Japanse en US boxarts zijn serieuze fails! PAL box is echt schitterend!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Spel heeft ook mijn interesse. Fahrenheit wist de verwachtingen helaas niet waar te maken, hopelijk lukt het dit spel wel.
Geweldige CE inderdaad,... dat vond ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, deze wil ik dus ookDie LE is ook weer super!
Goedkoopste versie die ik kan vinden op dit moment:quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldige CE inderdaad,... dat vond ik ook!
84,99 bij Bol.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goedkoopste versie die ik kan vinden op dit moment:
http://www.toysxl.nl/product/heavy-rain-special-edition-ps3-
Bol.com is echt absurd duur op games gebied. Een webwinkel die dat soort bedragen vraagt voor games het is bijna oplichterijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
84,99 bij Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007579105/index.html
De normale is 74
Had gelezen dat ze van buiten de EU versturen + twee dagen later uit + meer kans op beschadigingen, dus ik heb toch maar bij Toys XL besteld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here dus. Tevens eerste keer dat ik bij HMV bestel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Chocobo het volgende:
Ben overstag,... heb hem maar besteld.
Na Mass Effect 2!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem dan gamen Gijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen niet zo vrij zijn als de main game natuurlijk. Stel dat iemand doodgaat in de DLC, dan klopt het hoofdverhaal toch al niet meer![]()
Toch een 'Game over' dan?
...
Genoeg gezeik. Ik wil die game!![]()
De PAL boxart is inderdaad de mooiste, daarbij heeft de LE een soort van 3D effect waardoor het lijkt alsof de druppels echt op het doosje liggen. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Japanse en US boxarts zijn serieuze fails! PAL box is echt schitterend!
Dit is een exclusive jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef Seam het volgende:
Opvolger van Fahrenheit of hoe moet ik dat zien? Is het een exclusive?
Ik ook niet, maar na het lezen van vele impressions ben ik over. Spel is toch anders dan ik dacht en ik hou wel van iets nieuws! Is zeker het proberen waard denk ik. Maar ja,... we zullen zien hoe het spel nou precies speelt als de demo komt en de reviews uit zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was eigenlijk nog niet zo heel enthousiast voor dit spel
Maar mijn intresse word nu wel aangewakkerd
Rain theme? Van de PSN voor je PS3 of de special edition van het spel?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen, en heb die Rain theme gekocht![]()
Geen Nederlandse stemmen dus voor HMV importerende gamers.quote:"In the case of Heavy Rain, I’m afraid that the UK SKU does not contain any of the European languages – nor can I guarantee that the DLC codes would work for non-UK PSN users." (woorden van Alex Pavey, European Pruduction Manager Heavy Rain)
quote:Heavy Rain is now added. The game has 57 trophies: 52 secret, 2 bronze, 1 silver, 1 gold, 1 platinum. Thanks to ps3t.org for giving us the list.
Interactive Drama Bronze Trophy
Thank you for supporting Interactive Drama
HEAVY RAIN™ Hero Bronze Trophy
Finish HEAVY RAIN™
Four Heroes Silver Trophy
Complete the story with four characters alive
All Endings Gold Trophy
See all endings
HEAVY RAIN™ Master Platinum Trophy
Unlock all trophies
En zou 'game over' er ook toe behoren?quote:
Zijn NL stemmen confirmed dan? En wel kut van die codes ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen Nederlandse stemmen dus voor HMV importerende gamers.
Die PSN code werkt wel als je een UK account hebt, was bij UC2 en R&C ook het geval. Gewoon downloaden op je UK account en dan spelen in je NL account.
Mmmm,... dat is wel minder! Nu begin ik te twijfelen of ik de HMV versie wel wil.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die PSN code werkt wel als je een UK account hebt, was bij UC2 en R&C ook het geval. Gewoon downloaden op je UK account en dan spelen in je NL account.
Volgens Insidegamer wel:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef knoest99 het volgende:
[..]
Zijn NL stemmen confirmed dan? En wel kut van die codes ook
Toch geeft de prijs de doorslag om bij HMV te bestellen
Ik doe met je mee!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Insidegamer wel:
http://www.insidegamer.nl(...)lands-gesproken.html
Ik twijfel ook... ToysXL (ofzo) heeft 'm voor 60 euro en dan heb je 100% zeker geen douane kosten...
*nadenkt
*Pre-order wisselt
(nadeel is wel dat je bij ToysXL direct moet betalen, gelukkig is er net een nwe cc periode ingegaan)
Hmm...ik ben benieuwd of dit dan ook invloed gaat hebben op toekomstige downloads...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook maar hetzelfde gedaan. Ik wil niet het risico lopen dat ik de DLC niet kan kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe met je mee!!
ToysXL: ¤ 61,94 + geen douane + woensdag 24 februari binnen* + weinig kans beschadigingen + optioneel Nederlandse voicing ***quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar hetzelfde gedaan. Ik wil niet het risico lopen dat ik de DLC niet kan kopen.
Het spel kost me nu wel 14 euro meer
Uncharted, inFamous, Ratchet & Clank, allemaal erg goed in het Nederlands. Vond het bij UC2 en R&C:CiT ook jammer dat ze niet in het NL waren toen ik ze importeerdequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
ToysXL: ¤ 61,94 + geen douane + woensdag 24 februari binnen* + weinig kans beschadigingen + optioneel Nederlandse voicing ***
HMV: £ 42,49 ~ ¤ 48.95 (momenteel volgens koers, maar valt toch altijd hoger uit) + kans op douane + vrijdag 26 februari binnen** + redelijke kans beschadigingen + alleen Engelse voicing
Vind ik die 13 euro wel waard.
* Releasedatum NL
** Releasedatum UK
*** Stel dat je dat zou willen
Eens! Net ook mijn preorder gewisseld.. Toys XL heeft hopelijk wel de NL versie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
ToysXL: ¤ 61,94 + geen douane + woensdag 24 februari binnen* + weinig kans beschadigingen + optioneel Nederlandse voicing ***
HMV: £ 42,49 ~ ¤ 48.95 (momenteel volgens koers, maar valt toch altijd hoger uit) + kans op douane + vrijdag 26 februari binnen** + redelijke kans beschadigingen + alleen Engelse voicing
Vind ik die 13 euro wel waard.
* Releasedatum NL
** Releasedatum UK
*** Stel dat je dat zou willen
Fair enough.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uncharted, inFamous, Ratchet & Clank, allemaal erg goed in het Nederlands. Vond het bij UC2 en R&C:CiT ook jammer dat ze niet in het NL waren toen ik ze importeerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het al voor me
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad. Ik zou spellen als Uncharted echt niet in het NL willen spelen, hoe goed de stemmen ook gedaan zijn
Nee, maar een keuze hierin zou fijn zijn. Zelf heb ik erg genoten van de Nederlandse versie van Uncharted,... UC2 had dit bij mij niet en dat vond ik een gemis. Sowieso wil ik geen geklooi met DLC.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad. Ik zou spellen als Uncharted echt niet in het NL willen spelen, hoe goed de stemmen ook gedaan zijn
quote:Heavy Rain gets 91% score from GamesMaster
Another Heavy Rain review is in from magazine land - and this time it's GamesMaster's turn to heap praise on the title.
The mag gives the game a 91 per cent score, complimenting the title for being 'incredibly original... unlike anything else out there'.
It adds: 'The atmosphere is incredible - full of driving rain (which becomes central to the plot), fizzing neon lights, dank apartments and warehouses. It's a dark noir game, not a bright adventure.'
The title is granted a coveted GamesMaster Gold Award.
The review comes after Official PlayStation magazine granted the game 9/10.
Ja. Koningen zijn het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
EDGE? Dat blad met hun elitaire zuurpruim-journalistiek bedoel je?
http://blog.us.playstatio(...)-coming-february-11/quote:In addition, we are also confirming that the Heavy Rain demo will be available in North America on Thursday, February 11, 2010 (mark it on your calendar) for download from the PlayStation Store. The demo will allow players to play two chapters from Heavy Rain, featuring Norman Jayden, an FBI agent brought in to help local authorities track down the Origami Killer, and Scott Shelby, a private detective hired by the families of past victims of the Origami Killer to find the serial killer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The city is like a big Uder Milken ice cream shop. 36 flavors of titty
Ja die van psn jaquote:Op zondag 24 januari 2010 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rain theme? Van de PSN voor je PS3 of de special edition van het spel?
Mijn bijbelquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
EDGE? Dat blad met hun elitaire zuurpruim-journalistiek bedoel je?
quote:The four pieces of evidence are:
• Short cigarette (117b)
• Origami bird
• Coffee shop C (it says "diner")
• 117h (tyre tracks).
Zit daar verschil tussen dan? Heb ook de SE besteld en zou dan een beetje lullig zijn als het dezelfde theme isquote:Op zondag 24 januari 2010 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rain theme? Van de PSN voor je PS3 of de special edition van het spel?
Het is dezelfde, dus degenen die de SE hebben besteld en ook de theme uit de store hebben gehaald, kunnen misschien hun code uit de SE nog voor een euro doorverkopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zit daar verschil tussen dan? Heb ook de SE besteld en zou dan een beetje lullig zijn als het dezelfde theme is
Heb je ook download code voor mij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo is binnen.
In het weekend maar eens checken.
Ben de demo nu aan het binnenharken, was eerst een beetje sceptisch maar dit maakt me weer wat enthousiaster....kijken of de demo mij tot een aankoop kan aanzetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Heel bijzonder, absoluut. Ik moest behoorlijk wennen aan de wat stroeve controls maar gaandeweg ging het vrijwel vlekkeloos. De besturing is wat anders dan je gewend bent, maar het is complex genoeg om interessant te blijven.
Navigeren is soms wel wat onwennig, maar dat komt juist weer door de extreem cinematische presentatie. Het perspectief is constant erg mooi, en dicht op de actie. De QTE's werken verrassend goed, dusdanig dat ik er steeds een voldoening van krijg. Kreeg soms zelfs een beetje een classic RE feel (dat pension lijkt er zelfs op).
Voice acting is van wisselvallige kwaliteit. Shelby klinkt wat wooden, maar de voice van die hooker is bijvoorbeeld goed. Grafisch is het spel ook formidabel. Met name de personages zijn ZIEKELIJK gedetailleerd.Bekijk ze maar eens in de close-up. De meest realistische en natuurlijk ogende character models die ik vandaag de dag heb gezien.
Dat is een ding wat zeker is.
De gehele game is duidelijk voor een oudere doelgroep gemaakt en dat juich ik toe. Must. Buy.
9.5quote:Game Informer Review:
It's barely a game in the popular sense of the word, but Quantic Dream's masterpiece makes groundbreaking strides in storytelling and character development, demonstrating that interactive entertainment still has a deep well of untapped potential.
http://www.toysxl.nl/product/heavy-rain-special-edition-ps3-quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wilde hem bestellen bij de Game Mania, krijg je zonder meerprijs de special edition, is ie al op
Bij Bart Smit hebben ze dezelfde actie.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wilde hem bestellen bij de Game Mania, krijg je zonder meerprijs de special edition, is ie al op
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef rece het volgende:
[..]
Bij Bart Smit hebben ze dezelfde actie.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, maar ik heb een overpriced cadeaubon van de gamemania liggen
Sommigen willen hem day one hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef disjfa het volgende:
Waarom zou je nog pre release een SE kopen. Die dingen zijn zo SE dat ze maanden later voor een 10tje de winkels nog uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou er nog money management in zitten? in de zin dat je geld kan uitsparen om iets te kopen of platzak zijn waardoor je geen info meer kan kopen? Zou wel leuk zijn
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Eurogamer: It would be a shame to look past Heavy Rain for these reasons, however, because while it is an intricate game that deserves to be debated for a long time, it is also a simple one to enjoy: a thrilling mystery, cleverly composed, and unlike anything else you will play this year. It may also be the only game you play this year where pulling the trigger makes you really feel something, and I can think of no greater compliment.
9/10
quote:Videogamer: But for the rest of you, for those of you who can open your minds to the possibility of something genuinely new, this is mana from heaven. Heavy Rain is one of the most exciting things to happen to video games for a long, long time. It's not a threat to the old way of doing things, but it does hint at a whole new direction that some games could take. It occupies a middle ground somewhere between video games and cinema, and to be quite frank, there's nothing else like it anywhere. If you do plump for it, I can guarantee that you'll be discussing it – and all the great moments that I've resisted telling you about – for months to come. And if you want a true indicator of what the PS3 can do, and of the true potential of next-gen gaming, I can think of no better candidate.
9/10
Special Edition al besteldquote:
quote:IGN: Heavy Rain is a hell of an experience. Its controversial control scheme actually works really well in allowing the fantastic story to dictate how events play out, and many of the game's scenes will keep you on the edge of your seat. It starts slow and the presentation isn't perfect, but the character development, dialog and story twists will hook you like few games can. Heavy Rain is not to be missed.
quote:2nd opinion: Heavy Rain won’t be for everyone (namely kids or people just looking to blow stuff up) but its deep story, branching paths, and fleshed out characters make it a title that should be played by anyone looking to see what videogames are capable of in terms of heartfelt experiences. I cared about these people by the time the credits rolled, and that’s what made me want to go back and get their stories right.
Heavy Rain’s an interactive movie, and it’s an enthralling experience.
quote:9.0 Presentation
Fantastic story that's one of the best in gaming. Stellar dialog as well. Some of the line delivery sounds a little odd, however.
8.5 Graphics
The characters look great, but some low-res items in the environment make some scenes look a little disjointed. Animation is good overall, but a little spotty at times.
8.5 Sound
Some voice actors let their native tongue slip through so line delivery isn't perfect, but it's quite good overall. The soundtrack is great.
9.0 Gameplay
For a game that's so heavily focused on presentation, the gameplay does a great job of giving you control while not getting in the way. Some great action scenes and intense moments top it off.
8.0 Lasting Appeal
One playthrough won't take you all that long (eight hours maybe), but you have lots of reasons to go back and try new stuff. Experimentation is rewarded well.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ga deze game echt kopen graphic zo super mooi.
Maar alle exclusieve games voor de ps3 hebben een veel betere graphic. Dan de niet exclusieve games.
Ik denk dat deze games extra hulp krijgen van Sony. Om de maximale uit te kunnen halen uit de ps3.
quote:
quote:1UP: Though shorter than other epic, multi-disc titles, there's more than enough content in Heavy Rain to warrant a purchase. At the end of my first playthrough I was left utterly satisfied with the conclusion of the story and wanting more titles of this caliber. Heavy Rain may not appeal to every twitch-shooter fan out there, but if you believe games can evolve beyond Pac-Man and Mario then I suggest supporting the amazing work Quantic Dream has done.
A-
quote:CVG: You have to appreciate Heavy Rain for what it is; a fantastic and absorbing narrative, and a bold new venture in interactive storytelling. Not Shenmue.
8/10
quote:Gamervision: There’s so much here that is beyond what we typically expect in a video game. Unfortunately, some people may not be able see beyond the fact that there isn’t much gameplay here aside from quick time events and context sensitive interactions. Those that do will find an experience well worth the effort of completing multiple times to see how the game plays out from every possible angle. In a year already filled with amazingly quality titles, and about a dozen more coming in the next few months, Heavy Rain can be added to the list without question. Where games go from here is going to be up to the audience that plays this game. Quantic Dream puts forth some truly incredible ideas and concepts as to what a game can be, but they’ll stay ideas and concepts until gamers are willing to accept that they deserve more than another GTA or Call of Duty clone. Heavy Rain is without a doubt one of the most impressive games of the last five years, and it shouldn’t be missed by anyone. It’s just a shame not everyone will have a chance to enjoy what the title offers.
10/10
Erg goede reviews allemaal zeg,... titel wordt goed ontvangen!quote:
6 tot 10 uur las ik de meeste reviews!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem gister besteld. Samen met mijn vrouw de demo gespeeld en ze vond het erg leuk! Misschien haar eerste consolespel?Hoe lang is de speelduur eigenlijk?
Maar wat nou als je iedereen zo snel mogelijk probeert laten dood te gaan? Eens proberen. Voor de wetenschap.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
6 tot 10 uur las ik de meeste reviews!
30 minutenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar wat nou als je iedereen zo snel mogelijk probeert laten dood te gaan? Eens proberen. Voor de wetenschap.
Ik vind het heel apart dat er mensen zijn die de graphics tegen vinden vallen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:17 schreef Cheiron het volgende:
Ik merkte tijdens het spelen van de demo wel dat ik tijdens de actiescenes 99% focused was op het kijken welk knopje ik in moest drukken ipv dat ik zag wat er op het scherm gebeurde.
Overigens vond ik de graphics (gezichtsuitdrukkingen soms, hoekige lichten op de auto) een klein beetje tegenvallen en was het voice werk ook wat minder
Wat hij zegt over die auto klopt wel, die ziet er echt niet zo goed uit. Het is een beetje een mix, sommige dingen zien er heel goed uit, andere wat minder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het heel apart dat er mensen zijn die de graphics tegen vinden vallen.
Mja maar wat waren dan je verwachtingen vraag ik me af.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:56 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat hij zegt over die auto klopt wel, die ziet er echt niet zo goed uit. Het is een beetje een mix, sommige dingen zien er heel goed uit, andere wat minder.
quote:
Wat hiervoor al gezegd werd; sommige dingen zien er briljant uit, andere een stuk minder. Ik vind sommige gezichten niet veel beter dan bijvoorbeeld die in Crysis. Bijvoorbeeld die prostituee; dat is geloof ik deelfde als in de eerste techdemo. Ik weet niet, het beweegt allemaal gewoon een beetje vreemd in haar gezicht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja maar wat waren dan je verwachtingen vraag ik me af.
Maar goed, het is nogal subjectief ook natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de tekst en de QTE bijna te klein om te lezen vond op zijn met een SD-tv?WaarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de tekst en de QTE bijna te klein om te lezen vond op zijn SD-tv?Ik vond het op mn HDtv ook best kut te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er werd ook al gezegd dat je bij de demo meer bezig was met welke knoppen je moest gebruiken, dan wat er gebeurde op het scherm. Dat had ik zelf ook, ik liep ook steeds te kutten met de vragen die je kon stellen. Erg irritant dat ze ronddraaien boven "je" hoofd.
Feyenoord Rotterdam
Farenheit, Die heb ik onlangs bij atari.com nog maar eens aangeschaft onder het mom van: nooit uitgespeeld (ongecensureerd in tegenstelling tot de steam versie)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Vanavond maar ff die demo downloaden. Ik heb Fahrenheit helemaal dood gespeeld dus ik ben razend benieuwd naar deze game!
Vooral de schrik effecten vond ik erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:57 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zit nu een heel eind en dat ziet en speelt nog steeds lekker weg!
Een grappige ctrl+alt+delquote:
Geef em maar aan mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef Blik het volgende:
heb de game gewoon gewonnen terwijl ik helemaal geen playstation 3 heb
Ik heb m na een minuut ofzo al uitgezet omdat er naar mijn idee veel teveel spoilers inzitten...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
De bazen hebben de review van Heavy Rain online staan![]()
Inderdaad... zo wist ik bijvoorbeeld nog niet dat...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb m na een minuut ofzo al uitgezet omdat er naar mijn idee veel teveel spoilers inzitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik hem nu dus ook weg. Al veel te ver gekeken (bijna 4 minuten!)![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad... zo wist ik bijvoorbeeld nog niet dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dat...Bij je 2de spoiler ben ik ook gestopt met het kijken naar de review.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik hem nu dus ook weg. Al veel te ver gekeken (bijna 4 minuten!)PSN id: NL_SToRM
Holy shit,... goed woordgebruik! Tankbesturing inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gister de demo nog eens gespeeld. En ik trek de tankbesturing steeds minder. Al ik mijn hoofdpersoon zo zie rondklungelen haalt me dat helemaal uit het verhaal.Die controls waren in de tijd van Resident Evil 1 al achterhaald!
Voiceacting is ook tenenkrommend. Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg. Gameplay is op zich wel tof, en het verhaal lijkt me interessant. Maar de besturing en de voiceacting halen me helemaal uit het spel. Consequenties in de demo vallen me ook wat tegen. Langer vechten met die dude zorgt hoogstens voor een blauw oog en een bloedneus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Holy shit,... goed woordgebruik! Tankbesturing inderdaadIk trok denk ik de conversaties niet zo. Van een spel die het daarvan moet hebben vond ik het wat tegenvallen,... de consequenties ook.
Ze hebben het express zo gedaan, omdat ze nu de camera *ineens* kunnen draaien voor een spannende scene bv. terwijl jij gewoon rechtdoor kunt blijven lopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gister de demo nog eens gespeeld. En ik trek de tankbesturing steeds minder. Al ik mijn hoofdpersoon zo zie rondklungelen haalt me dat helemaal uit het verhaal.Die controls waren in de tijd van Resident Evil 1 al achterhaald!
Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze hebben het express zo gedaan, omdat ze nu de camera *ineens* kunnen draaien voor een spannende scene bv. terwijl jij gewoon rechtdoor kunt blijven lopen.
Als je normale controls zou hebben loop je ineens de andere kant op als de camera draait.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.
Als ik op NeoGAF zo de eerste impressies lees dan gaan de consequenties wel een heel stuk verder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voiceacting is ook tenenkrommend. Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg. Gameplay is op zich wel tof, en het verhaal lijkt me interessant. Maar de besturing en de voiceacting halen me helemaal uit het spel. Consequenties in de demo vallen me ook wat tegen. Langer vechten met die dude zorgt hoogstens voor een blauw oog en een bloedneus.
Met andere woorden je moet je besturing op het moment dat de camera draait veranderen. Dus als je eerst met je pookje naar boven staat, moet deze naar beneden gedrukt worden. Met name in steegjes en gangen is dit af en toe vervelend. Maar imo niet zozeer iets waardoor de game zou kunnen falen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan kan dus niet. Als de camera draait dan blijf je dezelfde richting oplopen als eerst. Je knalt dus tegen een muur aan. Daarna mag je 90 graden om je as gaan om een andere richting op te lopen. Te debiel voor woorden.
Waar ik wel even aan moest wennen is dat je dus niet om je as draait maar echt naar de richting loopt waar je de stick naartoe houdt. Maar ik denk dat dit uiteindelijk wel beter werkt dan het om de as draaien, aangezien dat systeem erg traag is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg.
Hoop niet voor je dat je daar de special edition hebt besteld. 80 euro is veelsteveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef janrad het volgende:
Oef ik heb hem net bij Nedgames besteld. ben ik ff op tijd![]()
In de demo kan je de taal op Nederlands zetten. Heb je dat al gedaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef ZoneKill het volgende:
Ik twijfel of ik de Nederlandse versie of de Engelse versie wil hebben. Als ik bij gamehubs.com bestel zal ik wel de Engelse versie krijgen, toch? Of staat er op de UK versie ook Nederlandse taal?
Naar welke versie gaat jullie voorkeur uit?
UK versie zal geen andere talen bevatten! Dan moet je echt voor de Nederlandse versie gaan. Daar kan je wel kiezen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef ZoneKill het volgende:
Ik twijfel of ik de Nederlandse versie of de Engelse versie wil hebben. Als ik bij gamehubs.com bestel zal ik wel de Engelse versie krijgen, toch? Of staat er op de UK versie ook Nederlandse taal?
Naar welke versie gaat jullie voorkeur uit?
Madison Page =quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Madison Paige =
[ afbeelding ]
Kanonne.
Dat is de USA versie??quote:Op zondag 21 februari 2010 11:44 schreef SToRM81 het volgende:
Je zou het eens kunnen vragen in de betreffende winkel he
VGP heeft de preorders trouwens al verzonden, wel een nette actie van ze.
Wat?quote:
Het is toch logisch dat ze bij VGP, wat een canadees bedrijf is, de amerikaanse versie verkopen?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat?
Of snap je niet wat ik er mee bedoel?
Nee, het is ook niet waar. Ze verkopen er de Canadese versie. Die heeft vaak naast een Engelse handleiding ook een Franse. Dus hou diequote:Op zondag 21 februari 2010 17:26 schreef Personan het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ze bij VGP, wat een canadees bedrijf is, de amerikaanse versie verkopen?
De amerikaanse versie valt onder de NTSC-U regio en ESRB. Dus overal in Amerika wordt dezelfde versie verkocht. Het kan best zijn dat er wat franse tekst op het doosje bijkomt of bij de handleiding maar dan is het nog wel dezelfde versiequote:Op zondag 21 februari 2010 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet waar. Ze verkopen er de Canadese versie. Die heeft vaak naast een Engelse handleiding ook een Franse. Dus hou diemaar bij je
UK en NL versie zijn toch ook allebei PAL en vallen onder PEGI? Zijn toch allebei anders.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Personan het volgende:
[..]
De amerikaanse versie valt onder de NTSC-U regio en ESRB. Dus overal in Amerika wordt dezelfde versie verkocht. Het kan best zijn dat er wat franse tekst op het doosje bijkomt of bij de handleiding maar dan is het nog wel dezelfde versie
ik wist dus niet wat VGP was! Maar goed, het was ook maar een vraagquote:Op zondag 21 februari 2010 17:26 schreef Personan het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ze bij VGP, wat een canadees bedrijf is, de amerikaanse versie verkopen?
Ja, dat had ik ook kunnen doen maar bij pre-order krijg je gelijk special edition dussssquote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb nog geen pre-order gedaan, dus denk dat ik hem vrijdag wel in de stad haal
Waar ergens heb jij dan gedaan?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook kunnen doen maar bij pre-order krijg je gelijk special edition dussss
Excuses dan voor mijn felle reactiequote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik wist dus niet wat VGP was! Maar goed, het was ook maar een vraag
Intertoys - betrouwbaar genoeg en de prijs was het zelfde als bij de meeste andere winkels.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar ergens heb jij dan gedaan?
Uhm ik keek toenstraks bij intertoys en toen kreeg je nog gewoon de SE ipv de normale! Dus zal het morgen ff vlug moeten doen in de ochtendquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
Intertoys - betrouwbaar genoeg en de prijs was het zelfde als bij de meeste andere winkels.
Maar bij intertoys kan je nu niet meer pre-orderen tenzij je had gereserveerd. Vorige week kon dat nog wel (en toen deed ik het dus).
Maar volgens mij krijg jij bij de meeste winkels SE als je pre-ordert. Moet je gewoon even informeren. Wel snel zijn want bij veel winkels kan je al niet meer bestellen (zoals bij Intertoys (zie hierboven), ToysXL etc.)
Als ik jou was toch even gouw zoeken, want altijd mooi meegenomen - niet? Eerste DLC gratis, allerlei extra's plus een speciale hoes met regeneffect en nog wat andere dingen.
Volgens mij krijg je bij Bart Smit ook SE als je pre-ordert. Anders ga je morgen even langs de winkel na werk/school om 't te vragen en eventueel gelijk te preorderen.
quote:Special Edition
Pre-order de normale editie van Heavy Rain en ontvang op de dag van de release de Special Edition. Deze bevat de volgende extra-s:
• Rain Effect Slipcase
• PSN Voucher Heavy Rain Chronicle 1 download
• Officiële Soundtrack
• Dynamische XMB Thema
release datum: 26-02Reserveringsinfo: Bestel nu en u heeft dit artikel op datum van release in huis! Wees er snel bij want de voorraad is beperkt. Ga naar het klantenservicemenu voor meer informatie over reserveren bij Intertoys.
Ik vind het raar dat intertoys ineens zulke acties heeft. Dat is wel de laatste plek waar ik ooit een game zou kopenquote:Op maandag 22 februari 2010 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ik keek toenstraks bij intertoys en toen kreeg je nog gewoon de SE ipv de normale! Dus zal het morgen ff vlug moeten doen in de ochtend
[..]
Dus maar ff snel gedaan
Intertoys heeft wel vaker zulke actie's. Hun hebben redelijk veel games hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:42 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat intertoys ineens zulke acties heeft. Dat is wel de laatste plek waar ik ooit een game zou kopen
hoop dat je hem snel hebt. ik krijg 'm pas vrrrijddaagggg. nog een hele week, en dus 4 nachten slapen pff.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:47 schreef SToRM81 het volgende:
Mijn SE van HMV staat sinds vandaag op shipped![]()
Ik zat eigenlijk op een mailtje te wachten, maar blijkbaar doen ze dat niet.
dat van tnt is dan weer nieuw voor mequote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
hoop dat je hem snel hebt. ik krijg 'm pas vrrrijddaagggg. nog een hele week, en dus 4 nachten slapen pff.
En die vrijdag duurt vast harrttstikkkeee lang. Want TNT post bezorgt niet meer 's morgens
Koosy is daar al lang mee bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
je zit bij fokgames?
of voor een ander medium?
Nee, voor een ander medium, ik doe sport, geen gamesquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
je zit bij fokgames?
of voor een ander medium?
vandaar ook de vraagquote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, voor een ander medium, ik doe sport, geen games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Morthill het volgende:
Muck werkt voor een concurrent. Ik eis zijn vertrek!!1!ZijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt meer dan een jaar met me samengewerkt, en noemt me 'zijn'
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ik noem iedereen een hij. Ik kreeg vandaag mijn volledig vrouweleijk werkgroep over me heen (figuurlijk uiteraard), omdat ik de schrijver van een artikel een man noemde terwijl ze Martha heettequote:Op maandag 22 februari 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn
Menselijk drama is toch heel erg on-topic?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik noem iedereen een hij. Ik kreeg vandaag mijn volledig vrouweleijk werkgroep over me heen (figuurlijk uiteraard), omdat ik de schrijver van een artikel een man noemde terwijl ze Martha heette
maar we dwalen af van het topic.
En die 6-cd full-motion troep was awesomequote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:47 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik snap echt de ballen van de razend enthousiaste recensie die dit spel krijgt. Ik kon het niet het laten om ergens wat spoilers te lezen, maar het verhaal is echt om te janken zo slecht. Wat ik in filmpjes gezien heb aan dialogen en voice-acting is ook uitermate pover. In een spel in dit genre is dat toch niet over het hoofd te zien? Zo geweldig ziet de gameplay er ook niet uit. Ik bedoel: hoe leuk is het om met een controller je virtueel je tanden te poetsen? Hoe kan het dat uitgerekend dit spel naar voren wordt geschoven als innoverend en een grote stap naar een echt 'volwassen' werk? Hoe pretensieus wil je het hebben?
Het doet me een beetje denken aan de 'interactieve film' hype halverwege de jaren negentig, toen elke PC game op 6 cds kwam met allemaal B-acteurs die tegen blue-screens gefilmd werden.
Je had op de PlayStation ook die interactieve film die zo gruwelijk flopte. Geen flauw idee meer hoe die heette. Zelfde concept en niemand liep er warm voor. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:47 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik snap echt de ballen van de razend enthousiaste recensie die dit spel krijgt. Ik kon het niet het laten om ergens wat spoilers te lezen, maar het verhaal is echt om te janken zo slecht. Wat ik in filmpjes gezien heb aan dialogen en voice-acting is ook uitermate pover. In een spel in dit genre is dat toch niet over het hoofd te zien? Zo geweldig ziet de gameplay er ook niet uit. Ik bedoel: hoe leuk is het om met een controller virtueel je tanden te poetsen? Hoe kan het dat uitgerekend dit spel naar voren wordt geschoven als innoverend en een grote stap naar een echt 'volwassen' werk?
Het doet me een beetje denken aan de 'interactieve film' hype halverwege de jaren negentig, toen elke PC game op 6 cds kwam met allemaal B-acteurs die tegen blue-screens gefilmd werden. Je lacht je kapot als je die spellen nu ziet.
ik zou deze voorzet heel mooi kunnen inkoppen, maar dat doe ik gewoon nietquote:Op maandag 22 februari 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn
Dragons Lairquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je had op de PlayStation ook die interactieve film die zo gruwelijk flopte. Geen flauw idee meer hoe die heette. Zelfde concept en niemand liep er warm voor. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)aan-marktplaats.html
Haha
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
Haha
"Studentengrap?" + "400 kilo verankerd in de grond" Goede journalistiek!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
Haha
nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef SToRM81 het volgende:
Haha
Alleen Amerika kan er pas vanaf 4 maart gebruik van maken, wij al vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
De code die je bij de CE krijgt kan pas 4 maart gebruikt worden.![]()
Ik dacht dat dat juist het punt van de CE was, dat je de DLC kreeg voordat iedereen anders het kreeg
Ah, Dat wist ik niet, Bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Alleen Amerika kan er pas vanaf 4 maart gebruik van maken, wij al vanaf dag 1.
Graag gedaanquote:
Zou mooi zijn als het spel morgen al verzonden zou worden maar ik denk dat ie pas donderdag verzonden wordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb nog niks van intertoys gezien, zal denk morgen wel een mailtje krijgen
Hoeveel heb je betaald ervoor?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist opgepikt bij Free Record Shop. De medewerker daar vertelde geen memo te hebben ontvangen dat hij hem niet mocht verkopen voor vrijdag dus wellicht dat ongeduldige fokkertjes een poging kunnen wagen bij de lokale FRS
64,99.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald ervoor?
Hmmh ok, denk dat ik em toch gewoon op Blah bestel. Die paar daagjes extra wachten zou niet zozeer killing moeten zijn.quote:
derp derp.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Misan het volgende:
360 inruilen voor een PS3 is sowieso een goede zet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
derp derp.
Maar Heavy Rain binnen, genieten nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd om het boekje te lezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Wessiej het volgende:
We beginnen met een update van 266 mb, wtf zit daarin, een nieuwe storyline ofzo, duurt anders even retelang.
Zit hier met een berg origami vogelsquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Zo ik heb mijn origami gevouwen, heerlijk. Nu tijd om echt te beginnen.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef Personan het volgende:
Die site van intertoys is wel kut, Je kan niet zien hoe het staat met je bestellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me nu nog inhouden... pff moeilijk hoor
http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html?quote:
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Personan het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/games/heavy-rain-ps3-566383.html?
Blijkbaar is het spel ook uitverkocht.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).
Inderdaad. Het liefst morgen. Vooral omdat ik vrijdag vroeg thuis ben, en TNT eerst altijd bij bedrijven bezorgt en pas in de (na)middag bij de rest. Ik kan geen hele dag wachten, haha! :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:44 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik ook.
Zolang ik het spel maar morgen of vrijdag binnen heb
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een game mij bijna een traan in mijn ogen laat krijgen
hmm, dat kregen meerdere games (Shadow of the Colossus oa) bij mij al voor elkaar, maar als ie daarmee on par is, prima.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een game mij bijna een traan in mijn ogen laat krijgen
Het moet indd even op gang komen, maar ik ben nu ongeveer 3 uurtjes in de game en kan maar 1 ding zeggenquote:
Nee ik wilde hiermee aantonen dat het begin juist prachtig is, vond het zo vetquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Het moet indd even op gang komen, maar ik ben nu ongeveer 3 uurtjes in de game en kan maar 1 ding zeggen!
Haha, het was ook prachtig, echt mooi en vernieuwed, maar dient toch volgens mij als een soort tutorialquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee ik wilde hiermee aantonen dat het begin juist prachtig is, vond het zo vet
Heb je al het gevoel dat je het spel meerdere malen wil spelen nadat je het hebt uitgespeeld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha, het was ook prachtig, echt mooi en vernieuwed, maar dient toch volgens mij als een soort tutorial
Het verhaallijn van die FBI dude is echt nice. Het is ook erg leuk om die lastige keuzes te moeten maken zo snel.
I'm hooked!
Jup, ik heb al een aantal keuzes gemaakt, die je vrij snel moet nemen, waar het verhaal op verderbouwt.. waarvan ik wel wil weten wat er gebeurd als ik het bv anders had aangepakt.. bv met de keuze om iemand neer te schieten of er op in blijven praten..quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Heb je al het gevoel dat je het spel meerdere malen wil spelen nadat je het hebt uitgespeeld?
ik keek vanmorgen rond half 12 nog en toen kon het nog wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem tijdje geleden al besteld maar heb verder geen info gekregen (behalve email dat de order is geplaatst).
In de mail van dat de order is geplaatst staat dat je 'm op de release dag binnen krijgt (op de site van Intertoys stond 26-02) dus dat moet wel goed komen. Heb geen andere mail gehad van vertraging ofzo :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik keek vanmorgen rond half 12 nog en toen kon het nog wel!
Ach, ik voel een teleurstelling aankomen
omdat 'ie officieel vrijdag pas uitkomt in Europaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Bow het volgende:
damn, waarom ligt ie hier nou nog niet in de winkel
SPOILER: missie in parkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kleine details maken het zo gaaf!!!![]()
![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Net 2 uur aan mijn special editiongezeten, en echt erg vet, sowieso is het "natte" hoesje gaaf en de ps3 thema is ook nice. Maar het spel, omg ik zit er nu al helemaal ingezogen. Echt vet, 1 van de eerste details waar ik echt verbaasd van opkeek was:
Heb de spoiler gelezen. Moet echt niet meer in dit topic rond blijven hangen, pffSPOILER: missie in parkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kleine details maken het zo gaaf!!!![]()
![]()
Gelukkig was het niet iets groots wat je hebt verraden
![]()
Kan ook zijn dat het spel morgen al komt aangezien ze beloven dat je het spel op de dag van de release krijgt en niet overal in Nederland word het een dag nadat je het op de post hebt gedaan al bezorgtquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
In de mail van dat de order is geplaatst staat dat je 'm op de release dag binnen krijgt (op de site van Intertoys stond 26-02) dus dat moet wel goed komen. Heb geen andere mail gehad van vertraging ofzo :p
Ik heb ingeleverd wall-e en stuntman ignition, beide goedkope geflopte games, topdeal dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht dat gamemania niet alles aanpakt kwa oude games?!
Waar had je besteld??quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toen lag 'ie ineens in m'n brievenbusGeen verzendmelding of iets gehad
ToysXL. Special Edition voor 60quote:
Oh. ok :p Nja, veel plezier ermeequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ToysXL. Special Edition voor 60
Dat boekje zat er bij mij niet bij, terwijl hij toch echt gesealed was?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |