Blijft nog steeds hetzelfde.. beetje gevoel/verstand enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Weet ik, maar dat vind ik raar. Want als je iemand graag mag, wens je diegene het beste toe, toch?
Inderdaad, precies dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Snel bel de krant!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.
Ik ga niet pissig zijn op een kerel waar ik geen relatie mee wil als hij met een ander gaat scharrelen hoor?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.
Soms voelt een man niet genoeg om een relatie met je te willen. Hij geeft wel om je, wil graag bij je zijn, maar ziet niks in een relatie met je. Been there, done that. En dat doet pijn. Maar het enige wat je kunt is accepteren, hoe moeilijk dat ook is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef krengetje het volgende:
Ja maar waarom willen ze dan geen relatie? Is toch dubbel dan?
Ik vind het tegenvallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]nou.. ik vind mezelf altijd vrij duidelijk eigenlijk
Echt the same story here... Een relatie wilt hij niet maar ozo jaloers zijn als ik met iemand anders date...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet pissig zijn op een kerel waar ik geen relatie mee wil als hij met een ander gaat scharrelen hoor?
Zit wat in. Maar hij was gewoon echt boos en dat snap ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijft nog steeds hetzelfde.. beetje gevoel/verstand enzo.
Ondanks dat ik nooit boos zou willen zijn, word ik dat toch wel eens.
Ondanks ik liever die zak chips niet leeg eet, doe ik dat toch wel eens.
Ondanks ik haar het beste gun en geen relatie met haar wil, word ik wel eens jaloers
tenminste mijn kijk er een beetje op
Niet voor een man, geloof mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
nou.. ik vind mezelf altijd vrij duidelijk eigenlijk
Wss had ie zelf ook niet door wat voor gevoelens het teweeg zou brengenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar hij was gewoon echt boos en dat snap ik niet.
Dan voelt hij blijkbaar meer voor je dan hij wil toegeven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar hij was gewoon echt boos en dat snap ik niet.
Ja. Nou, hij was gewoon echt boos... En maar zaniken dat ik van de een naar de ander hups, dat ik hem niet serieus neem en hem niet respecteer. Nou, sorry, maar ik ga niet jaren wachten tot hij besluit dat hij wel een relatie wil. Pas ik voorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Echt the same story here... Een relatie wilt hij niet maar ozo jaloers zijn als ik met iemand anders date...
Kan. Ondertussen gaan we weer normaal met elkaar om. Wat ik wel fijn vind, want t is een fijne knul.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss had ie zelf ook niet door wat voor gevoelens het teweeg zou brengen
Het ging vandaag eigenlijk best goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
absoluut![]()
Hopelijk gaat het morgen beter dan vandaag
Het vertoont echt akelig veel gelijkenis...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou, hij was gewoon echt boos... En maar zaniken dat ik van de een naar de ander hups, dat ik hem niet serieus neem en hem niet respecteer. Nou, sorry, maar ik ga niet jaren wachten tot hij besluit dat hij wel een relatie wil. Pas ik voor
Ben blij dat te horenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging vandaag eigenlijk best goed.
Hoelang zijn jullie uit elkaar nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan. Ondertussen gaan we weer normaal met elkaar om. Wat ik wel fijn vind, want t is een fijne knul.
Van de aine op een nije en van dizze op een frisse, zeggen we in Groningen dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou, hij was gewoon echt boos... En maar zaniken dat ik van de een naar de ander hups,
Eh, als één van de twee gevoelens heeft kun je dan niet beter ophouden met elkaar te neuken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Het vertoont echt akelig veel gelijkenis...
Ik heb me er nu gelukkig wel vanaf kunnen zetten. Zie hem nu echt alleen als een 'neukertje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |