Cultuurgeschiedenis samenvattenquote:Op zondag 24 januari 2010 04:48 schreef Avey het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog op op deze tijd
Je weet niet wat je mist!quote:Op zondag 24 januari 2010 05:06 schreef Avey het volgende:
Vind je het heel erg als ik dat niet lees?
Ik ga nu toch echt maar op een oor liggen dan
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al gesport vanochtend. Nu verder met mijnmoduleopdracht
.
Veel plezier met biertjes tappenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks mijn eerste (!!!) bardienst... Nu even uitzoeken wat ik aan doe, hoop stiekem dat mijn thee-date van maandag zich ook nog even laat zien
Tap je er ook eentje voor mij?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks!
Ik Fok! nog wel even ondertussen
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT@!!!!!quote:
Verkeerde week van de maand?quote:
Wheeheh.. Ik word niet elke maand ongesteldquote:
Ik vind mijn leven kut op het moment. En nee heidenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
vanacht weer een superfeestje gehadmet mn beste vrienden, en morgen ook nog een date
![]()
ik vind mn leven leuk
De pil is de beste uitvinding sinds de krentenbol.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wheeheh.. Ik word niet elke maand ongesteld
Maar inderdaad nu toevallig welNee.. Was eerder een geintje
Ik slik geen pilquote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De pil is de beste uitvinding sinds de krentenbol.
Dat valt toch best meequote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe schat, dat is een kleine 5 uur reizen.
quote:
Mijn hormoonhuishouding is gewoon kutquote:
De betere maanden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn hormoonhuishouding is gewoon kut![]()
Ik heb ook tijden dat ik maanden niet ongesteld word
jij met je krentenbollenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De pil is de beste uitvinding sinds de krentenbol.
@ldg: kun je alweer slapen? Dromen over D.? Zo schattig hè...![]()
Als je kinderen wil nietquote:
Oh dat zou ik ook kunnen, leven op krentenbollen (met kaas) en sigarettenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij met je krentenbollenvolgens mij ben jij de enige mens op aarde die prima zou kunnen leven op krentenbollen en sigaretten
![]()
ow eneehm, ik slaap nog steeds enigzins, eehm onregelmatigstomme hoofd van me ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |