Ik wel dus...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb nog nooit een date gehad met een fokkerwel meets en koffiedrink zooi maar nooit een date haha
Ik wel. ;D Morgenavond weer. ;Dquote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb nog nooit een date gehad met een fokkerwel meets en koffiedrink zooi maar nooit een date haha
Met wie, met wie?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:07 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik wel. ;D Morgenavond weer. ;D
En dit was weer m'n enorm lame tvp.
Wel eens gehad dat je na een hele dag seks nog steeds zin hebt in seks? Ugh.
Is dat een fokker?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
M'n vriend, altijd m'n vriend. ;p
Een onbekende.quote:
Oh. Nou ja, mocht hij eens meelezen: HOI!!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 04:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Een onbekende.) Ik zit ondertussen meer op fok dan hij. Meer omdat hij z'n tijd aan mij besteed en ik de rest van de tijd op de pc vertoef.
De nachtquote:Op maandag 25 januari 2010 05:05 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Niet slapen brengt leuke dingen naar boven.
Ex van een vriend zegt dat ze altijd al jaloers op mij is geweest omdat ik mooi ben.
Dat meisje, daar heb ik een paar jaar mee op school gezeten, ze is zo'n drie à vier jaar ouder dan mij.
Ik kan niet tegen complimentjes..... hihi.
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:15 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat m'n vriend een fokker is. Had jullie willen meedelen wat voor een gruwelijke plannen ik en een vriend hebben bedacht voor festivals. En nu kan dat niet omdat hij het (nog) niet mag weten want dan is de verrassing er af. ;_;
Maar als het gaat gebeuren, komt er wel een filmpje van.
Of gaan er hiervan ook mensen naar Graspop? ;p
Ik hou er wel van. Sfeer, muziek, in een tentje slapen. Heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van festivals. Alleen Zwarte Cross vond ik tof eigenlijk.
Ik ook niet. Hou teveel van comfortquote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van festivals. Alleen Zwarte Cross vond ik tof eigenlijk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee hoe verleidelijk t ook is zal ik dat niet vragen omdat ik dat zelf niet wil\kan moppie.
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dus wat ik ook wilde vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nu ben ik dan wel heel benieuwd hoe verschrikelijk puala / blush007 wel niet waren
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:56 schreef Braamyo het volgende:
hehe, goed nieuws iig, nog 4 nachtjes slapen, het is weer BIJNA WEEKEND !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |