Ik kijk gewoon in mijn kast en kies wat ik aan wil trekken, ik ga er niet over filosoferen, alles proberen en erin voor de spiegel staan, het overleggen op Fok! enzovoorts. Het zijn je eigen kleren, je hebt ze al eens aangehad, je weet toch hoe het je staat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
President van de wereld?![]()
Jij trekt dus altijd zo maar wat uit de kast voordat je op stap gaat?
Dat sowieso inderdaad, wat trek jij vrijdag aan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan het ook niet uren/dagen/weken/maanden van te voren bedenken.
is het dan niet makkelijker om gewoon geen shirt te dragen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Donderdag zie ik hem weer dus zal dan ook even iets leuks aan doen![]()
En ik doe alleen een tietenshirt aan wanneer plums dat ook doet
Antwoord: klerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad, wat trek jij vrijdag aan?![]()
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen, rustig..
Een shirtje kan ook een versiertechniek zijn
jah opzich wel weer mee eens, het is spanneder omdat je wilt weten wat er onder de verpakking zitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen, rustig..
Een shirtje kan ook een versiertechniek zijn
Hehehe dealquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Donderdag zie ik hem weer dus zal dan ook even iets leuks aan doen![]()
En ik doe alleen een tietenshirt aan wanneer plums dat ook doet
Ik ben pas om half 8 thuis, moet dan nog eten en om 8 moet ik bij hem zijn..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan het ook niet uren/dagen/weken/maanden van te voren bedenken.
( Baby doelt ook op iets andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef Plums het volgende:
[..]
Hehehe deal![]()
![]()
[..]
Ik ben pas om half 8 thuis, moet dan nog eten en om 8 moet ik bij hem zijn..Vandaar uren vantevoren bedenken
jouw sigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal wat minder hard door je hoofd rennen
altijd als in altijd of sinds de winter?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ben ik toch altijd zo verdomd moe?
scherpe vraagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd als in altijd of sinds de winter?
Altijd, hoewel met vlagen, is niet alleen voorbehouden aan de winter, helaas....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd als in altijd of sinds de winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |