quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
+Dat hitler hele andere aanpak hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Hij heeft waarschijnlijk ooit eens een documentaire over de opkomst van Hitler gezien en ziet nu de parallel met Wilders: een minderheid de schuld geven van vrijwel alle problemen. Niet wetende dat de situatie van Europa toen (een kleine 100 jaar geleden, midden in een 'Europese burgeroorlog') onvergelijkbaar is met die van tegenwoordig.
Dat zal best maar waarom zou je in godsnaam nogmaals Wilders vergelijken met een man die miljoenen doden op zijn geweten hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Hij heeft waarschijnlijk ooit eens een documentaire over de opkomst van Hitler gezien en ziet nu de parallel met Wilders: een minderheid de schuld geven van vrijwel alle problemen. Niet wetende dat de situatie van Europa toen (een kleine 100 jaar geleden, midden in een 'Europese burgeroorlog') onvergelijkbaar is met die van tegenwoordig.
Ik zie de PVV-knokploegen in ieder geval nog niet door de straten marcheren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef donthate het volgende:
[..]
+Dat hitler hele andere aanpak had
Het zijn beide politici?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal best maar waarom zou je in godsnaam nogmaals Wilders vergelijken met een man die miljoenen doden op zijn geweten had
Hahahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie de PVV-knokploegen in ieder geval nog niet door de straten marcheren.
Ja en Wilders heeft al miljoenen moslims laten deporteren naar het gaskampen per treinquote:
Dat dus ja. Zowel de situatie als de persoon lijken in de verste verte niet in elkaar. Lees bijvoorbeeld de biografie van Hitler door Ian Kershaw. Als je dan nog Wilders met Hitler vergelijkt kun je jezelf beter in onverdund zuur gaan baden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Meer zelfsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en Wilders heeft al miljoenen moslims laten deporteren naar het gaskampen per trein
Ach Wilders zal niet totaal dom zijn maar schat hem ook niet bijster hoog in nee, niveau scanman haalt ie zeker welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:07 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso was Hitler geniaal en gek. Wilders lijkt me geen van beide.
Hitler leed aan grootsheid waanzinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:07 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso was Hitler geniaal en gek. Wilders lijkt me geen van beide.
Maar toch had hij uiteindelijk wel gelijk met een paar van zijn ideetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Hitler leed aan grootsheid waanzinna mijn mening
Hij was geniaal maar hij had de hele wereld overkunnen nemen met stalin maar die malloot schatte zich zelf te hoog inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar toch had hij uiteindelijk wel gelijk met een paar van zijn ideetjes.
1 rijk en nu hebben we de eu
1 munt en nu hebben we de euro
Godzijdankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Hij was geniaal maar hij had de hele wereld overkunnen nemen met stalin maar die malloot schatte zich zelf te hoog in
Stalin was een untermensch, een ideologische vijand, daar deel je toch de wereld niet mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Hij was geniaal maar hij had de hele wereld overkunnen nemen met stalin maar die malloot schatte zich zelf te hoog in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |