dat mag niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef rubbereend het volgende:
ja hee gaat hij zijn post aanpassen
Je hebt gelijk. Er is veel tumult geweest sinds Hiddink weg was gegaan, had toen eigenlijk al graag gezien dat Rutten deze taak over had genomen. Dat had veel gezeik gescheeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Hiddink vertrok kwam Koeman, en daar was in de 2e seizoenshelft heel wat onrustHet seizoen erop kwam Vergoosen pas
En het seizoen onder Stevens was gewoon een rampseizoen
Was was er die dag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef Frey het volgende:
Mooiste onder Koeman blijft 29-04-2007.
dat kun je nooit zeggen, de Rutten van nu is natuurlijk niet de Rutten van toen, hij heeft bij Twente en Schalke veel bijgeleerd natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er is veel tumult geweest sinds Hiddink weg was gegaan, had toen eigenlijk al graag gezien dat Rutten deze taak over had genomen. Dat had veel gezeik gescheeld.
Oh ik dacht dat de smilie wel duidelijk was...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
PSV - Vitesse ? Kampioenschap? Cocu ?
Ben ik gelukkig niet de enige die haptquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
PSV - Vitesse ? Kampioenschap? Cocu ?
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
HIV, coke? Iemand nog andere geruchten gelezen/gehoord?
quote:
Toivonen kan er ook spelen, en anders evt. Lazovic nog en Amrabat op rechtsbuiten. Geld hebben we nu niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.
Waarmee ome Jan dus beter nog maar eens in zijn laatjes kan gaan zoeken of ie tóch niet een paar euro heeft liggen voor een nieuwe spits. Met alleen Koef komen we er niet.
Kromkamp kan er ook spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Toivonen kan er ook spelen, en anders evt. Lazovic nog en Amrabat op rechtsbuiten. Geld hebben we nu niet!
Tegen de kleintjes heeft Toivonen het eigenlijk altijd prima gedaan in de spits, alleen tegen het linkerrijtje bakte hij er vaak weinig van. Lazovic is meer bruikbaar vanaf de zijkant inderdaad, maar NL clubs zijn niet in de gelegenheid posities 3 dubbel sterk te bezetten, tenzij die graag in de financiele problemen komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies, iemand in de spits néér zetten is niet zo moeilijk, maar dan moeten ze ook nog wel naar behoren functioneren.... Lazovic is van veel meer waarde vanaf rechts, Toivonen is eigenlijk nergens van veel waarde
Krijgen we die discussie weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp kan er ook spelen natuurlijk
Ruud tegen ons in de spits 25 februari?quote:Van Nistelrooy start onderhandelingen met HSV
22/01/2010 10:47
Hamburger SV hoopt snel een akkoord te bereiken met Ruud van Nistelrooy. De 33-jarige spits mag vertrekken bij Real Madrid en sprak in Hamburg al met HSV-trainer Bruno Labbadia.
De club uit Hamburg hoopt Van Nistelrooy tot komende zomer te huren van Real. Na dit seizoen loopt het contract van de 64-voudig international af, waarna HSV hem hoopt te contracteren. Die Rothosen zijn echter niet de enige geïnteresseerde partij. Zo hoopt ook West Ham United op Van Nistelrooy, door hem een weeksalaris van 114 duizend euro te bieden.
Van Nistelrooy speelt sinds het seizoen 2006/07 voor Real Madrid, maar kan niet meer rekenen op een basisplaats. De voormalig aanvaller van onder meer PSV en Manchester United kwam deze jaargang één competitieduel binnen de lijnen en scoorde toen ook één keer. In totaal was hij tijdens 68 wedstrijden in de Primera División 46 keer trefzeker namens De Koninklijke.
Laten we het er op houden dat Reis mentaal niet de sterkste isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Rucebo het volgende:
Dan hoeft Ruud in ieder geval niet meer terug te komen naar PSV. Niet dat ik daar nog rekening mee hield.
Vraag me wel af wat met Reis is, schiet niet op met die jongen zo...
een tijdje terug was er toch wat aan de hand met zijn zoontje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
HIV, coke? Iemand nog andere geruchten gelezen/gehoord?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef Rucebo het volgende:
Dan hoeft Ruud in ieder geval niet meer terug te komen naar PSV. Niet dat ik daar nog rekening mee hield.
Vraag me wel af wat met Reis is, schiet niet op met die jongen zo...
Gewoon moeite doen om Ruud alsnog binnen te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier heb je nog een gerucht: die zien we nooit meer op niveau terug.
Waarmee ome Jan dus beter nog maar eens in zijn laatjes kan gaan zoeken of ie tóch niet een paar euro heeft liggen voor een nieuwe spits. Met alleen Koef komen we er niet.
Wat moet je nog met een spits van (na dit seizoen) 34, die verwacht een ton per week te krijgen en veelal geblesseerd is. Alle respect voor Ruud, maar als hij niet veel meer kan brengen, hoeft hij ook niet terug te komen. En er wordt al jaren gezegd dat hij terug zal komen, maar het gebeurt nooit en hij nadert toch het eind van zijn carriere...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef rubbereend het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
[..]
Gewoon moeite doen om Ruud alsnog binnen te halen
Die had ik ff gemist, bron?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat moet je nog met een spits van (na dit seizoen) 34, die verwacht een ton per week te krijgen
Al ajren gezegd dat hij terug komt? Hij heeft één grote blessure gehad en daarvan is hij volledig hersteld.quote:en veelal geblesseerd is. Alle respect voor Ruud, maar als hij niet veel meer kan brengen, hoeft hij ook niet terug te komen. En er wordt al jaren gezegd dat hij terug zal komen, maar het gebeurt nooit en hij nadert toch het eind van zijn carriere...
Op de vorige pagina van dit topic staat dat hij bij West Ham 114.000 euro per week kan verdienen. Als hij dan zo'n club (die tegen degradatie vecht) boven PSV kiest, zal het wel om het geld gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die had ik ff gemist, bron?
[..]
Al ajren gezegd dat hij terug komt? Hij heeft één grote blessure gehad en daarvan is hij volledig hersteld.
Voglens mij niet, als hij voor niks gehuurd kan worden mag hij wat mij betreftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |