Ja gek he?quote:
Zo Britney ik wist niet dat je Nederlands spreektquote:
Dit is de Nederlandse Britney.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo Britney ik wist niet dat je Nederlands spreekt
Britney Spearsquote:
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Dit is de Nederlandse Britney.
Zing je ook in het Nederlands?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Dit is de Nederlandse Britney.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?
van dat hoofd niet nee,de rest welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?
Ik begin haar ook te verdenkenquote:
Verdenken van wat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin haar ook te verdenken
ff testen: Moslima's zijn lelijke mormels
HOIHOIHOI!quote:
Doe je ook aan lapdancen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
nee ik ben een ramp in zingen maar ben perfect in dansen
Hoe noem je een succesvolle moslim?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin haar ook te verdenken
ff testen: Moslima's zijn lelijke mormels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paaldansen?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Hoe noem je een succesvolle moslim?Heb even snel haar posthistorie bekeken, en het is haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hoezo, kon ze iets beargumenteren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb even snel haar posthistorie bekeken, en het is haar niet
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Hoezo, kon ze iets beargumenteren?
Dit kan haar nooooooooit zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 21:09 schreef BritneySpears_ het volgende:
Ik ben echter tegen geloof in het algemeen, omdat dit vaak kan worden aangegrepen voor gewelddadigheden. In de middeleeuwen gebeurde dit met ongekend geweld, zoals inquisitie en kruistochten. Maar ook nog vandaag zijn er veel moslims, maar ook christenen, die verbitterde gevechten voeren om hun geloof op te dringen. Denk aan de problemen in Afrika en Azië, waar rebellen en legers die beide geloven vertegenwoordigden elkaar de afgelopen decennia afgeslacht hebben. Verder hekel ik ook de paus, die anticonceptie verbiedt. Vele miljoenen Afrikanen sterven aan de gevolgen van AIDS.
Ik ben niet tegen christenen of gelovigen op zich, maar ik vind geloof een gevaarlijk iets, dat veel te snel kan worden aangegrepen om geweld te gebruiken of te verheerlijken. Daarom denk ik dat geloof gevaarlijk is, en dat het veel en veel beter voor de wereld zou zijn dat er geen enkel geloof bestond, of dat we allemaal hetzelfde geloven
Wie moet ik zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb even snel haar posthistorie bekeken, en het is haar niet
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Hoe noem je een succesvolle moslim?Ik moest er nog om lachen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Laat dan maar zittenquote:
Een rel-moslima die sinds gisteren een perm-ban heeft gekregen voor haar verdiensten op FOK!quote:
Ze wil ons om de tuin leiden, dat stukje kan een copy&paste zijn van een (ander) forumquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Dit kan haar nooooooooit zijn
Doel je op die Nadiaschoonheid of zo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Dit kan haar nooooooooit zijn
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doel je op die Nadiaschoonheid of zo?
Sneu typetje dat. Ze maakte zichzelf behoorlijk belachelijk.quote:
Veer-tien?? WTF.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk die docu over Octomom... Omg, je zal haar maar zijn zeg. Crisis, van 1 kind word ik na een uur al gek, zij heeft er veertien
Ik weet verder niet waar het hier om gaat maar ik ben geen nadia dat kan ik je wel verzekeren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een rel-moslima die sinds gisteren een perm-ban heeft gekregen voor haar verdiensten op FOK!
Was bijna aandoenlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneu typetje dat. Ze maakte zichzelf behoorlijk belachelijk.
Zou ik maar niet doen want ik ben echt geen Nadiaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ze wil ons om de tuin leiden, dat stukje kan een copy&paste zijn van een (ander) forum
Ik durf er wel om te wedden.
Kan je ze met de koppen tegen elkaar rammen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veer-tien?? WTF.![]()
Mijn stiefzus heeft een tweeling, daar word je bij tijd en wijle al horendol van.
nou ja, een sletje meer of minder...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Ik weet verder niet waar het hier om gaat maar ik ben geen nadia dat kan ik je wel verzekeren.
Als je ze goed opvoed niet. Ik ben zelf vader van een tweeling en vind het heerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veer-tien?? WTF.![]()
Mijn stiefzus heeft een tweeling, daar word je bij tijd en wijle al horendol van.
Ken je dr niet? Die wannabe Angelina Jolie die een achtling kreeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veer-tien?? WTF.![]()
Ja echt weird he..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kabel die stuk gaat en het weer gaat doen?
Heyquote:
Mn kitty had eraan geknabbeld, maar n vriend van me heeft er net mee gekloot en nu doet ie het weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal werkt dat niet zo met kabels.
Sletje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nou ja, een sletje meer of minder...
In het midden? Kabelbreuk? Dan wel goed gemaakt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mn kitty had eraan geknabbeld, maar n vriend van me heeft er net mee gekloot en nu doet ie het weer
kom maar naar mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik rij naar jou of jij naar mij?
quote:
Ik ben er sneller dan jijquote:
das goed hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
No problem...
Ben er wel pas tegen 0:00 dan
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je dr niet? Die wannabe Angelina Jolie die een achtling kreeg.
Jij bent makkelijkquote:
Was vorige week in Bergen op Zoom. Deed er iets meer dan een uur overquote:
Nee, ben je besodemieterd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vriendin met 14 kinderen is niks voor je?
Ja ik ben in een lieve bui vandaag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk![]()
Ik moest gisteren lief doen om jouw poesjes te aiien en hij mag er een stok in steken.
Survival of the fittestquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk![]()
Ik moest gisteren lief doen om jouw poesjes te aiien en hij mag er een stok in steken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was vorige week in Bergen op Zoom. Deed er iets meer dan een uur over
Kinderen zijn toch schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ga dan je gang maar.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal mee eens.. met die spoiler
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga dan je gang maar.![]()
Als ze in een lieve bui is mag Jan en alleman er blijkbaar over heen.
Ga je naar Zeeland , kom je terug met een druiper.
[..]
Kinderen zijn toch schattig!Hoe meer hoe beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kinderen zijn toch schattig!Ja hoor, mijn neefjes en mijn nichtje en de zoontjes van mijn beste vriend zijn heel schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je waarom?
Ik zit er niet 24 uur per dag mee opgescheept.![]()
Ik las al dat ze kinderen niet zo lief vind. Heeft ze aan mij een verkeerdequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ik denk dat krengetje gaat voor kwaliteit fire...sorry.
Nee, net even een half uurtje niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar misschien had je die wens.
Dan probeer ik het later wel weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, net even een half uurtje niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik las al dat ze kinderen niet zo lief vind. Heeft ze aan mij een verkeerde
Heb al 2 koters op dit aardkloot rondlopenquote:
Die foto is coolquote:
Nee hoor, alleen die van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
volgens mij ben ik een fokslet aan het worden
Daar hoef je geen lastige smiley bij te trekken. Dat heb je met je uitspraken zelf uitgelokt. Sletten moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al 2 koters op dit aardkloot rondlopen
Maar die van mij zijn wel heel lief![]()
Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
Dat zijn er tegenwoordig 150.000quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.
Wie weet wat ze in een lieve bui heeft uitgespookt....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen lastige smiley bij te trekken. Dat heb je met je uitspraken zelf uitgelokt. Sletten moeten er ook zijn.
Beide 3,5 jaarquote:
Zekerquote:
Neuh.. kheb wel een grote mond maar ben eigenlijk best onschuldigquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn er tegenwoordig 150.000
In mijn boekje ben je al wat eerder een slet.
Met een grote mond kan je weer oral double penetration doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Neuh.. kheb wel een grote mond maar ben eigenlijk best onschuldig
Aangezien er ongeveer 149500 klonen zijn valt het reuze meequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn er tegenwoordig 150.000
In mijn boekje ben je al wat eerder een slet.
Ik heb nog geen roddels/verhalen/foto's/etc gezien/gehoordquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie weet wat ze in een lieve bui heeft uitgespookt....
Jahquote:
Maar wil je Yvonne en Danny beide 1000 keer neuken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien er ongeveer 149500 klonen zijn valt het reuze mee![]()
[..]
Ik heb nog geen roddels/verhalen/foto's/etc gezien/gehoord
Geen Feyenoorder dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Neuh.. kheb wel een grote mond maar ben eigenlijk best onschuldig
Dan zou het geen foto zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig maakt een foto geen geluid.
die zul je ook niet zien van mequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog geen roddels/verhalen/foto's/etc gezien/gehoord
Als krengetje ineens FA is weten wij dus hoe dat komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wil je Yvonne en Danny beide 1000 keer neuken?
Of het zou een Harry potter foto zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder dus.![]()
[..]
Dan zou het geen foto zijn
Te gelijk. Ach waarom ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wil je Yvonne en Danny beide 1000 keer neuken?
Om FA te worden hoef je alleen maar een klapjosti te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als krengetje ineens FA is weten wij dus hoe dat komt.
Jammerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
die zul je ook niet zien van me
Of een filmpjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of het zou een Harry potter foto zijn.
Alleen Yvonne dan hequote:
Of een uitkeringstrekker met veul te veul vrije tijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om FA te worden hoef je alleen maar een klapjosti te zijn.
Nee, maar het beweegt wel en maakt geluidquote:
Beide lijkt mij even erg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen Yvonne dan heDanny gaat mij ook te ver.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of een uitkeringstrekker met veul te veul vrije tijd
Even met wat meer respect praten hequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, ik kan het ook niet helpen dat ik werkloos ben, ja.
Yvonne is toch een stuk minder erg.quote:
Ik ben geen viespeukquote:
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even met wat meer respect praten heIk betaal immers je uitkering
Bij beide krijg ik hem niet omhoog. Wie er beter in klaverjas is weet ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yvonne is toch een stuk minder erg.Misschien kan je daar nog iets van leren.
[..]
Ik ben geen viespeuk
Ga haar maar geven danquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jah![]()
Enne bounty, sorry man!
Deze is echt heel leuk
Thx wingmanquote:
Geen idee ik klaverjas niet. Bij Yvonne krijg ik hem wel omhoog hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij beide krijg ik hem niet omhoog. Wie er beter in klaverjas is weet ik niet.
Nee, ik ben geen viespeuk omdat ik toevallig op rijpere vrouw valquote:
viespeukquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik klaverjas niet. Bij Yvonne krijg ik hem wel omhoog hoor.![]()
[..]
Ja jij jaquote:
Je laat gewoon twee mannen onderling uitmaken wie je mag neuken. Die term was net zo slecht nog niet bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even met wat meer respect praten heIk betaal immers je uitkering
Oke, maar dat betekend nog niet dat je geen viespeuk bent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan het niet op Y dus dat lijkt me heel sterk.
Ik heb net nog gedoucht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar dat betekend nog niet dat je geen viespeuk bent.
Ja en? Dan stink je nu niet. Maar dan kan je nog steeds een viespeuk zijn.quote:
Ik ben geen viespeuk. Jij hebt al bewijs tegen je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Dan stink je nu niet. Maar dan kan je nog steeds een viespeuk zijn.
Eensch. Ik stem voor Polo Blackquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
ik hou alleen van mannen die lekker ruiken
* after shave op heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
rijpere vrouw oke, maar yvonnequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, ik ben geen viespeuk omdat ik toevallig op rijpere vrouw val
Hugo Bossquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
Pfff alweer?quote:
Dat klopt dat er bewijs tegen mij is. Althans dat vind jij. Wat is er eigenlijk vies aan het aantrekkelijk vinden van een oudere vrouw?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben geen viespeuk. Jij hebt al bewijs tegen je.
en wij doen dat nu nog steeds!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik de afgelopen jaren zelf WW-premie voor betaald.
Welke van Lacoste? Die van Kenzo ken ik niet... Al ben ik wel fan van de vrouwengeuren van dat merkquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut, kom ik aan met Lacoste en L'eau ParKenzo.
quote:
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!
yvonne is gewoon een oud wijf
Patricia Paayquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt dat er bewijs tegen mij is. Althans dat vind jij. Wat is er eigenlijk vies aan het aantrekkelijk vinden van een oudere vrouw?![]()
Dat betekend nog steeds niet dat jij geen viespeuk bent.Ook al is daar geen bewijs voor. Er is namelijk ook geen bewijs dat jij dat niet bent.
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
Lacoste Challenge.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke van Lacoste? Die van Kenzo ken ik niet... Al ben ik wel fan van de vrouwengeuren van dat merk
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.
Dat jij een viespeuk bent heb je net gepost en 2 3 mensen vinden dat al.
quote:
Bewijs maar dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.
Dat jij een viespeuk bent heb je net gepost en 2 mensen vinden dat al.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.
Gelukkig smaken verschillen
Als jij Yvonne een mooie rijpe vrouw vind...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.
Gelukkig smaken verschillen
Judasquote:
Zijn het niet gewoon eau de toilettes?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lacoste Challenge.
Die van Kenzo is een beetje zoetig. Ze blijven allebei wel lang hangen en dat vind ik wel prettig.
Agreequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
latten liggen op verschillende hoogtes inderdaad
Ja dat vind ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als jij Yvonne een mooie rijpe vrouw vind..._!
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bewijs maar dan.![]()
De mening van 2 mensen is geen bewijs.
5quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.
4 voor
0 tegen (op jezelf stemmen mag nooit)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een kwartetje met Brad erbij doen?
Het ging over Yvonnen daar is niks sexueel aan wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef rival het volgende:
stelletje sexueel ingestelde mensen hier zeg
ik ga er maar vandoor
Dat maakt het nog steeds een mening en geen feit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.
4 voor
0 tegen (op jezelf stemmen mag nooit)
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging over Yvonnen daar is niks sexueel aan wat mij betreft.
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds een mening en geen feit.Ook al vindt de meerderheid dat.
De pedofiel of de pedosexueel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.
Nou dan ben ik maar een viespeuk in jullie ogenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.
Opgelost! Slotjequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een viespeuk in jullie ogen
Kutquote:
Ja, dat wel, maar het idee is het zelfde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon eau de toilettes?
echt niet!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5-1quote:
Aftershave is wel ietsje andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het idee is het zelfde.
Er was al een slotje.quote:
Vind ik niet. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was al een slotje.![]()
Als je echt wilt winnen raad ik trouwens een topic in ONZ aan. Genoeg tering newbies die graag virtueel hun tong in Yvonne willen steken.
Is 27 oud in jouw ogen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige oudere mannen ook zeer aantrekkelijk vind
Dat was de stelling ook niet. Niemand ontkent dat sommige oudere vrouwen heerlijk zijn. In dit geval ging het specifiek over yvonne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige oudere mannen ook zeer aantrekkelijk vind
Ik weet niet of de derhalve klopt maar het blijft inderdaad langer hangen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eau de wc blijft langer hangen toch? En is derhalve ook duurder?
Ik doe niet aan delenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was al een slotje.![]()
Als je echt wilt winnen raad ik trouwens een topic in ONZ aan. Genoeg tering newbies die graag virtueel hun tong in Yvonne willen steken.
George Clooney?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Wees er ook maar gerust op dat 99% het bij virtueel wil houden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe niet aan delenIk wil Yvonne voor mij alleen.
![]()
[..]
George Clooney?
Gelukkigquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees er ook maar gerust op dat 99% het bij virtueel wil houden.
Jup. Hoe minder water, hoe duurderquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eau de wc blijft langer hangen toch? En is derhalve ook duurder?
Duurt niet lang meer bij mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nee.. maar ik bedoel.. sommige mannen van 35+ zijn heel aantrekkelijk hoor
Nog anderhalf jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nee.. maar ik bedoel.. sommige mannen van 35+ zijn heel aantrekkelijk hoor
Johnny Depp bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
alcoholquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het ja?After shave is eau de toilette maar dan met water? Da's het enige verschil??
Als we maar voor je 35e een keer gedate hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
ahhh maar dan ben ik ook weer ouder he
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we maar voor je 35e een keer gedate hebben
Nee joh, aftershave is een verzorgingsproduct dat je gebruikt om je huid na het scheren te verzorgen, daar kan een geur aan zitten, hoeft niet. Eau de toilettes en eau de colognes zijn echt voor de geurquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het ja?After shave is eau de toilette maar dan met water? Da's het enige verschil??
wéér volquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we maar voor je 35e een keer gedate hebben
Pffff.quote:
Daarom brandt het als de hel na het scheren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, aftershave is een verzorgingsproduct dat je gebruikt om je huid na het scheren te verzorgen, daar kan een geur aan zitten, hoeft niet. Eau de toilettes en eau de colognes zijn echt voor de geur
heb ik geen last vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom brandt het als de hel na het scheren.
Eau de toilettes nemen dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
lotion + eau de toilette na het scherenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, eerst een verzorgingsproduct zodat de huid een soort van beschermlaagje heeft. In Eau de toilette zit ook alcohol en zo.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eerst een verzorgingsproduct zodat de huid een soort van beschermlaagje heeft. In Eau de toilette zit ook alcohol en zo.
Aftershave smeren en dan een luchtje
mannen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Teveel werk. Dan maar even branden.
Dan moet je ook niet piepenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Teveel werk. Dan maar even branden.
nee... heb een iq van een jostiquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef mtijnnnn het volgende:
moesten jullie niet meedoen aan de IQ-test?
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Het ene zeggen, het andere doen. Geen relatie willen maar vet pissig zijn als jij vervolgens met een ander scharrelt. Vage shit...
Goh..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Het ene zeggen, het andere doen. Geen relatie willen maar vet pissig zijn als jij vervolgens met een ander scharrelt. Vage shit...
Weet ik, maar dat vind ik raar. Want als je iemand graag mag, wens je diegene het beste toe, toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Ja maar waarom willen ze dan geen relatie? Is toch dubbel dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Okequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik piep niet, ik meld het alleen.
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Blijft nog steeds hetzelfde.. beetje gevoel/verstand enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Weet ik, maar dat vind ik raar. Want als je iemand graag mag, wens je diegene het beste toe, toch?
Inderdaad, precies dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Snel bel de krant!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.
Ik ga niet pissig zijn op een kerel waar ik geen relatie mee wil als hij met een ander gaat scharrelen hoor?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.
Soms voelt een man niet genoeg om een relatie met je te willen. Hij geeft wel om je, wil graag bij je zijn, maar ziet niks in een relatie met je. Been there, done that. En dat doet pijn. Maar het enige wat je kunt is accepteren, hoe moeilijk dat ook is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef krengetje het volgende:
Ja maar waarom willen ze dan geen relatie? Is toch dubbel dan?
Ik vind het tegenvallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]nou.. ik vind mezelf altijd vrij duidelijk eigenlijk
Echt the same story here... Een relatie wilt hij niet maar ozo jaloers zijn als ik met iemand anders date...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet pissig zijn op een kerel waar ik geen relatie mee wil als hij met een ander gaat scharrelen hoor?
Zit wat in. Maar hij was gewoon echt boos en dat snap ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijft nog steeds hetzelfde.. beetje gevoel/verstand enzo.
Ondanks dat ik nooit boos zou willen zijn, word ik dat toch wel eens.
Ondanks ik liever die zak chips niet leeg eet, doe ik dat toch wel eens.
Ondanks ik haar het beste gun en geen relatie met haar wil, word ik wel eens jaloers
tenminste mijn kijk er een beetje op
Niet voor een man, geloof mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
nou.. ik vind mezelf altijd vrij duidelijk eigenlijk
Wss had ie zelf ook niet door wat voor gevoelens het teweeg zou brengenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar hij was gewoon echt boos en dat snap ik niet.
Dan voelt hij blijkbaar meer voor je dan hij wil toegeven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar hij was gewoon echt boos en dat snap ik niet.
Ja. Nou, hij was gewoon echt boos... En maar zaniken dat ik van de een naar de ander hups, dat ik hem niet serieus neem en hem niet respecteer. Nou, sorry, maar ik ga niet jaren wachten tot hij besluit dat hij wel een relatie wil. Pas ik voorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Echt the same story here... Een relatie wilt hij niet maar ozo jaloers zijn als ik met iemand anders date...
Kan. Ondertussen gaan we weer normaal met elkaar om. Wat ik wel fijn vind, want t is een fijne knul.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss had ie zelf ook niet door wat voor gevoelens het teweeg zou brengen
Het ging vandaag eigenlijk best goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
absoluut![]()
Hopelijk gaat het morgen beter dan vandaag
Het vertoont echt akelig veel gelijkenis...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou, hij was gewoon echt boos... En maar zaniken dat ik van de een naar de ander hups, dat ik hem niet serieus neem en hem niet respecteer. Nou, sorry, maar ik ga niet jaren wachten tot hij besluit dat hij wel een relatie wil. Pas ik voor
Ben blij dat te horenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging vandaag eigenlijk best goed.
Hoelang zijn jullie uit elkaar nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan. Ondertussen gaan we weer normaal met elkaar om. Wat ik wel fijn vind, want t is een fijne knul.
Van de aine op een nije en van dizze op een frisse, zeggen we in Groningen dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou, hij was gewoon echt boos... En maar zaniken dat ik van de een naar de ander hups,
Eh, als één van de twee gevoelens heeft kun je dan niet beter ophouden met elkaar te neuken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Het vertoont echt akelig veel gelijkenis...
Ik heb me er nu gelukkig wel vanaf kunnen zetten. Zie hem nu echt alleen als een 'neukertje'
We hebben nooit wat gehad. Ik heb gezegd dat ik hem leuk vond en een stap verder wel zag zitten. Hij niet, dus daar heb ik me overheen gezet en ben gewoon verder gegaan met leven. Maar hij was wel boos toen ik met iemand anders ging scharrelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat te horen
[..]
Hoelang zijn jullie uit elkaar nu?
Ja dat is uiteraard wel het verstandigste.. maar als het zo'n extreem lekkere bedpartner is dan is het toch iets lastiger.. OMG.. wat ben ik naif....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, als één van de twee gevoelens heeft kun je dan niet beter ophouden met elkaar te neuken?
eensquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, als één van de twee gevoelens heeft kun je dan niet beter ophouden met elkaar te neuken?
Wat Nouk dan al zei.. hij wil niks, want om een reden ziet hij dat niet zitten, maar hij vindt je wel leuker dan een gewone vriendin en dus reageert ie jaloersquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben nooit wat gehad. Ik heb gezegd dat ik hem leuk vond en een stap verder wel zag zitten. Hij niet, dus daar heb ik me overheen gezet en ben gewoon verder gegaan met leven. Maar hij was wel boos toen ik met iemand anders ging scharrelen.
En dat is het hele punt.
Blijkbaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat Nouk dan al zei.. hij wil niks, want om een reden ziet hij dat niet zitten, maar hij vindt je wel leuker dan een gewone vriendin en dus reageert ie jaloers
mannenlogica is datquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
BlijkbaarMaar dat vind ik dus niet terecht.
Nee, ergens is het dat ook niet en zou hij ook bij zichzelf te raden moeten gaan. Diegene met wie ik dit had, deed dat ook en hield daarom zijn mond erover.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
ik wel! daar had ik de meeste punten gescoord vanavond!quote:
Ik denk het. Al doelde ik meer op logica wanneer het op wiskunde en formules en dergelijke aankomt. En op mannen. Daar kan ik weinig meequote:
Maar dan zou je juist die kerel moeten snappen, omdat het juist allemaal gevoelsmatig is en juist geen logica.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Al doelde ik meer op logica wanneer het op wiskunde en formules en dergelijke aankomt. En op mannen. Daar kan ik weinig mee
* krengetje geeft een heleboel chocolade aan Samzzquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Al doelde ik meer op logica wanneer het op wiskunde en formules en dergelijke aankomt. En op mannen. Daar kan ik weinig mee
Ook gewone vriendinnen zijn een beetje van ons en we vinden het toch niet prettig als daar iemand anders met zijn vieze piemel aanzit. Het zal nog wel een ver oerinstinct zijn of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
welterusten sweetiequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
Voor het eind van dit topic, zeg ik nog even welterusten en wens ik jullie een goede nachtrust.
Ciao!
beschermen van vrouwen he..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook gewone vriendinnen zijn een beetje van ons en we vinden het toch niet prettig als daar iemand anders met zijn vieze piemel aanzit. Het zal nog wel een ver oerinstinct zijn of zo.
Lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft een heleboel chocolade aan Samzz
Nee, dat is gewoon dom. Ik weet niet wie van jullie meer wil maar in elk geval is het voor één van jullie elke keer weer valse hoop en proeven van de taart waar je niet aan mag komen en die nooit voor jou zal zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is uiteraard wel het verstandigste.. maar als het zo'n extreem lekkere bedpartner is dan is het toch iets lastiger.. OMG.. wat ben ik naif....
Ergens snap ik het ook wel. Maar dat maakt het nog niet fair.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan zou je juist die kerel moeten snappen, omdat het juist allemaal gevoelsmatig is en juist geen logica.
Ach.. ik was eerst hopeloos verliefd op die gast.. maarja.,quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon dom. Ik weet niet wie van jullie meer wil maar in elk geval is het voor één van jullie elke keer weer valse hoop en proeven van de taart waar je niet aan mag komen en die nooit voor jou zal zijn.
Da's echt waar, ja. Ik zat altijd te kijken wat een gozer van mijn meiden wilde en als ik zag dat ze het niet leuk vonden kwam ik er meestal even bij staan en was het rap gebeurd.quote:
Trustenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
Voor het eind van dit topic, zeg ik nog even welterusten en wens ik jullie een goede nachtrust.
Ciao!
En nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ach.. ik was eerst hopeloos verliefd op die gast.. maarja.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |