Ja gek he?quote:
Zo Britney ik wist niet dat je Nederlands spreektquote:
Dit is de Nederlandse Britney.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo Britney ik wist niet dat je Nederlands spreekt
Britney Spearsquote:
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Dit is de Nederlandse Britney.
Zing je ook in het Nederlands?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Dit is de Nederlandse Britney.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?
van dat hoofd niet nee,de rest welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?
Ik begin haar ook te verdenkenquote:
Verdenken van wat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin haar ook te verdenken
ff testen: Moslima's zijn lelijke mormels
HOIHOIHOI!quote:
Doe je ook aan lapdancen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
nee ik ben een ramp in zingen maar ben perfect in dansen
Hoe noem je een succesvolle moslim?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin haar ook te verdenken
ff testen: Moslima's zijn lelijke mormels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |