Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
volgens mij ben ik een fokslet aan het worden
Dat zijn er tegenwoordig 150.000quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.
Wie weet wat ze in een lieve bui heeft uitgespookt....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen lastige smiley bij te trekken. Dat heb je met je uitspraken zelf uitgelokt. Sletten moeten er ook zijn.
Beide 3,5 jaarquote:
Zekerquote:
Neuh.. kheb wel een grote mond maar ben eigenlijk best onschuldigquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn er tegenwoordig 150.000
In mijn boekje ben je al wat eerder een slet.
Met een grote mond kan je weer oral double penetration doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Neuh.. kheb wel een grote mond maar ben eigenlijk best onschuldig
Aangezien er ongeveer 149500 klonen zijn valt het reuze meequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn er tegenwoordig 150.000
In mijn boekje ben je al wat eerder een slet.
Ik heb nog geen roddels/verhalen/foto's/etc gezien/gehoordquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie weet wat ze in een lieve bui heeft uitgespookt....
Jahquote:
Maar wil je Yvonne en Danny beide 1000 keer neuken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien er ongeveer 149500 klonen zijn valt het reuze mee![]()
[..]
Ik heb nog geen roddels/verhalen/foto's/etc gezien/gehoord
Geen Feyenoorder dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Neuh.. kheb wel een grote mond maar ben eigenlijk best onschuldig
Dan zou het geen foto zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig maakt een foto geen geluid.
die zul je ook niet zien van mequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog geen roddels/verhalen/foto's/etc gezien/gehoord
Als krengetje ineens FA is weten wij dus hoe dat komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wil je Yvonne en Danny beide 1000 keer neuken?
Of het zou een Harry potter foto zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder dus.![]()
[..]
Dan zou het geen foto zijn
Te gelijk. Ach waarom ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wil je Yvonne en Danny beide 1000 keer neuken?
Om FA te worden hoef je alleen maar een klapjosti te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als krengetje ineens FA is weten wij dus hoe dat komt.
Jammerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
die zul je ook niet zien van me
Of een filmpjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of het zou een Harry potter foto zijn.
Alleen Yvonne dan hequote:
Of een uitkeringstrekker met veul te veul vrije tijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om FA te worden hoef je alleen maar een klapjosti te zijn.
Nee, maar het beweegt wel en maakt geluidquote:
Beide lijkt mij even erg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen Yvonne dan heDanny gaat mij ook te ver.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of een uitkeringstrekker met veul te veul vrije tijd
Even met wat meer respect praten hequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, ik kan het ook niet helpen dat ik werkloos ben, ja.
Yvonne is toch een stuk minder erg.quote:
Ik ben geen viespeukquote:
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even met wat meer respect praten heIk betaal immers je uitkering
Bij beide krijg ik hem niet omhoog. Wie er beter in klaverjas is weet ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yvonne is toch een stuk minder erg.Misschien kan je daar nog iets van leren.
[..]
Ik ben geen viespeuk
Ga haar maar geven danquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jah![]()
Enne bounty, sorry man!
Deze is echt heel leuk
Thx wingmanquote:
Geen idee ik klaverjas niet. Bij Yvonne krijg ik hem wel omhoog hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij beide krijg ik hem niet omhoog. Wie er beter in klaverjas is weet ik niet.
Nee, ik ben geen viespeuk omdat ik toevallig op rijpere vrouw valquote:
viespeukquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik klaverjas niet. Bij Yvonne krijg ik hem wel omhoog hoor.![]()
[..]
Ja jij jaquote:
Je laat gewoon twee mannen onderling uitmaken wie je mag neuken. Die term was net zo slecht nog niet bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even met wat meer respect praten heIk betaal immers je uitkering
Oke, maar dat betekend nog niet dat je geen viespeuk bent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan het niet op Y dus dat lijkt me heel sterk.
Ik heb net nog gedoucht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar dat betekend nog niet dat je geen viespeuk bent.
Ja en? Dan stink je nu niet. Maar dan kan je nog steeds een viespeuk zijn.quote:
Ik ben geen viespeuk. Jij hebt al bewijs tegen je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Dan stink je nu niet. Maar dan kan je nog steeds een viespeuk zijn.
Eensch. Ik stem voor Polo Blackquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
ik hou alleen van mannen die lekker ruiken
* after shave op heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
rijpere vrouw oke, maar yvonnequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, ik ben geen viespeuk omdat ik toevallig op rijpere vrouw val
Hugo Bossquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
Pfff alweer?quote:
Dat klopt dat er bewijs tegen mij is. Althans dat vind jij. Wat is er eigenlijk vies aan het aantrekkelijk vinden van een oudere vrouw?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben geen viespeuk. Jij hebt al bewijs tegen je.
en wij doen dat nu nog steeds!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik de afgelopen jaren zelf WW-premie voor betaald.
Welke van Lacoste? Die van Kenzo ken ik niet... Al ben ik wel fan van de vrouwengeuren van dat merkquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut, kom ik aan met Lacoste en L'eau ParKenzo.
quote:
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!
yvonne is gewoon een oud wijf
Patricia Paayquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk.. catherina zeta jones is ook een rijpe vrouw. maar daar krijg ik hem wel bij omhoog!
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt dat er bewijs tegen mij is. Althans dat vind jij. Wat is er eigenlijk vies aan het aantrekkelijk vinden van een oudere vrouw?![]()
Dat betekend nog steeds niet dat jij geen viespeuk bent.Ook al is daar geen bewijs voor. Er is namelijk ook geen bewijs dat jij dat niet bent.
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef rival het volgende:
[..]
Lacoste Challenge.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke van Lacoste? Die van Kenzo ken ik niet... Al ben ik wel fan van de vrouwengeuren van dat merk
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.
Dat jij een viespeuk bent heb je net gepost en 2 3 mensen vinden dat al.
quote:
Bewijs maar dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs dat ik dat niet ben, jij bent er alleen niet van op de hoogte.
Dat jij een viespeuk bent heb je net gepost en 2 mensen vinden dat al.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.
Gelukkig smaken verschillen
Als jij Yvonne een mooie rijpe vrouw vind...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Catherina is mooie rijpe vrouw inderdaad en dat vind ik ook van Yvonne.
Gelukkig smaken verschillen
Judasquote:
Zijn het niet gewoon eau de toilettes?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lacoste Challenge.
Die van Kenzo is een beetje zoetig. Ze blijven allebei wel lang hangen en dat vind ik wel prettig.
Agreequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
latten liggen op verschillende hoogtes inderdaad
Ja dat vind ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als jij Yvonne een mooie rijpe vrouw vind..._!
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bewijs maar dan.![]()
De mening van 2 mensen is geen bewijs.
5quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.
4 voor
0 tegen (op jezelf stemmen mag nooit)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een kwartetje met Brad erbij doen?
Het ging over Yvonnen daar is niks sexueel aan wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef rival het volgende:
stelletje sexueel ingestelde mensen hier zeg
ik ga er maar vandoor
Dat maakt het nog steeds een mening en geen feit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zitten al op 4 en aangezien we in een democratie leven telt de meerderheid.
4 voor
0 tegen (op jezelf stemmen mag nooit)
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging over Yvonnen daar is niks sexueel aan wat mij betreft.
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds een mening en geen feit.Ook al vindt de meerderheid dat.
De pedofiel of de pedosexueel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.
Nou dan ben ik maar een viespeuk in jullie ogenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viespeuk zal altijd subjectief blijven. We kunnen wel redelijk veilig stellen dat het algemeen telt als viespeuk als de meerderheid dat vindt. Zoals bijvoorbeeld mensen over het algemeen pedo's viespeuken vinden.
Opgelost! Slotjequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een viespeuk in jullie ogen
Kutquote:
Ja, dat wel, maar het idee is het zelfde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon eau de toilettes?
echt niet!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5-1quote:
Aftershave is wel ietsje andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het idee is het zelfde.
Er was al een slotje.quote:
Vind ik niet. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was al een slotje.![]()
Als je echt wilt winnen raad ik trouwens een topic in ONZ aan. Genoeg tering newbies die graag virtueel hun tong in Yvonne willen steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |