abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77300203
Een jongen die ik via Popfront ken... Gister thee gedaan, gezellig gekletst. Er is nu een ietsiepietsie meer duidelijkheid na zijn sms.
pi_77300524
vanwaar die duidelijkheid dan, stond er nog meer in dan alleen thee drinken ?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:46:12 #178
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77301692
denk je lekker naar de zonnebank te gaan (wel weer lekker kleurtje) plopt linda keihard in me gedachten en kan haar sindsdien weer niet loslaten (ging een dag goed zucht)

echt dat vervelen is niet goed voor mijn humeur, voel me eigenlijk stiekum zo omlaag glijden dat ik echt echt echt moet oppassen dat ik niet naar een depressie glijd
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77301723
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Seven. het volgende:
Irritant, ik moet SEX eens in AT zetten.
Want waarom?
pi_77301819
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk je lekker naar de zonnebank te gaan (wel weer lekker kleurtje) plopt linda keihard in me gedachten en kan haar sindsdien weer niet loslaten (ging een dag goed zucht)

echt dat vervelen is niet goed voor mijn humeur, voel me eigenlijk stiekum zo omlaag glijden dat ik echt echt echt moet oppassen dat ik niet naar een depressie glijd
Ik ga er even vanuit dat Linda je ex is?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:51:08 #181
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77301897
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef Braamyo het volgende:
actief zijn lijd tot actief zijn, dus hoe actiever je bent, hoe minder moe je word
Nope, werkt niet....
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_77301914
het smsje was bijzonder positief

KZ

Nu school, duitse les, straks weer hier..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:53:44 #183
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77302021
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat Linda je ex is?
was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkocht

maar het gaat al 4 maanden gewoon kut en dat begint nu zijn emotionele tol te eisen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:05:53 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_77302564
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkocht

maar het gaat al 4 maanden gewoon kut en dat begint nu zijn emotionele tol te eisen
da's wel kut ja. maar kan het me goed voorstellen, aangezien je je steeds niet lekker voelt enzo. stapelt beetje op elkaar zo. Kan je het daar bij de psych niet over hebben om te proberen het afglijdproces te stoppen? je was net klaar met het depressieve gedoe, zou zo fijn zijn als dat een beetje doorzet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_77302585
O jammer om te horen dat het zo slecht met je gaat...

Weet je ook hoe het komt of heeft het geen specifieke reden?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:08:19 #186
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77302667
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
O jammer om te horen dat het zo slecht met je gaat...

Weet je ook hoe het komt of heeft het geen specifieke reden?
I am just an emotional wreck!
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

da's wel kut ja. maar kan het me goed voorstellen, aangezien je je steeds niet lekker voelt enzo. stapelt beetje op elkaar zo. Kan je het daar bij de psych niet over hebben om te proberen het afglijdproces te stoppen? je was net klaar met het depressieve gedoe, zou zo fijn zijn als dat een beetje doorzet
vandaag gebeld dat ik stop met persoonlijkheids problematiek en adhd kliniek gebeld dat ik er heen wil en meds wil... nu wachten op belletje terug

misschien dat concerta werkt tegen dat continu denken word er gek van
pi_77303013
zowiezo ben ik geen fan van de meeste medicatie want ik denk dat ieder mens prima instaat is om voor zich zelf te zorgen, alhoewel ze soms zelf denken van niet. Dat de hulp van vrienden en familie daarbij soms hard nodig is, is alleen maar begrijpelijk.

Ik vind het echt rot om te horen dat je jezelf een emotioneel vrak noemt, of dit nu terecht is of niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik wou dat ik wat voor je kon doen, want ik houd er niet van als mensen zich echt rot voelen....
pi_77303244
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo ben ik geen fan van de meeste medicatie want ik denk dat ieder mens prima instaat is om voor zich zelf te zorgen, alhoewel ze soms zelf denken van niet. Dat de hulp van vrienden en familie daarbij soms hard nodig is, is alleen maar begrijpelijk.

Ik vind het echt rot om te horen dat je jezelf een emotioneel vrak noemt, of dit nu terecht is of niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik wou dat ik wat voor je kon doen, want ik houd er niet van als mensen zich echt rot voelen....
Dan moet je maar net familie en vrienden hebben. Of dat ze er voor open staan om te helpen. Dat is lang niet altijd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:22:07 #189
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77303281
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Braamyo het volgende:

nja we had het er al vanmorgen over met Rvlaak zonder anti depressiva die ik vroeger had had ik hier vandaag niet meer gepost. Ik ben opzich ook geen fan van medicijnen maar ik trek mijn adhd niet meer word gek van mijn niet kunnen concentreren, geen rust in mijn donder en met 10 dingen tegelijk bezig zijn en de rest vergeten wat er toe doet
pi_77303325
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:

Ik ken het
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:23:32 #191
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77303344
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet je maar net familie en vrienden hebben. Of dat ze er voor open staan om te helpen. Dat is lang niet altijd.
pff van me familie moet ik het sowieso al niet hebben en ben sowieso niet goed in hulp vragen bij die paar vrienden die ik al wel heb
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:25:15 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77303429

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!

Ik krijg net een sms waar ik al een paar weken op zat te wachten .
quote:
Meid, je spookt door mijn hoofd. I like your energy, meer dan vriendschap maar niet verliefd. Ik weet niet wat jij ervan vindt, ben nu wat emo. Ongesteld enzo.. Maar ik moest het even kwijt. Kunnen we hier donderdag over praten? Kus
Voorgeschiedenis: dit is een dame waar ik al een jaar een oogje op heb maar we zagen elkaar 1 of 2 keer per maand. Sinds nieuwjaar zijn we naar elkaar toe gegroeid. Ik ben nog in het proces van een jongen uit mijn systeem krijgen (wat rapper gaat nu). Laatste 2 weken denk ik veel meer aan haar dan aan hem. Dit is superfijn .

Maar ook: kalm aan, kalm aan. No pressure . Het gekke is dat ik dat totaal niet voel bij haar, ze hoeft mijn vertrouwen niet meer te winnen en ze weet allang hoe ik in elkaar zit. Maar ik moest me wel inhouden om haar niet te zoenen of steeds aan haar te zitten en weet ik veel wat. . Nou ja, als ik het maar niet verziek, de rest zien we wel.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:26:58 #193
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77303519
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ken het
das nog het naarste dat je het voelt komen en dat wat je ook doet je niet het gevoel hebt dat je er grip op krijgt
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:27:54 #194
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77303562
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef Seven. het volgende:

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!

Ik krijg net een sms waar ik al een paar weken op zat te wachten .
[..]

Voorgeschiedenis: dit is een dame waar ik al een jaar een oogje op heb maar we zagen elkaar 1 of 2 keer per maand. Sinds nieuwjaar zijn we naar elkaar toe gegroeid. Ik ben nog in het proces van een jongen uit mijn systeem krijgen (wat rapper gaat nu). Laatste 2 weken denk ik veel meer aan haar dan aan hem. Dit is superfijn .

Maar ook: kalm aan, kalm aan. No pressure . Het gekke is dat ik dat totaal niet voel bij haar, ze hoeft mijn vertrouwen niet meer te winnen en ze weet allang hoe ik in elkaar zit. Maar ik moest me wel inhouden om haar niet te zoenen of steeds aan haar te zitten en weet ik veel wat. . Nou ja, als ik het maar niet verziek, de rest zien we wel.
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??
pi_77303582
Heb je wel eens nagedacht over een tijdelijke verandering van omgeving?

Pak je weekend tas, en spring vrijdag na het werk de trein in, opweg naar een familie lid of kennis, waar je dan heerlijk ff 2 dagen uit die routine bent. Weg van alles, neem een goed boek mee, neem een lekker lange douche, of bad. Steek een paar kaarsen aan ipv lampen, enzak gewoon lekker onderuit op de bank, keertje vroeg naar bed.

Ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen, ik vind het wel schokkend om te horen dat je er wellicht niet meer geweest zou zijn. Want ik weet zeker, hoe erg het mischien nu allemaal voelt, het een keer beter word.

Ook weet ik dat je dat waarschijnlijk al duizend keer gehoord hebt, en mischien weet je diep van binnen ook wel dat het zo is. Alleen ik weet uit eigen ervaring dat je daar op dit moment helemaal niks aan hebt. Hoe jammerlijk dat ook mag klinken
pi_77303646
nice, Seven..
pi_77303655
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ik zit te eten ja!

@7: nice!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77303690
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

das nog het naarste dat je het voelt komen en dat wat je ook doet je niet het gevoel hebt dat je er grip op krijgt
Je kan er niets aan doen. Het over komt je. Je kan niets doen om je beter te voelen.
Je voelt je opgefokt. Maar toch ook uhm "moe". Je hart gaat tekeer als een debiel.
En in je hoofd gaat zoveel om dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat.. Ja over haar (bij mij hem).
Je bent onwijs emotioneel. Kan eigenlijk niet functioneren zoals je dat gewoonlijk doet.
Je voelt je alles tegelijk en toch ook weer niet
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:30:40 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77303703
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ja, op de terugweg. . En we waren retegeil toen. Maar buiten zoenen is er toen niks gebeurd.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:31:07 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_77303727
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

I am just an emotional wreck!
[..]

vandaag gebeld dat ik stop met persoonlijkheids problematiek en adhd kliniek gebeld dat ik er heen wil en meds wil... nu wachten op belletje terug

misschien dat concerta werkt tegen dat continu denken word er gek van
waarom stop je met pers.probl? en wat is een adhd kliniek?
concerta is geen oplossing voor al je problemen natuurlijk maar het is wel het proberen waard ja. ik ben er wel wat minder depressievig van heb ik het idee. je zou eigenlijk hulp moeten hebben van iemand die en verstand heeft van adhd en van je andere shit. maar dat zou ook wel moeten kunnen bij psyQ denk ik, dat heeft ook. die pakt naast zn adhd ook andere shit aan en dat gaat ook wel heel goed moet ik zeggen. kost een bak tijd maar de laatste maanden zie ik hem wel vooruit schieten zeg maar
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')