Ja gek he?quote:
Zo Britney ik wist niet dat je Nederlands spreektquote:
Dit is de Nederlandse Britney.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo Britney ik wist niet dat je Nederlands spreekt
Britney Spearsquote:
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Dit is de Nederlandse Britney.
Zing je ook in het Nederlands?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
Dit is de Nederlandse Britney.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?
van dat hoofd niet nee,de rest welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je hoofd ook kaalgeschoren, ben je ook compleet doorgedraaid en kan je ook niet zingen?
Ik begin haar ook te verdenkenquote:
Verdenken van wat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin haar ook te verdenken
ff testen: Moslima's zijn lelijke mormels
HOIHOIHOI!quote:
Doe je ook aan lapdancen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef BritneySpears_ het volgende:
[..]
nee ik ben een ramp in zingen maar ben perfect in dansen
Hoe noem je een succesvolle moslim?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begin haar ook te verdenken
ff testen: Moslima's zijn lelijke mormels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |