abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77129329
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:56 schreef Bragi het volgende:
Ja, maar het was toch geen échte voorkennis? Wat hij zei, dat wist iedereen op dát moment: dat ze in Japan zijn. Alleen Frits zei het zo dat hij van tevoren al wist dat ze naar Japan gingen. Hij zégt het. Hij bewéért het. Dat maakt hét nog geen voorkennis...

Ik snap dus ook niet dat Karel die aanwijzing zo serieus nam...
Hij had wel een shirt met Japan aan...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_77129794
weer even alles lezen hier.
pi_77130455
Sinds Arjen vorige week zo overduidelijk een tweede keer op die rode knop drukte, denk ik dat hij de mol is. En dan gisteren: Hij wist precies hoe hij moest rijden (had waarschijnlijk van te voren de plattegrond bestudeerd) maar dan expres wel 2 keer over hetzelfde asfalt. En dan ook nog even die joker pakken die hij helemaal niet nodig heeft om zichzelf minder verdacht te maken. En hij wist natuurlijk dat alle opdrachten hetzelfde waren, stelt hij ook nog de domme vraag: "hebben we nou allemaal dezelfde opdracht?" terwijl de rest daar nog helemaal niet over nagedacht had.. En dan die zonnebril bij de test. Frits had ook een zonnebril, maar die deed dat gewoon voor de lol denk ik.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:49:07 #254
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77130661
Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits...

Lastig
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_77130798
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol is
Volgens mij heeft Angela het altijd wel geweten toen zij nog presenteerde. In ieder geval wist ze het in dat seizoen met 'gewone' Nederlanders... dat blonde meisje dat Frank Sinatra zong was toen de Mol. Die jongen die 'who let the dog out' zong vind ik nog steeds de meest hilarische scene in Wie is de Mol geschiedenis.
pi_77130841
Oh, en die kraai die te horen was bij Arjen tijdens de test... dat vond ik ook verdacht.
pi_77130881
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:49 schreef Ladidadida het volgende:
Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits...

Lastig
Een mol met autocue of niet, lastig lastig
pi_77131697
Zo, ik dacht alle seizoenen vanaf seizoen 4 gevolgd te hebben, kom ik er achter dat seizoen 9 compleet aan me voorbij gegaan is. Werd die vorig jaar ook rond deze tijd uitgezonden? Of was het een najaars-seizoen, dan zou het kunnen dat ik niet in NL was.
pi_77131815
Arjen.

Matige aflevering gisteren. Barbara Barend
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_77131838
Ik vraag me overigens af tot in hoeverre de kandidaten niet wisten dat ze naar Japan zouden gaan, Ik vond het in afl 1 nml erg verdacht dat Tim die man in quasi Japans aansprak...? Even in het vliegtuig geleerd, ofzo?

Verdre vind ik het erg jammer dat Manuel er uit is. Vond hem erg leuk. Wat mij betreft had Kim eruit mogen vliegen, wat een irritant portret is dat zeg. Gewoon niet leuk, molt teveel en op een stomme manier ook. Dat gesprek van haar met Karel en Angela was echt te kansloos voor woorden.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:44:35 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77132225
Nog even mezelf quoten uit het (verkeerde) 10e topic over deze serie:
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Is dat een cryptische opmerking van Arjen? "Ik heb mijn opdracht niet gehaald, maar de groep wel"?
Ik blijf dus bij Arjen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77132299
Sowieso vond ik die opdracht aan tafel vrij kansloos, ook toen in Argentinië. Iedereen weet van elkaar dat je een opdracht hebt en als je even nadenkt kom je er ook snel achter dat iedereen dezelfde opdracht heeft. Het leek erg nep, 'hihi wat doe jij verdacht'. Volgens mij wisten Karel en Angela ook dat ze zo'n opdracht hadden. Dus iedereen gaat een beetje verdacht liggen lopen doen. Wat een opdracht..
pi_77132941
Kim weet natuurlijk veel van Argentinië vanwege haar rol in de serie Julia's Tango.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_77132992
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]

Ik blijf dus bij Arjen.
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:

"ik kijk er ook tegenop dat het zo lang gaat duren"

Hoe weet hij al dat het zolang gaat duren?

Arjen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:09:59 #265
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_77133081
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:31 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vraag me overigens af tot in hoeverre de kandidaten niet wisten dat ze naar Japan zouden gaan, Ik vond het in afl 1 nml erg verdacht dat Tim die man in quasi Japans aansprak...? Even in het vliegtuig geleerd, ofzo?

Verdre vind ik het erg jammer dat Manuel er uit is. Vond hem erg leuk. Wat mij betreft had Kim eruit mogen vliegen, wat een irritant portret is dat zeg. Gewoon niet leuk, molt teveel en op een stomme manier ook. Dat gesprek van haar met Karel en Angela was echt te kansloos voor woorden.
Ze wisten het al wat verder van tevoren, Frits Sissing heeft het aan zijn gezin verteld, zo zei hij in een promofilmpje.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]

Ik blijf dus bij Arjen.
Ik zet mijn geld ook voorzichtig op Arjen. Bij die auto-opdracht heeft hij de hoogste score gehaald, maar dan wel 'per ongeluk' 2x over hetzelfde stuk asfalt rijden. Ja, zo kan ik ook geld binnen harken.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef .aeon het volgende:
Sowieso vond ik die opdracht aan tafel vrij kansloos, ook toen in Argentinië. Iedereen weet van elkaar dat je een opdracht hebt en als je even nadenkt kom je er ook snel achter dat iedereen dezelfde opdracht heeft. Het leek erg nep, 'hihi wat doe jij verdacht'. Volgens mij wisten Karel en Angela ook dat ze zo'n opdracht hadden. Dus iedereen gaat een beetje verdacht liggen lopen doen. Wat een opdracht..
Die in Argentinië was tenminste nog gênant. Deze 'opdracht' was inderdaad niets aan, vooral omdat de gastheren nu gewoon Karel en Angela waren in plaats van twee hoge Japanners.
pi_77133223
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Agiath het volgende:

[..]

Arjen
Daar ga je toch ook vanuit?

Ik neem niet aan dat het een kandidaat er vanuit gaat dat ie in de 1e, 2e of 3e ronde eruit ligt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:19:59 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77133387
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Agiath het volgende:

[..]

Arjen
Ja precies.. Dat soort dingen.
Of hij heeft natuurlijk voor zichzelf een plan opgezet om wat duidelijker te gaan mollen om zichzelf verdacht te maken, magoed. Dat kan altijd.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77133498
Ik hoop dat Arjen de mol is, omdat hij er dan nog zo lang in blijft .
pi_77133573
Morgen even twee afleveringen inhalen op uitzendinggemist.. En daarna hier bijlezen
Ook leeg
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:29:11 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77133682
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef emss het volgende:
Zo, ik dacht alle seizoenen vanaf seizoen 4 gevolgd te hebben, kom ik er achter dat seizoen 9 compleet aan me voorbij gegaan is. Werd die vorig jaar ook rond deze tijd uitgezonden? Of was het een najaars-seizoen, dan zou het kunnen dat ik niet in NL was.
Nee, dat werd ook in januari uitgezonden.
pi_77133710
Op het laatst met Barbara vond ik ook maar vaag met dat kiezen tussen dat rode en groene ding...
op zijn minst verdacht.
it's better to burn out than to fade away...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 11:35:00 #272
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77133887
bij mij is ook t gevoel dat Arjen de Mol is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77134248
Ik denk dat het Arjen of Frits is. Frits zit er wel tot het einde in, en het feit dat ze zeiden dat in aflevering 3 de mol bekend werd gemaakt denk ik eigenlijk dat Frits de mol is. Gewoon omdat ze het wel gezegd hebben: "Frits is de mol", maar iedereen denkt dat het bij het spel hoorde en dat het ''geraden'' was.... ofzo.

Arjen heeft daarentegen wel veel onopvallende dingen die toch wel beetje opvallen als mol-actie.

Wat me wel opviel is dat Hind voor de 2e x (misschien heb wel meer, heb er niet veel meer opgelet) kijkend in een spiegeltje gefilmd werd. Aflevering 1 was dat ook al in het vliegtuig en gisteren dus weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door SMutzskii op 22-01-2010 12:08:45 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:53:49 #274
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77134475
Ik zeg Hind

Gevoel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:03:41 #275
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77134849
Ik lees echt heel veel 'geloven wat je wil geloven'-theorieën. Echte tunnelvisie. Mensen die bepaalde acties en opmerkingen van iemand opeens als grote aanwijzingen zien, omdat zij diegene al verdachten.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:11:41 #276
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77135136
Verdient de Mol eigenlijk ook geld? Of is de winnaar de enige?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77135268
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef Klopkoek het volgende:
Verdient de Mol eigenlijk ook geld? Of is de winnaar de enige?
Alleen de winnaar. Mol zijn is een eer om te doen dus dat doen ze vrijwillig.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:21:28 #278
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77135451
WAt ik wel jammer vind is dat de presentator tegenwoordig al vanaf het begin weet wie het is.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:22:39 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_77135481
Ik denk nog steeds dat het Kim is. Bij elke "Wie is de Mol" computeropdracht op het laatst heeft ze zulke ontzettend gekunstelde antwoorden over wie de mol is, daar gelooft ze zelf waarschijnlijk niet eens in.

Alhoewel ik ook verwacht dat Barbara een oortje in had, in welk geval zij wel erg verdacht is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:25:44 #280
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77135557
Frits en Erik zijn het iig niet. Erik is een echte Leider en een goede mol is geen nadrukkelijke leider. Meer een informele leider, hoogstens.

Barbara heb ik weinig verdachte dingen zien doen. Mijn gevoel zegt Hind. Sanne lijkt echt stupide te zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77135597
Tegenwoordig? PJH weet dit seizoen voor het eerst wie de Mol is. Ik geloof dat Karel het ook niet heeft geweten, maar Angela wel dacht ik. En dan nog vind ik niet jammer, wat maakt het nou uit dat de presentator het weet?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:27:48 #282
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77135629
Helaas heb ik niet goed bijgehouden wie op wie zit. Daardoor wist ik de vorige keer al vier afleveringen voor het einde wie de mol was Gewoon door logisch na te denken en te rekenen op wie bijv. de afvallers zaten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:28:37 #283
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77135650
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef .aeon het volgende:
Tegenwoordig? PJH weet dit seizoen voor het eerst wie de Mol is. Ik geloof dat Karel het ook niet heeft geweten, maar Angela wel dacht ik. En dan nog vind ik niet jammer, wat maakt het nou uit dat de presentator het weet?
Nee hoor, de vorige twee seizoenen wist Hagens het ook al.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77135743
Ik verdenk alleen Erik en Hind niet. Erik doet (net als Tim en Manuel btw) te goed zijn best en Hind lijkt gewoon dom, daar zie ik geen Mol in. Arjen lijkt zichzelf extra verdacht te willen maken, net als Kim. Frits speelt het spel erg goed vind ik. En dan blijft Sanne over, maar daar kan ik echt geen peil op trekken.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee hoor, de vorige twee seizoenen wist Hagens het ook al.
Ik meen gehoord te hebben van niet.

edit:
quote:
“Ja, ik wist het dit jaar van tevoren en dat is me goed bevallen. In het verleden heb ik het ook wel eens niet geweten en dan ga je een soort van meespelen. Maar ten eerste ben ik er niet zo goed in. En ten tweede vind ik het niet zo passen bij de rol van presentator.”
http://www.mediacourant.nl/?p=52913

[ Bericht 26% gewijzigd door .aeon op 22-01-2010 12:37:14 ]
pi_77135758
Ik dacht te horen dat Arjen zei dat hij het wel leuk vond dat de rest het zo slecht deed in de auto, ook wel apart? (weet niet of het al gepost is).
Zo niet.. dan toch!
pi_77135826
Fascinerend, ik zie overal hints!

Arjen is NIET de mol.
Jimmy Carter:
pi_77136039
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fascinerend, ik zie overal hints!

Arjen is NIET de mol.
Wie wel?
pi_77136089
Hind.
Jimmy Carter:
pi_77136149
Ik vind Sanne een lief meisje trouwens maar wel een enorme huillie. Heb haar 3 keer zien janken deze aflevering.

Grow the fuck up
pi_77136178
Ja, die Sanne inderdaad.

Labiel.

Ze kan van mij altijd een knuffel krijgen, dat dan weer wel.
Jimmy Carter:
pi_77136222
Hele late tvp..
Ik blijf bij Frits.

Al verdenk ik Barbara ook wel van een oortje, maar het was ws. een last minute verzonnen opdracht omdat Manuel ziek was.. Ik vond het wel heel apart dat iedereen haar groen gaf, als kandidaat wil je toch én geld én concurrentie uitschakelen?
pi_77136260
Barbara heeft een te open karakter om de mol te zijn. Kan niet liegen, te kinderlijk naief.

Als ze interviewt is dat soms irritant, als persoon vind ik het een goede mooie eigenschap. Maakt haar wel ongeschikt om de mol te zijn.
Jimmy Carter:
pi_77136298
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ze kan van mij altijd een knuffel krijgen, dat dan weer wel.
Precies dat ja Ik zou d'r helemaal platknuffelen
pi_77136507
Zij is actrice toch? Waar kan ik haar van kennen, waar speelt zij in?
Jimmy Carter:
pi_77136574
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zij is actrice toch? Waar kan ik haar van kennen, waar speelt zij in?
Schnitzelparadijs, de Popgroep en volgens mij speelt ze ook in iets van Annie M.G. Smidt ofzo dat er nog niet zolang is?
pi_77136793
Oh ja, de jonge Annie MG.

Geen van alle ooit gezien.

Bedankt voor info doch.
Jimmy Carter:
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:13:50 #297
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77137282
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:31 schreef NrSiX het volgende:
Ik dacht te horen dat Arjen zei dat hij het wel leuk vond dat de rest het zo slecht deed in de auto, ook wel apart? (weet niet of het al gepost is).
Mag een man niet trots zijn?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77138108
Angela dacht dat Arjen niet de mol is, omdat hij te onbekend is.
Die redenering begrijp ik totaal niet.
Jimmy Carter:
pi_77138395
Karel dacht dat Frits de Mol was, omdat hij altijd achter verscholen mensen aan heeft lopen jagen.
Nee dat is logisch..
pi_77138817
Moehaha. Zijn ook maar mensen..
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')