Nah, ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar kon ook weer een mol opmerking zijn..
Je word dr gek van.. ziet overal hints
maar!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nah, ik niet.Ik pas op met al die verdachtmakingen, want op een gegeven moment ga je er ook gewoon in geloven en kan je het overzicht niet meer bewaren.
Zie je enkel wat je wìl zien.
quote:
Whehe idd, we shall see!quote:
daarom deed ik het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
[..]Dat is zo leuk om te zeggen tegen iemand met een hele theorie over iets of iemand. Gewoon alleen dat zeggen: " Maar... niets is wat het lijkt!
"
Nee,maar misschien dat juist de simpelheid het verbergt. Tot op heden werd ik elk jaar verbaasd door de simpelheid waarmee de mol aangewezen werd. Ik vond de uitzendingen an sich nooit echt veel loslaten (dat is te bewerkt). Het zat altijd in details van randzaken (houdingen, foto's, getallen, letters, etc.).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is denk te simpel!
Mensen bij widm zullen ook niet zo stom zijn!
En van 2008:quote:Aanwijzing 1
Tijdens de serie deed Jon op een aantal momenten vreemde uitspraken (dom veel raden, al vreemd doen, al dagen omrand ik de vele) . Later bleken dit anagrammen te zijn die allemaal leiden naar dezelfde zin: Van Eerd de Mol.
Aanwijzing 2
Al weken is op www.mol.nu een foto van de Mol te zien. Tijdens de testen wees de Mol met zijn muis letters aan die leiden naar de website.
Aanwijzing 3
In aflevering 2 zegt de Mol dat hij slecht ziet in het donker.
Aanwijzing 4
De Mol zit in de "Ik zie het niet"-coupé.
Aanwijzing 5
In aflevering 8 zegt de Mol dat hij niet houdt van enge, donkere gangen.
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ofwel, we moeten het niet te moeilijk zoeken lijkt me. Alleen ben ik altijd zo slecht in dat soort aanwijzingen vindenquote:het nummer 8 kwam in de serie veel voor. De 8ste Maya maand heet Mol. Wie droeg in de ‘vorm een zin’-opdracht ‘acht’ op zijn rug? Juist, Dennis. En wie stond er op de groepsfoto 8ste van rechts te beginnen? Juist, Dennis.
- Dennis droeg eveneens het bord ‘ik’. Het persoonlijk voornaamwoord ‘ik’ kwam ook enorm veel voor in de serie: ik (Nederlands)/ego (Latijn)/yo (Spaans)/I (Engels, bovenop de taxi)
- Dennis droeg eveneens het bord ‘ik’. Het persoonlijk voornaamwoord ‘ik’ kwam ook enorm veel voor in de serie: ik (Nederlands)/ego (Latijn)/yo (Spaans)/I (Engels, bovenop de taxi)
- Dennis droeg enorm veel rood
- de hint ‘Red Crystal Moon’
- Dennis lag in de laatste aflevering onder de grond, dé biotoop van een mol
- Dennis droeg een pet met daarop ‘eL guapO stuntteaM’, neem van elk woord de laatste letter en lees van rechts naar links: MOL
Maar zouden we dat oortje dan niet hebben moeten zien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef Kings het volgende:
Ondanks alles denk ik nog steeds dat het Sanne is,
alhoewel een 'oortje' bij barbara zou natuurlijk wel een mooie WIDM actie zijn
sanne of hind er dus uit de volgende keer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Steven184 het volgende:
Even een theorie die ik op een ander forum had gelezen:
Degene die als voorste op de 'gefabriceerde' groepsfoto staat, zou er steeds uitgaan. Allereerst Loretta, alhoewel het lijkt dat de voorste voet van Tim dichterbij is, daarna Tim, vervolgens Manuel. Misschien is het niks, maar mocht de trend zich voortzetten dan hebben we een finale met de drie overgebleven mannen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk t wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:48 schreef Veerboot het volgende:
Die telefoon van Erik zal zeker nog ergens terugkomen één van de komende spellen?
Of juist Arjan omdat hij een pseudoniem heeft; slimme schemer..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:55 schreef redcable het volgende:
Alone together, all alone, together all alone .Zou op Arjen kunnen slaan. door die spiegel in arjens kamer. of idd Sanne die Tim mist
maar achteraf is het altijd makkelijkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Moet je dit stuk maar eens lezen: http://ifarm.nl/demol/category/hints/
Is niet van het programma zelf, maar je ziet hoe griezelig eenvoudig de hints waren en toch heeft bijna niemand ze opgepikt.
das een goeiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Het is misschien heel simpel gedacht:
ik zie bij de twitter van ikbendemol elke keer ... achter een zin, nu zie ik dat bij de twitter van Sanne Vogel ook best vaak voorbij komen.
Bij de rest niet, alleen Tim had het 1keer.
http://twitter.com/ikbendemol
http://twitter.com/Sannevogel
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef K.Weenie het volgende:
Als reactie op Hind's profielfoto op hyves:
gangstaaa (27)
7 jan, 00:40 geplaatst via mobiel
hi hind alles goed? jij kent me misschien niet meer maar heb bij jou in de vliegtuig gezeten toen je terug kwam maar nederland van vakantie voor de finale. jij ben mooi slank geworden vergeleken met toen groetjes
Een domme fan die ons naar de oplossing brengt?
Er is een theorie dat ze een oortje had gekregen waardoor de regie haar kon helpen: de kandidaten gaven haar nooit écht rood of groen, ze vertelden alleen waar rood en groen lagen, maar ze kon er altijd nog voor kiezen om dit te wantrouwen en toch het andere bekertje op te tillenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:07 schreef K.Weenie het volgende:
Hoe kan Barbara nou nog de Mol zijn? Ze was afhankelijk van de anderen om door te kunnen, tenzij de anderen haar geen rood mochten geven omdat ze de mol is, maar dan weten zij het dus ook. Ik snap het niet.
En ik zie net dat ik seizoen 2008 heb gemist.Is die nog ergens te bekijken?
Maar Pieter-Jan weet wel wie de mol is toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geloof niet dat ze een oortje heeft hoor, maar goed ze moesten dit op een andere manier doen, want niet iedereen kan een groen scherm hebben
bewijst ook wel weer dat pieter-jan het echt niet weet, anders had ie barbara wel eerder gedaan, maar dan was er wel iemand onterecht naar huis gegaan misschien
volgens mij werd er bij de 1ste aflevering gezegd van nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef Marloes het volgende:
[..]
Maar Pieter-Jan weet wel wie de mol is toch?
http://www.mediacourant.nl/?p=52913#more-52913quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij werd er bij de 1ste aflevering gezegd van niet?
oke danquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Marloes het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=52913#more-52913
Ik wilde het nét posten hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Een nieuwe wekelijkse rubriek op FOK!.
FOK! op het Spoort van De Mol
Aflevering 3: FOK! op het Spoor van de Mol - Aflevering 3
Iedere vrijdagavond om 20:30 uur op FOK!.
Aangezien niemand had gelogen, wuif ik die oortjes-theorie weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er is een theorie dat ze een oortje had gekregen waardoor de regie haar kon helpen: de kandidaten gaven haar nooit écht rood of groen, ze vertelden alleen waar rood en groen lagen, maar ze kon er altijd nog voor kiezen om dit te wantrouwen en toch het andere bekertje op te tillen
Klopt, maar stél dat ze de mol is, dan zou er wel een backup-oplossing moeten zijn voor het geval de kandidaten haar wel een rood schijfje hadden willen gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aangezien niemand had gelogen, wuif ik die oortjes-theorie weg.
Als ze de mol is, had ze vast wel eerder een groen scherm gekregen en hadden ze haar niet als laatste gekozen zónder een scherm.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, maar stél dat ze de mol is, dan zou er wel een backup-oplossing moeten zijn voor het geval de kandidaten haar wel een rood schijfje hadden willen geven
Hoezo? Hij wist toch dat Manuel het spel zou verlaten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:26 schreef Marloes het volgende:
Pieter Jan weet wie de mol is dus dan moet hij bewust Barbara hebben gekozen als laatste.. dat zou dan toch vreemd zijn!
Wat Arjen en het autorijden betreft vond ik het ook wel goed doordacht om gewoon flink je best te gaan doen, omdat het vrijwel zeker was dat mensen 2x over hetzelfde stuk asfalt zouden rijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk nog steeds Arjen
Hij kocht een stripboek als zijn voorwerp.
Hij maakt altijd vreemde opmerkingen.
En hij koos er zelf voor alleen auto te rijden.
Nouja, haar als laatste over laten, en dan 'het lot in de handen van andere spelers leggen' zou wel heel erg helpen om haar totaal onverdacht naar de rest te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ze de mol is, had ze vast wel eerder een groen scherm gekregen en hadden ze haar niet als laatste gekozen zónder een scherm.
Hoe dan ook, ik vind het te vergezocht. Het zou pas zinnig zijn als er daadwerkelijk iemand had gelogen. Dat is nu niet gebeurd, dus geen nut om te gaan denken 'wat als'. Want dan blijf je bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |