Laten we het er op houden dat Reis mentaal niet de sterkste isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Rucebo het volgende:
Dan hoeft Ruud in ieder geval niet meer terug te komen naar PSV. Niet dat ik daar nog rekening mee hield.
Vraag me wel af wat met Reis is, schiet niet op met die jongen zo...
een tijdje terug was er toch wat aan de hand met zijn zoontje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
HIV, coke? Iemand nog andere geruchten gelezen/gehoord?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Rucebo het volgende:
Dan hoeft Ruud in ieder geval niet meer terug te komen naar PSV. Niet dat ik daar nog rekening mee hield.
Vraag me wel af wat met Reis is, schiet niet op met die jongen zo...
Gewoon moeite doen om Ruud alsnog binnen te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.
Waarmee ome Jan dus beter nog maar eens in zijn laatjes kan gaan zoeken of ie tóch niet een paar euro heeft liggen voor een nieuwe spits. Met alleen Koef komen we er niet.
Wat moet je nog met een spits van (na dit seizoen) 34, die verwacht een ton per week te krijgen en veelal geblesseerd is. Alle respect voor Ruud, maar als hij niet veel meer kan brengen, hoeft hij ook niet terug te komen. En er wordt al jaren gezegd dat hij terug zal komen, maar het gebeurt nooit en hij nadert toch het eind van zijn carriere...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef rubbereend het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
[..]
Gewoon moeite doen om Ruud alsnog binnen te halen
Die had ik ff gemist, bron?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat moet je nog met een spits van (na dit seizoen) 34, die verwacht een ton per week te krijgen
Al ajren gezegd dat hij terug komt? Hij heeft één grote blessure gehad en daarvan is hij volledig hersteld.quote:en veelal geblesseerd is. Alle respect voor Ruud, maar als hij niet veel meer kan brengen, hoeft hij ook niet terug te komen. En er wordt al jaren gezegd dat hij terug zal komen, maar het gebeurt nooit en hij nadert toch het eind van zijn carriere...
Op de vorige pagina van dit topic staat dat hij bij West Ham 114.000 euro per week kan verdienen. Als hij dan zo'n club (die tegen degradatie vecht) boven PSV kiest, zal het wel om het geld gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die had ik ff gemist, bron?
[..]
Al ajren gezegd dat hij terug komt? Hij heeft één grote blessure gehad en daarvan is hij volledig hersteld.
Voglens mij niet, als hij voor niks gehuurd kan worden mag hij wat mij betreftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |