Ach, je stoelen hebben nu een ander effectquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach mijn lieve kleine schattige poesje heeft mijn 6 leren stoelen vrijwel waardeloos gemaakt! Dus ik weet hoe het voelt.
En die waren 750,-
Fijne avondquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Nouk84 het volgende:
Zonnebank bij vriendje thuis en daarna lekker Wii-en bij vriendinnetjes!
Ze worden alleen maar erger johquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:46 schreef automatic_ het volgende:
Ach, je stoelen hebben nu een ander effect
Hihi, dat geloof ik wel jaquote:
Nouk is verstandig en gaat geen SC avond tegemoet !quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Nouk84 het volgende:
Zonnebank bij vriendje thuis en daarna lekker Wii-en bij vriendinnetjes!
Ojee, wat is er met je aan de hand?!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
Hoi-posts. Ik was er altijd op 'tegen' en nu doe ik het zelf.
Ben jij van de venco drop ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
Hoi-posts. Ik was er altijd op 'tegen' en nu doe ik het zelf.
nee, van die koekjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ben jij van de venco drop ?
Nee zij is het zeeuwsmeisjequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Geen idee. Geen zin om echt iets te posten en ipv tvptje zeg ik ...hoi.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, wat is er met je aan de hand?!
Nope, lang verhaal maar ik hou niet bijzonder veel van drop. Geef mij maar chocolade.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Oeh... Dat gaat niet zo goed danquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee. Geen zin om echt iets te posten en ipv tvptje zeg ik ...hoi.![]()
Die staat nu stil maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nu niet in rijdt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh... Dat gaat niet zo goed dan![]()
Hoe is het met je auto trouwens?
Ik vraag graag door.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
maak het verdorie nou niet zo moeilijk!
Het beste is nu zoveel mogelijk rijden natuurlijk, des te eerder wen je er aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die staat nu stil maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nu niet in rijdt.Maar wat zal ik zeggen...het gaat ietsie beter met het stilstaan en wegrijden. Gister heeft een vriend erin gereden en daar kreeg ik nog wat tips van. Hij zei ook dat ie begreep waarom ik er moeite mee heb.
Dus ik ga morgen nog eens oefenen.
Dat is een goede & handige eigenschap voor laterquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag graag door.Soms zelfs bij niet-serieuze zaken!
Angst om alleen te rijden? Of valt dat mee?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die staat nu stil maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nu niet in rijdt.Maar wat zal ik zeggen...het gaat ietsie beter met het stilstaan en wegrijden. Gister heeft een vriend erin gereden en daar kreeg ik nog wat tips van. Hij zei ook dat ie begreep waarom ik er moeite mee heb.
Dus ik ga morgen nog eens oefenen.
Ja klopt. Ik ben gister met die vriend in de stad wezen rijden, normaal rijdt hij altijd maar nu kon ik rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het beste is nu zoveel mogelijk rijden natuurlijk, des te eerder wen je er aan
Hopelijk gaat het snel nog beter!
Kijk, dat is in ieder geval al een beginnetjequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben gister met die vriend in de stad wezen rijden, normaal rijdt hij altijd maar nu kon ik rijdenEn gister ook naar Vlissingen gereden. Dus ik probeer het wel maar niet voor elk wissewasje.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is in ieder geval al een beginnetje![]()
Vooral door blijven rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja het is gewoon het stilstaan/starten wat nu ff lastig is. Verder rijdt ie heel goed en lekker. Vond die vriend van me ook.
Ja...je ontsteking loopt nu beter dus je benzine verbrand beterquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef Skaai het volgende:
kunnen nieuwe onderdelen (verdelerkap en bougies) zo'n verschil maken of is het psychisch?
Je hebt er nog snel één bij genomen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net Chanel no 5, Coco Mademoiselle en Chanel Allure besteld
Haha, wat grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
Echt maf, ik zie op de hyves van een oudklasgenoot van de Middelbare school dat ze nu 8 jaar met haar vriend is. Ik herinner me gewoon nog dat dat hét nieuws van de klas was dat ze verkering had.
Ik geloof alles wat mensen zeggen omdat ik de ballen verstand heb van auto'squote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...je ontsteking loopt nu beter dus je benzine verbrand beter
+
minder verbruik
Ja, wist wel dat ze nog steeds met die gozer was (ik snuffelde natuurlijk wel op haar hyves) en wist ook nog dat het ergens 3e of 4e klas moet zijn geweest. Maar 8 jaar dus. Damn!quote:
Wanneer gaan ze trouwen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wist wel dat ze nog steeds met die gozer was (ik snuffelde natuurlijk wel op haar hyves) en wist ook nog dat het ergens 3e of 4e klas moet zijn geweest. Maar 8 jaar dus. Damn!Ik loop achter.
![]()
okay...maar wat ik zei is ook echt waarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat mensen zeggen omdat ik de ballen verstand heb van auto's.
Dus dat komt nog(misschien)quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, geloof dat ze jaar of anderhalf terug is samen gaan wonen.
Ja mijn andere bronnen bevestigen hetquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay...maar wat ik zei is ook echt waar
okay...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja mijn andere bronnen bevestigen het. Die gingen me eerst in de zeik nemen maar ik twijfel nooit meer aan je nu
![]()
![]()
Zulke dingen zijn best grappig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wel een keer. Maar heb verder geen contact met haar ofzo.
Als het auto's betreftquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay...
Helmond is toffer dan Londen
Ja... Ik twijfelde eerst, want ik vind m lekker maar ik vond drie wat gortig. Maar goed, ze gaan wel erg lang mee en zo, gezien het parfums zijn en geen eau de toilettes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt er nog snel één bij genomen?
Singles hebben een levenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Wow, er werd gewoon 36 minuten niks gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |