Was echt ontzettend leuk, en zeker niets ordinairs aanquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat nou wat, die beurs? Het lijkt me nou echt een ontzettend ordinaire aangelegenheid eerlijk gezegd.
Ik wilde er een keer naartoe maar had van mensen gehoord wat er allemaal was en vond het klinken als een hele burgerlijke aangelegenheid. Voor giechelende huisvrouwen met een pittig kort kapsel die met een dildo staan te spelen bij een kraampje.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat nou wat, die beurs? Het lijkt me nou echt een ontzettend ordinaire aangelegenheid eerlijk gezegd.
Oook dat viel me reuze mee, misschien omdat we eigenlijk weinig kraampjes écht hebben gezien, gewoon n beetje rondgewandeld, daarna swingerscafe in gegaan en daar eigenlijk niet meer uit gekomen. Maar ik vond het sowieso erg mee vallen met het aantal 'gewone huisvrouwen'quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wilde er een keer naartoe maar had van mensen gehoord wat er allemaal was en vond het klinken als een hele burgerlijke aangelegenheid. Voor giechelende huisvrouwen met een pittig kort kapsel die met een dildo staan te spelen bij een kraampje.
In mijn hoofd komt gelijk de smoezelige parenclub-associatie bovendrijvenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was echt ontzettend leuk, en zeker niets ordinairs aan
ik doe gezellig met je meequote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven kut op het moment. En nee heidendat heeft niets te maken met mijn periode
Mwah, ordinair viel best mee. Liepen wel wat mensen rond die je eigenlijk niet wil zien in die kleding, maar ach. In het Swingerscafe was het erg gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
en mensen die je niet wil zien zonder kledingquote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ordinair viel best mee. Liepen wel wat mensen rond die je eigenlijk niet wil zien in die kleding, maar ach. In het Swingerscafe was het erg gezellig
Geen foto van gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en mensen die je niet wil zien zonder kleding't is ergens jammer dat jij die oude man in string gemist hebt
want dat stellen mensen vast op prijs, als je foto's gaat maken op zo'n beurs.quote:
Ik vond die bejaarde in fel rode leren broek wel cool eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en mensen die je niet wil zien zonder kleding't is ergens jammer dat jij die oude man in string gemist hebt
Die heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond die bejaarde in fel rode leren broek wel cool eigenlijk
Ach, ik kan ook niet alles gezien hebben (gelukkig maarquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Die liep samen met zijn vrouw (?), zij had een net-hemdje aan (en dat was het)
Gewoon gaan de volgende keerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit helpt op zich niet tegen die vooroordelen.
Sommige welquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
want dat stellen mensen vast op prijs, als je foto's gaat maken op zo'n beurs.
Ok, ik zal het vooral over de mooie vrouwen en mannen in korte rokjes en ontbloot bovenlijf hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit helpt op zich niet tegen die vooroordelen.
Gezellig.. Gezellig..quote:
gedeelde leed is halve leedquote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig.. Gezellig..
Maar ik snap hem
muts!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen hertentamenen heb alleen nog maar met date gemaild etc vandaag,.... moet echt eens gaan beginnen met leren
pics or it didn't happenquote:
Check je mail.quote:
nuthingquote:
quote:
quote:
ik ben zo blij dat ik geen mapje hebquote:
lolquote:Op zondag 24 januari 2010 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen mapje heb
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen mapje heb
heb nog nooit zo'n kutdate gehad.... ze sloeg dicht, voelde zich niet op haar gemak, ze wist zelf niet waar het vandaan kwam (heb nu soort van begrepen dat ze zich telkens afsluit om zich te beschermen, heb vandaag contact met haar gehad) ik was helemaal naar de klote en depri gister, kut geslapen en ofcourse nu ook nog eens ziekig....quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nog nooit zo'n kutdate gehad.... ze sloeg dicht, voelde zich niet op haar gemak, ze wist zelf niet waar het vandaan kwam (heb nu soort van begrepen dat ze zich telkens afsluit om zich te beschermen, heb vandaag contact met haar gehad) ik was helemaal naar de klote en depri gister, kut geslapen en ofcourse nu ook nog eens ziekig....
wat een fijn weekeind was het weer/end sarcasme en nu mag ik weer 3 wkn wachten tot mijn volgende vrije
vrije weekeind!
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
behoorlijk.... maar moet zeggen van die diazepam die ik net genomen heb ik lekker kalm ben geworden lol
fijn om te horen dat de wereld nog steeds hetzelfde isquote:Op zondag 24 januari 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Ik ben er weer!
![]()
Ok ze hebben gewonnen maar t was verder weer niet om aan te zien......
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
fijn om te horen dat de wereld nog steeds hetzelfde is
welke ex?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou waarschijnlijk over 3 wkn sexdate met mijn exbeide niets beters te doen op valentijn lol
erm was dat niet al sinds de wereld cup?? in 94 of 95 dat ze in een mega gat gevallen zijn??quote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze na 2001 in zo een giga gat zijn gevallen waar ze nu nog steeds niet uit te klimmen weten.
mijn eerste meisje exquote:
vraag me alleen of af het slim is maar ach... sexuel relieve could be good hahaquote:
Ehhhm nee in 2001 zijn ze nog een keer verdwaald kampioen geworden. En ze kwamen toen ook tot in de kwart finales van de championsleague.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm was dat niet al sinds de wereld cup?? in 94 of 95 dat ze in een mega gat gevallen zijn??
Zolang je goede afspraken maakt kan t geen kwaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag me alleen of af het slim is maar ach... sexuel relieve could be good haha
we hebben nogal een haat haat verhouding en praten sinds een week of 3 weer met elkaar na weer een heeeeeeeele laaaaaaaaaange stilte lolquote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang je goede afspraken maakt kan t geen kwaad.
Is dat dan wel een goede om daar een (sex) date mee te hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we hebben nogal een haat haat verhouding en praten sinds een week of 3 weer met elkaar na weer een heeeeeeeele laaaaaaaaaange stilte lol
Ghehe... tja als je alweer meer dan half jaar droog staat word je minder kieskeurigquote:Op zondag 24 januari 2010 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat dan wel een goede om daar een (sex) date mee te hebben?
Jij kan echt 10x beter krijgen dan een afgeserveerde meid.
Schat ik sta al meer dan 3 jaar droog en dan nog zou ik mn ex niet doen!!! Dat heeft met eigenwaarde te maken enzo. Laat je niet verlagen tot dat niveau plz! Jij kan echt veel beter! Dan maar ff geen sex!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ghehe... tja als je alweer meer dan half jaar droog staat word je minder kieskeurigmaar we zien wel hoe het gaat verlopen... we hebben elkaar al een jaar niet gezien en het kan niet veel koeler worden dan laatste keer dat we elkaar zagen
ach heb geen hekel aan haar.... we zijn gewoon erg verschillend en dat is de grootste reden dat het niet werkte enzo... we gaan gewoon lekker movienight houden enzo en bij keuvelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schat ik sta al meer dan 3 jaar droog en dan nog zou ik mn ex niet doen!!! Dat heeft met eigenwaarde te maken enzo. Laat je niet verlagen tot dat niveau plz! Jij kan echt veel beter! Dan maar ff geen sex!
Dat zijn er toch meer mensen t hier met me eens of ben ik all1 met deze gedachte?
Ik heb ook geen hekel aan mn ex. Ik zie r all1 liever dood.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach heb geen hekel aan haar.... we zijn gewoon erg verschillend en dat is de grootste reden dat het niet werkte enzo... we gaan gewoon lekker movienight houden enzo en bij keuvelen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
Als je r maar niet uitnodigt puur omdat je weet dat je dan sex kan hebben.
date nog langs geweest???quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug![]()
Eerste bardienst ging gelukkig goed![]()
Nu lekker op de bank, zo even Gossip Girl kijken
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"nodig dan mij uit" bedoelt ie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel dus...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb nog nooit een date gehad met een fokkerwel meets en koffiedrink zooi maar nooit een date haha
Ik wel. ;D Morgenavond weer. ;Dquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb nog nooit een date gehad met een fokkerwel meets en koffiedrink zooi maar nooit een date haha
Met wie, met wie?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:07 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik wel. ;D Morgenavond weer. ;D
En dit was weer m'n enorm lame tvp.
Wel eens gehad dat je na een hele dag seks nog steeds zin hebt in seks? Ugh.
Is dat een fokker?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
M'n vriend, altijd m'n vriend. ;p
Een onbekende.quote:
Oh. Nou ja, mocht hij eens meelezen: HOI!!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 04:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Een onbekende.) Ik zit ondertussen meer op fok dan hij. Meer omdat hij z'n tijd aan mij besteed en ik de rest van de tijd op de pc vertoef.
De nachtquote:Op maandag 25 januari 2010 05:05 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Niet slapen brengt leuke dingen naar boven.
Ex van een vriend zegt dat ze altijd al jaloers op mij is geweest omdat ik mooi ben.
Dat meisje, daar heb ik een paar jaar mee op school gezeten, ze is zo'n drie à vier jaar ouder dan mij.
Ik kan niet tegen complimentjes..... hihi.
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:15 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat m'n vriend een fokker is. Had jullie willen meedelen wat voor een gruwelijke plannen ik en een vriend hebben bedacht voor festivals. En nu kan dat niet omdat hij het (nog) niet mag weten want dan is de verrassing er af. ;_;
Maar als het gaat gebeuren, komt er wel een filmpje van.
Of gaan er hiervan ook mensen naar Graspop? ;p
Ik hou er wel van. Sfeer, muziek, in een tentje slapen. Heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van festivals. Alleen Zwarte Cross vond ik tof eigenlijk.
Ik ook niet. Hou teveel van comfortquote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van festivals. Alleen Zwarte Cross vond ik tof eigenlijk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee hoe verleidelijk t ook is zal ik dat niet vragen omdat ik dat zelf niet wil\kan moppie.
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dus wat ik ook wilde vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet waren
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:56 schreef Braamyo het volgende:
hehe, goed nieuws iig, nog 4 nachtjes slapen, het is weer BIJNA WEEKEND !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |