Hij had wel een shirt met Japan aan...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:56 schreef Bragi het volgende:
Ja, maar het was toch geen échte voorkennis? Wat hij zei, dat wist iedereen op dát moment: dat ze in Japan zijn. Alleen Frits zei het zo dat hij van tevoren al wist dat ze naar Japan gingen. Hij zégt het. Hij bewéért het. Dat maakt hét nog geen voorkennis...
Ik snap dus ook niet dat Karel die aanwijzing zo serieus nam...
Volgens mij heeft Angela het altijd wel geweten toen zij nog presenteerde. In ieder geval wist ze het in dat seizoen met 'gewone' Nederlanders... dat blonde meisje dat Frank Sinatra zong was toen de Mol. Die jongen die 'who let the dog out' zong vind ik nog steeds de meest hilarische scene in Wie is de Mol geschiedenis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de presentator nooit geweten wie de mol is
Een mol met autocue of niet, lastig lastigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:49 schreef Ladidadida het volgende:
Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits, Arjen of Frits...
Lastig
Ik blijf dus bij Arjen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Is dat een cryptische opmerking van Arjen? "Ik heb mijn opdracht niet gehaald, maar de groep wel"?
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Nog even mezelf quoten uit het (verkeerde) 10e topic over deze serie:
[..]
Ik blijf dus bij Arjen.
Ze wisten het al wat verder van tevoren, Frits Sissing heeft het aan zijn gezin verteld, zo zei hij in een promofilmpje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:31 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vraag me overigens af tot in hoeverre de kandidaten niet wisten dat ze naar Japan zouden gaan, Ik vond het in afl 1 nml erg verdacht dat Tim die man in quasi Japans aansprak...? Even in het vliegtuig geleerd, ofzo?
Verdre vind ik het erg jammer dat Manuel er uit is. Vond hem erg leuk. Wat mij betreft had Kim eruit mogen vliegen, wat een irritant portret is dat zeg. Gewoon niet leuk, molt teveel en op een stomme manier ook. Dat gesprek van haar met Karel en Angela was echt te kansloos voor woorden.
Ik zet mijn geld ook voorzichtig op Arjen. Bij die auto-opdracht heeft hij de hoogste score gehaald, maar dan wel 'per ongeluk' 2x over hetzelfde stuk asfalt rijden. Ja, zo kan ik ook geld binnen harken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Nog even mezelf quoten uit het (verkeerde) 10e topic over deze serie:
[..]
Ik blijf dus bij Arjen.
Die in Argentinië was tenminste nog gênant. Deze 'opdracht' was inderdaad niets aan, vooral omdat de gastheren nu gewoon Karel en Angela waren in plaats van twee hoge Japanners.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef .aeon het volgende:
Sowieso vond ik die opdracht aan tafel vrij kansloos, ook toen in Argentinië. Iedereen weet van elkaar dat je een opdracht hebt en als je even nadenkt kom je er ook snel achter dat iedereen dezelfde opdracht heeft. Het leek erg nep, 'hihi wat doe jij verdacht'. Volgens mij wisten Karel en Angela ook dat ze zo'n opdracht hadden. Dus iedereen gaat een beetje verdacht liggen lopen doen. Wat een opdracht..
Daar ga je toch ook vanuit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:
"ik kijk er ook tegenop dat het zo lang gaat duren"
Hoe weet hij al dat het zolang gaat duren?
Arjen
Ja precies.. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Één van de eerste dingen die Arjen zei in de eerste aflevering:
"ik kijk er ook tegenop dat het zo lang gaat duren"
Hoe weet hij al dat het zolang gaat duren?
Arjen
Nee, dat werd ook in januari uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef emss het volgende:
Zo, ik dacht alle seizoenen vanaf seizoen 4 gevolgd te hebben, kom ik er achter dat seizoen 9 compleet aan me voorbij gegaan is. Werd die vorig jaar ook rond deze tijd uitgezonden? Of was het een najaars-seizoen, dan zou het kunnen dat ik niet in NL was.
Alleen de winnaar. Mol zijn is een eer om te doen dus dat doen ze vrijwillig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef Klopkoek het volgende:
Verdient de Mol eigenlijk ook geld? Of is de winnaar de enige?
Nee hoor, de vorige twee seizoenen wist Hagens het ook al.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef .aeon het volgende:
Tegenwoordig? PJH weet dit seizoen voor het eerst wie de Mol is. Ik geloof dat Karel het ook niet heeft geweten, maar Angela wel dacht ik. En dan nog vind ik niet jammer, wat maakt het nou uit dat de presentator het weet?
Ik meen gehoord te hebben van niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige twee seizoenen wist Hagens het ook al.
http://www.mediacourant.nl/?p=52913quote:“Ja, ik wist het dit jaar van tevoren en dat is me goed bevallen. In het verleden heb ik het ook wel eens niet geweten en dan ga je een soort van meespelen. Maar ten eerste ben ik er niet zo goed in. En ten tweede vind ik het niet zo passen bij de rol van presentator.”
Wie wel?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fascinerend, ik zie overal hints!
Arjen is NIET de mol.
Precies dat jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ze kan van mij altijd een knuffel krijgen, dat dan weer wel.
Schnitzelparadijs, de Popgroep en volgens mij speelt ze ook in iets van Annie M.G. Smidt ofzo dat er nog niet zolang is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zij is actrice toch? Waar kan ik haar van kennen, waar speelt zij in?
Mag een man niet trots zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:31 schreef NrSiX het volgende:
Ik dacht te horen dat Arjen zei dat hij het wel leuk vond dat de rest het zo slecht deed in de auto, ook wel apart? (weet niet of het al gepost is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |