Eau de toilettes nemen dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom brandt het als de hel na het scheren.
lotion + eau de toilette na het scherenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom brandt het als de hel na het scheren.
Nee, eerst een verzorgingsproduct zodat de huid een soort van beschermlaagje heeft. In Eau de toilette zit ook alcohol en zo.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eerst een verzorgingsproduct zodat de huid een soort van beschermlaagje heeft. In Eau de toilette zit ook alcohol en zo.
Aftershave smeren en dan een luchtje
mannen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Teveel werk. Dan maar even branden.
Dan moet je ook niet piepenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Teveel werk. Dan maar even branden.
nee... heb een iq van een jostiquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef mtijnnnn het volgende:
moesten jullie niet meedoen aan de IQ-test?
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Het ene zeggen, het andere doen. Geen relatie willen maar vet pissig zijn als jij vervolgens met een ander scharrelt. Vage shit...
Goh..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Het ene zeggen, het andere doen. Geen relatie willen maar vet pissig zijn als jij vervolgens met een ander scharrelt. Vage shit...
Weet ik, maar dat vind ik raar. Want als je iemand graag mag, wens je diegene het beste toe, toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Ja maar waarom willen ze dan geen relatie? Is toch dubbel dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie wil, wil niet zeggen dat ie niks voor je voelt en dus niet jaloers kan zijn
Okequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik piep niet, ik meld het alleen.
Gelukkig zijn vrouwen een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |