Want waarom?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:29 schreef Seven. het volgende:
Irritant, ik moet SEX eens in AT zetten.
Ik ga er even vanuit dat Linda je ex is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk je lekker naar de zonnebank te gaan (wel weer lekker kleurtje) plopt linda keihard in me gedachten en kan haar sindsdien weer niet loslaten (ging een dag goed zucht)
echt dat vervelen is niet goed voor mijn humeur, voel me eigenlijk stiekum zo omlaag glijden dat ik echt echt echt moet oppassen dat ik niet naar een depressie glijd
Nope, werkt niet....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef Braamyo het volgende:
actief zijn lijd tot actief zijn, dus hoe actiever je bent, hoe minder moe je word
was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkochtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat Linda je ex is?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was mijn date van zaterdag die zwaar mislukt is maar in de week daarvoor ben ik erg op haar verkikkert en toen ik haar zag was ik verkocht
maar het gaat al 4 maanden gewoon kut en dat begint nu zijn emotionele tol te eisen
I am just an emotional wreck!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
O jammer om te horen dat het zo slecht met je gaat...
Weet je ook hoe het komt of heeft het geen specifieke reden?
vandaag gebeld dat ik stop met persoonlijkheids problematiek en adhd kliniek gebeld dat ik er heen wil en meds wil... nu wachten op belletje terugquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]da's wel kut ja. maar kan het me goed voorstellen, aangezien je je steeds niet lekker voelt enzo. stapelt beetje op elkaar zo. Kan je het daar bij de psych niet over hebben om te proberen het afglijdproces te stoppen? je was net klaar met het depressieve gedoe, zou zo fijn zijn als dat een beetje doorzet
Dan moet je maar net familie en vrienden hebben. Of dat ze er voor open staan om te helpen. Dat is lang niet altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo ben ik geen fan van de meeste medicatie want ik denk dat ieder mens prima instaat is om voor zich zelf te zorgen, alhoewel ze soms zelf denken van niet. Dat de hulp van vrienden en familie daarbij soms hard nodig is, is alleen maar begrijpelijk.
Ik vind het echt rot om te horen dat je jezelf een emotioneel vrak noemt, of dit nu terecht is of niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik wou dat ik wat voor je kon doen, want ik houd er niet van als mensen zich echt rot voelen....
nja we had het er al vanmorgen over met Rvlaak zonder anti depressiva die ik vroeger had had ik hier vandaag niet meer gepost. Ik ben opzich ook geen fan van medicijnen maar ik trek mijn adhd niet meer word gek van mijn niet kunnen concentreren, geen rust in mijn donder en met 10 dingen tegelijk bezig zijn en de rest vergeten wat er toe doetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo ben ik geen fan van de meeste medicatie want ik denk dat ieder mens prima instaat is om voor zich zelf te zorgen, alhoewel ze soms zelf denken van niet. Dat de hulp van vrienden en familie daarbij soms hard nodig is, is alleen maar begrijpelijk.
Ik vind het echt rot om te horen dat je jezelf een emotioneel vrak noemt, of dit nu terecht is of niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik wou dat ik wat voor je kon doen, want ik houd er niet van als mensen zich echt rot voelen....
Ik ken hetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk je lekker naar de zonnebank te gaan (wel weer lekker kleurtje) plopt linda keihard in me gedachten en kan haar sindsdien weer niet loslaten (ging een dag goed zucht)
echt dat vervelen is niet goed voor mijn humeur, voel me eigenlijk stiekum zo omlaag glijden dat ik echt echt echt moet oppassen dat ik niet naar een depressie glijd
pff van me familie moet ik het sowieso al niet hebben en ben sowieso niet goed in hulp vragen bij die paar vrienden die ik al wel hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je maar net familie en vrienden hebben. Of dat ze er voor open staan om te helpen. Dat is lang niet altijd.
Voorgeschiedenis: dit is een dame waar ik al een jaar een oogje op heb maar we zagen elkaar 1 of 2 keer per maand. Sinds nieuwjaar zijn we naar elkaar toe gegroeid. Ik ben nog in het proces van een jongen uit mijn systeem krijgen (wat rapper gaat nu). Laatste 2 weken denk ik veel meer aan haar dan aan hem. Dit is superfijnquote:Meid, je spookt door mijn hoofd. I like your energy, meer dan vriendschap maar niet verliefd. Ik weet niet wat jij ervan vindt, ben nu wat emo. Ongesteld enzo.. Maar ik moest het even kwijt. Kunnen we hier donderdag over praten? Kus
das nog het naarste dat je het voelt komen en dat wat je ook doet je niet het gevoel hebt dat je er grip op krijgtquote:
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef Seven. het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!
Ik krijg net een sms waar ik al een paar weken op zat te wachten.
[..]
Voorgeschiedenis: dit is een dame waar ik al een jaar een oogje op heb maar we zagen elkaar 1 of 2 keer per maand. Sinds nieuwjaar zijn we naar elkaar toe gegroeid. Ik ben nog in het proces van een jongen uit mijn systeem krijgen (wat rapper gaat nu). Laatste 2 weken denk ik veel meer aan haar dan aan hem. Dit is superfijn.
Maar ook: kalm aan, kalm aan. No pressure. Het gekke is dat ik dat totaal niet voel bij haar, ze hoeft mijn vertrouwen niet meer te winnen en ze weet allang hoe ik in elkaar zit. Maar ik moest me wel inhouden om haar niet te zoenen of steeds aan haar te zitten en weet ik veel wat.
. Nou ja, als ik het maar niet verziek, de rest zien we wel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??
Je kan er niets aan doen. Het over komt je. Je kan niets doen om je beter te voelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das nog het naarste dat je het voelt komen en dat wat je ook doet je niet het gevoel hebt dat je er grip op krijgt
Ja, op de terugweg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is dat dat meisje van het stappen die in je bed lag en ongesteld werd??
waarom stop je met pers.probl? en wat is een adhd kliniek?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I am just an emotional wreck!
[..]
vandaag gebeld dat ik stop met persoonlijkheids problematiek en adhd kliniek gebeld dat ik er heen wil en meds wil... nu wachten op belletje terug
misschien dat concerta werkt tegen dat continu denken word er gek van![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |