rijpere vrouw oke, maar yvonnequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, ik ben geen viespeuk omdat ik toevallig op rijpere vrouw val
Hugo Bossquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
ik hou alleen van mannen die lekker ruiken
Pfff alweer?quote:
Dat klopt dat er bewijs tegen mij is. Althans dat vind jij. Wat is er eigenlijk vies aan het aantrekkelijk vinden van een oudere vrouw?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben geen viespeuk. Jij hebt al bewijs tegen je.
en wij doen dat nu nog steeds!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik de afgelopen jaren zelf WW-premie voor betaald.
Welke van Lacoste? Die van Kenzo ken ik niet... Al ben ik wel fan van de vrouwengeuren van dat merkquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut, kom ik aan met Lacoste en L'eau ParKenzo.
quote:
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!
yvonne is gewoon een oud wijf
Patricia Paayquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt dat er bewijs tegen mij is. Althans dat vind jij. Wat is er eigenlijk vies aan het aantrekkelijk vinden van een oudere vrouw?![]()
Dat betekend nog steeds niet dat jij geen viespeuk bent.Ook al is daar geen bewijs voor. Er is namelijk ook geen bewijs dat jij dat niet bent.
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
Lacoste Challenge.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke van Lacoste? Die van Kenzo ken ik niet... Al ben ik wel fan van de vrouwengeuren van dat merk
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.
Dat jij een viespeuk bent heb je net gepost en 2 3 mensen vinden dat al.
quote:
Bewijs maar dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.
Dat jij een viespeuk bent heb je net gepost en 2 mensen vinden dat al.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.
Gelukkig smaken verschillen
Als jij Yvonne een mooie rijpe vrouw vind...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.
Gelukkig smaken verschillen
Judasquote:
Zijn het niet gewoon eau de toilettes?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lacoste Challenge.
Die van Kenzo is een beetje zoetig. Ze blijven allebei wel lang hangen en dat vind ik wel prettig.
Agreequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
latten liggen op verschillende hoogtes inderdaad
Ja dat vind ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als jij Yvonne een mooie rijpe vrouw vind..._!
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bewijs maar dan.![]()
De mening van 2 mensen is geen bewijs.
5quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.
4 voor
0 tegen (op jezelf stemmen mag nooit)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een kwartetje met Brad erbij doen?
Het ging over Yvonnen daar is niks sexueel aan wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef rival het volgende:
stelletje sexueel ingestelde mensen hier zeg
ik ga er maar vandoor
Dat maakt het nog steeds een mening en geen feit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.
4 voor
0 tegen (op jezelf stemmen mag nooit)
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging over Yvonnen daar is niks sexueel aan wat mij betreft.
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds een mening en geen feit.Ook al vindt de meerderheid dat.
De pedofiel of de pedosexueel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.
Nou dan ben ik maar een viespeuk in jullie ogenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.
Opgelost! Slotjequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een viespeuk in jullie ogen
Kutquote:
Ja, dat wel, maar het idee is het zelfde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon eau de toilettes?
echt niet!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5-1quote:
Aftershave is wel ietsje andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het idee is het zelfde.
Er was al een slotje.quote:
Vind ik niet. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was al een slotje.![]()
Als je echt wilt winnen raad ik trouwens een topic in ONZ aan. Genoeg tering newbies die graag virtueel hun tong in Yvonne willen steken.
Is 27 oud in jouw ogen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige oudere mannen ook zeer aantrekkelijk vind
Dat was de stelling ook niet. Niemand ontkent dat sommige oudere vrouwen heerlijk zijn. In dit geval ging het specifiek over yvonne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige oudere mannen ook zeer aantrekkelijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |