abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77218492
quote:
Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_77218800
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee, niet weer zo'n kleurloze spits.
Dat valt wel mee hoor.
pi_77218859
Kezman huren anders. Ik weet dat hij na PSV bijna overal geflopt is. Maar het blijft een goede spits om achter de hand te hebben...
pi_77219274
Zonde idd, ben benieuwd of we nu nog een extra spits erbij krijgen.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:25:14 #205
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_77219940
Dat is nog ff interessant nieuws..
Snel opzoek gaan naar een nieuwe spits, die hebben we wel nodig!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_77220158
Ik zeg; Niks nieuwe spits.
Dit materiaal is voldoende. Altijd die paniek meteen
U MAD?
pi_77220187
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is de juiste taal inderdaad. Hiddink deed daar verder ook nooit moeilijk over, eigenlijk. Heb het idee dan ook dat het team sterk genoeg is om hier overheen te stappen. Het speelt al wat langer en de resultaten zijn niet om over te klagen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:13:20 #208
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77222082
Ik zeg>> op zoek naar een nieuwe spits!
BROODNODIG!
Leuk hoor die 3-0 tegen NEC, maar tegen de wat grotere ploegen is de ruimte kleiner.
Kleinere ruimte betekent minder kansen, en met minder kansen moet je elke kans benutten die je krijgt.
Dus een spits zoeken die WEL veelvuldig scoort.
Nu is de kans dat ze in deze paar dagen nog iemand vinden minimaal, maar ga ajb nu al zoeken voor komende zomerperiode.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_77222849
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg>> op zoek naar een nieuwe spits!
BROODNODIG!
Leuk hoor die 3-0 tegen NEC, maar tegen de wat grotere ploegen is de ruimte kleiner.
Kleinere ruimte betekent minder kansen, en met minder kansen moet je elke kans benutten die je krijgt.
Dus een spits zoeken die WEL veelvuldig scoort.
Nu is de kans dat ze in deze paar dagen nog iemand vinden minimaal, maar ga ajb nu al zoeken voor komende zomerperiode.
Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 20:49:12 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77223791
quote:
die is echt niet goed genoeg voor het niveau PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77223856
quote:
Voor de breedte
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 20:51:51 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77223931
Reis
quote:
Rutten heeft allang aangegeven dat hij zoveel spitsen nodig heeft. Toivonen rendeert gewoon prima achter de spitsen en daar heb je ook je breedte nodig in de selectie.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77224005
We hebben alleen nog Amrabat als stand-in.
Toivonen is inderdaad gewoon beter achter de spits en Nijland terug halen is geen optie
  zondag 24 januari 2010 @ 22:08:34 #214
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_77228579
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoeveel echte spitsen hadden we toen we halve finale Champions League haalden?
Hmm... good point.
Ok maar stel dat Koevermans ook nog eens dit seizoen door een blessure niet kan afmaken? Toivonen is idd meer een speler voor achter de spits(en), dus dat vind ik geen sterke optie die je dan hebt.
Ik zeg toch....spits nodig.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 24 januari 2010 @ 22:18:04 #215
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77229199
Bron: Sportweek.NL
quote:
PSV ontslaat Reis vanwege gebruik verboden middelen
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-jan-2010 18:05

Jonathan Reis (foto) is zondag per direct ontslagen door PSV. Na onderzoek stelde de Eindhovense club vast dat de Braziliaan verboden middelen heeft gebruikt. Omdat de aanvaller geen enkele vorm van hulp accepteert, heeft PSV hem weggestuurd.

Het drugsgebruik van Reis kwam aan het licht toen hij zich begin januari vijf dagen te laat aansloot bij het trainingskamp van PSV in Valencia. Hij had last van extreme vermoeidheidsverschijnselen, waarop de club besloot om hem te onderzoeken. Daarbij werd de spits op het gebruik van verboden middelen betrapt.

'Dit is een harde maar onvermijdelijke beslissing,' zegt algemeen directeur Jan Reker op de website van PSV. 'We hebben intern intensief en langdurig over de situatie van Jonathan Reis gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PSV geen andere keus heeft. Alle inspanningen van PSV en met name van hoofdcoach Fred Rutten, hebben helaas niet tot het gewenste resultaat geleid.'

Reis maakte medio 2007 de overstap naar PSV. In zijn eerste twee seizoenen kwam hij nauwelijks aan spelen toe, maar dit seizoen brak hij door met vier doelpunten in de Europa League en drie in de eredivisie. (YK)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77229295
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, da wisten we nog nie!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 22:25:07 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77229624
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:18 schreef Barca het volgende:
[..]
no shit sherlock lees ff terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_77229854
PSV
pi_77230899
Arne Nilis

Of staat die niet centraal
U MAD?
  maandag 25 januari 2010 @ 08:25:31 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77238731
Kezman terughalen! Meteen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77238784
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

no shit sherlock lees ff terug
Sportweek als bron gebruiken terwijl het gewoon op psv.nl staat
pi_77238814
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:25 schreef Zapper het volgende:
Kezman terughalen! Meteen
Ik vind dat zo slecht he.
Spelers terughalen omdat ze het ooit goed gedaan hebben bij een club. Kan alleen maar tegenvallen.
U MAD?
  maandag 25 januari 2010 @ 08:45:49 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77238930
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:35 schreef de_boswachter het volgende:

Ik vind dat zo slecht he.
Spelers terughalen omdat ze het ooit goed gedaan hebben bij een club. Kan alleen maar tegenvallen.
Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.

Kezman was dat wel. Met huren loop je geen enkel risico, mocht het een flop worden.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77239395
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:45 schreef Zapper het volgende:

Noem eens een betere optie dan? Ik zie je schrijven dat er helemaal niemand moet worden gehaald, maar houd je wel rekening met evt. blessures en schorsingen? PSV heeft absoluut een vervanger nodig, Toivonen en Koevermans zijn geen garantie op doelpunten.

Kezman was dat wel. Met huren loop je geen enkel risico, mocht het een flop worden.
Jovanovic van Standard.

En waarom schreef ik dat we niet moeten paniekeren; We hebben het hele seizoen al minstens 1 geblesseerde spits die er langere tijd uitligt. Eerst Koef, toen Reis en nu valt Reis helemaal weg.
Mochten er problemen zijn dan kan Lazo altijd nog centraal, Dzudszak op rechts en Amrabat op links.

Damn. Ik had coach moeten worden
U MAD?
pi_77240474
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jovanovic van Standard.

En waarom schreef ik dat we niet moeten paniekeren; We hebben het hele seizoen al minstens 1 geblesseerde spits die er langere tijd uitligt. Eerst Koef, toen Reis en nu valt Reis helemaal weg.
Mochten er problemen zijn dan kan Lazo altijd nog centraal, Dzudszak op rechts en Amrabat op links.

Damn. Ik had coach moeten worden
Jovanovic is te duur voor hetgeen hij brengt. En zal ook niet willen komen waarschijnlijk. Ik ben het wel met Zapper eens, Kezman huren voor een half jaar kan geen kwaad. Tenzij ze een goede speler voor de langere termijn op het oog hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')