Ja echt weird he..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kabel die stuk gaat en het weer gaat doen?
Heyquote:
Mn kitty had eraan geknabbeld, maar n vriend van me heeft er net mee gekloot en nu doet ie het weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal werkt dat niet zo met kabels.
Sletje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nou ja, een sletje meer of minder...
In het midden? Kabelbreuk? Dan wel goed gemaakt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mn kitty had eraan geknabbeld, maar n vriend van me heeft er net mee gekloot en nu doet ie het weer
kom maar naar mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik rij naar jou of jij naar mij?
quote:
Ik ben er sneller dan jijquote:
das goed hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
No problem...
Ben er wel pas tegen 0:00 dan
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je dr niet? Die wannabe Angelina Jolie die een achtling kreeg.
Jij bent makkelijkquote:
Was vorige week in Bergen op Zoom. Deed er iets meer dan een uur overquote:
Nee, ben je besodemieterd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vriendin met 14 kinderen is niks voor je?
Ja ik ben in een lieve bui vandaag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk![]()
Ik moest gisteren lief doen om jouw poesjes te aiien en hij mag er een stok in steken.
Survival of the fittestquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk![]()
Ik moest gisteren lief doen om jouw poesjes te aiien en hij mag er een stok in steken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was vorige week in Bergen op Zoom. Deed er iets meer dan een uur over
Kinderen zijn toch schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ga dan je gang maar.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal mee eens.. met die spoiler
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga dan je gang maar.![]()
Als ze in een lieve bui is mag Jan en alleman er blijkbaar over heen.
Ga je naar Zeeland , kom je terug met een druiper.
[..]
Kinderen zijn toch schattig!Hoe meer hoe beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kinderen zijn toch schattig!Ja hoor, mijn neefjes en mijn nichtje en de zoontjes van mijn beste vriend zijn heel schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je waarom?
Ik zit er niet 24 uur per dag mee opgescheept.![]()
Ik las al dat ze kinderen niet zo lief vind. Heeft ze aan mij een verkeerdequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ik denk dat krengetje gaat voor kwaliteit fire...sorry.
Nee, net even een half uurtje niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar misschien had je die wens.
Dan probeer ik het later wel weerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, net even een half uurtje niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik las al dat ze kinderen niet zo lief vind. Heeft ze aan mij een verkeerde
Heb al 2 koters op dit aardkloot rondlopenquote:
Die foto is coolquote:
Nee hoor, alleen die van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
volgens mij ben ik een fokslet aan het worden
Daar hoef je geen lastige smiley bij te trekken. Dat heb je met je uitspraken zelf uitgelokt. Sletten moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al 2 koters op dit aardkloot rondlopen
Maar die van mij zijn wel heel lief![]()
Nee hoor dat ben je pas als je met half fok heb gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |