Perfect !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef Harveo het volgende:
Eindelijk 1-0... ze spelen toch wel redelijk. Dus 3-0 moet het toch wel worden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef mediaconsument het volgende:
Vanavond wordt het 3-0!
Dat wordt genieten.
3x Ola?quote:
Groningen speelt thuis en thuis is Groningen altijd veel sterker dan uit, daarbij verwacht ik dat Twente lang niet zo sterk zal acteren dan in de heenronde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef appelsientje het volgende:netjes 3-0.. altijd leuk
Maar goed, ik verwacht niet dat Twente verliest van Grun.
Was dat maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Robbiev85 het volgende:
nu hopen dat je er ook 100 euro op in hebt gezet
Ik blijf natuurlijk ook altijd hopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Groningen speelt thuis en thuis is Groningen altijd veel sterker dan uit, daarbij verwacht ik dat Twente lang niet zo sterk zal acteren dan in de heenronde.
Trouwens, vorige week hadden ze ook al weer geluk. Dat kan voor Twente niet altijd blijven duren. Niet alleen geluk, maar toch.
Ach ja.
Begrijpelijk. Wie geen hoop meer heeft voor/over zijn club, kan beter kappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk ook altijd hopen
Dat deed Ola erg netjes inderdaad.quote:
maar goed, psv wint ze wedstrijden ook met 1-0, en dat geluk houd ook een keer opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Groningen speelt thuis en thuis is Groningen altijd veel sterker dan uit, daarbij verwacht ik dat Twente lang niet zo sterk zal acteren dan in de heenronde.
Trouwens, vorige week hadden ze ook al weer geluk. Dat kan voor Twente niet altijd blijven duren. Niet alleen geluk, maar toch.
Ach ja.
Je bedoelt te zeggen dat psv vanaf nu de wedstrijden met 3-0 gaat winnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar goed, psv wint ze wedstrijden ook met 1-0, en dat geluk houd ook een keer op!
haha, dat is idd ook een optiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat psv vanaf nu de wedstrijden met 3-0 gaat winnen.
Van de 16 overwinningen zijn er 6 met 1 goal verschil gewonnen en dus 10 met 2 of meer. Dus dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar goed, psv wint ze wedstrijden ook met 1-0, en dat geluk houd ook een keer op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Hij zegt het precies goed. Ondanks het drukke programma de wedstrijd netjes uitgespeeld.quote:Rutten: "Het spel van PSV was ordentelijk"
Coach Fred Rutten noemde het spel van PSV vrijdagavond tegen NEC (3-0) ordentelijk. "Het enige wat aan de goede eerste helft ontbrak was dat we niet vaker scoorden. Er had er nog best één bij gemogen."
Verder was Rutten, die met PSV nog nooit verloor, tevreden. "Natuurlijk kreeg NEC bij het begin van de tweede helft twee kansen. Dat kan gebeuren. Vooral als je, zoals wij, aan de derde wedstrijd in zes dagen bezig bent."
De wijze waarop Ola Toivonen na de hervatting PSV's tweede maakte noemde Rutten uitstekend. "Daarna zijn er geen problemen geweest. Het was leuk voor het publiek dat er in de laatste minuut nog een treffer bij kwam.
En dan weer aan de bak tegen Feyenoordquote:
Anders un, deux, troivonen. Okay, de s mist.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Robbiev85 het volgende:
2x ola en 1x amrabat
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95591quote:'Het maakt niet uit wie er bij PSV staat, iedereen levert zijn bijdrage'
De kracht van PSV dit sezoen is dat trainer Fred Rutten mutaties kan doorvoeren in zijn selectie zonder dat dit ten koste gaat van het niveau van het spel. Dit stelde Ibrahim Afellay vrijdag na een overtuigende 3-0 zege op NEC. Door de zege, de derde in zeven dagen tijd, heeft PSV een voorsprong van drie punten op FC Twente. De Tukkers spelen later dit weekeinde tegen FC Groningen.
Vanwege de absentie van Timmy Simons, kreeg Ola Toivonen een kans op het middenveld. De Zweed scoorde twee keer. "Het maakt niet uit wie er op het middenveld staat, iedereen levert zijn bijdrage", vertelde Afellay. "Zoals de trainer altijd zegt: ook onze kleedkamer is sterk. Zodra er op iemand een beroep wordt gedaan, staat hij er. Dat is de kracht van dit PSV."
Afellay vertelde dat hij af en toe genoot in het veld. "Het was een terechte overwinning en we hebben goede zaken gedaan. We gaven de controle geen moment uit handen, dat is positief." PSV, dat al 39 officiële duels op rij ongeslagen is, sluit de maand januari af tegen Feyenoord (beker) en Vitesse.
Leuk interview met Olaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef MMUFC het volgende:
Net even de interviews met Ola en Nordin op PSV tv gekeken, maar vind het toch altijd leuk als een buitenlandse speler zoveel mogelijk van het interview in het nederlaands probeert te doen! Hulde Ola!
"I try to kop de bal in de goal"quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef MMUFC het volgende:
Net even de interviews met Ola en Nordin op PSV tv gekeken, maar vind het toch altijd leuk als een buitenlandse speler zoveel mogelijk van het interview in het nederlaands probeert te doen! Hulde Ola!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
"I try to kop de bal in de goal"
Dat denk ik ook. Aan de ene kant is dat wel jammer, maar toch.. Het huidige team draait ook prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou daar hoeven we dus niet meer op te rekenen. Ik ben bang dat Van Bommel ook nooit meer als speler terugkomt.
Van Nistelrooij heeft toch altijd gezegd terug te willen keren bij PSV? Ik lees heel wat anders in dat artikelquote:
Iets zeggen is wat anders dan het ook daadwerkelijk uitvoerenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij heeft toch altijd gezegd terug te willen keren bij PSV? Ik lees heel wat anders in dat artikel
Dat is helaas wel vaker zo met voetballersquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Iets zeggen is wat anders dan het ook daadwerkelijk uitvoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |