abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77218492
quote:
Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_77218800
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.
Dat valt wel mee hoor.
pi_77218859
Kezman huren anders. Ik weet dat hij na PSV bijna overal geflopt is. Maar het blijft een goede spits om achter de hand te hebben...
pi_77219274
Zonde idd, ben benieuwd of we nu nog een extra spits erbij krijgen.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:25:14 #205
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_77219940
Dat is nog ff interessant nieuws..
Snel opzoek gaan naar een nieuwe spits, die hebben we wel nodig!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_77220158
Ik zeg; Niks nieuwe spits.
Dit materiaal is voldoende. Altijd die paniek meteen
U MAD?
pi_77220187
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is de juiste taal inderdaad. Hiddink deed daar verder ook nooit moeilijk over, eigenlijk. Heb het idee dan ook dat het team sterk genoeg is om hier overheen te stappen. Het speelt al wat langer en de resultaten zijn niet om over te klagen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:13:20 #208
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77222082
Ik zeg>> op zoek naar een nieuwe spits!
BROODNODIG!
Leuk hoor die 3-0 tegen NEC, maar tegen de wat grotere ploegen is de ruimte kleiner.
Kleinere ruimte betekent minder kansen, en met minder kansen moet je elke kans benutten die je krijgt.
Dus een spits zoeken die WEL veelvuldig scoort.
Nu is de kans dat ze in deze paar dagen nog iemand vinden minimaal, maar ga ajb nu al zoeken voor komende zomerperiode.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_77222849
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg>> op zoek naar een nieuwe spits!
BROODNODIG!
Leuk hoor die 3-0 tegen NEC, maar tegen de wat grotere ploegen is de ruimte kleiner.
Kleinere ruimte betekent minder kansen, en met minder kansen moet je elke kans benutten die je krijgt.
Dus een spits zoeken die WEL veelvuldig scoort.
Nu is de kans dat ze in deze paar dagen nog iemand vinden minimaal, maar ga ajb nu al zoeken voor komende zomerperiode.
Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 20:49:12 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77223791
quote:
die is echt niet goed genoeg voor het niveau PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77223856
quote:
Voor de breedte
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 20:51:51 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77223931
Reis
quote:
Rutten heeft allang aangegeven dat hij zoveel spitsen nodig heeft. Toivonen rendeert gewoon prima achter de spitsen en daar heb je ook je breedte nodig in de selectie.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77224005
We hebben alleen nog Amrabat als stand-in.
Toivonen is inderdaad gewoon beter achter de spits en Nijland terug halen is geen optie
  zondag 24 januari 2010 @ 22:08:34 #214
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77228579
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?
Hmm... good point.
Ok maar stel dat Koevermans ook nog eens dit seizoen door een blessure niet kan afmaken? Toivonen is idd meer een speler voor achter de spits(en), dus dat vind ik geen sterke optie die je dan hebt.
Ik zeg toch....spits nodig.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 24 januari 2010 @ 22:18:04 #215
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77229199
Bron: Sportweek.NL
quote:
PSV ontslaat Reis vanwege gebruik verboden middelen
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-jan-2010 18:05

Jonathan Reis (foto) is zondag per direct ontslagen door PSV. Na onderzoek stelde de Eindhovense club vast dat de Braziliaan verboden middelen heeft gebruikt. Omdat de aanvaller geen enkele vorm van hulp accepteert, heeft PSV hem weggestuurd.

Het drugsgebruik van Reis kwam aan het licht toen hij zich begin januari vijf dagen te laat aansloot bij het trainingskamp van PSV in Valencia. Hij had last van extreme vermoeidheidsverschijnselen, waarop de club besloot om hem te onderzoeken. Daarbij werd de spits op het gebruik van verboden middelen betrapt.

'Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing,' zegt algemeen directeur Jan Reker op de website van PSV. 'We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid.'

Reis maakte medio 2007 de overstap naar PSV. In zijn eerste twee seizoenen kwam hij nauwelijks aan spelen toe, maar dit seizoen brak hij door met vier doelpunten in de Europa League en drie in de eredivisie. (YK)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77229295
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, da wisten we nog nie!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 22:25:07 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77229624
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Barca het volgende:
[..]
no shit sherlock lees ff terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_77229854
PSV
pi_77230899
Arne Nilis

Of staat die niet centraal
U MAD?
  maandag 25 januari 2010 @ 08:25:31 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77238731
Kezman terughalen! Meteen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77238784
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

no shit sherlock lees ff terug
Sportweek als bron gebruiken terwijl het gewoon op psv.nl staat
pi_77238814
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:25 schreef Zapper het volgende:
Kezman terughalen! Meteen
Ik vind dat zo slecht he.
Spelers terughalen omdat ze het ooit goed gedaan hebben bij een club. Kan alleen maar tegenvallen.
U MAD?
  maandag 25 januari 2010 @ 08:45:49 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77238930
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:35 schreef de_boswachter het volgende:

Ik vind dat zo slecht he.
Spelers terughalen omdat ze het ooit goed gedaan hebben bij een club. Kan alleen maar tegenvallen.
Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.

Kezman was dat wel. Met huren loop je geen enkel risico, mocht het een flop worden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77239395
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:45 schreef Zapper het volgende:

Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.

Kezman was dat wel. Met huren loop je geen enkel risico, mocht het een flop worden.
Jovanovic van Standard.

En waarom schreef ik dat we niet moeten paniekeren; We hebben het hele seizoen al minstens 1 geblesseerde spits die er langere tijd uitligt. Eerst Koef, toen Reis en nu valt Reis helemaal weg.
Mochten er problemen zijn dan kan Lazo altijd nog centraal, Dzudszak op rechts en Amrabat op links.

Damn. Ik had coach moeten worden
U MAD?
pi_77240474
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jovanovic van Standard.

En waarom schreef ik dat we niet moeten paniekeren; We hebben het hele seizoen al minstens 1 geblesseerde spits die er langere tijd uitligt. Eerst Koef, toen Reis en nu valt Reis helemaal weg.
Mochten er problemen zijn dan kan Lazo altijd nog centraal, Dzudszak op rechts en Amrabat op links.

Damn. Ik had coach moeten worden
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt. En zal ook niet willen komen waarschijnlijk. Ik ben het wel met Zapper eens, Kezman huren voor een half jaar kan geen kwaad. Tenzij ze een goede speler voor de langere termijn op het oog hebben.
pi_77241179
Ik zou Kezman ook wel een interessante optie vinden. Granted, de laatste jaren is ie waarschijnlijk geen schim geweest van wat ie ooit bij PSV was (al heb ik hem te weinig gevolgd nadat ie uit Engeland wegging), maar hij is nog steeds populair bij het PSV publiek en wie weet wat ie nog kan in een goed draaiende ploeg bij een warme club waar ie het naar zijn zin heeft.

Half jaartje huren met een evt optie kan wmb geen kwaad
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_77241808
Reis

Waarom wilde Ruud nou niet komen
We sure are cute for two ugly people.
pi_77242433
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt
Wat moet hij kosten dan?
En het enige wat hij moet doen is doelpunten maken en dat doet hij in Belgie vrij aardig.
U MAD?
pi_77242482
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Neoktheone het volgende:
Reis

Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77242496
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat moet hij kosten dan?
En het enige wat hij moet doen is doelpunten maken en dat doet hij in Belgie vrij aardig.
http://www.gva.be/nieuws/(...)milan-jovanovic.aspx

Een half jaar geleden 7 miljoen euro.

Daarnaast staat hij in de belangstelling van AC Milan en Liverpool, daar gaat hij waarschijnlijk liever heen.

http://www.gva.be/nieuws/(...)-voor-jovanovic.aspx

edit: hij schijnt ver te zijn met Liverpool: http://www.vi.nl/Achtergr(...)oun-en-Jovanovic.htm
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...
De vraag is of hij fit genoeg is om op topniveau te voetballen, maar dat zal het komende half jaar wel uitwijzen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Rucebo op 25-01-2010 11:35:51 ]
pi_77242616
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef Rucebo het volgende:

De vraag is of hij fit genoeg is om op topniveau te voetballen, maar dat zal het komende half jaar wel uitwijzen.
Als hij dat niet is moeten we blij zijn dat hij niet naar PSV gekomen is. Een gevalletje Kluivert zit niemand op te wachten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77242647
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Neoktheone het volgende:
Omdat Ruud niet eens in contact is geweest met PSV, volgens hemzelf.
Bovendien... kom op: Je kan beter in de top van de Bundesliga ballen op het einde van je carriere dan in onze Mickey Mouse divisie.
U MAD?
  maandag 25 januari 2010 @ 11:58:48 #233
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_77243384
Ik zou ook niemand halen. Gewoon blijven spelen zoals vrijdag tegen NEC, mochten er blessures optreden dan kan je altijd nog switchen met Amrabat en Lazovic.

We winnen zonder Ibi bij Feyenoord uit, we winnen zonder Engelaar van de angstgegener en met 3-0 van NEC. Team staat als een huis, man. Mooi opsparen die centen.
Dit, dus.
pi_77244124
Een goeie spits kost ook nog wel wat euro's en dan is het nog afwachten. Als er geen buitenkans zich voordoet gewoon met het huidige team verder gaan.
pi_77245745
Ik weet niet hoe hard AZ geld nodig heeft, maar anders zouden we een miljoentje of wat voor de grap kunnen proberen voor Dembele/El Hamdaoui. Maar die zullen ze wel niet goedkoop wegdoen.
pi_77245891
PSV moet het zelf weten natuurlijk, feit is dat we zonder Reis gewoon een stuk inleveren voorin. Als de verschillen dan zo klein zijn met de concurrentie denk ik dat je niet raar moet staan te kijken dat nu niet investeren je de titel kost.
pi_77246167
Ik verbaase me trouwens dat Pocognoli naar Standard ging. WTF.
Was onder van Gaal toch vaste basisspeler?
U MAD?
pi_77248732
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik weet het. Het was dan ook meer retorisch bedoeld

Aangezien het uitverkoop is bij AZ: kunnen we Dembélé of Lens niet voor een prikkie halen?
We sure are cute for two ugly people.
pi_77249296
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verbaase me trouwens dat Pocognoli naar Standard ging. WTF.
Was onder van Gaal toch vaste basisspeler?
AZ verkocht hem voor het geld
pi_77249542
Wuytens kreeg van de week weer speeltijd. Misschien dat Rutten hem er voor die positie bij gaat halen en Toivonen toch weer naar voren schuift.

En dan vervolgens ten aanzien van de spitsen: loopt er bij de jeugd niets rond dat bij de A-selectie gehaald kan worden?
pi_77251515
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Wuytens kreeg van de week weer speeltijd. Misschien dat Rutten hem er voor die positie bij gaat halen en Toivonen toch weer naar voren schuift.

En dan vervolgens ten aanzien van de spitsen: loopt er bij de jeugd niets rond dat bij de A-selectie gehaald kan worden?
Lars Hutten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog die Bordouxhe oid. bij de jeugd. Maar die knul is nog maar 16 ofzo. Waar spelen Hasselbaink en Zeefuik tegenwoordig (beide verhuurd toch?)
pi_77251682
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Denk niet dat je veel kan doen. Als jij ontslagen wordt op je werk omdat je aan de coke zit hebben ze verder ook geen poot om op te staan. Misschien als je door je drugsgebruik grote schade aan het bedrijf hebt toegebracht maar daar is hier geen sprake van.

Sterker nog, als Reis morgen een contract tekent bij een andere club houdt PSV daar nog geen stuiver aan over aangezien de club hem zelf op staande voet ontslagen heeft .

Ik zeg al: hoofdstuk Reis afsluiten en niet meer omkijken.
In het kader van mijn werk heb ik vorige week de onderstaande CAS uitspraak nog aangehaald:

CAS 2008/A/1644 Adrian Mutu vs. Chelsea Football Club Limited

http://www.tas-cas.org/d2(...)d%201644%20FINAL.pdf

Zodra Reis dus ergens aan de bak komt, kan hem in principe wel degelijk een fikse claim boven het hoofd komen te hangen. Behoudens de "mitsen en maarren" uiteraard.
pi_77252159
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Lars Hutten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog die Bordouxhe oid. bij de jeugd. Maar die knul is nog maar 16 ofzo. Waar spelen Hasselbaink en Zeefuik tegenwoordig (beide verhuurd toch?)
Hasselbaink bij Go Ahead en Zeefuik bij Dordrecht.

Lijkt er op dat er niks bijkomt, als je Reker hoort op PSV.tv
  maandag 25 januari 2010 @ 16:10:05 #244
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_77252606
Romario!!!! Sabajo
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_77257734
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV moet het zelf weten natuurlijk, feit is dat we zonder Reis gewoon een stuk inleveren voorin. Als de verschillen dan zo klein zijn met de concurrentie denk ik dat je niet raar moet staan te kijken dat nu niet investeren je de titel kost.
Ik vind het ook vrij riskant. De brede selectie wordt heel het seizoen al geprezen en vormt de basis van de positie op de ranglijst. Maar nu er een belangrijke spits wegvalt heerst er de mentaliteit van och ja een spits minder is ook geen ramp.

En wat betreft het we-hebben-geen-geld-argument: Als je straks door dit wegvallen de CL misloopt, dan heb je pas écht geen geld meer
Patat Friet
pi_77259177
quote:
PSV haalt geen vervanger voor Reis: 'Laatje is echt leeg'
Maandag, 25 januari 2010 om 14:27 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden

Jonathan Reis wordt bij PSV niet vervangen door een nieuwe aanvaller. Algemeen directeur Jan Reker stelde al eerder dat er geen geld is voor nieuwe spelers en daar verandert de nieuwe situatie niets aan. “Ik heb met Fred Rutten in het laatje gekeken, maar die is echt leeg”, zei het bestuurslid tegen PSV TV.
/

Reis werd onlangs betrapt op het gebruik van verboden middelen en werd zondag op staande voet ontslagen. “Dat was de enige optie, want in de reglementen van de KNVB staat dat je strafbaar bent als je een speler binnen je club houdt die verboden middelen gebruikt”, zei Reker. “Dan krijgen we straks misschien strafpunten en dat kan niet. Woede en teleurstelling overheersen nu.”

Welk middel Reis tot zich heeft genomen is nog altijd onbekend: wel gaf Reker aan dat de aanvaller absoluut moest worden opgenomen om van zijn problemen af te komen. “Dat spul is zo verslavend, dat lukt niet alleen met goede wil”, zei het bestuurslid. “Jonathan wilde echter absoluut niet opgenomen worden en dan houdt het voor ons op.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95794

Einde discussie lijkt me. We moeten roeien met de riemen die we hebben, en om deze riemen hoeven we onszelf niet te schamen. Landskampioen worden we dit jaar toch wel, dat mede door de rust die op deze manier in de tent blijft.
pi_77260014
En als het niet lukt, dan is iedereen weer over de zeik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 25 januari 2010 @ 19:13:19 #248
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77260063
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als het niet lukt, dan is iedereen weer over de zeik
Als we de wedstrijden blijven winnen, is er niets aan de hand. En anders nog gewoon er achter blijven staan.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 25 januari 2010 @ 20:26:40 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77264202
Dus PSV heeft geen geld meer? Wat een armoe
pi_77264611
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef ganzenherder het volgende:

En wat betreft het we-hebben-geen-geld-argument: Als je straks door dit wegvallen de CL misloopt, dan heb je pas écht geen geld meer
Dat is idd het grote gevaar. Dit jaar CL mislopen is funest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')