Vodafone heeft een blox voor een donnie voor 1000 smsjesquote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom er net achter dat mn mobiele telefoon abbo eerder verloopt dan ik dachttijd voor n aanbieder met een smsbundel die groter is dan 300
Ik heb nu deze, met 1000 sms'jes voor 10 euro en onbeperkt internet voor 10 euro erbij.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom er net achter dat mn mobiele telefoon abbo eerder verloopt dan ik dachttijd voor n aanbieder met een smsbundel die groter is dan 300
oh btw... ik moet even n zonde bij je biechtenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze maand voor het eerst over de 1000 sms'jes heenga.![]()
![]()
Dan doe je je best niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Braamyo het volgende:
wat doen jullie met die 1000 sms'je, ik krijg er nog geen 50 weg in een maand
Mail maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh btw... ik moet even n zonde bij je biechten
oehh... vtelquote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh btw... ik moet even n zonde bij je biechten
50 op een weekenddag is niet uitzonderlijk eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Braamyo het volgende:
Aangezien ik geen vrienden heb. Sms ik nooitquote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Braamyo het volgende:
zelfkennis ftwquote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef heiden6 het volgende:
Dat, en dat ik een aandachtsprostituée ben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef Braamyo het volgende:
jij een aandachtsprostituee? neej dat meen je niet, had ik nou nooit achter je gezocht
Hoeveel kost jouw aandacht dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef heiden6 het volgende:
ik betaal 10 euro voor 1000 sms'jes, als ik 300 stuks verstuur betaal ik per stuk meer dan wanneer ik er 800 verstuur, dus als ik veel sms wordt het per stuk goedkoper. Eigenlijk is het dus een kwestie van zuinigheid.
Dat, en dat ik een aandachtsprostituée ben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
jezus kut T9 kent het woord hoer niet eens
1 smsjequote:
Dan is hij nog een goedkopere hoer dan Beaquote:
beter opvoedenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
jezus kut T9 kent het woord hoer niet eens
get a live and you will know it /onaardig doenquote:
Nu snap ik het.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
get a live and you will know it /onaardig doen
T9 die maakt smsen soms makkelijker omdat hij woorden voor je spelt ipv dat je eerst 2x de 1 moet intoetsen en dan 4x de z etc etc
hey sshhtttquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
ldg stuurde mij een sms'jes wat eindigde met 'kut' in plaats van kus.
T9 is voor n00bs.
hihi ldg en ik sturen een sms omdat jij jezelf smsslet noemtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
T9 is voor n00bs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ik heb een Android (BAAS!!!) en die heeft zijn eigen systeem. Ook die moet ik soms opvoedenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
T9 is voor n00bs.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihi ldg en ik sturen een sms omdat jij jezelf smsslet noemt
zo kom je wel aan je aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
neem je geen kinderen, krijg je T9quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een Android (BAAS!!!) en die heeft zijn eigen systeem. Ook die moet ik soms opvoeden
Waarbij zoontje eigenlijk jointje had moeten zijn. T9.quote:Hey Dennis, was gezellig gisteren aan de phone. Sorry dat ik zo snel moest ophangen, volgens mij kunnen wij nog wel uren praten. Gaan we zeker doen onder het genot van een zoontje en een wijntje. Fijne dag verder...
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
mensen die hun berichtjes nauwlijks controleren.... over het algemeen doe ik dat dus welquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef heiden6 het volgende:
Laatst stuurde iemand me dit berichtje:
[..]
Waarbij zoontje eigenlijk jointje had moeten zijn. T9.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]O ja, je krijgt nog geld van me, net als de rest van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
tikkerdetikkerdetikkerdetik (in rap tempo) SEND, oh crap!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mensen die hun berichtjes nauwlijks controleren.... over het algemeen doe ik dat dus wel
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk een collega die nog in scheiding ligt gevraagd of ze zin had om te daten, was voor iemand anders bedoeld.
Dat doe ik alleen als ik onder invloed ben.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik sms vaak impulsief. Als ik hem dan verstuurd heb dan heb ik er spijt van
dat heb ik nog nooit gedaan kuch kuch proestquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik sms vaak impulsief. Als ik hem dan verstuurd heb dan heb ik er spijt van
Dan denk ik juist wel naquote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik onder invloed ben.
check.. de mijne zijn ook beruchtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik onder invloed ben.
Hahaha, ja dat was in mijn topweekendquote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan denk ik juist wel na
Vraag maar aan Baby
rsi is oke olé oléquote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was in mijn topweekend
400+ smsjes, 300+ fokberichten
Ik weet niet hoeveel ik er gestuurd heb. Deels met mijn eigen foon en deels met mijn werktelefoon.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was in mijn topweekend
400+ smsjes, 300+ fokberichten
Ik had geen rsi maar ik had het koudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |