truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit meer wakker worden is ook zo permanent...
Zeg dat nou nietquote:
Maar ik wil het nog niet wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Ja sorry, maar met dat ik het niet zeg wordt het niet plots 20 graden warmer...
Anders had ik wel verteld of hij heel goed kon zoenen of nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
3 kussen, dat klinkt alsof hij je 3x op de wang gekust had terwijl hij je een hand gaf en tot ziens zij......?
for some reason I wouldn't mind maar ik ben niet meer in die fase in het leven dat ik het mijzelf aan doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit meer wakker worden is ook zo permanent...
Dank je wel voor deze vrolijke noot in de ochtendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
for some reason I wouldn't mind maar ik ben niet meer in die fase in het leven dat ik het mijzelf aan doen
ohja mogguh!
heej voor mij is het al een vooruitgang dat het om het even is leven of dood.... 2,5 jaar geleden wilde ik niet eens meer leven.... je bekijkt het te negatiefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze vrolijke noot in de ochtend
van zelfmoord willen plegen tot het accepteren dat je leeft..... is in mijn opinie een beheurlijke vooruitgangquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, kweet niet of ik dat anders kan zien. Maar dat zal wel bij mij liggen.
Ja, dat is wel zo. Maar zoals je het net zei, kan ik het nog niet als positief zien. Wel als positieverquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van zelfmoord willen plegen tot het accepteren dat je leeft..... is in mijn opinie een beheurlijke vooruitgang
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar zoals je het net zei, kan ik het nog niet als positief zien. Wel als positiever
misschien van de week ff proberen naar de bios tegaan ik word echt helemaal gek thuisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga zo ook even de sportschool bellen om lekker te zonnebanken morgen
heb zo'n pathe kaart.... dus tja.... dan ga je wel regelmatig maar ik heb geen idee hoe lang ik kan zitten in een normale stoel (en die stoelen zitten goed) dus misschien goeie test om van de week ff te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Bios is ook altijd leuk inderdaad.. Mijn week zit alweer propvol met leuke dingen.
Vanmorgen zag ik een mailtjeDat ik extra kan/moet werken. Beetje jammer dat het nooit eerst gevraagd wordt....
maar.... betekend dit dan gewoon dat je niet de reacite hebt gekregen waarop je hebt gehoopt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Anders had ik wel verteld of hij heel goed kon zoenen of niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van zelfmoord willen plegen tot het accepteren dat je leeft..... is in mijn opinie een beheurlijke vooruitgang
En plotseling vrij krijgen is zeker onmogelijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Bios is ook altijd leuk inderdaad.. Mijn week zit alweer propvol met leuke dingen.
Vanmorgen zag ik een mailtjeDat ik extra kan/moet werken. Beetje jammer dat het nooit eerst gevraagd wordt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |