We hebben nooit wat gehad. Ik heb gezegd dat ik hem leuk vond en een stap verder wel zag zitten. Hij niet, dus daar heb ik me overheen gezet en ben gewoon verder gegaan met leven. Maar hij was wel boos toen ik met iemand anders ging scharrelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat te horen
[..]
Hoelang zijn jullie uit elkaar nu?
Ja dat is uiteraard wel het verstandigste.. maar als het zo'n extreem lekkere bedpartner is dan is het toch iets lastiger.. OMG.. wat ben ik naif....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, als één van de twee gevoelens heeft kun je dan niet beter ophouden met elkaar te neuken?
eensquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, als één van de twee gevoelens heeft kun je dan niet beter ophouden met elkaar te neuken?
Wat Nouk dan al zei.. hij wil niks, want om een reden ziet hij dat niet zitten, maar hij vindt je wel leuker dan een gewone vriendin en dus reageert ie jaloersquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben nooit wat gehad. Ik heb gezegd dat ik hem leuk vond en een stap verder wel zag zitten. Hij niet, dus daar heb ik me overheen gezet en ben gewoon verder gegaan met leven. Maar hij was wel boos toen ik met iemand anders ging scharrelen.
En dat is het hele punt.
Blijkbaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat Nouk dan al zei.. hij wil niks, want om een reden ziet hij dat niet zitten, maar hij vindt je wel leuker dan een gewone vriendin en dus reageert ie jaloers
mannenlogica is datquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
BlijkbaarMaar dat vind ik dus niet terecht.
Nee, ergens is het dat ook niet en zou hij ook bij zichzelf te raden moeten gaan. Diegene met wie ik dit had, deed dat ook en hield daarom zijn mond erover.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
ik wel! daar had ik de meeste punten gescoord vanavond!quote:
Ik denk het. Al doelde ik meer op logica wanneer het op wiskunde en formules en dergelijke aankomt. En op mannen. Daar kan ik weinig meequote:
Maar dan zou je juist die kerel moeten snappen, omdat het juist allemaal gevoelsmatig is en juist geen logica.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Al doelde ik meer op logica wanneer het op wiskunde en formules en dergelijke aankomt. En op mannen. Daar kan ik weinig mee
* krengetje geeft een heleboel chocolade aan Samzzquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Al doelde ik meer op logica wanneer het op wiskunde en formules en dergelijke aankomt. En op mannen. Daar kan ik weinig mee
Ook gewone vriendinnen zijn een beetje van ons en we vinden het toch niet prettig als daar iemand anders met zijn vieze piemel aanzit. Het zal nog wel een ver oerinstinct zijn of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
welterusten sweetiequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
Voor het eind van dit topic, zeg ik nog even welterusten en wens ik jullie een goede nachtrust.
Ciao!
beschermen van vrouwen he..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook gewone vriendinnen zijn een beetje van ons en we vinden het toch niet prettig als daar iemand anders met zijn vieze piemel aanzit. Het zal nog wel een ver oerinstinct zijn of zo.
Lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje geeft een heleboel chocolade aan Samzz
Nee, dat is gewoon dom. Ik weet niet wie van jullie meer wil maar in elk geval is het voor één van jullie elke keer weer valse hoop en proeven van de taart waar je niet aan mag komen en die nooit voor jou zal zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is uiteraard wel het verstandigste.. maar als het zo'n extreem lekkere bedpartner is dan is het toch iets lastiger.. OMG.. wat ben ik naif....
Ergens snap ik het ook wel. Maar dat maakt het nog niet fair.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan zou je juist die kerel moeten snappen, omdat het juist allemaal gevoelsmatig is en juist geen logica.
Ach.. ik was eerst hopeloos verliefd op die gast.. maarja.,quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon dom. Ik weet niet wie van jullie meer wil maar in elk geval is het voor één van jullie elke keer weer valse hoop en proeven van de taart waar je niet aan mag komen en die nooit voor jou zal zijn.
Da's echt waar, ja. Ik zat altijd te kijken wat een gozer van mijn meiden wilde en als ik zag dat ze het niet leuk vonden kwam ik er meestal even bij staan en was het rap gebeurd.quote:
Trustenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
Voor het eind van dit topic, zeg ik nog even welterusten en wens ik jullie een goede nachtrust.
Ciao!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |