Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:46 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Tom-De-Sutter.htm
Optie?
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.
Dat is de juiste taal inderdaad. Hiddink deed daar verder ook nooit moeilijk over, eigenlijk. Heb het idee dan ook dat het team sterk genoeg is om hier overheen te stappen. Het speelt al wat langer en de resultaten zijn niet om over te klagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg; Niks nieuwe spits.
Dit materiaal is voldoende. Altijd die paniek meteen
Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg>> op zoek naar een nieuwe spits!
BROODNODIG!
Leuk hoor die 3-0 tegen NEC, maar tegen de wat grotere ploegen is de ruimte kleiner.
Kleinere ruimte betekent minder kansen, en met minder kansen moet je elke kans benutten die je krijgt.
Dus een spits zoeken die WEL veelvuldig scoort.
Nu is de kans dat ze in deze paar dagen nog iemand vinden minimaal, maar ga ajb nu al zoeken voor komende zomerperiode.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:46 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Tom-De-Sutter.htm
Optie?
Voor de breedtequote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Rutten heeft allang aangegeven dat hij zoveel spitsen nodig heeft. Toivonen rendeert gewoon prima achter de spitsen en daar heb je ook je breedte nodig in de selectie.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm... good point.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?
quote:PSV ontslaat Reis vanwege gebruik verboden middelen
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-jan-2010 18:05
Jonathan Reis (foto) is zondag per direct ontslagen door PSV. Na onderzoek stelde de Eindhovense club vast dat de Braziliaan verboden middelen heeft gebruikt. Omdat de aanvaller geen enkele vorm van hulp accepteert, heeft PSV hem weggestuurd.
Het drugsgebruik van Reis kwam aan het licht toen hij zich begin januari vijf dagen te laat aansloot bij het trainingskamp van PSV in Valencia. Hij had last van extreme vermoeidheidsverschijnselen, waarop de club besloot om hem te onderzoeken. Daarbij werd de spits op het gebruik van verboden middelen betrapt.
'Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing,' zegt algemeen directeur Jan Reker op de website van PSV. 'We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid.'
Reis maakte medio 2007 de overstap naar PSV. In zijn eerste twee seizoenen kwam hij nauwelijks aan spelen toe, maar dit seizoen brak hij door met vier doelpunten in de Europa League en drie in de eredivisie. (YK)
no shit sherlockquote:
Ik vind dat zo slecht he.quote:
Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind dat zo slecht he.
Spelers terughalen omdat ze het ooit goed gedaan hebben bij een club. Kan alleen maar tegenvallen.
Jovanovic van Standard.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:45 schreef Zapper het volgende:
Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.
Kezman was dat wel. Met huren loop je geen enkel risico, mocht het een flop worden.
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt. En zal ook niet willen komen waarschijnlijk. Ik ben het wel met Zapper eens, Kezman huren voor een half jaar kan geen kwaad. Tenzij ze een goede speler voor de langere termijn op het oog hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jovanovic van Standard.
En waarom schreef ik dat we niet moeten paniekeren; We hebben het hele seizoen al minstens 1 geblesseerde spits die er langere tijd uitligt. Eerst Koef, toen Reis en nu valt Reis helemaal weg.
Mochten er problemen zijn dan kan Lazo altijd nog centraal, Dzudszak op rechts en Amrabat op links.
Damn. Ik had coach moeten worden![]()
![]()
Wat moet hij kosten dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt
Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Neoktheone het volgende:
Reis
Waarom wilde Ruud nou niet komen
http://www.gva.be/nieuws/(...)milan-jovanovic.aspxquote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moet hij kosten dan?
En het enige wat hij moet doen is doelpunten maken en dat doet hij in Belgie vrij aardig.
De vraag is of hij fit genoeg is om op topniveau te voetballen, maar dat zal het komende half jaar wel uitwijzen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...
Als hij dat niet is moeten we blij zijn dat hij niet naar PSV gekomen is. Een gevalletje Kluivert zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef Rucebo het volgende:
De vraag is of hij fit genoeg is om op topniveau te voetballen, maar dat zal het komende half jaar wel uitwijzen.
Omdat Ruud niet eens in contact is geweest met PSV, volgens hemzelf.quote:
Ik weet het. Het was dan ook meer retorisch bedoeldquote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat Ruud gewoon nog op niveau wil voetballen. Dan moet je niet naar de eredivisie komen. Daar kan je lang en kort over lullen maar dat is gewoon een feit, helaas...
AZ verkocht hem voor het geldquote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verbaase me trouwens dat Pocognoli naar Standard ging. WTF.
Was onder van Gaal toch vaste basisspeler?
Lars Huttenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Wuytens kreeg van de week weer speeltijd. Misschien dat Rutten hem er voor die positie bij gaat halen en Toivonen toch weer naar voren schuift.
En dan vervolgens ten aanzien van de spitsen: loopt er bij de jeugd niets rond dat bij de A-selectie gehaald kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog die Bordouxhe oid. bij de jeugd. Maar die knul is nog maar 16 ofzo. Waar spelen Hasselbaink en Zeefuik tegenwoordig (beide verhuurd toch?)
In het kader van mijn werk heb ik vorige week de onderstaande CAS uitspraak nog aangehaald:quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk niet dat je veel kan doen. Als jij ontslagen wordt op je werk omdat je aan de coke zit hebben ze verder ook geen poot om op te staan. Misschien als je door je drugsgebruik grote schade aan het bedrijf hebt toegebracht maar daar is hier geen sprake van.
Sterker nog, als Reis morgen een contract tekent bij een andere club houdt PSV daar nog geen stuiver aan over aangezien de club hem zelf op staande voet ontslagen heeft.
Ik zeg al: hoofdstuk Reis afsluiten en niet meer omkijken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Lars HuttenHasselbaink bij Go Ahead en Zeefuik bij Dordrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog die Bordouxhe oid. bij de jeugd. Maar die knul is nog maar 16 ofzo. Waar spelen Hasselbaink en Zeefuik tegenwoordig (beide verhuurd toch?)
Lijkt er op dat er niks bijkomt, als je Reker hoort op PSV.tv
Ik vind het ook vrij riskant. De brede selectie wordt heel het seizoen al geprezen en vormt de basis van de positie op de ranglijst. Maar nu er een belangrijke spits wegvalt heerst er de mentaliteit van och ja een spits minder is ook geen ramp.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV moet het zelf weten natuurlijk, feit is dat we zonder Reis gewoon een stuk inleveren voorin. Als de verschillen dan zo klein zijn met de concurrentie denk ik dat je niet raar moet staan te kijken dat nu niet investeren je de titel kost.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95794quote:PSV haalt geen vervanger voor Reis: 'Laatje is echt leeg'
Maandag, 25 januari 2010 om 14:27 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden
Jonathan Reis wordt bij PSV niet vervangen door een nieuwe aanvaller. Algemeen directeur Jan Reker stelde al eerder dat er geen geld is voor nieuwe spelers en daar verandert de nieuwe situatie niets aan. “Ik heb met Fred Rutten in het laatje gekeken, maar die is echt leeg”, zei het bestuurslid tegen PSV TV.
/
Reis werd onlangs betrapt op het gebruik van verboden middelen en werd zondag op staande voet ontslagen. “Dat was de enige optie, want in de reglementen van de KNVB staat dat je strafbaar bent als je een speler binnen je club houdt die verboden middelen gebruikt”, zei Reker. “Dan krijgen we straks misschien strafpunten en dat kan niet. Woede en teleurstelling overheersen nu.”
Welk middel Reis tot zich heeft genomen is nog altijd onbekend: wel gaf Reker aan dat de aanvaller absoluut moest worden opgenomen om van zijn problemen af te komen. “Dat spul is zo verslavend, dat lukt niet alleen met goede wil”, zei het bestuurslid. “Jonathan wilde echter absoluut niet opgenomen worden en dan houdt het voor ons op.”
Als we de wedstrijden blijven winnen, is er niets aan de hand. En anders nog gewoon er achter blijven staan.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als het niet lukt, dan is iedereen weer over de zeik
Dat is idd het grote gevaar. Dit jaar CL mislopen is funest.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef ganzenherder het volgende:
En wat betreft het we-hebben-geen-geld-argument: Als je straks door dit wegvallen de CL misloopt, dan heb je pas écht geen geld meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |