quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Bij iedereen die met hints komt krijg je wel reacties als deze,
meestal jaloezie dat zij het niet eerder hebben opgemerkt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:33 schreef alors het volgende:
Jongen zet het ff in spoilers, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen wil dit weten.
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:15 schreef Gijs-H het volgende:
Whahahaha... Net de Avro een mailtje gestuurd:P Nu hopen dat ik terug krijg![]()
Allemaal overtuigd dat Erik eht is?
Ik denk niet dat ze gaan reageren dat het goed is hoor:Pquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee absoluut niet
Denk je nou serieus dat de AVRO je gaat mailen dat je het goed hebt? Kerel...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Arjen had trouwens een twitter shirt aan in een van de afleveringenen laat het nou net zijn dat de mol ook twittert
voor mij is het iig vrij duidelijk aan het worden dan Arjen gewoonweg de mol is
Opzich was de auto-opdracht natuurlijk wel DE kans voor hem om te mollen, het perfect doen en toch 1 fout maken..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Wat zijn dan nog meer aanwijzingen voor arjen? Want meer kon ik er niet vinden.. Voor mij is Erik nog de mol:) en dat gaat hij bljiven.
Dat zegt toch ook niets? De Mol twittert dit jaar omdat Twitter populair is de laatste tijd en ze zo een grotere community kunnen opbouwen. Dit lijkt me hints zoeken bij een potentiële mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Arjen had trouwens een twitter shirt aan in een van de afleveringenen laat het nou net zijn dat de mol ook twittert
voor mij is het iig vrij duidelijk aan het worden dan Arjen gewoonweg de mol is![]()
Ik denk niet dat dat toevallig gefilmd is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:58 schreef Veerboot het volgende:
Dat van die cursor is goed gevonden, maar overtuigt mij nog niet. Ze hebben waarschijnlijk al die naaminvulschermen in één keer tegelijk achter elkaar gefilmd (dus voor alle afleveringen). Als bij Erik dan per ongeluk die cursor nog in beeld stond op dat moment, is dat dus gelijk alle afleveringen het geval, zonder dat het iets betekent.
[..]
Dat zegt toch ook niets? De Mol twittert dit jaar omdat Twitter populair is de laatste tijd en ze zo een grote community kunnen opbouwen. Dit lijkt me hints zoeken bij een mol, in plaats van dat een hint naar de mol leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |