Twee topicsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Ladidadida het volgende:
Het gaat hard...
Dat Frits ze liet rennen zegt misschien wel wat, maar ja, Arjen deed het afglopen aflevering ook keurig... Toch is het één van de twee
Hehe die gedachte had ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op die onderste foto lijkt hij op Benjamin Linus.
Vanaf het moment dat hij in de bus tegen de rest ging vertellen dat ie een telefoon gekregen had bij de Angelakarelopdracht, wist ik zeker dat hij het niet was. Alleen een oprechte kandidaat vertelt namelijk dat ie een telefoon gekregen heeft. HIj is té eerlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef .aeon het volgende:
Waarom Erik, ik heb hem echt nog niks verdachts zien doen.. juist het tegenovergestelde.
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef marcodej het volgende:
Arjen zegt vrij rare dingen: "Ik zag ze klooien en toen dacht ik: Mooi, dat komt natuurlijk door de communicatie..."
Mooi?
Ze zou eens kunnen zijn..Vandaar haar vrijstelling en ook ze had vier groene stenen te pakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
barbara is toch echt den mol voor mij.
maar dat is één op één dan heb je de verdenking sneller. Nu was het in groepsverband en er is dan niks makkelijkers dan de rust te nemen. Want hij had ook al via de laptop ook de opdracht mee opgelost. Als je dan als Mol als nog de kans krijgt om het verstieren door gewoon simpel niks te zeggen doe je dat toch niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef SMutzskii het volgende:
Jon was vorig jaar toch ook gaan rennen met een van de opdrachten, terwijl Anniek juist super langzaam liep, hij had toen ook gewoon langzaam kunnen lopen , maar hij ging rennen. En Jon was ook de mol... Dus dat Frits ging rennen wil niets zeggen.
Klopt dat scheelt, maar alsnog denk ik niet dat Frits daarom uitgesloten kan worden. Mollen doen vast ook wel dingen die goed zijn soms...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat is één op één dan heb je de verdenking sneller. Nu was het in groepsverband en er is dan niks makkelijkers dan de rust te nemen. Want hij had ook al via de laptop ook de opdracht mee opgelost. Als je dan als Mol als nog de kans krijgt om het verstieren door gewoon simpel niks te zeggen doe je dat toch niet?
Hier: http://home.student.uva.nl/n.schouten/overzichtpagina.htm is zo'n schema te vinden; lekker uitgebreid en snel up to date. Je kan beter dat in te gaten houden, want het zou te lang worden om hier te kopiëren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef rubbereend het volgende:
Misschien handig voor het overzicht:
Aflevering 1;
Opdracht 1, brug/boot/helikopter
Wat ging er mis door wie? Wie liep te mollen? Wie viel op?
..........................
Wie haalde er het geld opvallend WEL binnen.
....................
Opdracht 2: Foto's + gekochte voorwerpen
Wat ging er mis door wie? Wie liep te mollen? Wie viel op?
......................
Wie haalde er het geld opvallend WEL binnen.
....................
Zou dat een handig schema zijn om hier met z'n alle bij te houden?
Hij weet natuurlijk als mol al wel waar die telefoon voor is, en of het kwaad kan de rest te vertellen dat hij die heeft. Omdat hij als eerste was had hij wel eerste keus in de enveloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat hij in de bus tegen de rest ging vertellen dat ie een telefoon gekregen had bij de Angelakarelopdracht, wist ik zeker dat hij het niet was. Alleen een oprechte kandidaat vertelt namelijk dat ie een telefoon gekregen heeft. HIj is té eerlijk.
thanxquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef .aeon het volgende:
[..]
Hier: http://home.student.uva.nl/n.schouten/overzichtpagina.htm is zo'n schema te vinden; lekker uitgebreid en snel up to date. Je kan beter dat in te gaten houden, want het zou te lang worden om hier te kopiëren.
Wat dan wel weer verdacht is dat hij 'Telefoon!' zegt als hij wordt weggeroepen bij het diner. Even later pakt hij daadwerkelijk een telefoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat hij in de bus tegen de rest ging vertellen dat ie een telefoon gekregen had bij de Angelakarelopdracht, wist ik zeker dat hij het niet was. Alleen een oprechte kandidaat vertelt namelijk dat ie een telefoon gekregen heeft. HIj is té eerlijk.
Het aantalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef TjilpTjilp het volgende:
er was van tevoren aangekondigd dat in aflevering 3 de mol bekendgemaakt zou worden, en nu heb ik net Karel heel stellig horen zeggen: "Frits is de mol".
Aanwijzing die op Hind duidt? Of slaan ze niet op de afgelopen aflevering?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef .aeon het volgende:
Manuel:
- Hij wist ook al van tevoren dat hij naar Japan ging.
- Griep, koorts, vermoeidheid, met de redactie besloten dat hij eruit zou gaan omdat het echt niet meer ging.
- Hij had 'molding' wax meegenomen voor de grap, om anderen te fucken.
- Muzikale aanwijzing: Together Alone van Anouk (geloof ik)
Ik dacht van wel op de afgelopen aflevering..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aanwijzing die op Hind duidt? Of slaan ze niet op de afgelopen aflevering?
Ze slaan op de Mol volgens mij: dat zou misschien Sanne, die 'haar' Tim kwijt is, kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aanwijzing die op Hind duidt? Of slaan ze niet op de afgelopen aflevering?
Barbara die bijna weg moest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef .aeon het volgende:
I think I'll pack my bags and I'll leave it all behind
Of Arjen die alleen in de auto zat!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:55 schreef redcable het volgende:
Alone together, all alone, together all alone .Zou op Arjen kunnen slaan. door die spiegel in arjens kamer. of idd Sanne die Tim mist
Jazeker wel, maar kon ook weer een mol opmerking zijn..quote:
Juist daarom, en de aanwijzing "niets is wat het lijkt"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef .aeon het volgende:
Waarom Erik, ik heb hem echt nog niks verdachts zien doen.. juist het tegenovergestelde.
Nah, ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar kon ook weer een mol opmerking zijn..
Je word dr gek van.. ziet overal hints
maar!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nah, ik niet.Ik pas op met al die verdachtmakingen, want op een gegeven moment ga je er ook gewoon in geloven en kan je het overzicht niet meer bewaren.
Zie je enkel wat je wìl zien.
quote:
Whehe idd, we shall see!quote:
daarom deed ik het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
[..]Dat is zo leuk om te zeggen tegen iemand met een hele theorie over iets of iemand. Gewoon alleen dat zeggen: " Maar... niets is wat het lijkt!
"
Nee,maar misschien dat juist de simpelheid het verbergt. Tot op heden werd ik elk jaar verbaasd door de simpelheid waarmee de mol aangewezen werd. Ik vond de uitzendingen an sich nooit echt veel loslaten (dat is te bewerkt). Het zat altijd in details van randzaken (houdingen, foto's, getallen, letters, etc.).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is denk te simpel!
Mensen bij widm zullen ook niet zo stom zijn!
En van 2008:quote:Aanwijzing 1
Tijdens de serie deed Jon op een aantal momenten vreemde uitspraken (dom veel raden, al vreemd doen, al dagen omrand ik de vele) . Later bleken dit anagrammen te zijn die allemaal leiden naar dezelfde zin: Van Eerd de Mol.
Aanwijzing 2
Al weken is op www.mol.nu een foto van de Mol te zien. Tijdens de testen wees de Mol met zijn muis letters aan die leiden naar de website.
Aanwijzing 3
In aflevering 2 zegt de Mol dat hij slecht ziet in het donker.
Aanwijzing 4
De Mol zit in de "Ik zie het niet"-coupé.
Aanwijzing 5
In aflevering 8 zegt de Mol dat hij niet houdt van enge, donkere gangen.
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ofwel, we moeten het niet te moeilijk zoeken lijkt me. Alleen ben ik altijd zo slecht in dat soort aanwijzingen vindenquote:het nummer 8 kwam in de serie veel voor. De 8ste Maya maand heet Mol. Wie droeg in de ‘vorm een zin’-opdracht ‘acht’ op zijn rug? Juist, Dennis. En wie stond er op de groepsfoto 8ste van rechts te beginnen? Juist, Dennis.
- Dennis droeg eveneens het bord ‘ik’. Het persoonlijk voornaamwoord ‘ik’ kwam ook enorm veel voor in de serie: ik (Nederlands)/ego (Latijn)/yo (Spaans)/I (Engels, bovenop de taxi)
- Dennis droeg eveneens het bord ‘ik’. Het persoonlijk voornaamwoord ‘ik’ kwam ook enorm veel voor in de serie: ik (Nederlands)/ego (Latijn)/yo (Spaans)/I (Engels, bovenop de taxi)
- Dennis droeg enorm veel rood
- de hint ‘Red Crystal Moon’
- Dennis lag in de laatste aflevering onder de grond, dé biotoop van een mol
- Dennis droeg een pet met daarop ‘eL guapO stuntteaM’, neem van elk woord de laatste letter en lees van rechts naar links: MOL
Maar zouden we dat oortje dan niet hebben moeten zien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef Kings het volgende:
Ondanks alles denk ik nog steeds dat het Sanne is,
alhoewel een 'oortje' bij barbara zou natuurlijk wel een mooie WIDM actie zijn
sanne of hind er dus uit de volgende keer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Steven184 het volgende:
Even een theorie die ik op een ander forum had gelezen:
Degene die als voorste op de 'gefabriceerde' groepsfoto staat, zou er steeds uitgaan. Allereerst Loretta, alhoewel het lijkt dat de voorste voet van Tim dichterbij is, daarna Tim, vervolgens Manuel. Misschien is het niks, maar mocht de trend zich voortzetten dan hebben we een finale met de drie overgebleven mannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk t wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:48 schreef Veerboot het volgende:
Die telefoon van Erik zal zeker nog ergens terugkomen één van de komende spellen?
Of juist Arjan omdat hij een pseudoniem heeft; slimme schemer..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:55 schreef redcable het volgende:
Alone together, all alone, together all alone .Zou op Arjen kunnen slaan. door die spiegel in arjens kamer. of idd Sanne die Tim mist
maar achteraf is het altijd makkelijkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Moet je dit stuk maar eens lezen: http://ifarm.nl/demol/category/hints/
Is niet van het programma zelf, maar je ziet hoe griezelig eenvoudig de hints waren en toch heeft bijna niemand ze opgepikt.
das een goeiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Het is misschien heel simpel gedacht:
ik zie bij de twitter van ikbendemol elke keer ... achter een zin, nu zie ik dat bij de twitter van Sanne Vogel ook best vaak voorbij komen.
Bij de rest niet, alleen Tim had het 1keer.
http://twitter.com/ikbendemol
http://twitter.com/Sannevogel
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef K.Weenie het volgende:
Als reactie op Hind's profielfoto op hyves:
gangstaaa (27)
7 jan, 00:40 geplaatst via mobiel
hi hind alles goed? jij kent me misschien niet meer maar heb bij jou in de vliegtuig gezeten toen je terug kwam maar nederland van vakantie voor de finale. jij ben mooi slank geworden vergeleken met toen groetjes
Een domme fan die ons naar de oplossing brengt?
Er is een theorie dat ze een oortje had gekregen waardoor de regie haar kon helpen: de kandidaten gaven haar nooit écht rood of groen, ze vertelden alleen waar rood en groen lagen, maar ze kon er altijd nog voor kiezen om dit te wantrouwen en toch het andere bekertje op te tillenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef K.Weenie het volgende:
Hoe kan Barbara nou nog de Mol zijn? Ze was afhankelijk van de anderen om door te kunnen, tenzij de anderen haar geen rood mochten geven omdat ze de mol is, maar dan weten zij het dus ook. Ik snap het niet.
En ik zie net dat ik seizoen 2008 heb gemist.Is die nog ergens te bekijken?
Maar Pieter-Jan weet wel wie de mol is toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geloof niet dat ze een oortje heeft hoor, maar goed ze moesten dit op een andere manier doen, want niet iedereen kan een groen scherm hebben
bewijst ook wel weer dat pieter-jan het echt niet weet, anders had ie barbara wel eerder gedaan, maar dan was er wel iemand onterecht naar huis gegaan misschien
volgens mij werd er bij de 1ste aflevering gezegd van nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef Marloes het volgende:
[..]
Maar Pieter-Jan weet wel wie de mol is toch?
http://www.mediacourant.nl/?p=52913#more-52913quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij werd er bij de 1ste aflevering gezegd van niet?
oke danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Marloes het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=52913#more-52913
Ik wilde het nét posten hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Een nieuwe wekelijkse rubriek op FOK!.
FOK! op het Spoort van De Mol
Aflevering 3: FOK! op het Spoor van de Mol - Aflevering 3
Iedere vrijdagavond om 20:30 uur op FOK!.
Aangezien niemand had gelogen, wuif ik die oortjes-theorie weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er is een theorie dat ze een oortje had gekregen waardoor de regie haar kon helpen: de kandidaten gaven haar nooit écht rood of groen, ze vertelden alleen waar rood en groen lagen, maar ze kon er altijd nog voor kiezen om dit te wantrouwen en toch het andere bekertje op te tillen
Klopt, maar stél dat ze de mol is, dan zou er wel een backup-oplossing moeten zijn voor het geval de kandidaten haar wel een rood schijfje hadden willen gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aangezien niemand had gelogen, wuif ik die oortjes-theorie weg.
Als ze de mol is, had ze vast wel eerder een groen scherm gekregen en hadden ze haar niet als laatste gekozen zónder een scherm.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, maar stél dat ze de mol is, dan zou er wel een backup-oplossing moeten zijn voor het geval de kandidaten haar wel een rood schijfje hadden willen geven
Hoezo? Hij wist toch dat Manuel het spel zou verlaten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:26 schreef Marloes het volgende:
Pieter Jan weet wie de mol is dus dan moet hij bewust Barbara hebben gekozen als laatste.. dat zou dan toch vreemd zijn!
Wat Arjen en het autorijden betreft vond ik het ook wel goed doordacht om gewoon flink je best te gaan doen, omdat het vrijwel zeker was dat mensen 2x over hetzelfde stuk asfalt zouden rijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk nog steeds Arjen
Hij kocht een stripboek als zijn voorwerp.
Hij maakt altijd vreemde opmerkingen.
En hij koos er zelf voor alleen auto te rijden.
Nouja, haar als laatste over laten, en dan 'het lot in de handen van andere spelers leggen' zou wel heel erg helpen om haar totaal onverdacht naar de rest te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ze de mol is, had ze vast wel eerder een groen scherm gekregen en hadden ze haar niet als laatste gekozen zónder een scherm.
Hoe dan ook, ik vind het te vergezocht. Het zou pas zinnig zijn als er daadwerkelijk iemand had gelogen. Dat is nu niet gebeurd, dus geen nut om te gaan denken 'wat als'. Want dan blijf je bezig.
Wat heeft dat voor nut? PJ had duidelijk gezegd dat NIEMAND 2x over hetzelfde stuk asfalt mocht rijden.. waarom laten de navigatoren dit dan toch gebeuren?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoezo? Hij wist toch dat Manuel het spel zou verlaten?
[..]
Wat Arjen en het autorijden betreft vond ik het ook wel goed doordacht om gewoon flink je best te gaan doen, omdat het vrijwel zeker was dat mensen 2x over hetzelfde stuk asfalt zouden rijden.
Omdat er inderdaad veel te veel mensen bezig zijn met het verdacht maken van zichzelf (Kim) om die opdracht te laten lukken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut? PJ had duidelijk gezegd dat NIEMAND 2x over hetzelfde stuk asfalt mocht rijden.. waarom laten de navigatoren dit dan toch gebeuren?
of hebben de chauffeurs opdrachten geweigerd/niet goed gehoord?
Wat mij betreft valt er nog steeds weinig over te zeggen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Steven184 het volgende:
Even een theorie die ik op een ander forum had gelezen:
Degene die als voorste op de 'gefabriceerde' groepsfoto staat, zou er steeds uitgaan. Allereerst Loretta, alhoewel het lijkt dat de voorste voet van Tim dichterbij is, daarna Tim, vervolgens Manuel. Misschien is het niks, maar mocht de trend zich voortzetten dan hebben we een finale met de drie overgebleven mannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto is in elkaar geflanst door allemaal losse foto's bij elkaar te zetten, hè...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:14 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Dan zou al van tevoren bekend zijn wie er uitgaat dus???
nee hier klopt echt niets van hoor
De oortjes-theorie is wat mij betreft geen theorie om te bewijzen dat Barbera de mol is, eerder om aan te duiden dat ze het na aflevering 3 niet per se NIET is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aangezien niemand had gelogen, wuif ik die oortjes-theorie weg.
Werd er verteld hoeveel er per plaat binnen werd gehaald? Volgens mij niet, net als hoeveel er af zou gaan bij een overtreding.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:00 schreef Operc het volgende:
Als de kandidaten dat ook hadden, kan het best zo zijn dat ze na een tijdje het wel prima vonden als iemand twee keer over hetzelfde stuk zou rijden, omdat ze dan toch al redelijke hoeveelheid geld binnen hadden gehaald.
Klopt, maar als er 10 platen liggen en je hebt er stuk of 6 gehad, kan ik me voorstellen dat je het wel genoeg vindt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Werd er verteld hoeveel er per plaat binnen werd gehaald? Volgens mij niet, net als hoeveel er af zou gaan bij een overtreding.
Arjen heeft helemaal niet zijn best gedaan, aan het eind verteld PJ dat iedereen 2x over een stuk asfalt is gereden, dus Arjen ook! Dus als hij de mol is heeft hij het zekere voor het onzekere genomen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Darkestrah het volgende:
Wat Arjen en het autorijden betreft vond ik het ook wel goed doordacht om gewoon flink je best te gaan doen, omdat het vrijwel zeker was dat mensen 2x over hetzelfde stuk asfalt zouden rijden.
of je zet het hier gewoon.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:17 schreef Gijs-H het volgende:
Ik weet wie de mol is... Ik heb duidelijke aanwijzingen. en niet van die vage ofzo.. Gewoon dat het er staat.
Kom op de wie is de mol chat:) Ik leg het daar wel uit... *spam*
Tussen spoilertags graag!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
of je zet het hier gewoon.
Net als dat moldagboek idd, volgens mij ook hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik neem echt niet aan dat de twitter van ikbendemol echt wordt geschreven door de mol zelf. Dat doet gewoon iemand van de redactie.
Of de mol schrijft ze wel zelf, maar de redactie bewerkt die teksten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik neem echt niet aan dat de twitter van ikbendemol echt wordt geschreven door de mol zelf. Dat doet gewoon iemand van de redactie.
Ik denk dat die computerbeelden achteraf zijn gemaakt door de makers. De muis gaat nooit met een bocht maar altijd recht op zn doel af. Er wordt nooit getwijfeld of wat dan ook. Ik zat er in aflevering 1 ook op te letten, want toen gingen ze soms op wat letters af. Maar daar kon ik niks uit halen. We zullen aan het einde zien of deze theorie klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:15 schreef Operc het volgende:
Het is mogelijk.
Je zou het ook uit kunnen leggen als dat Erik gewoon op die manier met een computer omgaat. Als je ergens op moet klikken zijn er mensen die automatisch hun muis weghalen, en die dat niet doen.
bijzonderquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef Gijs-H het volgende:
Oke... Ik leg het hier wel uit..
Jullie weten wel bij de testen? Daar voert iedereen de naam in...
Vorig jaar was Jon de mol en bij zijn testen ging de muis niet naar de antwoorden maar naar de letters ervoor. Daar kwam in totaal uit: MOL.NU
Als je daar naartoe ging kwam je bij een foto van hem. Nu hebben ze weer wat gedaan met de testen...
Als je naar de testen kijkt zie je dat iedereen gewoon de naam invoert. Maar bij Erik staat de cursor erbij. Die iet er uit als een hoofdletter i... Voor de mensen die dat niet weten. Dat is Ik in het engels. Dus Hij is de mol... Bij elke aflevering is dat al zo... En dat gaat echt niet per ongeluk. Daar wat over nagedacht.
Kijk maar op deze afbeelding.
http://s801.photobucket.com/albums/yy291/Gijs-H/?action=view¤t=WieisdeMol.jpg&newest=1
De afbeeldingen die naast elkaar zijn zijn van aflevering 2 en drie. sorry dat de 2e wazig zijn. Maar die foto nam ik van de PC... Niet van deTV.
Ik weet dat jullie reageren met Fake... En dat het niet echt is... Maar hier word over nagedacht. Wnat die cursor komt niet zomaar inbeeld.
http://s801.photobucket.com/albums/yy291/Gijs-H/?action=view¤t=WieisdeMol.jpg&newest=1
Zouden die dit topic bij houden??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:10 schreef vivelafete het volgende:
Zeker een mooie hint. Ik vrees alleen wel dat ze er nu mee gaan kappen om de cursor te laten zien, als dit bekend wordt bij de redactie.
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zouden die dit topic bij houden??
Bij iedereen die met hints komt krijg je wel reacties als deze,quote:
doks werkt voor de avroquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Bij iedereen die met hints komt krijg je wel reacties als deze,
meestal jaloezie dat zij het niet eerder hebben opgemerkt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef alors het volgende:
Jongen zet het ff in spoilers, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen wil dit weten.
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:15 schreef Gijs-H het volgende:
Whahahaha... Net de Avro een mailtje gestuurd:P Nu hopen dat ik terug krijg![]()
Allemaal overtuigd dat Erik eht is?
Ik denk niet dat ze gaan reageren dat het goed is hoor:Pquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet
Denk je nou serieus dat de AVRO je gaat mailen dat je het goed hebt? Kerel...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Arjen had trouwens een twitter shirt aan in een van de afleveringenen laat het nou net zijn dat de mol ook twittert
voor mij is het iig vrij duidelijk aan het worden dan Arjen gewoonweg de mol is
Opzich was de auto-opdracht natuurlijk wel DE kans voor hem om te mollen, het perfect doen en toch 1 fout maken..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Wat zijn dan nog meer aanwijzingen voor arjen? Want meer kon ik er niet vinden.. Voor mij is Erik nog de mol:) en dat gaat hij bljiven.
Dat zegt toch ook niets? De Mol twittert dit jaar omdat Twitter populair is de laatste tijd en ze zo een grotere community kunnen opbouwen. Dit lijkt me hints zoeken bij een potentiële mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Arjen had trouwens een twitter shirt aan in een van de afleveringenen laat het nou net zijn dat de mol ook twittert
voor mij is het iig vrij duidelijk aan het worden dan Arjen gewoonweg de mol is![]()
Ik denk niet dat dat toevallig gefilmd is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:58 schreef Veerboot het volgende:
Dat van die cursor is goed gevonden, maar overtuigt mij nog niet. Ze hebben waarschijnlijk al die naaminvulschermen in één keer tegelijk achter elkaar gefilmd (dus voor alle afleveringen). Als bij Erik dan per ongeluk die cursor nog in beeld stond op dat moment, is dat dus gelijk alle afleveringen het geval, zonder dat het iets betekent.
[..]
Dat zegt toch ook niets? De Mol twittert dit jaar omdat Twitter populair is de laatste tijd en ze zo een grote community kunnen opbouwen. Dit lijkt me hints zoeken bij een mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.
Inderdaad... je wil eigenlijk niet weten wie het is tot de finale, maar ondertussen toch hard verder zoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef Apostrof het volgende:
Als het waar is halen ze het volgende week eruit of niet. Het blijft wel opvallend.
Als het zo blijft en bij de laatste drie blijkt Erik te zitten ga ik wel huilen, want dan is het verrassingseffect weg.
Oh verrek ja!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Apostrof het volgende:
Trouwens, waarom is de prachtige eindtune weg dit seizoen?
Als de logische aanwijzing is dat alle hints juist naar de niet-mollen wijzen (zoals hier al een paar keer geopperd is) zou dit juist een logische hint kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef Gijs-H het volgende:
Dat zou inderdaad ook kunnen.. Dat ze het doen om ons op een dwaalspoor te brengen. Maar dat zou gemeen zijn... Want hoe zouden wij dat moeten weten. Ze geven altijd een logische aanwijzing.
Dat denk ik niet... Want er is niks waaruit we dat kunnen baseren. En dit is er echt expres bijgedaan. En hoe kan de avro nou denken: "Kom. Laten we bij Erik er een : " I " neerzetten. Dan denkt vast iedereen dat hij de mol niet is. Ik blijf erbij: Erik is de mol.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Als de logische aanwijzing is dat alle hints juist naar de niet-mollen wijzen (zoals hier al een paar keer geopperd is) zou dit juist een logische hint kunnen zijn.
heel persoonlijk gezegd staat dit nummer voor mij bij het afscheid van Frédérique Huydtsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:16 schreef Apostrof het volgende:
Trouwens, waarom is de prachtige eindtune weg dit seizoen?
Nee natuurlijk veranderen ze niet ..want dan valt het opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Kickmaster het volgende:
Die I gaan ze natuurlijk niet veranderen bij de avro, als ze dat nu zouden doen is wel heel erg duidelijk dat erik de mol is.
Ik vind het echt een minpunt dat ze die muziek weglaten...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel persoonlijk gezegd staat dit nummer voor mij bij het afscheid van Frédérique Huydts
Omdat Arjen de mol isquote:
Maar wat dan wel weer kan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee natuurlijk veranderen ze niet ..want dan valt het op
Dat komt op hetzelfde neer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wat dan wel weer kan.
Is dat de I straks bij meerdere kandidaten opduikt
Ja en toch ook weer niet.quote:
En dat is wat heeeeeeel veel mensen doen hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:58 schreef Veerboot het volgende:
Dit lijkt me hints zoeken bij een potentiële mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat is wat heeeeeeel veel mensen doen hier.
Iedere mol liefhebber rukt zich bijna af wordt warm bij de gedachte aan George als mol, maar in die serie is wel het meeste geld gewonnen. Zo goed was hij dus toch niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef Meddo het volgende:
De Wikipedia aanpassing van toen had ik opgeslagen, maar die klopte niet zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
nee, dat is niet mijn scherm
Het verschil was dat toen mensen ook echt voor het geld gingen, in plaats van: laat ik ook eens gaan mollen, hurr hurr zoals Kim.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Iedere mol liefhebber rukt zich bijna af wordt warm bij de gedachte aan George als mol, maar in die serie is wel het meeste geld gewonnen. Zo goed was hij dus toch niet?
als Kim de mol zou zijn dan zou ik mezelf ook hard voor mn kop slaan.. Dat is echt zo'n niet-mol die mee wil mollen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
Op zich snap ik die tactiek wel... je gaat mee"mollen" waardoor anderen jou gaan verdenken, bij de test op jou gaan zitten en het spel moeten verlaten. Gevolg; jij kunt langer in het spel blijven.
Ik had Kim als afvaller gestemd afgelopen donderdag.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Kim de mol zou zijn dan zou ik mezelf ook hard voor mn kop slaan.. Dat is echt zo'n niet-mol die mee wil mollen.
aan de andere kant.. milouska leek ook geen tactiek te hebben... was gewoon zo ontiegelijk irritant en dwars.....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Faerie het volgende:
Hind is het in ieder geval niet denk ik. Ik zie eigenlijk maar bar weinig van haar. Ze doet niet echt veel..
Ze komt op me over alsof ze helemaal geen tactiek heeft, ze doet maar wat. Je ziet al vrij snel bij Wie is de Mol wie de 'sterke' spelers zijn en wie de 'zwakke'. Arjen en Erik blijven er daarom sowieso inzitten denk ik tot het eind. Ik vind hen het spel het beste spelen.
Ik vind dit eigenlijk niet echt een leuke groep. Eigenlijk vind ik alleen Arjen en Erik leuk. Vorig seizoen was echt een geweldige groep!
Ik denk dat het er bij Hind te dik bovenop ligt met al die rode kleding...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Faerie het volgende:
Hind is het in ieder geval niet denk ik. Ik zie eigenlijk maar bar weinig van haar. Ze doet niet echt veel..
Ze komt op me over alsof ze helemaal geen tactiek heeft, ze doet maar wat. Je ziet al vrij snel bij Wie is de Mol wie de 'sterke' spelers zijn en wie de 'zwakke'. Arjen en Erik blijven er daarom sowieso inzitten denk ik tot het eind. Ik vind hen het spel het beste spelen.
Ik vind dit eigenlijk niet echt een leuke groep. Eigenlijk vind ik alleen Arjen en Erik leuk. Vorig seizoen was echt een geweldige groep!
Ja, dat is waar. Ik had toen ook niet gedacht dat zij de mol zou zijn. Wat was zij irritant inderdaad! Dus misschien is dit juist wel Hind's tactiek. Ze komt altijd zo ongelooflijk dom op me over. Maar zo was Jon ook wel een beetje, die deed soms ook gewoon alsof hij dingen niet wist en een beetje klungelig was, terwijl het eigenlijk echt een intelligente man is.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de andere kant.. milouska leek ook geen tactiek te hebben... was gewoon zo ontiegelijk irritant en dwars.....
Zal best, maar in wie is de mol vind ik haar slecht acteren. Dat geldt natuurlijk alleen als ik gelijk hebquote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne is een goeie actrice..is wekelijks te zien in de serie Annie MG Schmidt..daarin speelt ze de jonge Annie.
Ik vind haar een toppertje in de popgroepquote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne is een goeie actrice..is wekelijks te zien in de serie Annie MG Schmidt..daarin speelt ze de jonge Annie.
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zal best, maar in wie is de mol vind ik haar slecht acteren. Dat geldt natuurlijk alleen als ik gelijk heb
Welke popgroep?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind haar een toppertje in de popgroep
Ik verander mijn mening niet meer, dus hopen dat ik gelijk heb, maar dat is vast wel zoquote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.
Het programma 'The Popgroep': http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/category/the-popgroep/quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.
[..]
Welke popgroep?![]()
Dat denk ik dus ook, te gespeelde emoties en verwardheid bij de opdrachten..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef McGilles het volgende:
Ik ben bijna overtuigd dat Sanne de mol is, ik blijf daar ook bij en verander het niet meer tot het eind van het programma.
Reden: Ze kan slecht acteren en haar reacties zijn niet echt
Verspreking? Hij rekent zichzelf iig niet meequote:"Klinkt raar maar eigenlijk had ik het van jullie allemaal, Tim het meeste gegund, omdat íe zo fanatiek was."
Nah, jezelf gun je de winst natuurlijk het meest. Van de overigen gunde hij het Tim het meest.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:28 schreef stijn_ het volgende:
Nog een aanwijzing dat Erik de mol zou kunnen zijn: Aan het begin van aflevering 3 praten ze over het vertek van Tim, waarbij Erik zegt:
[..]
Verspreking? Hij rekent zichzelf iig niet mee
De tekst in het nummer dat Manuel heeft meegenomen is: Together all alonequote:
Zij hebben toch ook hun verdenkingen?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef .aeon het volgende:
Wordt de muzikale hint door de redactie meegegeven btw? De kandidaten weten toch ook nog niet wie de Mol is, omdat de laatste aflevering/onthulling nog niet is opgenomen.. Als de kandidaten die zelf mogen meenemen dan kan hij moeilijk op de Mol slaan..
Misschien een moedervlek? Mole in het Engels?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Veerboot het volgende:
De verborgen links (zie hier en hier de voorgaande) in de video uit de MolMail van deze week zitten hier:
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_4_buiten2.wmv
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_4_pj2.wmv
Opvallend dat het klikgebied dit keer hoofden zijn i.p.v. voorwerpen. Maar of het ook iets te betekenen heeft?
Dus hij krijgt alle credits terwijl het eigenlijk komt omdat de rest van zijn groep puur voor het geld ging?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het verschil was dat toen mensen ook echt voor het geld gingen, in plaats van: laat ik ook eens gaan mollen, hurr hurr zoals Kim.
waarschijnlijk omdat hij wat extra heeft met t programma..... ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
schiffersfm Wat een voorrecht; dadelijk Wie Is De Mol kijken en dan tot donderdag mijn mond houden over wat er in gebeurt.
about 1 hour ago from Echofon
Dat schrijft Hans op zijn twitter..waarom zou hij nu al mogen kijken?!
Hans werkt voor de AVRO op radio 2..dat zal goed kunnen. maar of hij iets met het programma heeft dat denk ik niet..Misschien vanwege het 10é seizoen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij wat extra heeft met t programma..... ofzo.
Dat dus, daarom mocht hij vanavond al kijken naar WIDM.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hij heeft vorig jaar (toch?) meegedaan en de mol komt elke vrijdag in zijn programma, mja.
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat dus, daarom mocht hij vanavond al kijken naar WIDM.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?
oow oke...quote:
Dat ik zo antwoordde was mijn vermoeden's ..wil niet zeggen dattie daarom mocht kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?
Foute keusquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef kenwel het volgende:
Mijn mol eruit. Jammer, denk zelf nu na aflevering 3 dat Frits of Arjen of Kim de mol zijn. Ik richt me voor komende aflevering op Frits.
Ik denk toch dat dat toeval is, hij staat ook elke keer op exact dezelfde plek. Ze zullen wel dezelfde beelden gebruiken bij het intikken van de namen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:27 schreef DeParo het volgende:
Alhoewel ik Erik helemaal niet verdenk moet ik toegeven dat met die muis wel erg sterk is.
Het zou zomaar eens kunnen maar op basis van gedrag vind ik hem juist minder verdacht.
Wat bedoel je? Heb je daar een foto/screenshot van?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Gijs-H het volgende:
Maar voor sanne zijn ook veel aanwijzingen. ZOals dat zij geen groene gloed om zich heen heeft, en de rest wel...
Het klopt! (dat het op twitter staatquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
Op twitter stond dat de aflevering niet morgen maar zondag is. Klopt dit?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Laatste twitter is trouwens;
IkBenDeMol
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen.
about 7 hours ago from web
...quote:
I know, dude, I know.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fucking lekkere avatar trouwens Bragi
Komt 'ie:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef .aeon het volgende:
Vreemd, ik zie die avatar in FF niet, maar wel in IE..
en nu nog vertellen uit welke film serie of wat dat ook dit kleine stukje komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
I know, dude, I know.
[..]
Komt 'ie:
[ afbeelding ]
Lost?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu nog vertellen uit welke film serie of wat dat ook dit kleine stukje komt
Lekker hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff offtopic maar t moet.. het is sterker dan ik....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net ff gekeken en inderdaad! Het is wel heel opvallend! Vooral die M en de L.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Op ongeveer 9:20 begint Erik te praten. Er zit alleen een tussenstukje van Frits in. Maar die twee momenten met Erik, is dat gebarentaal, eerst een omgekeerde M, daarna een O waar hij ook zo aandachtig naar kijkt of het we duidelijk in beeld is, en het 2e gedeelte duidelijk een L. Maja misschien is dit ook wel heel vergezocht.
Heb je screen shots?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Op ongeveer 9:20 begint Erik te praten. Er zit alleen een tussenstukje van Frits in. Maar die twee momenten met Erik, is dat gebarentaal, eerst een omgekeerde M, daarna een O waar hij ook zo aandachtig naar kijkt of het we duidelijk in beeld is, en het 2e gedeelte duidelijk een L. Maja misschien is dit ook wel heel vergezocht.
Zag ik ook in mijn MolMail..maar klopt niet het komt gewoon vanavond. Zondag komt de Reunië op NED1 en op NED 2 Annie MG Schmidt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
Op twitter stond dat de aflevering niet morgen maar zondag is. Klopt dit?
Dat ze daarom in de MolMail schrijven kijk zondagavond op NED1 ..Sanne speelde ook de rol van Annie MG Schmidt (Toeval)quote:
Vind het wel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef Kickmaster het volgende:
tja haaibaaike ........straks is alles duidelijk!
dat hoop ik ook... eerste drie keer Sanne als mol getipt, voor deze aflevering ga ik voor Erik.... Één van beide is het....quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Timez het volgende:
Zelf dub ik nog tussen Sanne en Erik. Hoop dat erna vanavond meer duidelijk komt
Ga voor Sanne, anders krijg je spijtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Timez het volgende:
Na de aflevering van vanavond ga ik met twee vrienden een vijfje inzetten op wie de mol is. Zelf dub ik nog tussen Sanne en Erik. Hoop dat erna vanavond meer duidelijk komt
Echt niet, Erik is de Molquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ga voor Sanne, anders krijg je spijt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Bij de M moet de ringvinger er toch bij?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
Echt niet, Erik is de Mol
[..]
[ afbeelding ]
Geen gebaren taal, maar gewoon letters uitbeelden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bij de M moet de ringvinger er toch bij?
Wat hij doet is een W.
[ afbeelding ]
Dit is de M:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel een erg sterke hintquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef TNA het volgende:
[..]
De oplettendheid van sommige mensen hier, wtfNet als in de laatste aflevering waarin ze alle hints gaan nalopen, "Wanneer we de wortel nemen van het getal op het shirt van de Mol in de vierde aflevering, komt daaruit de achtste letter uit het Inca-alfabet. Vermenigvuldigd met het Egyptische equivalent van 8 komt daar een 'M' uit".
Zeker, maar als Mol weet je ook dat die opdracht bestond uit verschillende groepen en meerdere lagen waarin het uiteindelijk alsnog mis kon gaan. Dat ze uiteindelijk de locatie wisten en 80 seconden voor het verstrijken van de tijd aankwamen bij PJ is dan pech voor de Mol (Erik slenterde iig maar een beetje mee terwijl Frits enzo wilde gaan rennen).quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:
Maar Erik heeft sowieso een opdracht erg goed gedaan, toen ze die buizen moesten zoeken. Hij pakte er eentje waar zijn team genoten steeds langs liepen. Dat ga je dan toch niet doen als Mol zijnde? Vervolgens pakte hij toch als eerste de laptop en bracht ze op het goede spoor?
Je kunt als mol ook niet alles fout doen he, je moet ergens credits verdienenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef rubbereend het volgende:
Maar Erik heeft sowieso een opdracht erg goed gedaan, toen ze die buizen moesten zoeken. Hij pakte er eentje waar zijn team genoten steeds langs liepen. Dat ga je dan toch niet doen als Mol zijnde? Vervolgens pakte hij toch als eerste de laptop en bracht ze op het goede spoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |