SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het al voor me
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad. Ik zou spellen als Uncharted echt niet in het NL willen spelen, hoe goed de stemmen ook gedaan zijn
Nee, maar een keuze hierin zou fijn zijn. Zelf heb ik erg genoten van de Nederlandse versie van Uncharted,... UC2 had dit bij mij niet en dat vond ik een gemis. Sowieso wil ik geen geklooi met DLC.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad. Ik zou spellen als Uncharted echt niet in het NL willen spelen, hoe goed de stemmen ook gedaan zijn
quote:Heavy Rain gets 91% score from GamesMaster
Another Heavy Rain review is in from magazine land - and this time it's GamesMaster's turn to heap praise on the title.
The mag gives the game a 91 per cent score, complimenting the title for being 'incredibly original... unlike anything else out there'.
It adds: 'The atmosphere is incredible - full of driving rain (which becomes central to the plot), fizzing neon lights, dank apartments and warehouses. It's a dark noir game, not a bright adventure.'
The title is granted a coveted GamesMaster Gold Award.
The review comes after Official PlayStation magazine granted the game 9/10.
Ja. Koningen zijn het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
EDGE? Dat blad met hun elitaire zuurpruim-journalistiek bedoel je?
http://blog.us.playstatio(...)-coming-february-11/quote:In addition, we are also confirming that the Heavy Rain demo will be available in North America on Thursday, February 11, 2010 (mark it on your calendar) for download from the PlayStation Store. The demo will allow players to play two chapters from Heavy Rain, featuring Norman Jayden, an FBI agent brought in to help local authorities track down the Origami Killer, and Scott Shelby, a private detective hired by the families of past victims of the Origami Killer to find the serial killer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The city is like a big Uder Milken ice cream shop. 36 flavors of titty
Ja die van psn jaquote:Op zondag 24 januari 2010 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rain theme? Van de PSN voor je PS3 of de special edition van het spel?
Mijn bijbelquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
EDGE? Dat blad met hun elitaire zuurpruim-journalistiek bedoel je?
quote:The four pieces of evidence are:
• Short cigarette (117b)
• Origami bird
• Coffee shop C (it says "diner")
• 117h (tyre tracks).
Zit daar verschil tussen dan? Heb ook de SE besteld en zou dan een beetje lullig zijn als het dezelfde theme isquote:Op zondag 24 januari 2010 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rain theme? Van de PSN voor je PS3 of de special edition van het spel?
Het is dezelfde, dus degenen die de SE hebben besteld en ook de theme uit de store hebben gehaald, kunnen misschien hun code uit de SE nog voor een euro doorverkopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zit daar verschil tussen dan? Heb ook de SE besteld en zou dan een beetje lullig zijn als het dezelfde theme is
Heb je ook download code voor mij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo is binnen.
In het weekend maar eens checken.
Ben de demo nu aan het binnenharken, was eerst een beetje sceptisch maar dit maakt me weer wat enthousiaster....kijken of de demo mij tot een aankoop kan aanzetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Heel bijzonder, absoluut. Ik moest behoorlijk wennen aan de wat stroeve controls maar gaandeweg ging het vrijwel vlekkeloos. De besturing is wat anders dan je gewend bent, maar het is complex genoeg om interessant te blijven.
Navigeren is soms wel wat onwennig, maar dat komt juist weer door de extreem cinematische presentatie. Het perspectief is constant erg mooi, en dicht op de actie. De QTE's werken verrassend goed, dusdanig dat ik er steeds een voldoening van krijg. Kreeg soms zelfs een beetje een classic RE feel (dat pension lijkt er zelfs op).
Voice acting is van wisselvallige kwaliteit. Shelby klinkt wat wooden, maar de voice van die hooker is bijvoorbeeld goed. Grafisch is het spel ook formidabel. Met name de personages zijn ZIEKELIJK gedetailleerd.Bekijk ze maar eens in de close-up. De meest realistische en natuurlijk ogende character models die ik vandaag de dag heb gezien.
Dat is een ding wat zeker is.
De gehele game is duidelijk voor een oudere doelgroep gemaakt en dat juich ik toe. Must. Buy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |