abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77043708

Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.

Rock on!

De vaste klanten?

Gitaarmerken?
BC Rich | Bo~El | Dean Guitars | Epiphone | ESP | Fender | Gibson | Gretsch | Hofner Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co | Maverick | Music Man Parker | PRS | Squier | Taylor

Versterkers?
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | Vox

Effecten?
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | Zoom

Tabs?
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook Powertabs | Guitar Tab Universe

Winkels?
Feedback | Groove Factory | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store | Kees Dee | Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | Guitarbox

Overige?
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2 Gear Acquisition Syndrome (gas)

De OP vindt men hier.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_77043742
voor thuis vind ik een beetje midscoop wel lekker, maar heb wel liefst dat de gitaar zelf ook een redelijk breed spectrum uitstuurt, zonder midscoop dus.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En toch..als je je geluid super instelt op je buizenbak en je neemt daar mee op, dan gaan ze toch bepaalde frequenties eraf hakken. Niet omdat jij iets fout hebt gedaan, maar omdat de mix daardoor beter wordt. Onze gitarist Jurgen (die in Excess heeft gewerkt) liet het mij eens horen hoe dat werkt. Ze hakken lage frequenties er af zodat je een best schel, snerpend gitaargeluid overhoudt. Toen liet hij mij de losse bastrack horen, wat erg vuig klonk. Toen liet hij mij de drums horen (met de welbekende metaltik)...klonk helemaal niet vet. Toen gooide hij alles samen en het klonk SUPERDIK en gedefiniëerd! Tja, dat zijn de technieken . Maar dat zijn de dingen die je niet zomaar leert en dan heb je nog een hoop mensen die thuis muziek opnemen en waar het steeds modderig blijft klinken en zij maar niet snappen waarom. Ik was er ook niet opgekomen of frequentiereeksen te gaan killen. Maar ja, dat is waarom het technici zijn en niet allen maar knoppenbedienden .
ah, das misschien wel een idee om thuis ook bij te houden
maar hoe zit het dan met drums? metaltik? ik nie snap nog
pi_77043759
LP #363:
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En toch..als je je geluid super instelt op je buizenbak en je neemt daar mee op, dan gaan ze toch bepaalde frequenties eraf hakken. Niet omdat jij iets fout hebt gedaan, maar omdat de mix daardoor beter wordt. Onze gitarist Jurgen (die in Excess heeft gewerkt) liet het mij eens horen hoe dat werkt. Ze hakken lage frequenties er af zodat je een best schel, snerpend gitaargeluid overhoudt. Toen liet hij mij de losse bastrack horen, wat erg vuig klonk. Toen liet hij mij de drums horen (met de welbekende metaltik)...klonk helemaal niet vet. Toen gooide hij alles samen en het klonk SUPERDIK en gedefiniëerd! Tja, dat zijn de technieken . Maar dat zijn de dingen die je niet zomaar leert en dan heb je nog een hoop mensen die thuis muziek opnemen en waar het steeds modderig blijft klinken en zij maar niet snappen waarom. Ik was er ook niet opgekomen of frequentiereeksen te gaan killen. Maar ja, dat is waarom het technici zijn en niet allen maar knoppenbedienden .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:43:49 #4
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77043844
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef Aresdreams het volgende:
voor thuis vind ik een beetje midscoop wel lekker, maar heb wel liefst dat de gitaar zelf ook een redelijk breed spectrum uitstuurt, zonder midscoop dus.
[..]

Goed LP trouwens en zeker waar.

Met de metaltik wordt vaak de kickdrum EQ-boost op 8khz of 10kz bedoeld die er voor zorgt dat de kick een klikkend geluid krijgt, maar daardoor ook op kleine speakers gedefinieerd klinkt.
pi_77043845
spuit 11 @ witch
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:43 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Goed LP trouwens en zeker waar.

Met de metaltik wordt vaak de kickdrum EQ-boost op 8khz of 10kz bedoeld die er voor zorgt dat de kick een klikkend geluid krijgt, maar daardoor ook op kleine speakers gedefinieerd klinkt.
dank je, weet ik dat ook weer

maar die drums worden dan heel droog opgenomen orso? of waardoor klinken ze saai als je ze alleen hoort?
pi_77043873
quote:
[..]

Het is sowieso wel handig om voor jezelf eens bezig te gaan met frequenties. Gewoon om te zien hoe ze je geluid beïnvloeden.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_77043890
quote:
[..]

Drums moeten niet alleen maar BOEM doen. Drums, vooral in Metal, EQ'en ze vaak zo dat er een tik in het geluid zit, vooral in de basdrum hoor je dit. Om dit te helpen worden basdrums met meerdere microfoons opgenomen. De tik halen ze geloof ik vooral uit een speciaal soort mic die ze ín de basdrum leggen. Hierdoor krijg je bovenop de BOEM ook een soort tik te zitten, waardoor het geluid wat scherper wordt en beter door de mix heen prikt.
Zo'n beetje alle metalbands worden zo gemixt tegenwoordig. Luister maar naar de nieuwste Annihilator bijv.

Soms wil men nog weleens cheaten en een gefabriceerd geluid uit een module halen met triggers. Vooral bij niet erg goede drummers helpt dat. Maar ja, dat is een beetje nep natuurlijk . Je mist ook elke dynamiek dan, maar voor Metal (vooral death metal enzo) is dat helemaal niet erg. Dan zie je vaak dat élke tom getriggered is live, omdat dat makkelijker is om de zaal in te sturen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:47:40 #8
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77043971
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Drums moeten niet alleen maar BOEM doen. Drums, vooral in Metal, EQ'en ze vaak zo dat er een tik in het geluid zit, vooral in de basdrum hoor je dit. Om dit te helpen worden basdrums met meerdere microfoons opgenomen. De tik halen ze geloof ik vooral uit een speciaal soort mic die ze ín de basdrum leggen. Hierdoor krijg je bovenop de BOEM ook een soort tik te zitten, waardoor het geluid wat scherper wordt en beter door de mix heen prikt.
Zo'n beetje alle metalbands worden zo gemixt tegenwoordig. Luister maar naar de nieuwste Annihilator bijv.

Soms wil men nog weleens cheaten en een gefabriceerd geluid uit een module halen met triggers. Vooral bij niet erg goede drummers helpt dat. Maar ja, dat is een beetje nep natuurlijk . Je mist ook elke dynamiek dan, maar voor Metal (vooral death metal enzo) is dat helemaal niet erg. Dan zie je vaak dat élke tom getriggered is live, omdat dat makkelijker is om de zaal in te sturen.
Ik hoor sowieso niet zo heel veel dynamiek in death metal

Maar dat tikje is inderdaad bekend, Fear Factory en Pantera hebben (nouja, hadden ) daar ook een handje van. Qua ouwelullenmetal-referentiekader.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_77044323
TVP

Heb mijn mid thuis ook wel vrij ver open staan trouwens, en toch speelik metal
Don't let my username fool you...
pi_77044532
Foto's van dynamo zijn binnen

woensdag 20 januari 2010 @ 11:06:44 #11
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77044568
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Witch, ik zal je even uit een droom helpen : 99% van de metalplaten die je tegenwoordig hoort zijn gesampelde drums met triggers of een combi van het eigen geluid met samples erover gemixt.

Je hebt ook niet echt speciale mic nodig voor een kickdrum. echter de laatste tijd zie je dat er gebruik wordt gemaakt van een luidspreker (een luidspreker is eigenlijk een omgekeerde microfoon) die voor de kick wordt gelegd en in de console wordt geprikt. De conus van deze speaker gaat dan bewegen en produceert idd een soort kartonnig geluid met veel sub-laag wat je makkelijk kan e'q-en. yamaha heeft hierop ingespeeld en de "subkick"geproduceerd, die hetzelfde doet!
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:07:24 #12
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77044584
Welke zaal van Dynamo is dat?
pi_77044647
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef Witchfynder het volgende:
Welke zaal van Dynamo is dat?
de kelder
het 'hard rock cafe' gedeelte
pi_77044678
Wat een technische praat zo vroeg op de morgen!
It has to mean something
pi_77044724
ik vind het wel interessant. echter, samples ipv echte drums... das wel lame eigenlijk...
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:13:53 #16
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77044784
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:06 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Witch, ik zal je even uit een droom helpen : 99% van de metalplaten die je tegenwoordig hoort zijn gesampelde drums met triggers of een combi van het eigen geluid met samples erover gemixt.

Je hebt ook niet echt speciale mic nodig voor een kickdrum. echter de laatste tijd zie je dat er gebruik wordt gemaakt van een luidspreker (een luidspreker is eigenlijk een omgekeerde microfoon) die voor de kick wordt gelegd en in de console wordt geprikt. De conus van deze speaker gaat dan bewegen en produceert idd een soort kartonnig geluid met veel sub-laag wat je makkelijk kan e'q-en. yamaha heeft hierop ingespeeld en de "subkick"geproduceerd, die hetzelfde doet!
Nee, dat is echt niet waar. Dat is geheel afhankelijk van de opvattingen van de technici. Of het groepje technici dat ik kennen en de metalalbums die ik ken horen allemaal bij die 1%.

Op onze demo is het basdrumgeluid vervangen door een sample, omdat er opgenomen is met zo'n omgekeerde conus en dat klonk te crappy .

Op onze CD heeft de technicus een of andere platte microfoon in de basdrum gebruikt. Lijkt net een soort ding wat je gebruikt om dingen in de pan om te draaien (weet ff niet hoe dat heet) .
pi_77044792
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind het wel interessant. echter, samples ipv echte drums... das wel lame eigenlijk...
Nouja, over elkaar dus. Dat gebeurt inderdaad best vaak.
Om een beetje definitie in hele snelle muziek te houden is dat best handig soms.

Ik kan je verzekeren dat wij het zonder samples gaan doen.
Maarja, we zijn dan ook niet van die hele snelle jongens...
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:17:16 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77044900
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
Dat vinden een hoop drummers en geluidstechnici dus ook en weigeren daarom ermee te werken .
Zelfde geldt voor dingen als autotune. De grenzen zijn soms gewoon zoek. Een drummers of toetsenist speelt slordig en crappy in. De technicus kan het vervolgens allemaal strak op tijd recht trekken, gemiste klappen toevoegen.. wie heeft er dan ingedrumd? Van Trivium bijvoorbeeld is bekend dat de drums op plaat retestrak zijn getrokken, maar live valt die kerel door de mand.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:21:34 #19
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77045038
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:13 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nee, dat is echt niet waar. Dat is geheel afhankelijk van de opvattingen van de technici. Of het groepje technici dat ik kennen en de metalalbums die ik ken horen allemaal bij die 1%.

Op onze demo is het basdrumgeluid vervangen door een sample, omdat er opgenomen is met zo'n omgekeerde conus en dat klonk te crappy .

Op onze CD heeft de technicus een of andere platte microfoon in de basdrum gebruikt. Lijkt net een soort ding wat je gebruikt om dingen in de pan om te draaien (weet ff niet hoe dat heet) .
Ik heb het over de grote jongens dan he

Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Trivium, Testament, dat soort jongens. Dat is dus allemaal met samples gebeurd.

Voor 'kleinere bands' (no offence ) is dit proces ook veels te tijdrovend en kostbaar. De drums triggeren, herplaatsen met Drumagog en layeren duurt al snel een werkweek voor een enkele song.

De mic die je trouwens bedoelt is een PZM microfoon!
pi_77045130
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:17 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat vinden een hoop drummers en geluidstechnici dus ook en weigeren daarom ermee te werken .
Het vervelende is dat je het dan vervolgens wel productioneel vaak gaat afleggen tegen albums waar zoiets wel is gebeurd.
Ik denk dat er bij de top van de metalbands flink geknipt en geplakt wordt. En dat gebeurt dan ook meestal in hele dikke studio's. Studio's waar die muzikanten en geluidstechnici die jij en ik kennen met alle respect niet werken...
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:11 #21
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77045143
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:21 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik heb het over de grote jongens dan he

Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Trivium, Testament, dat soort jongens. Dat is dus allemaal met samples gebeurd.
Ja, dat zijn echt de grote jongens (hoe fan ik van Testament ook ben) .

Ik durf te wedden dat Iron Maiden en Judas Priest het niet doen . Ik bedoel; als Nicko een snare uit begin jaren '70 gebruikt, omdat die het tofste geluid geeft, denk ik niet dat hij toelaat dat iemand er een sample overheen gooit .
pi_77045156
Haha, ja dat dus @ HIM
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:27:01 #23
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77045242
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja, dat zijn echt de grote jongens (hoe fan ik van Testament ook ben) .

Ik durf te wedden dat Iron Maiden en Judas Priest het niet doen . Ik bedoel; als Nicko een snare uit begin jaren '70 gebruikt, omdat die het tofste geluid geeft, denk ik niet dat hij toelaat dat iemand er een sample overheen gooit .
De grote jongens in het genre he

nee, de oldskool bands doen dit niet, maar die hebben ook geen klikgeluid
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Cynic het volgende:
Haha, ja dat dus @ HIM
idd
pi_77045336
toch is een beetje strak trekken soms best handig voor die slordige gitaristen
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:29:50 #25
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77045337
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Cynic het volgende:

[..]

Het vervelende is dat je het dan vervolgens wel productioneel vaak gaat afleggen tegen albums waar zoiets wel is gebeurd.
Ik denk dat er bij de top van de metalbands flink geknipt en geplakt wordt. En dat gebeurt dan ook meestal in hele dikke studio's. Studio's waar die muzikanten en geluidstechnici die jij en ik kennen met alle respect niet werken...
Ik denk dat het een verloop is. Ik denk dat echt héél grote mensen in die wereld het wel ambachtelijk doen en bands in de rij staan bij zo'n persoon omdat zij dát geluid willen. Feit is ook dat bij sommige band je het verschil toch niet gaat horen, omdat ze voornamelijk veel geluid maken, zonder ook maar enige nuance. Ja, dan zou je het liefst alles willen triggeren als dat zou kunnen .

De geluidstechnicus die ons geholpen heeft met de laatste opnames is best wel een trendwatcher en hij heeft opgemerkt dat er bands zijn die weer van dat 'overgeproduceerde geluid' af willen, voor wat voor reden dan ook. Hij vroeg ons ook of wij een 'moderne productie' of een 'vintage 80's productie' willen. Schijnbaar is dat in. De laatste CD van 3 Inches of Blood vind ik retestrak klinken, maar het klinkt heel erg als '80's thrash in hifi'. Misschien is het maar exemplarisch, maar misschien gaan we het wel vaker horen, geen idee.
pi_77045344
Wat dacht je trouwens van Dragonforce....daar wordt ook echt wel het nodige rechtgetrokken
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:31:45 #27
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77045413
Roerspaan! Zo heet zo'n ding... .

.
pi_77045451
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
Voor gitaar is dat dan best wel weer lastig...Dat zal je toch echt zo strak mogelijk moeten inspelen.
Maargoed, dat kan je dus ook eindeloos overnieuw doen (mits het budget dat toelaat)
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:35:13 #29
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77045524
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef Cynic het volgende:
Wat dacht je trouwens van Dragonforce....daar wordt ook echt wel het nodige rechtgetrokken
Tuurlijk. Maar live weten ze het wel waar te maken (tussen het struikelen door). Ik zeg alleen maar; fouten correctie is prima. Ik speel ook niet foutloos in en mijn voorbeelden vast ook niet. Dat kun je van niemand verwachten. Maar als je met crappy muzikanten te maken hebt en je moet elk nummer volledig recht trekken dan is er een grens overschreden denk ik. Plus, zo perfect hoeft het misschien niet. Een album waar ik dol op blijf is 'Power & Pain' van Whiplash. Soms hoor je gewoon dat de drummer de snare niet netjes haalt, maar dat heeft z'n charme wel. Dan hoor je dat het door een mens is ingespeeld .
pi_77045531
Het is natuurlijk ook wel heel makkelijk om te zeggen dat je niet zo'n geproduceerd geluid wil, maar dat je het liever wat rauwer hebt.

De meeste bands kunnen dat eerste waarschijnlijk ook gewoon helemaal niet betalen!
En het moet er ook wel behoorlijk goed opstaan wil je er lekker mee kunnen knutselen. Dus dan kost het opnemen alsnog heel veel tijd. Daar komen wij nu ook wel achter... Maar straks met mixen geeft dat gewoon veel meer mogelijkheden.
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:39:00 #31
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77045675
Weet je wat ik eng vond? De eerste keer dat ik Annihilator zag. Ik kende hen alleen van CD, wat altijd retestrak is. Echt bezopen, extreem strak. Ik dacht ook: nou ja, productie. Maar toen zag ik hen live en speelden zij ook zo! Ik die drummer bekijken; geen in-ears. Ze speelden zo zónder clicktrack. w00t!
Nou staat Jeff er wel om bekend zijn bandleden op Chinese wijze af te beulen....maar dan nog.

Tja, dat Trivium erna was niks meer .
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:40:07 #32
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77045725
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef Cynic het volgende:

[..]

Voor gitaar is dat dan best wel weer lastig...Dat zal je toch echt zo strak mogelijk moeten inspelen.
Maargoed, dat kan je dus ook eindeloos overnieuw doen (mits het budget dat toelaat)
dat gaat trouwens tegenwoordig ook prima. De nieuwe steinberg platforms (cubase 5 full/nuendo) bieden ook voor melodische wavevormen beat detective en timestretch aan, wat helemaal niet verkeerd klinkt. Het blijft echter wel lastiger dan drums, dat wel!
pi_77045746
Als ik dit zo lees ga ik het geplande thuis opnemen mooi laten varen
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_77045776
Trivium was vorig jaar op Waldrock ook niet echt goed. Die spelen gewoon een stukje boven hun niveau, en dat hoor je dan duidelijk terug.
It has to mean something
pi_77045806
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
Ook voor Nicko. Zoals die live af en toe zwabbert .

Het klinkt tof als je er bij bent, maar ik heb bootlegs waar het toch wel heel erg lijkt alsof Steve hem heeft aangenomen omdat hij een potje kon voetballen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_77045848
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

dat gaat trouwens tegenwoordig ook prima. De nieuwe steinberg platforms (cubase 5 full/nuendo) bieden ook voor melodische wavevormen beat detective en timestretch aan, wat helemaal niet verkeerd klinkt. Het blijft echter wel lastiger dan drums, dat wel!
Da dat eerder gezegd, had me zoveel werk gescheeld in de studio
It has to mean something
pi_77045880
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Had jij de Melodyne toolset al eens bekeken? In het kader van studioknutselwerk .
pi_77045951
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook voor Nicko. Zoals die live af en toe zwabbert .

Het klinkt tof als je er bij bent, maar ik heb bootlegs waar het toch wel heel erg lijkt alsof Steve hem heeft aangenomen omdat hij een potje kon voetballen.
Dat was toch wel de reden waarom ze Blaze Bayley hadden aangenomen destijds?

Die vorige soloplaat van hem vond ik trouwens wel erg goed.
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:50:03 #39
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77046141
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Cynic het volgende:

[..]

Da dat eerder gezegd, had me zoveel werk gescheeld in de studio

sorry.... beter laat dan nooit!
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef Litpho het volgende:

[..]

Had jij de Melodyne toolset al eens bekeken? In het kader van studioknutselwerk .
Ja even, maar ik heb hem zelf niet. Wel bruut dat je daarme complete gitaaraccoorden kan omzetten in midi en dan helemaal kan omzetten in andere accoorden. Zie ook dit meesterlijke filmpje:

Ik ben wel met Cubase 5 bezig, die doet dit niet polyfoon, maar daar kun je dus monofone audio omzetten in midi en dan echt drag&drop pitch veranderen of lengte, whatever, dat is ook wel mooi hoor:)
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:51:19 #40
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046197
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef Cynic het volgende:

[..]

Dat was toch wel de reden waarom ze Blaze Bayley hadden aangenomen destijds?

Die vorige soloplaat van hem vond ik trouwens wel erg goed.
Tja, Blaze was de wrong man at the wrong place. Ze hadden dan nog beter iemand als Jeff Scott Soto aan kunnen nemen (al is dat geen Brit en dat zou een vereiste zijn).

Adrian moest bij zijn auditie een paar nummers spelen, een pint bier in zoveel seconde opdrinken en een voetbal x meter ver kunnen schoppen .
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:52:19 #41
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046237
Blech, Pulling Teeth op HardRadio. Sinds ik veel andere bassisten gehoord heb, vind ik het lang niet meer zo indrukwekkend .
pi_77046244
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Adrian moest bij zijn auditie een paar nummers spelen, een pint bier in zoveel seconde opdrinken en een voetbal x meter ver kunnen schoppen .
Die kenden ze dan natuurlijk ook al.
pi_77046269
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
dat is ook wel mooi hoor:)
Ik heb Cubase 5, dat hoef je mij niet te vertellen .
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:55:41 #44
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77046380
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik heb Cubase 5, dat hoef je mij niet te vertellen .
Goed zo!

Ik vind het zo'n geweldig programma . Ook de ingebouwde eq's enzo klinken echt beter dan de vorige versies en de plugins zijn ook waardevol. Ik merk dat ik steeds minder vaak naar mijn powercore grijp dan voorheen.
pi_77046710
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
Blech, Pulling Teeth op HardRadio. Sinds ik veel andere bassisten gehoord heb, vind ik het lang niet meer zo indrukwekkend .
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:04:24 #46
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046733
Gatver, wat klinkt Shadows Fall ontzettend gay. Emo gekerm... .
pi_77046756
cubase had ik meegeleverd gekregen met mij geluidskaart, misschien dan toch eens installeren om te kijken of het iets is
pi_77046769
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
Gatver, wat klinkt Shadows Fall ontzettend gay. Emo gekerm... .

Die band is gruwelijk vet man
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:05:28 #49
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046775
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Jeff Schmidt, die maakt mooie bassolo's .
pi_77046835
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Jeff Schmidt, die maakt mooie bassolo's .
Wie?

Maar door deze verhalen durf ik thuis niet meer op te nemen man
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:06:49 #51
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046836
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Die band is gruwelijk vet man
Het enige wat ik hoor is "zeur zeur zeur schreeuw zeur zeru schreeuw zeur" .

Maar ja, erna gaan ze Slayer draaien, dus ik ben er nog niet echt op vooruit gegaan .
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:07:24 #52
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046872
Oe, Dio .
pi_77046875
SLLAAAAAYYYUUUUURRRRRRR
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:07:47 #54
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046892
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wie?

Maar door deze verhalen durf ik thuis niet meer op te nemen man
Huur je Jurgen in .
pi_77046923
Nja, eerst maar eens een fatsoenlijk mengpaneel, paar mics en wat monitors
pi_77046957
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Huur je Jurgen in .
Is dat incl JVM?
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:09:58 #57
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77046984
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef The_Dean het volgende:
SLLAAAAAYYYUUUUURRRRRRR
Begint er een solo, denk ik "yeah! eindelijk!", gaan ze weer een beetje loos zitten wah'en .

Kon ik maar regelen dat mijn droombandproject opgestart werd...maar ja, I don't carry that weight (zeker niet nu ik aan het afvallen ben ) .
pi_77047011
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Aresdreams het volgende:
cubase had ik meegeleverd gekregen met mij geluidskaart, misschien dan toch eens installeren om te kijken of het iets is
Ja, dat is het. Het is alleen niet het meest intuitieve programma out-of-the-box en op MacOSX prijzen ze zich ernstig uit de markt tegenover Logic. Voor het puur opnemen van audio en hier en daar wat rechttrekken/mixen is het vermoedelijk overkill, maar zo gauw je er VST's bij gaat gebruiken (al is het maar voor drums) begint de meerwaarde al duidelijker naar voren te komen. Daarnaast zijn ze innovatief (VST is oorspronkelijk een Steinberg standaard). Ik verwacht bijvoorbeeld ook in de volgende versies van alle direkte concurrenten een implementatie van VST Expression te zien.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:10:37 #59
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77047013
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Is dat incl JVM?
Wellicht . In zijn nieuwe huis gaat hij een studio'tje bouwen. Wordt supervet! .
pi_77047017
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Begint er een solo, denk ik "yeah! eindelijk!", gaan ze weer een beetje loos zitten wah'en .

Kon ik maar regelen dat mijn droombandproject opgestart werd...maar ja, I don't carry that weight (zeker niet nu ik aan het afvallen ben ) .
Gewoon gaan regelen!
pi_77047029
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wellicht . In zijn nieuwe huis gaat hij een studio'tje bouwen. Wordt supervet! .
*boekt een zaterdag
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:13:33 #62
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_77047128
jezus wat gaat het snel tvp
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_77047368
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat zou dat moeten gaan worden dan?
Lijkt me dat je in ieder geval alvast een beetje met voorbereidingen bezig kan gaan.
It has to mean something
pi_77047481
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, dat is het. Het is alleen niet het meest intuitieve programma out-of-the-box en op MacOSX prijzen ze zich ernstig uit de markt tegenover Logic. Voor het puur opnemen van audio en hier en daar wat rechttrekken/mixen is het vermoedelijk overkill, maar zo gauw je er VST's bij gaat gebruiken (al is het maar voor drums) begint de meerwaarde al duidelijker naar voren te komen. Daarnaast zijn ze innovatief (VST is oorspronkelijk een Steinberg standaard). Ik verwacht bijvoorbeeld ook in de volgende versies van alle direkte concurrenten een implementatie van VST Expression te zien.
gebruik nu reaper, werkt op zich ook wel voor hetgeen ik doe... gebruik een VST plugin voor drums, en als het er in zit gebruik ik een VST om piano orso er uit te krijgen.
pi_77047897
Heb ik wat gemist?
PS4 online: micro_nl
pi_77047961
Nu ik dit zo allemaal lees, wil ik ook weer de studio in
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_77048068
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef brother52 het volgende:
Ja, ik ook
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:38:47 #68
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77048204
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:19 schreef Cynic het volgende:

[..]

Wat zou dat moeten gaan worden dan?
Lijkt me dat je in ieder geval alvast een beetje met voorbereidingen bezig kan gaan.
Stap 1:
Met Tim Owens, Jeff Waters, Alex Skolnick, David Ellefson en Mike Mangini aanpappen.
Stap 2:
Hen ervan overtuigen dat zij samen wat moeten doen.
Stap 3:
Veel geld zien te versieren voor dit project.
Stap 4:
Andy Sneap ontvoeren.
Stap 5:
Album maken met bovengenoemde heren.
Stap 6:
Legendarisch goede recensies krijgen.

Ja, moet wel lukken denk ik .

(ging dus niet over een band voor mezelf, maar gewoon iets wat ik graag wil horen ).

Voor mezelf wil ik ooit een Melodic Technical Thrash Metalproject doen en stiekem ook een 60's Rhythm & Blues bandje hebben .
pi_77048256
Mijn droomband bestaat lekker al
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:42:04 #70
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77048330
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Mijn droomband bestaat lekker al
Conorach .
pi_77048445
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Conorach .
pi_77048496
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Conorach .
Jullie hadden trouwens een keer zo'n heel concert online staan. Staat dat nog ergens of was dat op die site die uit de lucht is?
It has to mean something
pi_77048619
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:21 schreef Aresdreams het volgende:
gebruik nu reaper, werkt op zich ook wel voor hetgeen ik doe...
Reaper is zeker voor de prijs dan ook helemaal niet slecht.
quote:
gebruik een VST plugin voor drums, en als het er in zit gebruik ik een VST om piano orso er uit te krijgen.
Welke?
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:51:36 #74
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77048693
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:46 schreef Cynic het volgende:

[..]

Jullie hadden trouwens een keer zo'n heel concert online staan. Staat dat nog ergens of was dat op die site die uit de lucht is?
Ja klopt. Uh, weet ff niet meer hoe die site heet, iets met een V. Daar kon je redelijk goede HQ uploaden, maar mensen begonnen malware meldingen te krijgen op een moment en toen hebben wij het maar offline gegooid. Ik geloof dat kort erop die hele site naar de klote was. Misschien is dat wel dezelfde als waar jij aan denkt ja.

Was wel tof, want de mensen die onze CD-presentatie niet konden bijwonen, konden hem zo nog zien . Voor onszelf was het wel confronterend, want wij waren zó enthousiast dat we alles echt krankzinnig snel speelden .
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:51:51 #75
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_77048704
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef genakt het volgende:
jezus wat gaat het snel tvp
pi_77048708
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:46 schreef Cynic het volgende:

[..]

Fabchannel!? Rip!
pi_77048768
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:

[..]

Fabchannel!? Rip!
Ja, eeuwig zonde dat die site uit de lucht is.
pi_77050236
Voor het geval iemand nog bouwplannen heeft, ik kwam wel een aardig pdfje tegen.
http://www.fileden.com/fi(...)r_Building_Plans.pdf
pi_77050409
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:30 schreef brother52 het volgende:
Voor het geval iemand nog bouwplannen heeft, ik kwam wel een aardig pdfje tegen.
http://www.fileden.com/fi(...)r_Building_Plans.pdf
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:35:05 #81
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77050419
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef brother52 het volgende:
Ik ken het ik ken het!

Zaterdag weer een paar uur bij I4-muzique gezeten en dan raak ik altijd zo vol inspiratie dat ik gelijk mn studio weer induik! Wat dat betreft is een eigen studio wel ideaal: je kunt ook ff 5 minuten gaan klussen zonder gekke dingen te moeten doen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:36:41 #82
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77050490
Ja maar...gekke dingen in studio's is leuk! .
pi_77050731
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef Witchfynder het volgende:
Daar komen meestal ook de meest geniale ideeën uit voort.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:44:17 #84
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77050799
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef brother52 het volgende:

[..]

Daar komen meestal ook de meest geniale ideeën uit voort.
Precies. O.a. een van Deep Purple's grootste hits .
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:44:44 #85
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77050814
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef Witchfynder het volgende:
haha das waar!!

Maar ik bedoelde meer dat ik er niet naartoe hoef te rijden of sleutels regelen ofzo
pi_77050836
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef Litpho het volgende:

[..]

Reaper is zeker voor de prijs dan ook helemaal niet slecht.
[..]

Welke?
reaper is zeker goed voor de door mij betaalde prijs
voor drums ezdrummer dfh
piano geen idee, moek weer eens eentje gaan zoeken tzt
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:46:22 #87
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77050876
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

haha das waar!!

Maar ik bedoelde meer dat ik er niet naartoe hoef te rijden of sleutels regelen ofzo
Dat zijn idd wel erg bezopen handelingen .
pi_77050905
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Precies. O.a. een van Deep Purple's grootste hits .
We all came down the mountain....
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:48:00 #89
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77050951
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

reaper is zeker goed voor de door mij betaalde prijs
voor drums ezdrummer dfh
piano geen idee, moek weer eens eentje gaan zoeken tzt
Native Instruments zou brute software hebben voor synths. Ik heb ze zelf nog niet gehoord, maar hun andere pakketten schoppen ook kont. Als je luistert naar ons nummer 'Seasons of a Warrior' (zie MySpace); de Hammond is met B4 gedaan, want de Hammond van Korg is lang niet bruut genoeg .
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:50:03 #90
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77051049
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef The_Dean het volgende:

[..]

We all came down the mountain....
'We all came out to Montreux'
Ongetwijfeld moesten zij daarvoor een berg af, ja .

Nee, ik doelde op 'Black Night'. Dat nummer wilden ze zelf helemaal niet uitbrengen, omdat het maar als geintje was bedoeld. Vandaar dat de tekst ook zo krankzinnig is. Maar ja, inhoud is nu eenmaal nooit een vereiste voor een hit .
pi_77051057
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Native Instruments zou brute software hebben voor synths. Ik heb ze zelf nog niet gehoord, maar hun andere pakketten schoppen ook kont. Als je luistert naar ons nummer 'Seasons of a Warrior' (zie MySpace); de Hammond is met B4 gedaan, want de Hammond van Korg is lang niet bruut genoeg .
Massive en Absynth hebben allebei een uniek geluid. Alhoewel ik vooralsnog voldoende heb aan de synths + modulatiemogelijkheden in Kontakt. Maar Native Instruments maakt verdomd goede software, ja.
pi_77051108
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, ik doelde op 'Black Night'. Dat nummer wilden ze zelf helemaal niet uitbrengen, omdat het maar als geintje was bedoeld. Vandaar dat de tekst ook zo krankzinnig is. Maar ja, inhoud is nu eenmaal nooit een vereiste voor een hit .
De tekst is helemaal niet zo krankzinnig. Vergeleken met Space Truckin', Strange Kind Of Woman of Maybe I'm A Leo. Om maar een paar voorbeelden te noemen.
pi_77051266
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

'We all came out to Montreux'
Ongetwijfeld moesten zij daarvoor een berg af, ja .

Ah ja, dat bedoel ik
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:55:57 #94
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_77051349
tvp
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:04:51 #95
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77051755
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

De tekst is helemaal niet zo krankzinnig. Vergeleken met Space Truckin', Strange Kind Of Woman of Maybe I'm A Leo. Om maar een paar voorbeelden te noemen.
Ik bedoelde meer in de zin dat alle zinnen rijmen en gemaakt zijn om te rijmen en de tekst verder compleet geen samenhang heeft. Dit is expres gedaan door Gillan, omdat het toch maar een geintje was.
DP heeft sowieso een heel stel absurde teksten. Wat ik begrepen heb, is dat niet zozeer uit een vorm van psychedelica, maar meer vanwege het gevoel voor humor dat zij hebben.

Maybe I'm A Leo vind ik helemaal geen rare tekst overigens. Gewoon een klassiek voorbeeld van een verloren liefde. Space Truckin' is gewoon puur silly scifi . Strange Kind of Woman gaat over een hoer whehe.

Black Night dan:
quote:
Black night it's not right,
I don't feel so bright,
I don't care to sit tight.

Maybe I'll find on the way down the line
that I'm free, free to be me.
Black night is a long way from home.

I don't need a dark tree,
I don't want a rough sea,
I can't feel, I can't see.

Black knight is a long way from home.

Black night, black night,
I don't need black night,
I can't see dark night.

Black night is a long way from home.
Niemand schrijft zoiets serieus .
pi_77051830
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
Niemand schrijft zoiets serieus .
quote:
1-2-3-4
Walking like a man, hitting like a hammer
She's a juvenile scam, never was a quitter
Tasty like a raindrop, she's got the look
Heavenly bound cos heaven's got a number
When she's spinning me around, kissing is a colour
Her loving is a wild dog, she's got the look

She's got the look (she's got the look)
What in the world can make a brown-eyed girl turn blue
When everything I'll ever do I'll do for you
And I go la la la la la
She's got the look

Fire in the ice, naked to the T-bone
Is a lover's disguise, banging on the head drum
Shaking like a mad bull, she's got the look
Swaying to the band, moving like a hammer
She's a miracle man, loving is the ocean
Kissing is the wet sand, she's got the look

What in the world can make a brown-eyed girl turn blue
When everything I'll ever do I'll do for you
And I go la la la la la
She's got the look

Walking like a man, hitting like a hammer
She's a juvenile scam, never was a quitter
Tasty like a raindrop, she's got the look
And she goes....
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:11:52 #97
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77052047
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Litpho het volgende:

[..]

[..]

Dat is inderdaad een legendarisch nietszeggende tekst. Dat was me eigenlijk nooit zo opgevallen.
Check mijn band Glorybox
pi_77052091
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een legendarisch nietszeggende tekst. Dat was me eigenlijk nooit zo opgevallen.
In verdediging van Gessle, dat was de guide vocal waarvan het management dacht "dit is het! niet herschrijven" terwijl hij dat zelf toch echt nog wel van plan was.
pi_77052099
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Wel een gaaf nummer trouwens.
It has to mean something
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:40:39 #100
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77053252
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:

[..]

In verdediging van Gessle, dat was de guide vocal waarvan het management dacht "dit is het! niet herschrijven" terwijl hij dat zelf toch echt nog wel van plan was.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:41:25 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77053287
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wat maar weer eens bewijst hoe weinig management eigenlijk van muziek snapt .
pi_77053970
Mooi, dan kan ik dus wel management worden
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:59:30 #103
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_77054082
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_77054115
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
door drugs en bier krijg je pas echt geniale ingevingen !

Waarbij opgemerkt kan worden dat dit uiteraard niet Claptons ingeving was .
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:04:22 #105
98135 TeleluvR
pi_77054294
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Waarbij opgemerkt kan worden dat dit uiteraard niet Claptons ingeving was .
JJ!
pi_77054358
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

JJ!
Die kale .
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:06:39 #107
98135 TeleluvR
pi_77054400
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Die kale .
Hij heeft anders nog een behoorlijk kop met haar!

pi_77057112
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:17:19 #109
98135 TeleluvR
pi_77057775
*Meldt zich
pi_77061366
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
door drugs en bier krijg je pas echt geniale ingevingen !

"Everything we are, we are when we're alone."
pi_77061445
Al iets gehoord van GFS Dean?
pi_77061497
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef Meursault het volgende:

[..]

pi_77061520
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Al iets gehoord van GFS Dean?
Ik verwacht vandaag het geld op mijn account zodat ik vanavond kan bestellen
pi_77062137
Hey jij gaat naar Peter Pan Speedrock. Ik ook. Ik ga naar Vera.
pi_77062144
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey jij gaat naar Peter Pan Speedrock. Ik ook. Ik ga naar Vera.
Ik ook.
  FOK!fotograaf woensdag 20 januari 2010 @ 18:13:11 #117
159915 -Menn0-
MNO
pi_77062177
Blablabla ROCK Blablabla
,,/
pi_77062251
Dat wordt één pit.
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:30:57 #119
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77062727
Pakketje binnen

Ik heb enkel problemen met de interface, hij clipt vaak als gitaar aangesloten is/wordt

En ook een raar soort ruis, even googlen hoe ik dat kan oplossen, want het is niet de hele tijd
pi_77064241

tvp
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_77064665
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef wimjongil het volgende:
[ afbeelding ]

tvp
wie verzint ook zo'n setje zeg
Tevens TVP
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:23:20 #122
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_77064753
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Vanilleyoghurt het volgende:

[..]

wie verzint ook zo'n setje zeg
Tevens TVP
Wat staat er in godsnaam op die CD die erbij zit?
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:24:22 #123
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77064802
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:30 schreef KaMo het volgende:
Pakketje binnen

Ik heb enkel problemen met de interface, hij clipt vaak als gitaar aangesloten is/wordt

En ook een raar soort ruis, even googlen hoe ik dat kan oplossen, want het is niet de hele tijd
Het geruis en clipping gaat maar niet weg, ik heb thomann gecontacteerd, want ik wil een nieuwe
pi_77064955
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat staat er in godsnaam op die CD die erbij zit?
De backingtrack van het spongebob introliedje!
AYE AYE KAPITEIN!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door wimjongil op 20-01-2010 19:35:01 ]
pi_77065305
pi_77065326
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Spongebob is geiler...
pi_77065400
...maar geen les paul...
pi_77065941
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
...maar geen les paul...
DILEMMA

Misschien kan Dribbel_ een paint maken met spongebob en een les paul?
pi_77066945
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef KaMo het volgende:

[..]

Het geruis en clipping gaat maar niet weg, ik heb thomann gecontacteerd, want ik wil een nieuwe
wat voor interface heb je en hoe zit alles aangesloten?
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:31:21 #130
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77067975
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

wat voor interface heb je en hoe zit alles aangesloten?
M-Audio Fast Track
http://www.thomann.de/nl/maudio_fast_track.htm
Gewoon via usb ingeplugd

Op het moment geeft hij helemaal geen geluid meer
pi_77068684
aangesloten bedoelde ik de gitaar op de interface, daarnaast: welke windows versie, laatste drivers al gedownload?
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:45:18 #132
20720 brother52
Dus..........
pi_77068693
Net lak en nog een hoop andere zooi gehaald en de hals vast geprept om te gaan lakken.
Morgen de body preppen en dan kan het spannende werk beginnen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:50:52 #133
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77069041
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef Aresdreams het volgende:
aangesloten bedoelde ik de gitaar op de interface, daarnaast: welke windows versie, laatste drivers al gedownload?
Gitaar via verschillende kabels gebruikt, niks ertussen

Mic, zelfde verhaal

Windows XP Home SP 2
Maar ook op de laptop van mijn ma (Windows 7) clipt hij

EDIT: even online driver aan het downloaden, misschien werkt die beter dan de cd
  FOK!fossiel woensdag 20 januari 2010 @ 20:52:45 #134
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_77069155
Hm.. Gisteren heb ik Yamaha FGX720s gekocht (dreadnougth western). Alleen ik kan niet echt een houding vinden dat ik lekker zit. Het geluid vind ik op zich prima.

Nu heeft de Yamaha ook de CPX700 serie, wat een medium-jumbo model is. Zou dat wellicht beter zitten? Uiteraard ga ik het proberen, maar wellicht dat mensen soortgelijke ervaring hebben?
(Overigens de APX700, het broertje van de CPX700 maar met een stuk dunnere body, heb ik ook geprobeerd maar vond ik het geluid waardeloos.)

Het gaat me vooral om de houding van m'n rechterarm/schouder.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_77069916
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef KaMo het volgende:

[..]

Gitaar via verschillende kabels gebruikt, niks ertussen

Mic, zelfde verhaal

Windows XP Home SP 2
Maar ook op de laptop van mijn ma (Windows 7) clipt hij

EDIT: even online driver aan het downloaden, misschien werkt die beter dan de cd
should work, of de input is te hoog, heb je niet een mengpaneeltje om er tussen te proberen?
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:12:49 #136
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77070219
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

should work, of de input is te hoog, heb je niet een mengpaneeltje om er tussen te proberen?
Nieuwe driver werkt ook niet
geen geluid, ook niet van andere programmas
pi_77070839
hmmm, dan weet ik het zo over afstand ook niet meer...
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:35:06 #138
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77071502
Wat eng, oortjes waren aangesloten en na een tijdje werd het linker oortje erg warm

Ik denk dus dat de hardware wel kapot moet zijn, kan niks anders bedenken
pi_77071926
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef RemCOW het volgende:
Hm.. Gisteren heb ik Yamaha FGX720s gekocht (dreadnougth western). Alleen ik kan niet echt een houding vinden dat ik lekker zit. Het geluid vind ik op zich prima.

Nu heeft de Yamaha ook de CPX700 serie, wat een medium-jumbo model is. Zou dat wellicht beter zitten? Uiteraard ga ik het proberen, maar wellicht dat mensen soortgelijke ervaring hebben?
(Overigens de APX700, het broertje van de CPX700 maar met een stuk dunnere body, heb ik ook geprobeerd maar vond ik het geluid waardeloos.)

Het gaat me vooral om de houding van m'n rechterarm/schouder.
Wat voor houding hanteer je? Als je de "klassieke" houding gebruikt, gebruik je een voetenbankje/ErgoPlay? Ik ga binnenkort zo'n ErgoPlay bestellen, omdat ik de houding van m'n akoestische (met voetenbankje) niet helemaal fijn vind.
  FOK!fossiel woensdag 20 januari 2010 @ 22:00:13 #140
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_77072781
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Wat voor houding hanteer je? Als je de "klassieke" houding gebruikt, gebruik je een voetenbankje/ErgoPlay? Ik ga binnenkort zo'n ErgoPlay bestellen, omdat ik de houding van m'n akoestische (met voetenbankje) niet helemaal fijn vind.
Nee euhm, zoals een elektrische gitaar, dus gitaar op rechterbeen en geen voetenbankje
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:09:03 #141
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_77073273
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Nee euhm, zoals een elektrische gitaar, dus gitaar op rechterbeen en geen voetenbankje
Ik heb mijn elketrische gitaar ook altijd op mijn linkerbeen Vind het niet fijn spelen op mijn rechterbeen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:02:05 #142
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77076252
Ik gewoon op rechterbeen, maar het liefst sta ik toch wel
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:04:09 #143
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77076382

Frustrerend dat ik hem niet kan gebruiken
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:17:10 #144
20720 brother52
Dus..........
pi_77077134
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk zo'n pop shield maar volgens mij kun je er beter een mic screen achter zetten. Dan heb je ook minder last van omgevingsgeluid.
pi_77077154
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef brother52 het volgende:
Net lak en nog een hoop andere zooi gehaald en de hals vast geprept om te gaan lakken.
Morgen de body preppen en dan kan het spannende werk beginnen.
pi_77077183
En mijn auto doet het!!

Morgen nog wat kleine dingen vervangen, en dan is hij er weer voor jaren klaar voor
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:18:53 #147
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77077216
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:

[..]

Leuk zo'n pop shield maar volgens mij kun je er beter een mic screen achter zetten. Dan heb je ook minder last van omgevingsgeluid.
Ja geloof het, maarja, er waren 2 mogelijkheden, mic = 60 euro
of mic + popscreen = 60 euro

Dus dan maar met
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:20:52 #148
20720 brother52
Dus..........
pi_77077337
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef KaMo het volgende:

[..]

Ja geloof het, maarja, er waren 2 mogelijkheden, mic = 60 euro
of mic + popscreen = 60 euro

Dus dan maar met
Dan had ik toch liever de mic van 60 euro genomen.
Als je in die prijsklasse zit, heeft een popscreen sowieso weinig toegevoegde waarde.
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:23:22 #149
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77077483
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dat zijn wel 2 heel andere dingen! Een pop shield verandert niks aan de akoestiek van een kamer, terwijl een mic screen geen gekke distortion door teveel luchtenergie tegen gaat. Een pop shield is voor vocals die je opneemt dan ook meestal belangrijker omdat een dergelijke mic een nierpatroon heeft en dus al enig geluid van achter zal dempen:)
pi_77077751
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef brother52 het volgende:

[..]

Als je in die prijsklasse zit, heeft een popscreen sowieso weinig toegevoegde waarde.
Bovendien heb je dan altijd nog de gemangelde kleerhangers als budgetoptie .
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:28:26 #151
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77077761
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef brother52 het volgende:

[..]

Was beiden zelfde mic, de ene was set met gratis popscreen
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:45:25 #152
20720 brother52
Dus..........
pi_77078587
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Dat zijn wel 2 heel andere dingen! Een pop shield verandert niks aan de akoestiek van een kamer, terwijl een mic screen geen gekke distortion door teveel luchtenergie tegen gaat. Een pop shield is voor vocals die je opneemt dan ook meestal belangrijker omdat een dergelijke mic een nierpatroon heeft en dus al enig geluid van achter zal dempen:)
Ja, ik weet dat het 2 heel verschillende dingen zijn.
Maar vocals neem je het liefts zo droog mogelijk op en dan heb je imo meer aan een micscreen dan aan een popshield. Beide is natuurlijk nog beter.
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:45:46 #153
20720 brother52
Dus..........
pi_77078605
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef KaMo het volgende:

[..]

Was beiden zelfde mic, de ene was set met gratis popscreen
Ja ,dan is de keuze niet moeilijk.
pi_77082021
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]

Want je kan niet zingen?
  donderdag 21 januari 2010 @ 01:33:04 #155
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77082723
Promo opgenomen met mijn Squier VM Jazz. Erg tof geluid, maar één intro ding lukte me niet zo goed. Vanalles geprobeerd, maar lukte niet lekker. Wat was de oplossing? Mijn Dean gebruiken. Speelde veel lekkerder .
  donderdag 21 januari 2010 @ 02:33:52 #156
125915 Dribbel_
pi_77083289
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Bovendien heb je dan altijd nog de gemangelde kleerhangers als budgetoptie .
Dat hadden wij een tijdje terug ookg edaan, kleurhanger met een panty
  donderdag 21 januari 2010 @ 07:57:36 #157
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77084389
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat het 2 heel verschillende dingen zijn.
Maar vocals neem je het liefts zo droog mogelijk op en dan heb je imo meer aan een micscreen dan aan een popshield. Beide is natuurlijk nog beter.
Voor close micing verkies ik dan altijd een popshield! Ik zou niet weten hoe ik anders al die nare B P en T clippings uit mn opnames moet krijgen.

Dat beetje ambience (er van uit gaande dat je niet in een grot opneemt) valt vaak wel een stukje weg in de mix. Sterker nog, bij bijv. een royer 121 moet er een popshield voor omdat vocals het membraam anders kunnen scheuren. Dat betekent dat ook frontaal voor een gitaarcabinet geplaatst je een popshield voor de mic moet zetten omdat basfrequenties en de luchtverplaatsing ervan hetzelfde kunnen doen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 08:25:23 #158
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77084694
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 01:01 schreef guitarist het volgende:

[..]

Want je kan niet zingen?
Dat, en mijn audiointerface na een uur naar de zak was
pi_77085268
al contact opgenomen waar je hem besteld hebt?
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:05:51 #160
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77085348
Ja gisteravond meteen een mailtje naar thomann gestuurd

Ik hoop wel dat ze hem snel vervangen, dat ze niet hem eerst gaan laten checken door m-audio zelf ofzo, en dat ik dus uiteindelijk 2 maanden moet wachten
pi_77085461
heb je wel kans op natuurlijk
ben nu eigenlijk wel blij dat ik geen m-audio meer heb...
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:15:09 #162
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77085545
Mijn m-audio keyboard is wel gewoon goed

Top zelfs
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:15:12 #163
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_77085548
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:05 schreef KaMo het volgende:

Ik hoop wel dat ze hem snel vervangen, dat ze niet hem eerst gaan laten checken door m-audio zelf ofzo, en dat ik dus uiteindelijk 2 maanden moet wachten
Als iets binnen korte termijn na aankoop kapot gaat (meen binnen 7 of 8 dagen) heb je recht op vervanging door een nieuw product, is het product ouder, dan zul je moeten wachten op reparatie. Maar veel bedrijven zullen proberen deze laatste optie toe te passen, maar daar hoef je je, als consument, niet mee af te laten schepen. Tenminste, zo werkte het ooit. Neem aan dat het bij Duitse bedrijven hetzelfde gaat aangezien dit veelal Europees geregeld wordt.
pi_77085585
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef KaMo het volgende:

Top zelfs
ik heb alleen maar een yamaha keyboard, is ook alleen voor de heb en af en toe er iets op schrijven
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:19:22 #165
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77085652
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als iets binnen korte termijn na aankoop kapot gaat (meen binnen 7 of 8 dagen) heb je recht op vervanging door een nieuw product, is het product ouder, dan zul je moeten wachten op reparatie. Maar veel bedrijven zullen proberen deze laatste optie toe te passen, maar daar hoef je je, als consument, niet mee af te laten schepen. Tenminste, zo werkte het ooit. Neem aan dat het bij Duitse bedrijven hetzelfde gaat aangezien dit veelal Europees geregeld wordt.
Als ze gaan repareren, mail ik dat ik een replacement wil, of anders gebruik wil maken van mijn 30 days money back, dan koop ik wel gewoon een nieuwe
pi_77085828
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 01:33 schreef Witchfynder het volgende:
Promo opgenomen met mijn Squier VM Jazz. Erg tof geluid, maar één intro ding lukte me niet zo goed. Vanalles geprobeerd, maar lukte niet lekker. Wat was de oplossing? Mijn Dean gebruiken. Speelde veel lekkerder .
Daarom. Dean.
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:37:06 #167
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_77086100
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:05 schreef KaMo het volgende:

dat vind ik dus persoonlijk het nadeel van kopen op afstand. Op een of andere manier gaan opstuurde dingen altijd stuk. Daarom betaal ik dan liever iets meer, maar dat ik wel een serviceadres heb in de buurt die snel en persoonlijk zoiets kunnen afhandelen.
pi_77086241
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:37 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

dat vind ik dus persoonlijk het nadeel van kopen op afstand. Op een of andere manier gaan opstuurde dingen altijd stuk. Daarom betaal ik dan liever iets meer, maar dat ik wel een serviceadres heb in de buurt die snel en persoonlijk zoiets kunnen afhandelen.
voor mij een voordeel dat ik dicht bij de feedback woon... verkeerde interface gehaald, geen drivers voor win 7 64-bit, terug gegaan en nieuwe gehaald, klaar (wel weer veel meer uitgegeven dan gepland, ach ja, hoort erbij)
pi_77086437
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef KaMo het volgende:

Top zelfs
Sowieso is het geen slecht merk. Als het nou een Behringer was...
pi_77088492
Iemand hier mogelijk interesse in een Dean DBD Tribute ML?
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:55:11 #171
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77088553
what's the price?
pi_77088601
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef DrD00m het volgende:
what's the price?
Wat heb je er voor over
Ben namelijk nog even aan het onderhandelen. Zal ergens rond de 200 uitkomen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:58:42 #173
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77088686
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:26 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Daarom. Dean.
Mijn Dean is lief. Daarom verdient hij mooie EMG's .
pi_77088739
Dean + EMG =
pi_77088902
Ik snap trouwens nog niet dat de Feedback geen gegevens geeft in zijn productomschrijvingen. Alleen een dom verhaaltje, prijs en een plaatje.

donderdag 21 januari 2010 @ 11:05:22 #176
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77088960
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik snap trouwens nog niet dat de Feedback geen gegevens geeft in zijn productomschrijvingen. Alleen een dom verhaaltje, prijs en een plaatje.

Omdat de mensen die dat doen, zo heb ik begrepen, niet de verkopers (dus enigzins muzikanten) zijn, maar dat dit door kantoormiepjes gedaan wordt. Daarentegen kun je die ook instrueren, want blijkbaar niet gebeurt is. Dat of de baas is gewoon suf. Ik vind het ook storend.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:05:53 #177
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77088982
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Dean + EMG =
2 x EMG 40DC waarschijnlijk . Mag jij inbouwen dan . Wel 18V aub .
pi_77089013
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Omdat de mensen die dat doen, zo heb ik begrepen, niet de verkopers (dus enigzins muzikanten) zijn, maar dat dit door kantoormiepjes gedaan wordt. Daarentegen kun je die ook instrueren, want blijkbaar niet gebeurt is. Dat of de baas is gewoon suf. Ik vind het ook storend.
Als je het gewoon op een briefje aangeeft aan die kantoormiepen, dan kunnen ze dat er toch net zo makkelijk bij zetten?

Ik ga ze mailen, ben het zat
pi_77089038
quote:

[..]

2 x EMG 40DC waarschijnlijk . Mag jij inbouwen dan . Wel 18V aub .
Moet lukken
pi_77089690
quote:

[..]

ach, ik zoek de specs er zelf wel bij, en het dom verhaaltje doe ik niet de moeite voor om te lezen
pi_77090023
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

ach, ik zoek de specs er zelf wel bij, en het dom verhaaltje doe ik niet de moeite voor om te lezen
Ze zijn gewoon de enige winkel ter wereld die het niet doet
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:21:45 #182
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77091885
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Ja, ik kijk meestal alleen naar de prijs .

Informatie op andere sites is ook niet altijd super, zeker niet wanner men informatie wil gaan vertalen, zoals bij Thomann. Geweldig dat zij Nederlandstalige service willen bieden, maar aan een categorie als 'rieten bas bovendelen' heb je niet zoveel .
pi_77091914
Vanmiddag even een mixertje halen bij onze geluidsman, die mag ik een tijdje lenen voor het oefenen.
Kan ik dadelijk een aparte monitormix maken op elke hoofdtelefoon.Morgen dat voor het eerst testen.
It has to mean something
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:24:40 #184
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77091962
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:22 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag even een mixertje halen bij onze geluidsman, die mag ik een tijdje lenen voor het oefenen.
Kan ik dadelijk een aparte monitormix maken op elke hoofdtelefoon.Morgen dat voor het eerst testen.
Met een mixer kan je hele lekkere dingen maken
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:28:33 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77092110
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Met een mixer kan je hele lekkere dingen maken
[ afbeelding ]
Het geluid van zo'n mixer past perfect bij jullie soort muziek .
pi_77093800
Nieuwe Dave Mustaine sig
Wel een tof ding!

donderdag 21 januari 2010 @ 13:14:21 #187
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77093902
.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:18:28 #188
20720 brother52
Dus..........
pi_77094057
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:11 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Dave Mustaine sig
Wel een tof ding!

[ afbeelding ]
Nice, alleen zitten de knopjes op een beetje vreemde plek.
De pupswitch en de tonepot zou ik andersom doen.
pi_77094299
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dave Mustaine niet
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:26:30 #190
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77094393
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef brother52 het volgende:

[..]

Hou rekening met de artiest waarvan de signature edition is he
Dan is het opeens helemaal logisch waarom die knopjes op die plek zitten
pi_77094417
Als je eenmaal op dat niveau speelt, wil je af en toe weer een beetje uitdaging.

Mooie gitaar.
pi_77094680
Maar hun Duploblokbass is ook wel vet

donderdag 21 januari 2010 @ 13:34:56 #193
20720 brother52
Dus..........
pi_77094725
Die is zeker niet verkeerd.
pi_77094815
Stiekem wil ik er een
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:45:17 #195
20720 brother52
Dus..........
pi_77095141
Ik wil ook een bas
Maar eerst nog een SG en een Performer E.
pi_77095297
ik moet nog even wachten tot volgende week woensdag, en dan kijken of ik financieel gezien een upgrade voor die gitaar kan bekostigen
pi_77095378

Ik vind dit eigenlijk nog stees de allermooiste basgitaar. Zou 'r ook ooit eentje willen hebben..
pi_77095828
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit eigenlijk nog stees de allermooiste basgitaar. Zou 'r ook ooit eentje willen hebben..
Dan ga ik voor de MusicMan
pi_77096017
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef de Feedback het volgende:
Beste Eibert,

Het klopt inderdaad dat we lang niet altijd volledige informatie van producten publiceren. We zijn ons hiervan bewust en zijn inmiddels bezig met het ontwikkelen van een geheel nieuwe website en webshop. Dit traject zal nog wel enige tijd in beslag nemen (reken op een paar maanden), maar daarna behoren dergelijke kwesties tot de verleden tijd. De bedoeling is dat gepubliceerde producten straks volledige specs hebben. Dat maakt het mogelijk producten te vergelijken en daarnaast kan er op specs gefilterd worden. Indien je nog vragen hebt, hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groet,

Feedback Rotterdam
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:13:51 #200
98135 TeleluvR
pi_77096370
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:

[..]
Feedback

CreditCard binnen, let the shopping begin!
  FOK!fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 14:14:33 #201
159915 -Menn0-
MNO
pi_77096394
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:

[..]
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef de Feedback het volgende:
,,/
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:15:59 #202
98135 TeleluvR
pi_77096452
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

[..]

Subtiel, niet eens gezien...!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:34:56 #203
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77097292
quote:
[ afbeelding ]

Ik wil een Fenderbird. Die hebben volgens mij ook minder neckdive. Misschien maar ooit een Warmothje van maken .
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:35:54 #204
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77097337
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef The_Dean het volgende:
Maar hun Duploblokbass is ook wel vet

[ afbeelding ]
Zo, best gaaf! Zeker in een andere kleurstelling. Hij heeft ook iets Mosrite-achtigs.
pi_77097434
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zo, best gaaf! Zeker in een andere kleurstelling. Hij heeft ook iets Mosrite-achtigs.
Ze hebben hem ook in Jazz, of Single.

Dean Hillsboro Jazz, in blauw of zwart:

Dean Hillsboro Single, in het wit:
pi_77097668
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik wil een Fenderbird. Die hebben volgens mij ook minder neckdive. Misschien maar ooit een Warmothje van maken .
Zoals welke dan? Ik zie niet direct een hele mooie langskomen met google.
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ze hebben hem ook in Jazz, of Single.

Dean Hillsboro Jazz, in blauw of zwart:

[ afbeelding ]

Dean Hillsboro Single, in het wit:
[ afbeelding ]
Het hout is zo bleek.. Of lijkt dat maar zo?
pi_77097744
Dat hoort zo
pi_77097778
Het ziet er een beetje goedkoop uit, of ligt dat aan mij?
pi_77097812
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Meursault het volgende:
of ligt dat aan mij?
Ja.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:50:02 #210
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77097951
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Meursault het volgende:
Het ziet er een beetje goedkoop uit, of ligt dat aan mij?
De belichting is niet heel erg hip bij deze foto's. Als maple ook nog eens een satin gloss hebben zien ze er snel zo bleek uit. Geeft niks verder, hoort zo .

Die tweede met die tort (:r) slagplaat is idd wel heel erg Mosrite sixties . Omdat ik Mosrites altijd op zwartwitfoto's zag, dacht ik dat de slagplaat zwart was, maar dat was niet per se zo. Bah.

Ik vind het in basis wel een leuke bas en als hij een typische Deanhals heeft sowieso ook megabespeelbaar. Ik had alleen toch wel een halselement willen zien.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:12:43 #211
267402 Libelah
ex-metaalkop
pi_77101743
Zo, gaat weer hard!
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:16:05 #212
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77101866
We rock .
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:51:19 #213
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77105715
Verwachte iemand niet een pakketje uit Amerika?

Wees blij dat het niet zo verstuurd werdt :

pi_77105922
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef DrD00m het volgende:

[ afbeelding ]
Wtf
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:59:36 #215
125915 Dribbel_
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:04:35 #216
20720 brother52
Dus..........
pi_77106183
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef DrD00m het volgende:

[ afbeelding ]

Mijn pakketje is gelukkig al bijna een week binnen
En binnen 2 dagen na versturen bezorgd.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:17:22 #217
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77106680
"War is God's way of teaching Americans geography" - Dylan Moran .
pi_77107099
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
"War is God's way of teaching Americans geography" - Dylan Moran .
pi_77108370
quote:
[ afbeelding ]

had ik
pi_77108401
pfffff wat ben ik aan het weekend toe zeg

Gaaaarrrr

Maar goed nog 1 dag en dan is het zover
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:07:49 #221
125915 Dribbel_
pi_77108650
Morgen waarschijnlijk een tweede scherm voor m'n computer kopen, dan voel ik me echt een nerd
pi_77109250
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:

[..]

had ik
Niet meer? Waarom?
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:40:31 #223
98135 TeleluvR
pi_77110005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen waarschijnlijk een tweede scherm voor m'n computer kopen, dan voel ik me echt een nerd [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet je wel eerst je akoestische kwijt!
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:57:16 #224
125915 Dribbel_
pi_77110915
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Moet je wel eerst je akoestische kwijt!
Nah hoeft niet, geld is er wel, maar dat wordt dan weer aangevuld met geld daarvan
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:02:54 #225
125915 Dribbel_
pi_77111187
Zo m'n opname software ook allemaal weer aan de praat

Kleurtjes HIJG
pi_77113173

Dit is echt chill.

Ontdekte de band tijdens het kijken van Children of Men.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:46:43 #227
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77113507
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:

Kleurtjes HIJG
[ afbeelding ]
Van paint naar audiopaint .
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:07:52 #228
98135 TeleluvR
pi_77114623
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt chill.

I'm a dinosaur, somebody is digging my bones....
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:34:18 #229
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77116226
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt chill.

Topscene is dat, als hij langsgaat bij zijn broer toch? Met dat zwevende Pink Floyd-varken op de achtergrond?
Sowieso is King Crimson een toffe band om te checken. Ze hebben ook heleboel vage dingen gemaakt, maar veel is wel de moeite van het luisteren waard.

Check mijn band Glorybox
pi_77116402
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

I'm a dinosaur, somebody is digging my bones....

Wat is die gitaar en waarom kan ik geen plaatje vinden?
pi_77116706
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Topscene is dat, als hij langsgaat bij zijn broer toch? Met dat zwevende Pink Floyd-varken op de achtergrond?
Sowieso is King Crimson een toffe band om te checken. Ze hebben ook heleboel vage dingen gemaakt, maar veel is wel de moeite van het luisteren waard.

Ja, die scene is goed en de muziek past echt perfect. De rest ken ik nog niet, heb alleen dit album gehoord. De albumcover is erg bekend en de bandnaam ook wel, maar ik wist niet dat ze bij elkaar hoordde en ik dacht dat King Crimson een vage blackmetalband uit de jaren negentig was.
pi_77117291
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:

Kleurtjes HIJG
[ afbeelding ]

Ik ben ook weer bezig net een uurtje met m'n drumtrack bezig geweest.
Wordt wel wat maar het duurt erg lang vele malen langer dan dat je een strakke ervaren drummer in je hok hebt.

* Maar drummers stinken en zuipen je bier op dan maar met de komjoeterdt
pi_77117820
Je buren zijn ook vast blij dat je geen echte drummer hebt.
It has to mean something
pi_77117949
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Cynic het volgende:
Je buren zijn ook vast blij dat je geen echte drummer hebt.
waarschijnlijk wel ja
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:29:25 #235
125915 Dribbel_
pi_77119769
Stukje live van afgelopen week Kutkwaliteit wel maar gaat om het idee
Oud nummer maar nog wel redelijk okee gespeeld qua strakheid volgens mij

En onze ballad

[ Bericht 24% gewijzigd door Dribbel_ op 21-01-2010 22:36:33 ]
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:41:54 #236
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_77120481
quote:
Ben je 'm nu al moe?
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:45:29 #237
125915 Dribbel_
pi_77120680
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ben je 'm nu al moe?
Nee ik gebruik hem gewoon te weinig, zoals er staat, heb er 2 dus eigenlijk beetje overbodig en kan het geld goed genoeg ergens anders voor gebruiken
pi_77128676
wel mooi gitaartje... maar atm geen geld meer in de GAS pod
nog paar daagjes en dan me nieuwe gitaar ophalen
pi_77129110
bijna weekend

--> nee dit is sinaasappelsap eens iets anders proberen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:06:50 #240
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77129142
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
bijna weekend

--> nee dit is sinaasappelsap eens iets anders proberen
Dubbeldrank?
Taksi?
pi_77129992
Bier?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:48:46 #242
98135 TeleluvR
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:58:12 #243
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77130871
.
pi_77130886
Vrijdag
pi_77130892
ah, vrijdag!
It has to mean something
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:08:21 #246
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77131156
Vrijdag! .
pi_77131171
Vanavond setje SD's in de LP
pi_77131241
Vanavond kijken of ik alle knopjes op de tafel een beetje snap
It has to mean something
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:18:33 #249
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77131438
Wat ga ik vanavond doen? Opnames zijn klaar en gister heb ik Modern Warfare 2 al uitgespeeld .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:19:59 #250
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77131487
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ga ik vanavond doen? Opnames zijn klaar en gister heb ik Modern Warfare 2 al uitgespeeld .
Xbox?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:28:39 #251
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77131747
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Xbox?
Geef er maar één dan . .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:32:04 #252
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77131850

Ajb
pi_77131864
Ik wil een PS3
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:38:38 #254
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77132047
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil een PS3
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:40:13 #255
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77132092
Ik wil gewoon meer toffe pc games . PC gaming, FTW! .
pi_77132172
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je Paratrooper al uitgespeeld?
pi_77132183
quote:
Ook, maar een PS3 is voor mij makkelijker te betalen dan een fatsoenlijke game PC

Zwaarste wat de laptop kan draaien is Warcraft 3 ofzo...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:06:21 #258
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_77132940
quote:
Alleen voor racesimulaties, voor de rest prefereer ik toch de (gemodde en gebannede) XBOX360
pi_77132975
Niet naar Stryper
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:10:10 #260
20720 brother52
Dus..........
pi_77133090
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Alleen voor racesimulaties, voor de rest prefereer ik toch de (gemodde en gebannede) XBOX360
Voor mij is het juist andersom. Op mijn 'good old' XboX speel ik eigenlijk alleen maar racesimulaties.
Een fps of rpg speel ik veel liever op een pc. Vooral bij een fps kun je dan veel sneller reageren.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:15:17 #261
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_77133248
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef brother52 het volgende:

[..]

Voor mij is het juist andersom. Op mijn 'good old' XboX speel ik eigenlijk alleen maar racesimulaties.
Een fps of rpg speel ik veel liever op een pc. Vooral bij een fps kun je dan veel sneller reageren.
Ik speel even goed een FPS op de xbox360 als dat iemand anders dat op de pc doet
pi_77133434
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef The_Dean het volgende:
Niet naar Stryper
Waarom niet?
It has to mean something
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:26:36 #263
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_77133603
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ja, FPS speel ik niet en daar geef ik je wel gelijk in, voor ik überhaupt gericht heb met die controller, ben ik al 10x neergeschoten Maar je vindt op de consoles nergens zo'n goeie racesimulaties als op de PC (GTR2, GTR Evolution, rFactor enz.)

En mijn Xbox is natuurlijk geweldig voor Guitar Hero en Rock Band
pi_77134506
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Cynic het volgende:

[..]

Waarom niet?
Zou er heen als reviewer, en sta op de interne agenda, maar nog niks geen bevestiging gehoord, dus sta ik daar waarschijnlijk nog niet op de gastenlijst

Maar het gaat daar regelmatig wel eens mis
Zootje

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Dean op 22-01-2010 12:12:01 ]
pi_77135187
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Zou er heen als reviewer, en sta op de interne agenda, maar nog niks geen bevestiging gehoord, dus sta ik daar waarschijnlijk nog niet op de gastenlijst

Maar het gaat daar regelmatig wel eens mis
Zootje
Als wij weer beginnen met optreden en we iets leuks hebben staan kan ik je ook vast wel op de gastenlijst zetten.
It has to mean something
pi_77135245
Oh, dat mag altijd natuurlijk
pi_77135385
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Oh, dat mag altijd natuurlijk
Ik geloof dat het plan is dat we alleen nog maar leuke optredens gaan doen, dus dat gaat wel goed komen
It has to mean something
pi_77135410
Ik hoop het voor je
pi_77135447
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoop het voor je
Als het allemaal het niveau haalt van die ene gig die we nu hebben staan dan maak ik me daar niet zo druk om

Met mijn andere bandje gaan we uiteraard nog wel gewoon het "kratje bier en 20 euro" circuit doen.
It has to mean something
pi_77135521
Dat zijn vaak ook wel leuke avonden natuurlijk
  FOK!fotograaf vrijdag 22 januari 2010 @ 13:13:48 #271
159915 -Menn0-
MNO
pi_77137280
Net bijna Fender Hot Rod Deluxe icm John Mayer Signature Stratocaster gekocht... Scheelde echt niks, maja over 5 uur richting Oosterijk dus tja... Toch maar niet gedaan. Over een maandje nog maar eens een keer kijken :p
,,/
  FOK!fotograaf vrijdag 22 januari 2010 @ 13:19:26 #272
159915 -Menn0-
MNO
pi_77137513
Iemand een Randall rg75 g2 kopen?
,,/
pi_77137687
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:19 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Randall rg75 g2 kopen?
25 euro.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 januari 2010 @ 13:32:44 #274
159915 -Menn0-
MNO
pi_77138036
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:

[..]

250 euro.
Deal!
,,/
pi_77138854
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Deal!
Heb hem voor 300 euro nieuw man
pi_77139789
Hey Dean, hoe zit het met de bestelling?
pi_77139874
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef guitarist het volgende:
Hey Dean, hoe zit het met de bestelling?
Geld staat op de rekening, dus kan vanavond bestellen

Heb de order klaar staan op de laptop, en kan het vanaf het werk even niet doen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:19:21 #278
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77139948
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb een PS3
pi_77140046
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef KaMo het volgende:

[..]

Geef!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:25:41 #280
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_77140249
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Geef!
Neuh, maar je mag wel komen spelen hoor

Mag je gelijk even de electronica van mijn gitaren nakijken
pi_77140303
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef KaMo het volgende:

[..]

Neuh, maar je mag wel komen spelen hoor

Mag je gelijk even de electronica van mijn gitaren nakijken
Dat kan altijd even. Maar ik kom voorlopig niet echt in Zeeland. En om nou al die voorrijkosten te rekenen lijkt me voor jou ook niet echt ideaal
pi_77142099
Noooooooes! Mijn boss me-50 is kapot
pi_77142121
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Noooooooes! Mijn boss me-50 is kapot
Wat is er gebeurd?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:15:04 #284
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77142152
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Dat kan altijd even. Maar ik kom voorlopig niet echt in Zeeland. En om nou al die voorrijkosten te rekenen lijkt me voor jou ook niet echt ideaal
Voorrijkosten: 1 x PS3.

.
pi_77142180
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Voorrijkosten: 1 x PS3.

.
Goeie deal
pi_77142218
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:14 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd?
Het pedaal (waar je het volume mee regelt, en waarmee je wahwah activeerd als je hem ver indrukt) werkt opeens niet meer. Het volume is maximaal en is niet meer te regelen, als je het pedaal gebruikt switched hij de hele tijd tussen volume en wahwah
pi_77142280
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:16 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Het pedaal (waar je het volume mee regelt, en waarmee je wahwah activeerd als je hem ver indrukt) werkt opeens niet meer. Het volume is maximaal en is niet meer te regelen, als je het pedaal gebruikt switched hij de hele tijd tussen volume en wahwah
Klinkt als een gaar knopje eventueel icm een gebroken contactje hier en daar.
pi_77142338
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Klinkt als een gaar knopje eventueel icm een gebroken contactje hier en daar.
Tja, garantie heb ik niet meer (heb hem al 4 jaar ofzo). Kan hem voorzichtig proberen open te halen
pi_77142395
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Tja, garantie heb ik niet meer (heb hem al 4 jaar ofzo). Kan hem voorzichtig proberen open te halen
Ja, met openschroeven kun je toch niks slopen

Je kan hem ook opsturen, wil ook wel even voor je kijken
pi_77142465
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken van die mensen... .
pi_77142507
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Je kan hem ook opsturen, wil ook wel even voor je kijken
Ik draai hem even open Misschien is het iets simpels.
Jij hebt er verstand van of?
pi_77142526
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:22 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ken van die mensen... .
Ja, ze zijn er bij inderdaad
pi_77142537
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik draai hem even open Misschien is het iets simpels.
Redelijk
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:31:51 #294
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77142890
Ik wilde even iets zeker weten over het verschil tussen tussen een voorwoord en een inleiding, dus ik dat googlen. Eerste hit die ik krijg is van Bokt.nl. Nou, daar heb ik weinig vertrouwen in .

Ben nu een uitleg aan het schrijven over het werken van hoofd- en subdocumenten. Tering, dat is al lastig om te doen, laat staan uit te leggen .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:32:17 #295
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77142916
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Is de paus katholiek? .
pi_77142943
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wilde even iets zeker weten over het verschil tussen tussen een voorwoord en een inleiding.
Open er een topic over in TTK .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:35:39 #297
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77143074
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Open er een topic over in TTK .
Maar als ik snel reactie wil, moet ik hem stellen als:
Is er een inhoudelijk verschil tussen een voorwoord en een inleiding bij moslims?

.
pi_77143211
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Maar als ik snel reactie wil, moet ik hem stellen als:
Is er een inhoudelijk verschil tussen een voorwoord en een inleiding bij moslims?

.
Het is TTK, he. Posten als "is er een inhaudeleik versgil tussen een foorwoort en een inlijding?" zou ook moeten werken .
pi_77143740
Opengehaalt, zag niets raars, heb die pedaal-constructie-dinges wat aangedrukt. Hij doet het weer (wel wat gevoeliger dan normaal, achja)

Kwam binnenin nog wat confetti tegen van een optreden van 2 a 3 jaar terug
pi_77143781
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Opengehaalt, zag niets raars, heb die pedaal-constructie-dinges wat aangedrukt. Hij doet het weer (wel wat gevoeliger dan normaal, achja)

Kwam binnenin nog wat confetti tegen van een optreden van 2 a 3 jaar terug
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:53:41 #301
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_77143917
Hey gitaristen!

Ik heb ongeveer half jaar geleden Ibanez Gio gekocht. Mooie gitaar om mee te beginnen.
Nu ken ik de meeste akkoorden al, alleen heb ik nog wel wat moeite met de barreakkoorden.
Het akkoord klinkt wel als het een Major is, maar als ik een minor barre akkoord neem, dan klinkt de noot waar eerst mijn vinger zat niet meer.

Ik denk dat het komt omdat ik van die misvormde vingers heb. Hebben jullie misschien nog adviezen voor me?

P.s. Dit is een youtube filmpje terwijl ik Tom Petty - yer so bad speel.
Het is alleen wel slecht opgenomen

http://www.youtube.com/user/Lightsider1988
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')