abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77265666
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95794
Landskampioen worden we dit jaar toch wel, dat mede door de rust die op deze manier in de tent blijft.
Vanwaar die arrogantie ineens eigenlijk?

2 hele punten voor op Twente en een hele benauwde zege op Roda JC. Het lijkt wel een Ajax topic hier
Patat Friet
pi_77265689
Snap serieus niet waar jullie bang voor zijn, de resultaten zijn erg goed en de concurrentie heeft het erg lastig. We hebben dan ook 2 diepe spitsen, en verder genoeg beweeglijk materiaal in de aanval.

Zoals ik al eerder zei had Hiddink daar verder ook geen problemen mee.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77266247
Laten we nou niet de huid verkopen voor de beer geschoten is

Het gaat erg goed dit seizoen en we hoeven ook niet neGrrrrratief te doen, maar inderdaad, we staan nog maar 2 punten voor en moeten nog genoeg wedstrijden!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_77267295
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef mediaconsument het volgende:
Snap serieus niet waar jullie bang voor zijn, de resultaten zijn erg goed en de concurrentie heeft het erg lastig. We hebben dan ook 2 diepe spitsen, en verder genoeg beweeglijk materiaal in de aanval.

Zoals ik al eerder zei had Hiddink daar verder ook geen problemen mee.
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77268008
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?
Dat zal niemand beweren, we hebben dan ook het voordeel van een brede selectie, die dit goed moet kunnen opvangen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77268439
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tussen een verbetering of een verzwakking zit ook nog een heel stuk hè
Het is niet of zwart of wit.

Als er geen geld is, dan houdt het op lijkt me.
Keep the faith!!
  maandag 25 januari 2010 @ 21:48:30 #257
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77268827
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat zal niemand beweren, we hebben dan ook het voordeel van een brede selectie, die dit goed moet kunnen opvangen.
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_77271117
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.
Een tevreden Koevermans kan erg veel waard zijn.
pi_77271132
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Feit blijft dat als Koef of Toivonen nu (ernstig) geblesseerd raakt of een keer geschorst is dat je dan geen fatsoenlijke spits(en) meer achter de hand hebt. En dan heb ik nog niet vermeld dat Toivonen achter een diepe spits veel beter lijkt te functioneren dam als diepe spits.En dat Lazovic veel te weinig scorend vermogen heeft voor een diepe spits.

En PSV heeft bovendien best vaak een wedstrijd naar de hand gezet door tactische wisselingen voorin. Die mogelijkheden zijn nu veel beperkter.
Patat Friet
pi_77274783
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:41 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Tussen een verbetering of een verzwakking zit ook nog een heel stuk hè
Het is niet of zwart of wit.
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77274818
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat het weinig uitmaakt misschien.
Of niks uitmaakt.....
Keep the faith!!
pi_77274872
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Grijs noemen ze dat .
Patat Friet
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:11:48 #263
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77275771
Ik heb liever de kleur rood, tenzij het een negatief banksaldo is, of de ongesteldheid van je vrouw/vriendin.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 januari 2010 @ 13:46:27 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77288946
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Of niks uitmaakt.....
als het weinig uitmaakt is er wel een verschil

Er valt gewoon een speler weg die een basisplaats heeft gehad en in de EL een paar het verschil maakte. We zijn gewoon verzwakt. En Toivonen voldoet uitstekend achter de spitsen dus dan hou effectief alleen Koevermans over. Als er geld was geweest was versterking zeer wenselijk geweest. Zeker als je kijkt naar wat voor programma PSV nog krijgt en nog kan krijgen als we verder gaan in de EL.

Maarja een hapklare spits zo ff ergens vandaan halen is ook niet makkelijk..... dat is nog zacht uitgedrukt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77295490
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Of niks uitmaakt.....
Weinig valt onder 1 van de 2 eerder genoemden, 'niks' is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen is gewoon beslissend geweest verschillende keren. Zelfs als dat niet het geval was geweest wordt nog steeds je selectie smaller.
pi_77298595
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weinig valt onder 1 van de 2 eerder genoemden, 'niks' is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen is gewoon beslissend geweest verschillende keren. Zelfs als dat niet het geval was geweest wordt nog steeds je selectie smaller.
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.
Als Koef fit blijft en Amrabat hem blijft vervangen met een goal dan zie ik het niks uitmaken. Zoveel heeft Reis ook niet gescoord......
Keep the faith!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:37:21 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_77298989
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.
Als Koef fit blijft en Amrabat hem blijft vervangen met een goal dan zie ik het niks uitmaken. Zoveel heeft Reis ook niet gescoord......
Eens. Het is echt jammer dat Reis wegvalt, 90% jammer van de potentiële miljoenen die hij op zou leveren. 10% van de doelpunten die nu door een ander moeten worden gemaakt.
Dit, dus.
pi_77299087
quote:

[..]

Ja, zo lust ik er nog wel een paar

dinsdag 26 januari 2010 @ 17:42:12 #269
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_77299135
quote:

[..]

En als Gomes terugkomt hebben we 2 keepers onder de lat.
pi_77299201
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En als Gomes terugkomt hebben we 2 keepers onder de lat.
En als Bakkal gewoon elke wedstrijd 3 keer scoort hebben we geen spitsen meer nodig!
pi_77299724
En als ajax en twente gewoon blijven verliezen worden we ook kampioen zonder te scoren..
pi_77299823
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Tallie1982 het volgende:
En als ajax en twente gewoon blijven verliezen worden we ook kampioen zonder te scoren..
Nou heeft Twente bij mijn weten dit seizoen nog niet verloren....
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:00:05 #273
242666 BeamofLight
pi_77299852
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou heeft Twente bij mijn weten dit seizoen nog niet verloren....
Wel waar.
pi_77300058
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wel waar.
Maar niet in de Eredivisie, en daar gaat het toch om
pi_77300124
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik er nog wel een paar

Nee jij weet het allemaal zo goed he
En de rest van mijn tekst negeer je even voor het gemak.......

Ik kan moeilijk nu al hier neer zetten dat ie het hele seizoen fit blijft he. Jij kijkt vaak in je glazen bol blijkbaar.
Keep the faith!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:09:29 #276
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77300205
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een tevreden Koevermans kan erg veel waard zijn.
Dat is zeer zeker zo
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_77300209
Al met al blijft het zeer riskant om met 1,5 echte centrumspits het seizoen af te maken
Patat Friet
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:11:05 #278
242666 BeamofLight
pi_77300255
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef ganzenherder het volgende:
Al met al blijft het zeer riskant om met 1,5 echte centrumspits het seizoen af te maken
En Lazovic.
pi_77300279
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En Lazovic.
Ik heb niet zo'n geweldige ervaringen met hem als diepe spits eigenlijk...Maargoed wie weet krijgt Rutten dat ook al voor elkaar
Patat Friet
pi_77300327
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Nee jij weet het allemaal zo goed he
En de rest van mijn tekst negeer je even voor het gemak.......

Ik kan moeilijk nu al hier neer zetten dat ie het hele seizoen fit blijft he. Jij kijkt vaak in je glazen bol blijkbaar.
Je doet niks anders dan open deuren intrappen. Ja, áls iedereen fit blijft en nooit geschorst wordt is een brede selectie niet belangrijk, áls Amrabat elke wedstrijd scoort heb je geen nieuwe topspits nodig. En nee, PSV is niet afhankelijk van Reis, net zomin als ze afhankelijk is van welke individuele speler dan ook.

En Reis heeft idd niet ontzettend vaak gescoord maar is wel een paar keer erg belangrijk geweest.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we er gewoon niet beter van worden, financieel al zeker niet, sportief ook niet. Als je als club een talent kwijtraakt dat net bezig was met doorbreken en al een paar keer heeft laten zien van (grote) waarde te zijn voor de club dan is het toch geen vergezochte conclusie om te stellen dat we daar zwakker van worden of ben ik nou gek?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:13:54 #281
242666 BeamofLight
pi_77300340
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n geweldige ervaringen met hem als diepe spits eigenlijk...Maargoed wie weet krijgt Rutten dat ook al voor elkaar
Nee ik ook niet, maar tis eigenlijk een centrumspits. (Copyright by Leo Driessen trouwens).
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:15:12 #282
242666 BeamofLight
pi_77300390
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je doet niks anders dan open deuren intrappen. Ja, áls iedereen fit blijft en nooit geschorst wordt is een brede selectie niet belangrijk, áls Amrabat elke wedstrijd scoort heb je geen nieuwe topspits nodig. En nee, PSV is niet afhankelijk van Reis, net zomin als ze afhankelijk is van welke individuele speler dan ook.

En Reis heeft idd niet ontzettend vaak gescoord maar is wel een paar keer erg belangrijk geweest.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we er gewoon niet beter van worden, financieel al zeker niet, sportief ook niet. Als je als club een talent kwijtraakt dat net bezig was met doorbreken en al een paar keer heeft laten zien van (grote) waarde te zijn voor de club dan is het toch geen vergezochte conclusie om te stellen dat we daar zwakker van worden of ben ik nou gek?
Hierin heb je volledig gelijk, maar je bent en blijft wel een grote-klote-negativist. Ik ga geen posts terugzoeken, maar kijk zelf even terug. Met name aan het begin van dit seizoen. En kijk waar we nu staan.
pi_77300437
quote:

[..]
Als je als club een talent kwijtraakt dat net bezig was met doorbreken en al een paar keer heeft laten zien van (grote) waarde te zijn voor de club dan is het toch geen vergezochte conclusie om te stellen dat we daar zwakker van worden of ben ik nou gek?
Pessimist!!!!!!!111!11!
Patat Friet
pi_77300514
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, maar tis eigenlijk een centrumspits. (Copyright by Leo Driessen trouwens).
Hij doet het op de rechterflank beduidend beter dan vorig jaar op de spitspositie, trek je eigen conclusies over 'wat hij is'

Zoals ik al vaker zeg, real life voetbal is ook geen potje FM2010 natuurlijk
pi_77300541
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hierin heb je volledig gelijk, maar je bent en blijft wel een grote-klote-negativist. Ik ga geen posts terugzoeken, maar kijk zelf even terug. Met name aan het begin van dit seizoen. En kijk waar we nu staan.
2 punten boven een subtopper, woohoo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:19:14 #286
242666 BeamofLight
pi_77300558
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij doet het op de rechterflank beduidend beter dan vorig jaar op de spitspositie, trek je eigen conclusies over 'wat hij is'

Zoals ik al vaker zeg, real life voetbal is ook geen potje FM2010 natuurlijk
Je hoeft mij geen lessen over het echte leven te geven
pi_77300565
Voor morgen maar 10.000 kaarten verkocht?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:19:39 #288
242666 BeamofLight
pi_77300572
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

2 punten boven een subtopper, woohoo
Je vergeet een paar competities
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:20:03 #289
242666 BeamofLight
pi_77300591
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
T zal wel te maken hebben met de aantrekkelijkheid van de tegenstander
pi_77300622
quote:
Bekervoetbal leeft niet zo bij ons, al jaaaaaaaaaaaren niet. Ik wou in eerste instantie wel gaan maar was gewoon te lam om een paar man op te trommelen, ik kijk dus ook thuis
pi_77300667
quote:

[..]

En wat deed je besluiten ook alweer om hier weer te gaan posten?

En wat voor open deuren BLIJF ik intrappen dan
En bij jou is het toch zo, het is niet goed of het deugt niet.

Keep the faith!!
pi_77300686
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bekervoetbal leeft niet zo bij ons, al jaaaaaaaaaaaren niet. Ik wou in eerste instantie wel gaan maar was gewoon te lam om een paar man op te trommelen, ik kijk dus ook thuis
Regel voor mij dan even 3 kaarten op vak NN
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:24:41 #293
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77300765
quote:
Das ook maar een klein beetje
pi_77300773
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:21 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

En wat deed je besluiten ook alweer om hier weer te gaan posten?

En wat voor open deuren BLIJF ik intrappen dan
En bij jou is het toch zo, het is niet goed of het deugt niet.

Gast!
pi_77300793
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Regel voor mij dan even 3 kaarten op vak NN
ik was al te lam om voor mezelf kaarten te regelen remember?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:25:22 #296
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_77300796
De beker is leuk als 2e prijs erbij.
Als je geen kampioen wordt en dan de beker wint.... tja.
Voor clubs als Heerenveen, Utrecht, Nac etc is het leuk.
Kijk deze wedstrijd trouwens ook gewoon op de bank thuis.
pi_77300830
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef mr-puta het volgende:
De beker is leuk als 2e prijs erbij.
Als je geen kampioen wordt en dan de beker wint.... tja.
Voor clubs als Heerenveen, Utrecht, Nac etc is het leuk.
Kijk deze wedstrijd trouwens ook gewoon op de bank thuis.
Kan jij niet ff 3 kaartjes regelen dan?
pi_77300910
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je vergeet een paar competities
We doen het leuk inderdaad. Maar aan het eind van de streep worden de prijzen verdeeld. Niet op dinsdag 26 januari
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:31:07 #299
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_77301007
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kan jij niet ff 3 kaartjes regelen dan?
Gaat 'm niet meer worden.
Morgen eerst tentamens, daarna werken.
Succes met de zoektocht naar 'n kaartje.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:41:36 #300
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_77301469
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We doen het leuk inderdaad. Maar aan het eind van de streep worden de prijzen verdeeld. Niet op dinsdag 26 januari
Hij heeft wel een punt, natuurlijk. Ik snap ook niet waarom jij Twente een subtopper noemt.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')