quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
+Dat hitler hele andere aanpak hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Hij heeft waarschijnlijk ooit eens een documentaire over de opkomst van Hitler gezien en ziet nu de parallel met Wilders: een minderheid de schuld geven van vrijwel alle problemen. Niet wetende dat de situatie van Europa toen (een kleine 100 jaar geleden, midden in een 'Europese burgeroorlog') onvergelijkbaar is met die van tegenwoordig.
Dat zal best maar waarom zou je in godsnaam nogmaals Wilders vergelijken met een man die miljoenen doden op zijn geweten hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Hij heeft waarschijnlijk ooit eens een documentaire over de opkomst van Hitler gezien en ziet nu de parallel met Wilders: een minderheid de schuld geven van vrijwel alle problemen. Niet wetende dat de situatie van Europa toen (een kleine 100 jaar geleden, midden in een 'Europese burgeroorlog') onvergelijkbaar is met die van tegenwoordig.
Ik zie de PVV-knokploegen in ieder geval nog niet door de straten marcheren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef donthate het volgende:
[..]
+Dat hitler hele andere aanpak had
Het zijn beide politici?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal best maar waarom zou je in godsnaam nogmaals Wilders vergelijken met een man die miljoenen doden op zijn geweten had
Hahahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie de PVV-knokploegen in ieder geval nog niet door de straten marcheren.
Ja en Wilders heeft al miljoenen moslims laten deporteren naar het gaskampen per treinquote:
Dat dus ja. Zowel de situatie als de persoon lijken in de verste verte niet in elkaar. Lees bijvoorbeeld de biografie van Hitler door Ian Kershaw. Als je dan nog Wilders met Hitler vergelijkt kun je jezelf beter in onverdund zuur gaan baden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Meer zelfsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en Wilders heeft al miljoenen moslims laten deporteren naar het gaskampen per trein
Ach Wilders zal niet totaal dom zijn maar schat hem ook niet bijster hoog in nee, niveau scanman haalt ie zeker welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:07 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso was Hitler geniaal en gek. Wilders lijkt me geen van beide.
Hitler leed aan grootsheid waanzinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:07 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso was Hitler geniaal en gek. Wilders lijkt me geen van beide.
Maar toch had hij uiteindelijk wel gelijk met een paar van zijn ideetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Hitler leed aan grootsheid waanzinna mijn mening
Hij was geniaal maar hij had de hele wereld overkunnen nemen met stalin maar die malloot schatte zich zelf te hoog inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar toch had hij uiteindelijk wel gelijk met een paar van zijn ideetjes.
1 rijk en nu hebben we de eu
1 munt en nu hebben we de euro
Godzijdankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Hij was geniaal maar hij had de hele wereld overkunnen nemen met stalin maar die malloot schatte zich zelf te hoog in
Stalin was een untermensch, een ideologische vijand, daar deel je toch de wereld niet mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Hij was geniaal maar hij had de hele wereld overkunnen nemen met stalin maar die malloot schatte zich zelf te hoog in
hi hiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:20 schreef bascross het volgende:
Vergelijking is terecht, het zijn allebei mannen.
Ik had al eerder gehoord dat het een troll was maar dat je zo ver gaat en zo'n vergelijking maaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:23 schreef bascross het volgende:
Ben het overigens met je eens dat scanman1 een mafketel is.
Hij is een beetje wereldvreemd, maar dat zie je wel vaker aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had al eerder gehoord dat het een troll was maar dat je zo ver gaat en zo'n vergelijking maakt
Ja dat iemand anti wilders is vind ik echt best, ik moet de beste man namelijk ook niet echt. Maar om hem dan serieus te gaan vergelijken met iemand die miljoenen doden op zijn geweten heeft, come on. Ik vraag me dan serieus af in wat voor isolement of boomdorp je woontquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is een beetje wereldvreemd, maar dat zie je wel vaker aan de linkerkant.
Dus geindoctrineerde kinderen zijn schuldig aan de Holocaust, niet degenen die de kinderen indoctrineerden of degenen die bevel tot massamoord gaven? Aparte insteek...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
Niet mee eens hitler miljoenen doden op zn geweten heeft :
hitler verstond de kunst van volk leiden , zei de juiste dingen op t juiste moment enzo.
Het ombrengen van zoveel joden heeft hij niet gedaan.
Ja , het was wel wat hij wou , maar een gek mannetje met een gek snorretje kan zoveel willen.
De holocaust is uitgevoerd door brave duitsers die een 'pruisische opvoeding' genoten hadden.
zij hebben vanaf de leeftijd van twee jaar steeds weer geleerd en bevestigd gekregen dat
je een goed kind was als je gehoorzaam was. en niet alleen aan je ouders , maar domweg
gehoorzaam aan iedere vorm van gezag.
en voordat het kind twee jaar oud was dienden de liefhebbende ouders 'de wil van het kind te breken' .
dat was even niet leuk , maar men deed het toch , want dat had je tenminste voor de rest van je leven brave kinderen. de schuldigen
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus geindoctrineerde kinderen zijn schuldig aan de Holocaust, niet degenen die de kinderen indoctrineerden of degenen die bevel tot massamoord gaven? Aparte insteek...
Die zal wel gestrekt liggen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:09 schreef Garisson72 het volgende:
Scanman1 meldt zich niet in dit topic omdat hij inmiddels geband is?
Maar als het aan de PVV Almere ligt..... komen er "stadscommando's" die de orde moeten handhaven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie de PVV-knokploegen in ieder geval nog niet door de straten marcheren.
En Hitler was vegetarisch, daar hebben we er nu ook steeds meer van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar toch had hij uiteindelijk wel gelijk met een paar van zijn ideetjes.
1 rijk en nu hebben we de eu
1 munt en nu hebben we de euro
Sorry, wat? Je legt de schuldige uit als de mensen die het uitvoerden maar niet de mensen die de opdrachten gaven?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
Niet mee eens hitler miljoenen doden op zn geweten heeft :
hitler verstond de kunst van volk leiden , zei de juiste dingen op t juiste moment enzo.
Het ombrengen van zoveel joden heeft hij niet gedaan.
Ja , het was wel wat hij wou , maar een gek mannetje met een gek snorretje kan zoveel willen.
De holocaust is uitgevoerd door brave duitsers die een 'pruisische opvoeding' genoten hadden.
zij hebben vanaf de leeftijd van twee jaar steeds weer geleerd en bevestigd gekregen dat
je een goed kind was als je gehoorzaam was. en niet alleen aan je ouders , maar domweg
gehoorzaam aan iedere vorm van gezag.
en voordat het kind twee jaar oud was dienden de liefhebbende ouders 'de wil van het kind te breken' .
dat was even niet leuk , maar men deed het toch , want dat had je tenminste voor de rest van je leven brave kinderen. de schuldigen
Omdat Hitler ook niet van de een op de andere dag der Fuhrer was. Niet dat Wilders ook massamoordenaar wordt, maar bepaalde vergelijkingen snap ik. Die Wilders speelt zijn kaarten meesterlijk uit. We moeten inderdaad oppassen voor die blonde Limbo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal best maar waarom zou je in godsnaam nogmaals Wilders vergelijken met een man die miljoenen doden op zijn geweten had
Wat een achterlijke, die scanman1. Ik ken personen die veel beter in aanmerking komen voor de vergelijking met Hitler.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Na aanleiding van deze post van de meest debiele user ooit genaamd scanman1 wil ik de discussie wel verder aangaan omtrent het feit dat meneer scanman Wilders met Hitler vergelijkt.
Dit zelf gaat mij namelijk wel heel erg ver.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |