en wat gaan we doen omdat te vieren?quote:
blij dat de jouwe beter verlopen is dan de mijnequote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn date was fantastischhij is leuk, lief, mega complimenteus
en hij zoent werkelijk yum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
blij dat de jouwe beter verlopen is dan de mijnethnx meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tentamen was vanmorgen, en heb ik verneukt denkhoofd overal behalve bij tentamen verhaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
was er blijkbaar niet helemaal bij vanmorgenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnx meis![]()
tentamen was vanmorgen, en heb ik verneukt denkhoofd overal behalve bij tentamen verhaal
we hadden geen tijd meer om n nieuwe date te plannenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was er blijkbaar niet helemaal bij vanmorgen
maar leuk van je datewanneer zien jullie elkaar weer??
je bent leuk en mooiquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent leuk en mooidus dat komt vast goed
ik zou je gelijk bespringenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ah lief omdat te zeggen! Hoop dat ik vanavond een beetje kan peilen hoe hij het ziet
Rejections? Je moet niet alles op jezelf betrekken hè meisje?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit nu in een impasse... van laten ik daten voor wat het is of ga ik gewoon verder... weet niet hoeveel rejections mijn ego nog aankan
ik vind het eigenlijk gruwelijk irritant dat ik alleen maar online lesbo's tegen kom ipv irl
ohw het " ligt niet aan jou speach maar [vul rest in]" speach ben ik iig meer dan zat...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rejections? Je moet niet alles op jezelf betrekken hè meisje?
Ik ben zelf zo'n narcist dat ik dat eigenlijk nooit doe, dat gaat ook wat ver, maar zoek de gulden middenweg, wees eerlijk naar jezelf in positieve en negatieve zin.
Soms is het gewoon zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw het " ligt niet aan jou speach maar [vul rest in]" speach ben ik iig meer dan zat...
ik tbbt, 2,5m EN HEROESquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
how i met your mother
the big bang theory
Heb je heul geen tijd voor, je gaat de hele nacht rollebollen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Vermoed dat ik na de thee-date nog even naar Popfront ga maar ik hou jullie op de hoogteHopen dat er dan ook nog iets te vertellen is
was laatst s03e01 aan het kijken en het kon me zo niet meer boeienquote:
the officequote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie nu alweer uit naar HIMYM en The Office (US).
1 was superquote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was laatst s03e01 aan het kijken en het kon me zo niet meer boeien
Ik verwacht er niet teveel van.. .Voorkomt teleurstellingquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je heul geen tijd voor, je gaat de hele nacht rollebollen.
Geniale serie, bijna net zo goed als de Engelse versie.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
the officedaar vind ik dus echt geen reet aan....
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit nu in een impasse... van laten ik daten voor wat het is of ga ik gewoon verder... weet niet hoeveel rejections mijn ego nog aankan
ik vind het eigenlijk gruwelijk irritant dat ik alleen maar online lesbo's tegen kom ipv irl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |