quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Gamer_V het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de tekst en de QTE bijna te klein om te lezen vond op zijn SD-tv?Ik vond het op mn HDtv ook best kut te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er werd ook al gezegd dat je bij de demo meer bezig was met welke knoppen je moest gebruiken, dan wat er gebeurde op het scherm. Dat had ik zelf ook, ik liep ook steeds te kutten met de vragen die je kon stellen. Erg irritant dat ze ronddraaien boven "je" hoofd.
Feyenoord Rotterdam
Farenheit, Die heb ik onlangs bij atari.com nog maar eens aangeschaft onder het mom van: nooit uitgespeeld (ongecensureerd in tegenstelling tot de steam versie)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Vanavond maar ff die demo downloaden. Ik heb Fahrenheit helemaal dood gespeeld dus ik ben razend benieuwd naar deze game!
Vooral de schrik effecten vond ik erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:57 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zit nu een heel eind en dat ziet en speelt nog steeds lekker weg!
Een grappige ctrl+alt+delquote:
Geef em maar aan mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef Blik het volgende:
heb de game gewoon gewonnen terwijl ik helemaal geen playstation 3 heb
Ik heb m na een minuut ofzo al uitgezet omdat er naar mijn idee veel teveel spoilers inzitten...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
De bazen hebben de review van Heavy Rain online staan![]()
Inderdaad... zo wist ik bijvoorbeeld nog niet dat...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb m na een minuut ofzo al uitgezet omdat er naar mijn idee veel teveel spoilers inzitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik hem nu dus ook weg. Al veel te ver gekeken (bijna 4 minuten!)![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad... zo wist ik bijvoorbeeld nog niet dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dat...Bij je 2de spoiler ben ik ook gestopt met het kijken naar de review.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik hem nu dus ook weg. Al veel te ver gekeken (bijna 4 minuten!)PSN id: NL_SToRM
Holy shit,... goed woordgebruik! Tankbesturing inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gister de demo nog eens gespeeld. En ik trek de tankbesturing steeds minder. Al ik mijn hoofdpersoon zo zie rondklungelen haalt me dat helemaal uit het verhaal.Die controls waren in de tijd van Resident Evil 1 al achterhaald!
Voiceacting is ook tenenkrommend. Als helpt het wel als je eerst een missie in het Nederlands speelt, dan zijn de Engelse stemmen daarna niet zo erg. Gameplay is op zich wel tof, en het verhaal lijkt me interessant. Maar de besturing en de voiceacting halen me helemaal uit het spel. Consequenties in de demo vallen me ook wat tegen. Langer vechten met die dude zorgt hoogstens voor een blauw oog en een bloedneus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Holy shit,... goed woordgebruik! Tankbesturing inderdaadIk trok denk ik de conversaties niet zo. Van een spel die het daarvan moet hebben vond ik het wat tegenvallen,... de consequenties ook.
Ze hebben het express zo gedaan, omdat ze nu de camera *ineens* kunnen draaien voor een spannende scene bv. terwijl jij gewoon rechtdoor kunt blijven lopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gister de demo nog eens gespeeld. En ik trek de tankbesturing steeds minder. Al ik mijn hoofdpersoon zo zie rondklungelen haalt me dat helemaal uit het verhaal.Die controls waren in de tijd van Resident Evil 1 al achterhaald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |