Vanwaar die arrogantie ineens eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95794
Landskampioen worden we dit jaar toch wel, dat mede door de rust die op deze manier in de tent blijft.
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef mediaconsument het volgende:
Snap serieus niet waar jullie bang voor zijn, de resultaten zijn erg goed en de concurrentie heeft het erg lastig. We hebben dan ook 2 diepe spitsen, en verder genoeg beweeglijk materiaal in de aanval.
Zoals ik al eerder zei had Hiddink daar verder ook geen problemen mee.
Dat zal niemand beweren, we hebben dan ook het voordeel van een brede selectie, die dit goed moet kunnen opvangen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?
Tussen een verbetering of een verzwakking zit ook nog een heel stuk hèquote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het IS gewoon een verzwakking dat Reis wegvalt. Of wil er iemand beweren dat we er beter van worden?
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zal niemand beweren, we hebben dan ook het voordeel van een brede selectie, die dit goed moet kunnen opvangen.
Een tevreden Koevermans kan erg veel waard zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.
Feit blijft dat als Koef of Toivonen nu (ernstig) geblesseerd raakt of een keer geschorst is dat je dan geen fatsoenlijke spits(en) meer achter de hand hebt. En dan heb ik nog niet vermeld dat Toivonen achter een diepe spits veel beter lijkt te functioneren dam als diepe spits.En dat Lazovic veel te weinig scorend vermogen heeft voor een diepe spits.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat de huidige ploeg het wegvallen van Reis op moet kunnen vangen. En dat zal vooral voor Koevermans en Toivonen gaan spelen.
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tussen een verbetering of een verzwakking zit ook nog een heel stuk hè
Het is niet of zwart of wit.
Dat het weinig uitmaakt misschien.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?
Grijs noemen ze dat .quote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel me eens, wat zit daar precies tussenin?
als het weinig uitmaakt is er wel een verschilquote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat het weinig uitmaakt misschien.
Of niks uitmaakt.....
Weinig valt onder 1 van de 2 eerder genoemden, 'niks' is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen is gewoon beslissend geweest verschillende keren. Zelfs als dat niet het geval was geweest wordt nog steeds je selectie smaller.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat het weinig uitmaakt misschien.
Of niks uitmaakt.....
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weinig valt onder 1 van de 2 eerder genoemden, 'niks' is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen is gewoon beslissend geweest verschillende keren. Zelfs als dat niet het geval was geweest wordt nog steeds je selectie smaller.
Eens. Het is echt jammer dat Reis wegvalt, 90% jammer van de potentiële miljoenen die hij op zou leveren. 10% van de doelpunten die nu door een ander moeten worden gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.
Als Koef fit blijft en Amrabat hem blijft vervangen met een goal dan zie ik het niks uitmaken. Zoveel heeft Reis ook niet gescoord......
Ja, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Reis speelde toch afgelopen week ook niet mee. En PSV is echt niet afhankelijk van Reis.
Als Koef fit blijft en Amrabat hem blijft vervangen met een goal dan zie ik het niks uitmaken. Zoveel heeft Reis ook niet gescoord......
En als Gomes terugkomt hebben we 2 keepers onder de lat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En als Bakkal gewoon elke wedstrijd 3 keer scoort hebben we geen spitsen meer nodig!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En als Gomes terugkomt hebben we 2 keepers onder de lat.
Nou heeft Twente bij mijn weten dit seizoen nog niet verloren....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Tallie1982 het volgende:
En als ajax en twente gewoon blijven verliezen worden we ook kampioen zonder te scoren..
Wel waar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heeft Twente bij mijn weten dit seizoen nog niet verloren....
Maar niet in de Eredivisie, en daar gaat het toch omquote:
Nee jij weet het allemaal zo goed hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |