zon vermoeden had ik alquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja.. ik bedoel die oplader.. pfff ben echt een computer wanhoop
Voedingkabel ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef krengetje het volgende:
Ja? krijg je die daar ook? hoe heet zo'n kabel eigenlijk? Is dat stuk vanaf de accu naar mn laptopje
OMGquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voedingkabel ofzoIk zou wel voor een originele gaan of dezelfde die je nu hebt. Er staan ook universele op, maar dat lijkt mij geen succes.
Ik heb die van mij daar gekocht iig.
Muts! Je weet dus nog helemaal niet hoe snel hij normaal gesproken terug smst! Afwachten, niet zeuren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef Cyntiaa het volgende:
1e smsje ever naar hem.. En dan die stomme zenuwen wanneer je sms-toon klinkt![]()
Ter afleiding maar even naar de SdB, zo terug
Have fun!quote:
het probleem bij die dingen is altijd dat het soms best lastig is om een originele te vinden... Misschien dat je op serienummer kunt gaan zoeken ofzo..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voedingkabel ofzoIk zou wel voor een originele gaan of dezelfde die je nu hebt. Er staan ook universele op, maar dat lijkt mij geen succes.
Ik heb die van mij daar gekocht iig.
Die van mij was tussen de 50 en 60 geloof ik. Vond ik meevallen.quote:
pfff.. mn laptop is net 2 maanden oud..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die van mij was tussen de 50 en 60 geloof ik. Vond ik meevallen.
Weet niet of het toeval was, maar ik vond exact dezelfde kabel als ik al had op Bol.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef mtijnnnn het volgende:
het probleem bij die dingen is altijd dat het soms best lastig is om een originele te vinden... Misschien dat je op serienummer kunt gaan zoeken ofzo..
Universele is op zich niks mis mee, maar je moet wel goed op het aantal amperes letten... dat staat wel op die sticker die op de adapter zit
Dan moet je je kat beter trainenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:16 schreef krengetje het volgende:
pfff.. mn laptop is net 2 maanden oud..
het zou zomaar kunnen dat bol.com een groter assortiment in die dingen heeft dan dat ik in mn hoofd heb.. misschien dat het een veelgebruikt product is..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet niet of het toeval was, maar ik vond exact dezelfde kabel als ik al had op Bol.comOp serienummer dus.
Ik zeg: betaal uit de kat's portemonnee. Voor 60 eur aan brokjes gewoonweg niet geven!quote:
nee is zonde... is nog een kitten.. ben ik zelf schuld hequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg: betaal uit de kat's portemonnee. Voor 60 eur aan brokjes gewoonweg niet geven!
Ach mijn lieve kleine schattige poesje heeft mijn 6 leren stoelen vrijwel waardeloos gemaakt! Dus ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef krengetje het volgende:
nee is zonde... is nog een kitten.. ben ik zelf schuld he
tering.. had je dat geld ook wel aan mij mogen geven..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach mijn lieve kleine schattige poesje heeft mijn 6 leren stoelen vrijwel waardeloos gemaakt! Dus ik weet hoe het voelt.
En die waren 750,-
Terug van de super.. Zo maar even een kopje theequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Muts! Je weet dus nog helemaal niet hoe snel hij normaal gesproken terug smst! Afwachten, niet zeuren.
Ik ben het punt al jaren voorbij dat ik ga zitten wachten op antwoord.
[..]
Have fun!
welkom terugquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Terug van de super.. Zo maar even een kopje thee![]()
Ga niet meer op mijn telefoon letten
Neuhquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef mtijnnnn het volgende:
tering.. had je dat geld ook wel aan mij mogen geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |