij in 1 topicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Tally het volgende:
Nee dat is nog niet genoemd. Dank je wel!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np... Best vreemd met mums, cynt & mij in 1 topic
Wrom bang voor dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet wel van het bestaan van het topic hoor
Ik weet dat Mummy er rond hangt.
Misschien dat ik me ooit eens laat testen. Ik ben er nogal huiverig voor. Ondanks dat er dan eindelijk uit zou komen wat er aan de hand zou zijn
Mja waarvoor precies weet ik niet. Ik hou er niet van als iemand in mijn hoofd gaat wroeten.quote:
bij de diagnose gaan ze niet wroeten, enkel als je therapie krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja waarvoor precies weet ik niet. Ik hou er niet van als iemand in mijn hoofd gaat wroeten.
Dat had ik bij de psychiater ook![]()
Ook 1 van de reden dat ik geen tot zeer weinig vrienden heb. Anders leren mensen me kennen
Getsie.quote:
Therapie.. *ril*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bij de diagnose gaan ze niet wroeten, enkel als je therapie krijgt.
Nee. Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Getsie.
Zo eng of raar ben je heus niet.
Weet ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En diagnose is nou net geen therapie
kwam er uit dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ikHeb al eens in die molen gezeten
Om eerlijk te zijn weet ik het niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik het niet.
Ik heb meer dan een jaar bij een psychiater gelopen. Van een aantal keer in de week tot op het laatst elke week.
Maar ik weet niet wat er is uitgekomen. Ja dat ik hulp nodig heb. Maar dat ik het niet accepteer.
Je kan altijd je dossier opvragen bij de toko waar je behandelt werd. Staat, als het goed is, een diagnose is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg AD. Gesprekjes. Slaapmedicijnen.
Nee ik heb er nooit naar gevraagd. Omdat het me eerlijk gezegd toen geen reet interesseerde
Ik zou het kunnen opvragen via mijn huisarts. Die heeft alles als het goed is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan altijd je dossier opvragen bij de toko waar je behandelt werd. Staat, als het goed is, een diagnose is.
doen, lezen, dan verder kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen opvragen via mijn huisarts. Die heeft alles als het goed is.
Hij heeft er mijn toestemming voor gehad toentertijd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |