jullie hebben de grootste begroting, maar verder ook nauwelijks een cent te makkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef sjaakkosteenknaak het volgende:
Wees er maar blij mee knulletjes!
Ajax opnieuw fincieel kampioen!
Wij zijn de rijkste!
Hoofdstad!
Topper inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef sjaakkosteenknaak het volgende:
Wie hebben Sulejmani.
Het wonderkind van 16 miljoen.
Toch?
Hij was in ieder geval heel duur.
Weer 1 per (S)CC?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:45 schreef RijstNatie het volgende:
Morgen kaarten halen voor PSV-Feyenoord
Die afbeelding van Koevermans in de op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat of wie Koef2 is
Moet je nagaan.. van 1 niet presterende Sulejmani had je meerdere wel presterende Dzsudzsak-jes van kunnen halenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef sjaakkosteenknaak het volgende:
Wie hebben Sulejmani.
Het wonderkind van 16 miljoen.
Toch?
Hij was in ieder geval heel duur.
Ik lolde ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
Damn, de meeste mensen hier hebben ook nog nooit van sarcasme gehoord hier
Bedoelde je over mijn reactie op sjaakkosteenknaak?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
Damn, de meeste mensen hier hebben ook nog nooit van sarcasme gehoord hier
Dit doet me weer aan de Hiddinktijden denkenquote:PSV-trainer Rutten vindt vele duels op rij niet erg
PSV-trainer Rutten vindt vele duels op rij niet erg PSV staat enkele dagen na de inhaalwedstrijd tegen Roda JC alweer een volgend competitietreffen te wachten. Vrijdag komt het NEC van trainer Wiljan Vloet, tot voor kort hoofd opleidingen in Eindhoven, naar het Philips Stadion. Op zijn perspraatje daags voor de wedstrijd oogde trainer Fred Rutten (foto) zeer ontspannen.
Dat het duel tegen NEC de derde wordt in zeven dagen, na de twee eerdere tegen SC Heerenveen en Roda JC, vindt hij geen probleem. ‘Als speler zijnde vond ik het prachtig, zoveel mogelijk wedstrijden spelen,’ liet hij op de clubsite noteren. ‘Als trainer zijnde is het in bepaalde fases goed, maar soms is het ook prettig om een weekje te hebben om gericht te kunnen trainen, op tactisch gebied. Maar we houden de belastbaarheid van alle spelers goed in de gasten en spelen daar op in. Dan houd je een fitte selectie.’
Over de komende tegenstander NEC zei Rutten: ‘Je ziet heel duidelijk dat de ploeg niet ver uit elkaar valt, dicht bij elkaar speelt. Tegen Vitesse zag je ook dat ze met z’n allen iets wilden pakken, al was dat natuurlijk ook een bijzondere wedstrijd voor de mensen daar. Maar met een aantal spelers nieuw en weer terug zijn ze op een goede weg.’
Heeeeeeeejjjj......voor Grrrrrrrr klaag jij wel erg weinig de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die afbeelding van Koevermans in de op.
Een hele tijd geleden vroeg iemand welke afbeelding van Koef in de op moest, Koef 1 of Koef2. Koef2 won de poll, al wilden sommige topicstarters er niet aan heeft nog een tijd Koef1 in de op gestaan.
Maar de democratie heeft gezegevierd en houdt ferm stand zie ik
Ik vond het 2e stukje tamelijk serieus dus ik herkende het niet echt als sarcasmequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bedoelde je over mijn reactie op sjaakkosteenknaak?
Dan is het namelijk hij geeft sarcasme en krijgt sarcasme terug(over het aantal Dzsudzsak-jes)
Ach ik gun die jongen een goede dag door te happenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vond het 2e stukje tamelijk serieus dus ik herkende het niet echt als sarcasme
En dan te bedenken dat Ajax en Twente relatief zwaardere tegenstanders krijgt..(AZ en Groningen)..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:28 schreef Frey het volgende:
Morgen winnen en dan lekker rustig de rest bekijken.
N.E.C. moet wel te doen zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:28 schreef Frey het volgende:
Morgen winnen en dan lekker rustig de rest bekijken.
Same here, maar aan de andere kant kunnen ook revanche willen nemen op het gelijke spel. Zij weten ook dat PSV lastig punten laat liggen dit seizoen. Dus ze moeten wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ben benieuwd wat de mentaliteit van Twente voorstelt nu ze van de roze wolk af zijn gevallen.
mwah, gelijk spelen bij Utrecht is nou niet bepaald van een roze wolk af vallen. Laten we niet vergeten dat we gewoon maar een paar doelpunten voor staanquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ben benieuwd wat de mentaliteit van Twente voorstelt nu ze van de roze wolk af zijn gevallen.
True, en Ruiz (of Stoch) kan het in goede vorm zo wegpoetsen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, gelijk spelen bij Utrecht is nou niet bepaald van een roze wolk af vallen. Laten we niet vergeten dat we gewoon maar een paar doelpunten voor staan
Precies. Net of wij toen helemaal kapot waren van het gelijkspel tegen Utrecht toenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, gelijk spelen bij Utrecht is nou niet bepaald van een roze wolk af vallen. Laten we niet vergeten dat we gewoon maar een paar doelpunten voor staan
Het is alleen wel kut dat zij (als het goed is) de aansluiting moeten zoeken, door te winnen. Ik denk dat Twente nog een hele kluif aan Groningen gaat hebben, dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is allemaal weer lekker positief inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit doet me weer aan de Hiddinktijden denken
Iemand jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een hele tijd geleden vroeg iemand welke afbeelding van Koef in de op moest
Doelde meer op het feit dat ze nu niet meer bovenaan staan, wat sowieso al niet vaak voorkomt bij Twente. Het feit dat een team bovenaan staat kan dan ook al extra's geven, net zoals een gele trui drager in de tour de France vaak boven zichzelf uitstijgt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar ze staan gewoon praktisch nog bovenaan. Als ze nou op achterstand komen vind ik het echt wat anders wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat ze nu niet meer bovenaan staan, wat sowieso al niet vaak voorkomt bij Twente. Het feit dat een team bovenaan staat kan dan ook al extra's geven, net zoals een gele trui drager in de tour de France vaak boven zichzelf uitstijgt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Sj0rSz het volgende:
Labyad tekent bij en wil opvolger Afellay worden
8 doelpunten is anders aardig wat. Daarbij zal Twente dit jaar nog wel tegen een verlies aanlopen, dat zie ik bij PSV eigenlijk niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar ze staan gewoon praktisch nog bovenaan. Als ze nou op achterstand komen vind ik het echt wat anders worden
Nou dat is wel erg optimistisch. Het is nou ook weer niet dat we elke keer ruim winnen of niet hadden kunnen verliezen. Tegen Roda wel opgelet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
8 doelpunten is anders aardig wat. Daarbij zal Twente dit jaar nog wel tegen een verlies aanlopen, dat zie ik bij PSV eigenlijk niet gebeuren.
Jazeker, Roda heeft volgens mij maar een paar redelijke kansen gehad, voor de rest zijn ze volgens mij niet door de verdediging heengekomen. Het grootste deel van de 2de helft kwamen ze er sowieso niet aan te pas, misschien de laatste paar minuten. Echter hebben we dan weer een doelman waar we op kunnen vertrouwen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou dat is wel erg optimistisch. Het is nou ook weer niet dat we elke keer ruim winnen of niet hadden kunnen verliezen. Tegen Roda wel opgelet?
Ik kan nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:26 schreef Rucebo het volgende:
Morgen weer eens een thuiswedstrijd, heb er zin in!
We zijn nog lang niet op het niveau van pak hem beet 3/4 jaar terug, toen kon je er zo ongeveer blind op vertrouwen maar nu is het voor mijn gevoel nog niet zo ver. We zijn een paar ontsnapt. Maar dat het stabiel is kan ik niet ontkennen. Misschien komt het nog door het vorige seizoen dat ik het gewoon nog niet helemaal durf te gelovenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jazeker, Roda heeft volgens mij maar een paar redelijke kansen gehad, voor de rest zijn ze volgens mij niet door de verdediging heengekomen. Het grootste deel van de 2de helft kwamen ze er sowieso niet aan te pas, misschien de laatste paar minuten. Echter hebben we dan weer een doelman waar we op kunnen vertrouwen.
Ik maak me weinig zorgen, eigenlijk.
De komst van Rutten is gepaard gegaan met rust, iets wat de laatste jaren sowieso altijd de grote kracht is geweest van PSV, grootendeels dankzij Hiddink en van Raaij overigens. Gezeik mooi tussen de seizoenen door, en dan tijdens het seizoen in alle rust zelf presteren. Vorig jaar is een van de weinig jaren geweest in de laatste 10 jaar volgens mij dat er gezeik is geweest tijdens het seizoen zelf. Misschien het jaar dat Hiddink vertrok, echter was dat toen goed opgevangen door Vergoossen. Echter gooide Koeman toen roet in het eten, waarna Stevens nog even verder ging met het gezeik. Ben daarom ook blij dat die tijd voorbij is!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet op het niveau van pak hem beet 3/4 jaar terug, toen kon je er zo ongeveer blind op vertrouwen maar nu is het voor mijn gevoel nog niet zo ver. We zijn een paar ontsnapt. Maar dat het stabiel is kan ik niet ontkennen. Misschien komt het nog door het vorige seizoen dat ik het gewoon nog niet helemaal durf te geloven
Toen Hiddink vertrok kwam Koeman, en daar was in de 2e seizoenshelft heel wat onrustquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De komst van Rutten is gepaard gegaan met rust, wat de laatste jaren sowieso altijd de grote kracht is geweest van PSV. Gezeik mooi tussen de seizoenen door, en dan tijdens het seizoen in alle rust zelf presteren. Vorig jaar is een van de weinig jaren geweest in de laatste 10 jaar volgens mij dat er gezeik is geweest tijdens het seizoen zelf. Misschien het jaar dat Hiddink vertrok, echter was dat toen goed opgevangen door Vergoossen. Echter gooide Koeman toen roet in het eten, waarna Stevens nog even verder ging. Ben blij dat die tijd voorbij is!
dat mag niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef rubbereend het volgende:
ja hee gaat hij zijn post aanpassen
Je hebt gelijk. Er is veel tumult geweest sinds Hiddink weg was gegaan, had toen eigenlijk al graag gezien dat Rutten deze taak over had genomen. Dat had veel gezeik gescheeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Hiddink vertrok kwam Koeman, en daar was in de 2e seizoenshelft heel wat onrustHet seizoen erop kwam Vergoosen pas
En het seizoen onder Stevens was gewoon een rampseizoen
Was was er die dag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef Frey het volgende:
Mooiste onder Koeman blijft 29-04-2007.
dat kun je nooit zeggen, de Rutten van nu is natuurlijk niet de Rutten van toen, hij heeft bij Twente en Schalke veel bijgeleerd natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er is veel tumult geweest sinds Hiddink weg was gegaan, had toen eigenlijk al graag gezien dat Rutten deze taak over had genomen. Dat had veel gezeik gescheeld.
Oh ik dacht dat de smilie wel duidelijk was...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
PSV - Vitesse ? Kampioenschap? Cocu ?
Ben ik gelukkig niet de enige die haptquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
PSV - Vitesse ? Kampioenschap? Cocu ?
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
HIV, coke? Iemand nog andere geruchten gelezen/gehoord?
quote:
Toivonen kan er ook spelen, en anders evt. Lazovic nog en Amrabat op rechtsbuiten. Geld hebben we nu niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.
Waarmee ome Jan dus beter nog maar eens in zijn laatjes kan gaan zoeken of ie tóch niet een paar euro heeft liggen voor een nieuwe spits. Met alleen Koef komen we er niet.
Kromkamp kan er ook spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Toivonen kan er ook spelen, en anders evt. Lazovic nog en Amrabat op rechtsbuiten. Geld hebben we nu niet!
Tegen de kleintjes heeft Toivonen het eigenlijk altijd prima gedaan in de spits, alleen tegen het linkerrijtje bakte hij er vaak weinig van. Lazovic is meer bruikbaar vanaf de zijkant inderdaad, maar NL clubs zijn niet in de gelegenheid posities 3 dubbel sterk te bezetten, tenzij die graag in de financiele problemen komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies, iemand in de spits néér zetten is niet zo moeilijk, maar dan moeten ze ook nog wel naar behoren functioneren.... Lazovic is van veel meer waarde vanaf rechts, Toivonen is eigenlijk nergens van veel waarde
Krijgen we die discussie weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp kan er ook spelen natuurlijk
Ruud tegen ons in de spits 25 februari?quote:Van Nistelrooy start onderhandelingen met HSV
22/01/2010 10:47
Hamburger SV hoopt snel een akkoord te bereiken met Ruud van Nistelrooy. De 33-jarige spits mag vertrekken bij Real Madrid en sprak in Hamburg al met HSV-trainer Bruno Labbadia.
De club uit Hamburg hoopt Van Nistelrooy tot komende zomer te huren van Real. Na dit seizoen loopt het contract van de 64-voudig international af, waarna HSV hem hoopt te contracteren. Die Rothosen zijn echter niet de enige geïnteresseerde partij. Zo hoopt ook West Ham United op Van Nistelrooy, door hem een weeksalaris van 114 duizend euro te bieden.
Van Nistelrooy speelt sinds het seizoen 2006/07 voor Real Madrid, maar kan niet meer rekenen op een basisplaats. De voormalig aanvaller van onder meer PSV en Manchester United kwam deze jaargang één competitieduel binnen de lijnen en scoorde toen ook één keer. In totaal was hij tijdens 68 wedstrijden in de Primera División 46 keer trefzeker namens De Koninklijke.
Laten we het er op houden dat Reis mentaal niet de sterkste isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Rucebo het volgende:
Dan hoeft Ruud in ieder geval niet meer terug te komen naar PSV. Niet dat ik daar nog rekening mee hield.
Vraag me wel af wat met Reis is, schiet niet op met die jongen zo...
een tijdje terug was er toch wat aan de hand met zijn zoontje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
HIV, coke? Iemand nog andere geruchten gelezen/gehoord?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Rucebo het volgende:
Dan hoeft Ruud in ieder geval niet meer terug te komen naar PSV. Niet dat ik daar nog rekening mee hield.
Vraag me wel af wat met Reis is, schiet niet op met die jongen zo...
Gewoon moeite doen om Ruud alsnog binnen te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.
Waarmee ome Jan dus beter nog maar eens in zijn laatjes kan gaan zoeken of ie tóch niet een paar euro heeft liggen voor een nieuwe spits. Met alleen Koef komen we er niet.
Wat moet je nog met een spits van (na dit seizoen) 34, die verwacht een ton per week te krijgen en veelal geblesseerd is. Alle respect voor Ruud, maar als hij niet veel meer kan brengen, hoeft hij ook niet terug te komen. En er wordt al jaren gezegd dat hij terug zal komen, maar het gebeurt nooit en hij nadert toch het eind van zijn carriere...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef rubbereend het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
[..]
Gewoon moeite doen om Ruud alsnog binnen te halen
Die had ik ff gemist, bron?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat moet je nog met een spits van (na dit seizoen) 34, die verwacht een ton per week te krijgen
Al ajren gezegd dat hij terug komt? Hij heeft één grote blessure gehad en daarvan is hij volledig hersteld.quote:en veelal geblesseerd is. Alle respect voor Ruud, maar als hij niet veel meer kan brengen, hoeft hij ook niet terug te komen. En er wordt al jaren gezegd dat hij terug zal komen, maar het gebeurt nooit en hij nadert toch het eind van zijn carriere...
Op de vorige pagina van dit topic staat dat hij bij West Ham 114.000 euro per week kan verdienen. Als hij dan zo'n club (die tegen degradatie vecht) boven PSV kiest, zal het wel om het geld gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die had ik ff gemist, bron?
[..]
Al ajren gezegd dat hij terug komt? Hij heeft één grote blessure gehad en daarvan is hij volledig hersteld.
Voglens mij niet, als hij voor niks gehuurd kan worden mag hij wat mij betreftquote:
Perfect !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef Harveo het volgende:
Eindelijk 1-0... ze spelen toch wel redelijk. Dus 3-0 moet het toch wel worden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef mediaconsument het volgende:
Vanavond wordt het 3-0!
Dat wordt genieten.
3x Ola?quote:
Groningen speelt thuis en thuis is Groningen altijd veel sterker dan uit, daarbij verwacht ik dat Twente lang niet zo sterk zal acteren dan in de heenronde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef appelsientje het volgende:netjes 3-0.. altijd leuk
Maar goed, ik verwacht niet dat Twente verliest van Grun.
Was dat maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Robbiev85 het volgende:
nu hopen dat je er ook 100 euro op in hebt gezet
Ik blijf natuurlijk ook altijd hopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Groningen speelt thuis en thuis is Groningen altijd veel sterker dan uit, daarbij verwacht ik dat Twente lang niet zo sterk zal acteren dan in de heenronde.
Trouwens, vorige week hadden ze ook al weer geluk. Dat kan voor Twente niet altijd blijven duren. Niet alleen geluk, maar toch.
Ach ja.
Begrijpelijk. Wie geen hoop meer heeft voor/over zijn club, kan beter kappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk ook altijd hopen
Dat deed Ola erg netjes inderdaad.quote:
maar goed, psv wint ze wedstrijden ook met 1-0, en dat geluk houd ook een keer opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Groningen speelt thuis en thuis is Groningen altijd veel sterker dan uit, daarbij verwacht ik dat Twente lang niet zo sterk zal acteren dan in de heenronde.
Trouwens, vorige week hadden ze ook al weer geluk. Dat kan voor Twente niet altijd blijven duren. Niet alleen geluk, maar toch.
Ach ja.
Je bedoelt te zeggen dat psv vanaf nu de wedstrijden met 3-0 gaat winnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar goed, psv wint ze wedstrijden ook met 1-0, en dat geluk houd ook een keer op!
haha, dat is idd ook een optiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat psv vanaf nu de wedstrijden met 3-0 gaat winnen.
Van de 16 overwinningen zijn er 6 met 1 goal verschil gewonnen en dus 10 met 2 of meer. Dus dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar goed, psv wint ze wedstrijden ook met 1-0, en dat geluk houd ook een keer op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Hij zegt het precies goed. Ondanks het drukke programma de wedstrijd netjes uitgespeeld.quote:Rutten: "Het spel van PSV was ordentelijk"
Coach Fred Rutten noemde het spel van PSV vrijdagavond tegen NEC (3-0) ordentelijk. "Het enige wat aan de goede eerste helft ontbrak was dat we niet vaker scoorden. Er had er nog best één bij gemogen."
Verder was Rutten, die met PSV nog nooit verloor, tevreden. "Natuurlijk kreeg NEC bij het begin van de tweede helft twee kansen. Dat kan gebeuren. Vooral als je, zoals wij, aan de derde wedstrijd in zes dagen bezig bent."
De wijze waarop Ola Toivonen na de hervatting PSV's tweede maakte noemde Rutten uitstekend. "Daarna zijn er geen problemen geweest. Het was leuk voor het publiek dat er in de laatste minuut nog een treffer bij kwam.
En dan weer aan de bak tegen Feyenoordquote:
Anders un, deux, troivonen. Okay, de s mist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Robbiev85 het volgende:
2x ola en 1x amrabat
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95591quote:'Het maakt niet uit wie er bij PSV staat, iedereen levert zijn bijdrage'
De kracht van PSV dit sezoen is dat trainer Fred Rutten mutaties kan doorvoeren in zijn selectie zonder dat dit ten koste gaat van het niveau van het spel. Dit stelde Ibrahim Afellay vrijdag na een overtuigende 3-0 zege op NEC. Door de zege, de derde in zeven dagen tijd, heeft PSV een voorsprong van drie punten op FC Twente. De Tukkers spelen later dit weekeinde tegen FC Groningen.
Vanwege de absentie van Timmy Simons, kreeg Ola Toivonen een kans op het middenveld. De Zweed scoorde twee keer. "Het maakt niet uit wie er op het middenveld staat, iedereen levert zijn bijdrage", vertelde Afellay. "Zoals de trainer altijd zegt: ook onze kleedkamer is sterk. Zodra er op iemand een beroep wordt gedaan, staat hij er. Dat is de kracht van dit PSV."
Afellay vertelde dat hij af en toe genoot in het veld. "Het was een terechte overwinning en we hebben goede zaken gedaan. We gaven de controle geen moment uit handen, dat is positief." PSV, dat al 39 officiële duels op rij ongeslagen is, sluit de maand januari af tegen Feyenoord (beker) en Vitesse.
Leuk interview met Olaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef MMUFC het volgende:
Net even de interviews met Ola en Nordin op PSV tv gekeken, maar vind het toch altijd leuk als een buitenlandse speler zoveel mogelijk van het interview in het nederlaands probeert te doen! Hulde Ola!
"I try to kop de bal in de goal"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef MMUFC het volgende:
Net even de interviews met Ola en Nordin op PSV tv gekeken, maar vind het toch altijd leuk als een buitenlandse speler zoveel mogelijk van het interview in het nederlaands probeert te doen! Hulde Ola!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
"I try to kop de bal in de goal"
Dat denk ik ook. Aan de ene kant is dat wel jammer, maar toch.. Het huidige team draait ook prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou daar hoeven we dus niet meer op te rekenen. Ik ben bang dat Van Bommel ook nooit meer als speler terugkomt.
Van Nistelrooij heeft toch altijd gezegd terug te willen keren bij PSV? Ik lees heel wat anders in dat artikelquote:
Iets zeggen is wat anders dan het ook daadwerkelijk uitvoerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij heeft toch altijd gezegd terug te willen keren bij PSV? Ik lees heel wat anders in dat artikel
Dat is helaas wel vaker zo met voetballersquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Iets zeggen is wat anders dan het ook daadwerkelijk uitvoeren
hij is daar al een keer of 3 op terug gekomen, steeds draaide hij daarin. Dit is wel jammer hoor. En ik snap het niet zo goed. Valt me van hem tegenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij heeft toch altijd gezegd terug te willen keren bij PSV? Ik lees heel wat anders in dat artikel
Van Bommel doet het volgens mij uitstekend bij Bayern, die gaat daar met Van Gaal aan het roer echt wel bijtekenen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou daar hoeven we dus niet meer op te rekenen. Ik ben bang dat Van Bommel ook nooit meer als speler terugkomt.
Voor een appel en een ei?quote:
Ja hoor. Da's prima. Hij kost ons alleen maar geld. En, ik zie hem bij julliewel weer een behoorlijke tot goede speler worden. Raar hè?quote:
Ajax fokt goede spelers op!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Da's prima. Hij kost ons alleen maar geld. En, ik zie hem bij julliewel weer een behoorlijke tot goede speler worden. Raar hè?
Kunnen we alleen maar blij mee zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:29 schreef Tallie1982 het volgende:
En Nijland scoort weer
Op sommige positie's kunnen ze beter een andere kopen.. Anitaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ajax fokt goede spelers op!
Van mij mag hij best komen, ik denk dat de rust in Eindhoven en de hand van Rutten hem goed zouden doen. Alleen meer dan 2 miljoen moeten we niet hoeven betalen.quote:
Meer zullen ze ook niet voor hem krijgen. Blijf het een raar verhaal vinden, die aankoop destijds.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag hij best komen, ik denk dat de rust in Eindhoven en de hand van Rutten hem goed zouden doen. Alleen meer dan 2 miljoen moeten we niet hoeven betalen.
Zolang hij dan maar niet tegen zijn eigen club gaat scorenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen we alleen maar blij mee zijn
Same here! Ze leggen een enorme zak geld voor hem op tafel, maar vervolgens komt het er op de één of andere manier helemaal niet uit.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Meer zullen ze ook niet voor hem krijgen. Blijf het een raar verhaal vinden, die aankoop destijds.
Het is niet gezond om zo'n jonge speler onder een dergelijke druk te laten spelen, het is immers de duurste aankoop in de eredivisie ooit! Daarbij is er al vastgesteld dat rust een lastig onderwerp kan zijn bij Ajax, oftewel hebben ze hier flink lopen gokken. Ben benieuwd of dat nog een staartje gaat krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Sj0rSz het volgende:
Same here! Ze leggen een enorme zak geld voor hem op tafel, maar vervolgens komt het er op de één of andere manier helemaal niet uit.
Uhhu, bij Ajax verwachtte men dat hij meteen goed zou presteren, net zoals hij bij Heerenveen deed. Maar dat is nooit echt gebeurd en ik kan het me ook wel voorstellen. Hij is nog jong en zou eigenlijk nog volop in zijn ontwikkeling moeten zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is niet gezond om zo'n jonge speler onder een dergelijke druk te laten spelen, het is immers de duurste aankoop in de eredivisie ooit!
Daar ben ik ook benieuwd naar. En ik vraag me sowieso af hoe lang Miki nog bij Ajax blijft.quote:Daarbij is er al vastgesteld dat rust een lastig onderwerp kan zijn bij Ajax, oftewel hebben ze hier flink lopen gokken. Ben benieuwd of dat nog een staartje gaat krijgen.
Woehoeee!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:20 schreef rubbereend het volgende:
2 punten los
zo sta je 2 punten achter en een goede week later ben je 2 punten los
Zoals het hoort.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:20 schreef rubbereend het volgende:2 punten los
zo sta je 2 punten achter en een goede week later ben je 2 punten los
dat voorspelde ik ook alquote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef mediaconsument het volgende:
Binnen een paar weken staat Ajax op nummer 2, let maar op.
Schokkendquote:PSV en Jonathan Reis per direct uit elkaar
24 januari 2010 17:45
De samenwerking tussen PSV en Jonathan Reis is met onmiddellijke ingang beëindigd. Na onderzoek is geconstateerd dat de Braziliaanse aanvaller verboden middelen heeft gebruikt. Doordat hij enige vorm van hulp weigert, heeft de club helaas moeten besluiten de speler op staande voet te ontslaan.
Hulp noodzakelijk
Na zijn eindejaarsvakantie in Brazilië heeft Jonathan Reis zich vijf dagen te laat in het trainingskamp in Valencia gemeld. Reis arriveerde in de Spaanse stad met een duidelijke fysieke achterstand en vertoonde extreme vermoeidheidsverschijnselen. Om deze reden is de speler vroegtijdig naar Eindhoven teruggestuurd om zich te laten onderzoeken. Daar werd geconstateerd dat Jonathan Reis verboden middelen had gebruikt. De club biedt Jonathan Reis alle hulp en professionele begeleiding aan die nodig is om van dit probleem af te komen en is van mening dat een opname in een daarvoor gespecialiseerde kliniek noodzakelijk is. Jonathan heeft deze hulp niet geaccepteerd en daardoor is verdere samenwerking tussen PSV en de speler onmogelijk geworden. PSV heeft daardoor helaas moeten besluiten de speler op staande voet te ontslaan.
Reactie Jan Reker
In een reactie verklaart algemeen directeur Jan Reker dat het een onvermijdelijke beslissing was. “Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing. We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid.“
Reactie Renato Moura
“Ik moet bekennen dat ik erg teleurgesteld en verdrietig ben dat een speler met zoveel potentieel en spelend bij een van de beste clubs van de wereld zijn toekomst op deze manier vergooit”, verklaart Renato Moura, FIFA-agent en zaakwaarnemer van Jonathan Reis. “Het is onbegrijpelijk dat Jonathan, nadat hij van de club zoveel hulp, begrip en geduld heeft gekregen, zo makkelijk zijn leven en zijn voetbalcarrière opgeeft. Dit is voor iedereen een nachtmerrie. We kunnen samen met PSV verklaren dat wij hem niet hebben opgegeven, maar dat hij onze hulp niet heeft willen accepteren. Dat is ontzettend jammer.”
WTF...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schokkend. Hij leek zo goed bezig. Jammer dat hij alsnog mislukt. Maar wel een dapper en goed besluit van PSV.
PSV ontslaat Reisquote:Op zondag 24 januari 2010 18:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schokkend. Hij leek zo goed bezig. Jammer dat hij alsnog mislukt. Maar wel een dapper en goed besluit van PSV.
Zo'n mooie carrière voor de boeg en gewoon weggooien door van die rommel te gebruikenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
idd schokkend en een grote ...hele grote teleurstelling.
Reis....gewoon wegDamn
Jij verwachtte dat hij volgende week weer de sterren van de hemel zou spelen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
WTF...
Damn
Ondanks alle berichten zag ik dit totaal niet aankomen
Zou wel proberen hem aansprakelijk te stellen. PSV heeft veel geld in die jongen gestoken. Misschien kunnen ze juridisch nog iets bij hem halen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anyway: over en uit, Reis is een loser, niks meer aan doen.
De komst van een nieuwe spits wordt hier wel noodzakelijk door natuurlijk. Nu niet investeren kan je heel makkelijk het kampioenschap kosten en dat kan PSV zich niet nog een jaar veroorloven...
PSV alle punten afpakken waar Reis in mee gedaan heeft.quote:
Denk niet dat je veel kan doen. Als jij ontslagen wordt op je werk omdat je aan de coke zit hebben ze verder ook geen poot om op te staan. Misschien als je door je drugsgebruik grote schade aan het bedrijf hebt toegebracht maar daar is hier geen sprake van.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zou wel proberen hem aansprakelijk te stellen. PSV heeft veel geld in die jongen gestoken. Misschien kunnen ze juridisch nog iets bij hem halen.
Verder hoop ik ook dat ze nog een nieuwe spits aantrekken. Dat is wel nodig als je op drie fronten mee wil blijven doen...
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
PSV alle punten afpakken waar Reis in mee gedaan heeft.
Twente alle punten afpakken waarin Theo Janssen heeft meegedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
PSV alle punten afpakken waar Reis in mee gedaan heeft.
Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:46 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Tom-De-Sutter.htm
Optie?
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.
Dat is de juiste taal inderdaad. Hiddink deed daar verder ook nooit moeilijk over, eigenlijk. Heb het idee dan ook dat het team sterk genoeg is om hier overheen te stappen. Het speelt al wat langer en de resultaten zijn niet om over te klagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg; Niks nieuwe spits.
Dit materiaal is voldoende. Altijd die paniek meteen
Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg>> op zoek naar een nieuwe spits!
BROODNODIG!
Leuk hoor die 3-0 tegen NEC, maar tegen de wat grotere ploegen is de ruimte kleiner.
Kleinere ruimte betekent minder kansen, en met minder kansen moet je elke kans benutten die je krijgt.
Dus een spits zoeken die WEL veelvuldig scoort.
Nu is de kans dat ze in deze paar dagen nog iemand vinden minimaal, maar ga ajb nu al zoeken voor komende zomerperiode.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:46 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Tom-De-Sutter.htm
Optie?
Voor de breedtequote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Rutten heeft allang aangegeven dat hij zoveel spitsen nodig heeft. Toivonen rendeert gewoon prima achter de spitsen en daar heb je ook je breedte nodig in de selectie.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm... good point.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?
quote:PSV ontslaat Reis vanwege gebruik verboden middelen
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-jan-2010 18:05
Jonathan Reis (foto) is zondag per direct ontslagen door PSV. Na onderzoek stelde de Eindhovense club vast dat de Braziliaan verboden middelen heeft gebruikt. Omdat de aanvaller geen enkele vorm van hulp accepteert, heeft PSV hem weggestuurd.
Het drugsgebruik van Reis kwam aan het licht toen hij zich begin januari vijf dagen te laat aansloot bij het trainingskamp van PSV in Valencia. Hij had last van extreme vermoeidheidsverschijnselen, waarop de club besloot om hem te onderzoeken. Daarbij werd de spits op het gebruik van verboden middelen betrapt.
'Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing,' zegt algemeen directeur Jan Reker op de website van PSV. 'We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid.'
Reis maakte medio 2007 de overstap naar PSV. In zijn eerste twee seizoenen kwam hij nauwelijks aan spelen toe, maar dit seizoen brak hij door met vier doelpunten in de Europa League en drie in de eredivisie. (YK)
no shit sherlockquote:
Ik vind dat zo slecht he.quote:
Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind dat zo slecht he.
Spelers terughalen omdat ze het ooit goed gedaan hebben bij een club. Kan alleen maar tegenvallen.
Jovanovic van Standard.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:45 schreef Zapper het volgende:
Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.
Kezman was dat wel. Met huren loop je geen enkel risico, mocht het een flop worden.
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt. En zal ook niet willen komen waarschijnlijk. Ik ben het wel met Zapper eens, Kezman huren voor een half jaar kan geen kwaad. Tenzij ze een goede speler voor de langere termijn op het oog hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jovanovic van Standard.
En waarom schreef ik dat we niet moeten paniekeren; We hebben het hele seizoen al minstens 1 geblesseerde spits die er langere tijd uitligt. Eerst Koef, toen Reis en nu valt Reis helemaal weg.
Mochten er problemen zijn dan kan Lazo altijd nog centraal, Dzudszak op rechts en Amrabat op links.
Damn. Ik had coach moeten worden![]()
![]()
Wat moet hij kosten dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt
Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Neoktheone het volgende:
Reis
Waarom wilde Ruud nou niet komen
http://www.gva.be/nieuws/(...)milan-jovanovic.aspxquote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moet hij kosten dan?
En het enige wat hij moet doen is doelpunten maken en dat doet hij in Belgie vrij aardig.
De vraag is of hij fit genoeg is om op topniveau te voetballen, maar dat zal het komende half jaar wel uitwijzen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...
Als hij dat niet is moeten we blij zijn dat hij niet naar PSV gekomen is. Een gevalletje Kluivert zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef Rucebo het volgende:
De vraag is of hij fit genoeg is om op topniveau te voetballen, maar dat zal het komende half jaar wel uitwijzen.
Omdat Ruud niet eens in contact is geweest met PSV, volgens hemzelf.quote:
Ik weet het. Het was dan ook meer retorisch bedoeldquote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...
AZ verkocht hem voor het geldquote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verbaase me trouwens dat Pocognoli naar Standard ging. WTF.
Was onder van Gaal toch vaste basisspeler?
Lars Huttenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Wuytens kreeg van de week weer speeltijd. Misschien dat Rutten hem er voor die positie bij gaat halen en Toivonen toch weer naar voren schuift.
En dan vervolgens ten aanzien van de spitsen: loopt er bij de jeugd niets rond dat bij de A-selectie gehaald kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog die Bordouxhe oid. bij de jeugd. Maar die knul is nog maar 16 ofzo. Waar spelen Hasselbaink en Zeefuik tegenwoordig (beide verhuurd toch?)
In het kader van mijn werk heb ik vorige week de onderstaande CAS uitspraak nog aangehaald:quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk niet dat je veel kan doen. Als jij ontslagen wordt op je werk omdat je aan de coke zit hebben ze verder ook geen poot om op te staan. Misschien als je door je drugsgebruik grote schade aan het bedrijf hebt toegebracht maar daar is hier geen sprake van.
Sterker nog, als Reis morgen een contract tekent bij een andere club houdt PSV daar nog geen stuiver aan over aangezien de club hem zelf op staande voet ontslagen heeft.
Ik zeg al: hoofdstuk Reis afsluiten en niet meer omkijken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Lars HuttenHasselbaink bij Go Ahead en Zeefuik bij Dordrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog die Bordouxhe oid. bij de jeugd. Maar die knul is nog maar 16 ofzo. Waar spelen Hasselbaink en Zeefuik tegenwoordig (beide verhuurd toch?)
Lijkt er op dat er niks bijkomt, als je Reker hoort op PSV.tv
Ik vind het ook vrij riskant. De brede selectie wordt heel het seizoen al geprezen en vormt de basis van de positie op de ranglijst. Maar nu er een belangrijke spits wegvalt heerst er de mentaliteit van och ja een spits minder is ook geen ramp.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV moet het zelf weten natuurlijk, feit is dat we zonder Reis gewoon een stuk inleveren voorin. Als de verschillen dan zo klein zijn met de concurrentie denk ik dat je niet raar moet staan te kijken dat nu niet investeren je de titel kost.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95794quote:PSV haalt geen vervanger voor Reis: 'Laatje is echt leeg'
Maandag, 25 januari 2010 om 14:27 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden
Jonathan Reis wordt bij PSV niet vervangen door een nieuwe aanvaller. Algemeen directeur Jan Reker stelde al eerder dat er geen geld is voor nieuwe spelers en daar verandert de nieuwe situatie niets aan. “Ik heb met Fred Rutten in het laatje gekeken, maar die is echt leeg”, zei het bestuurslid tegen PSV TV.
/
Reis werd onlangs betrapt op het gebruik van verboden middelen en werd zondag op staande voet ontslagen. “Dat was de enige optie, want in de reglementen van de KNVB staat dat je strafbaar bent als je een speler binnen je club houdt die verboden middelen gebruikt”, zei Reker. “Dan krijgen we straks misschien strafpunten en dat kan niet. Woede en teleurstelling overheersen nu.”
Welk middel Reis tot zich heeft genomen is nog altijd onbekend: wel gaf Reker aan dat de aanvaller absoluut moest worden opgenomen om van zijn problemen af te komen. “Dat spul is zo verslavend, dat lukt niet alleen met goede wil”, zei het bestuurslid. “Jonathan wilde echter absoluut niet opgenomen worden en dan houdt het voor ons op.”
Als we de wedstrijden blijven winnen, is er niets aan de hand. En anders nog gewoon er achter blijven staan.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als het niet lukt, dan is iedereen weer over de zeik
Dat is idd het grote gevaar. Dit jaar CL mislopen is funest.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef ganzenherder het volgende:
En wat betreft het we-hebben-geen-geld-argument: Als je straks door dit wegvallen de CL misloopt, dan heb je pas écht geen geld meer
Vanwaar die arrogantie ineens eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95794
Landskampioen worden we dit jaar toch wel, dat mede door de rust die op deze manier in de tent blijft.
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef mediaconsument het volgende:
Snap serieus niet waar jullie bang voor zijn, de resultaten zijn erg goed en de concurrentie heeft het erg lastig. We hebben dan ook 2 diepe spitsen, en verder genoeg beweeglijk materiaal in de aanval.
Zoals ik al eerder zei had Hiddink daar verder ook geen problemen mee.
Dat zal niemand beweren, we hebben dan ook het voordeel van een brede selectie, die dit goed moet kunnen opvangen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?
Tussen een verbetering of een verzwakking zit ook nog een heel stuk hèquote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zal niemand beweren, we hebben dan ook het voordeel van een brede selectie, die dit goed moet kunnen opvangen.
Een tevreden Koevermans kan erg veel waard zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.
Feit blijft dat als Koef of Toivonen nu (ernstig) geblesseerd raakt of een keer geschorst is dat je dan geen fatsoenlijke spits(en) meer achter de hand hebt. En dan heb ik nog niet vermeld dat Toivonen achter een diepe spits veel beter lijkt te functioneren dam als diepe spits.En dat Lazovic veel te weinig scorend vermogen heeft voor een diepe spits.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tussen een verbetering of een verzwakking zit ook nog een heel stuk hè
Het is niet of zwart of wit.
Dat het weinig uitmaakt misschien.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?
Grijs noemen ze dat .quote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?
als het weinig uitmaakt is er wel een verschilquote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat het weinig uitmaakt misschien.
Of niks uitmaakt.....
Weinig valt onder 1 van de 2 eerder genoemden, 'niks' is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen is gewoon beslissend geweest verschillende keren. Zelfs als dat niet het geval was geweest wordt nog steeds je selectie smaller.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat het weinig uitmaakt misschien.
Of niks uitmaakt.....
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weinig valt onder 1 van de 2 eerder genoemden, 'niks' is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen is gewoon beslissend geweest verschillende keren. Zelfs als dat niet het geval was geweest wordt nog steeds je selectie smaller.
Eens. Het is echt jammer dat Reis wegvalt, 90% jammer van de potentiële miljoenen die hij op zou leveren. 10% van de doelpunten die nu door een ander moeten worden gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.
Als Koef fit blijft en Amrabat hem blijft vervangen met een goal dan zie ik het niks uitmaken. Zoveel heeft Reis ook niet gescoord......
Ja, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.
Als Koef fit blijft en Amrabat hem blijft vervangen met een goal dan zie ik het niks uitmaken. Zoveel heeft Reis ook niet gescoord......
En als Gomes terugkomt hebben we 2 keepers onder de lat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En als Bakkal gewoon elke wedstrijd 3 keer scoort hebben we geen spitsen meer nodig!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En als Gomes terugkomt hebben we 2 keepers onder de lat.
Nou heeft Twente bij mijn weten dit seizoen nog niet verloren....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Tallie1982 het volgende:
En als ajax en twente gewoon blijven verliezen worden we ook kampioen zonder te scoren..
Wel waar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heeft Twente bij mijn weten dit seizoen nog niet verloren....
Maar niet in de Eredivisie, en daar gaat het toch omquote:
Nee jij weet het allemaal zo goed hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar![]()
![]()
Dat is zeer zeker zoquote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een tevreden Koevermans kan erg veel waard zijn.
En Lazovic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef ganzenherder het volgende:
Al met al blijft het zeer riskant om met 1,5 echte centrumspits het seizoen af te maken
Ik heb niet zo'n geweldige ervaringen met hem als diepe spits eigenlijk...Maargoed wie weet krijgt Rutten dat ook al voor elkaarquote:
Je doet niks anders dan open deuren intrappen. Ja, áls iedereen fit blijft en nooit geschorst wordt is een brede selectie niet belangrijk, áls Amrabat elke wedstrijd scoort heb je geen nieuwe topspits nodig. En nee, PSV is niet afhankelijk van Reis, net zomin als ze afhankelijk is van welke individuele speler dan ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee jij weet het allemaal zo goed he![]()
En de rest van mijn tekst negeer je even voor het gemak.......
Ik kan moeilijk nu al hier neer zetten dat ie het hele seizoen fit blijft he. Jij kijkt vaak in je glazen bol blijkbaar.
Nee ik ook niet, maar tis eigenlijk een centrumspits. (Copyright by Leo Driessen trouwens).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n geweldige ervaringen met hem als diepe spits eigenlijk...Maargoed wie weet krijgt Rutten dat ook al voor elkaar
Hierin heb je volledig gelijk, maar je bent en blijft wel een grote-klote-negativist. Ik ga geen posts terugzoeken, maar kijk zelf even terug. Met name aan het begin van dit seizoen. En kijk waar we nu staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je doet niks anders dan open deuren intrappen. Ja, áls iedereen fit blijft en nooit geschorst wordt is een brede selectie niet belangrijk, áls Amrabat elke wedstrijd scoort heb je geen nieuwe topspits nodig. En nee, PSV is niet afhankelijk van Reis, net zomin als ze afhankelijk is van welke individuele speler dan ook.
En Reis heeft idd niet ontzettend vaak gescoord maar is wel een paar keer erg belangrijk geweest.
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we er gewoon niet beter van worden, financieel al zeker niet, sportief ook niet. Als je als club een talent kwijtraakt dat net bezig was met doorbreken en al een paar keer heeft laten zien van (grote) waarde te zijn voor de club dan is het toch geen vergezochte conclusie om te stellen dat we daar zwakker van worden of ben ik nou gek?
Pessimist!!!!!!!111!11!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je als club een talent kwijtraakt dat net bezig was met doorbreken en al een paar keer heeft laten zien van (grote) waarde te zijn voor de club dan is het toch geen vergezochte conclusie om te stellen dat we daar zwakker van worden of ben ik nou gek?
Hij doet het op de rechterflank beduidend beter dan vorig jaar op de spitspositie, trek je eigen conclusies over 'wat hij is'quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar tis eigenlijk een centrumspits. (Copyright by Leo Driessen trouwens).
2 punten boven een subtopper, woohooquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hierin heb je volledig gelijk, maar je bent en blijft wel een grote-klote-negativist. Ik ga geen posts terugzoeken, maar kijk zelf even terug. Met name aan het begin van dit seizoen. En kijk waar we nu staan.
Je hoeft mij geen lessen over het echte leven te gevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij doet het op de rechterflank beduidend beter dan vorig jaar op de spitspositie, trek je eigen conclusies over 'wat hij is'![]()
Zoals ik al vaker zeg, real life voetbal is ook geen potje FM2010 natuurlijk
Je vergeet een paar competitiesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 punten boven een subtopper, woohoo
T zal wel te maken hebben met de aantrekkelijkheid van de tegenstanderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor morgen maar 10.000 kaarten verkocht?
Bekervoetbal leeft niet zo bij ons, al jaaaaaaaaaaaren niet. Ik wou in eerste instantie wel gaan maar was gewoon te lam om een paar man op te trommelen, ik kijk dus ook thuisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat deed je besluiten ook alweer om hier weer te gaan posten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je doet niks anders dan open deuren intrappen. Ja, áls iedereen fit blijft en nooit geschorst wordt is een brede selectie niet belangrijk, áls Amrabat elke wedstrijd scoort heb je geen nieuwe topspits nodig. En nee, PSV is niet afhankelijk van Reis, net zomin als ze afhankelijk is van welke individuele speler dan ook.
En Reis heeft idd niet ontzettend vaak gescoord maar is wel een paar keer erg belangrijk geweest.
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we er gewoon niet beter van worden, financieel al zeker niet, sportief ook niet. Als je als club een talent kwijtraakt dat net bezig was met doorbreken en al een paar keer heeft laten zien van (grote) waarde te zijn voor de club dan is het toch geen vergezochte conclusie om te stellen dat we daar zwakker van worden of ben ik nou gek?
Regel voor mij dan even 3 kaarten op vak NNquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bekervoetbal leeft niet zo bij ons, al jaaaaaaaaaaaren niet. Ik wou in eerste instantie wel gaan maar was gewoon te lam om een paar man op te trommelen, ik kijk dus ook thuis
Das ook maar een klein beetjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gast!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En wat deed je besluiten ook alweer om hier weer te gaan posten?
En wat voor open deuren BLIJF ik intrappen dan![]()
En bij jou is het toch zo, het is niet goed of het deugt niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Regel voor mij dan even 3 kaarten op vak NN
Kan jij niet ff 3 kaartjes regelen dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef mr-puta het volgende:
De beker is leuk als 2e prijs erbij.
Als je geen kampioen wordt en dan de beker wint.... tja.
Voor clubs als Heerenveen, Utrecht, Nac etc is het leuk.
Kijk deze wedstrijd trouwens ook gewoon op de bank thuis.
We doen het leuk inderdaad. Maar aan het eind van de streep worden de prijzen verdeeld. Niet op dinsdag 26 januariquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je vergeet een paar competities
Gaat 'm niet meer worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan jij niet ff 3 kaartjes regelen dan?
Hij heeft wel een punt, natuurlijk. Ik snap ook niet waarom jij Twente een subtopper noemt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We doen het leuk inderdaad. Maar aan het eind van de streep worden de prijzen verdeeld. Niet op dinsdag 26 januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |