Ik weet niet of de derhalve klopt maar het blijft inderdaad langer hangen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eau de wc blijft langer hangen toch? En is derhalve ook duurder?
Ik doe niet aan delenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was al een slotje.![]()
Als je echt wilt winnen raad ik trouwens een topic in ONZ aan. Genoeg tering newbies die graag virtueel hun tong in Yvonne willen steken.
George Clooney?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige oudere mannen ook zeer aantrekkelijk vind
Wees er ook maar gerust op dat 99% het bij virtueel wil houden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe niet aan delenIk wil Yvonne voor mij alleen.
![]()
[..]
George Clooney?
Gelukkigquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees er ook maar gerust op dat 99% het bij virtueel wil houden.
Jup. Hoe minder water, hoe duurderquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eau de wc blijft langer hangen toch? En is derhalve ook duurder?
Duurt niet lang meer bij mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nee.. maar ik bedoel.. sommige mannen van 35+ zijn heel aantrekkelijk hoor
Nog anderhalf jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nee.. maar ik bedoel.. sommige mannen van 35+ zijn heel aantrekkelijk hoor
Johnny Depp bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
alcoholquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het ja?After shave is eau de toilette maar dan met water? Da's het enige verschil??
Als we maar voor je 35e een keer gedate hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
ahhh maar dan ben ik ook weer ouder he
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we maar voor je 35e een keer gedate hebben
Nee joh, aftershave is een verzorgingsproduct dat je gebruikt om je huid na het scheren te verzorgen, daar kan een geur aan zitten, hoeft niet. Eau de toilettes en eau de colognes zijn echt voor de geurquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het ja?After shave is eau de toilette maar dan met water? Da's het enige verschil??
wéér volquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we maar voor je 35e een keer gedate hebben
Pffff.quote:
Daarom brandt het als de hel na het scheren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, aftershave is een verzorgingsproduct dat je gebruikt om je huid na het scheren te verzorgen, daar kan een geur aan zitten, hoeft niet. Eau de toilettes en eau de colognes zijn echt voor de geur
heb ik geen last vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom brandt het als de hel na het scheren.
Eau de toilettes nemen dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
lotion + eau de toilette na het scherenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, eerst een verzorgingsproduct zodat de huid een soort van beschermlaagje heeft. In Eau de toilette zit ook alcohol en zo.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eerst een verzorgingsproduct zodat de huid een soort van beschermlaagje heeft. In Eau de toilette zit ook alcohol en zo.
Aftershave smeren en dan een luchtje
mannen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Teveel werk. Dan maar even branden.
Dan moet je ook niet piepenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Teveel werk. Dan maar even branden.
nee... heb een iq van een jostiquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef mtijnnnn het volgende:
moesten jullie niet meedoen aan de IQ-test?
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Het ene zeggen, het andere doen. Geen relatie willen maar vet pissig zijn als jij vervolgens met een ander scharrelt. Vage shit...
Goh..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Het ene zeggen, het andere doen. Geen relatie willen maar vet pissig zijn als jij vervolgens met een ander scharrelt. Vage shit...
Weet ik, maar dat vind ik raar. Want als je iemand graag mag, wens je diegene het beste toe, toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Ja maar waarom willen ze dan geen relatie? Is toch dubbel dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Okequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik piep niet, ik meld het alleen.
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Blijft nog steeds hetzelfde.. beetje gevoel/verstand enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
Weet ik, maar dat vind ik raar. Want als je iemand graag mag, wens je diegene het beste toe, toch?
Inderdaad, precies dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Snel bel de krant!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |