Van paint naar audiopaintquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n opname software ook allemaal weer aan de praat
KleurtjesHIJG
[ afbeelding ]
I'm a dinosaur, somebody is digging my bones....quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt chill.
Ontdekte de band tijdens het kijken van Children of Men.
Topscene is dat, als hij langsgaat bij zijn broer toch? Met dat zwevende Pink Floyd-varken op de achtergrond?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt chill.
Ontdekte de band tijdens het kijken van Children of Men.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm a dinosaur, somebody is digging my bones....
Ja, die scene is goed en de muziek past echt perfect. De rest ken ik nog niet, heb alleen dit album gehoord. De albumcover is erg bekend en de bandnaam ook wel, maar ik wist niet dat ze bij elkaar hoordde en ik dacht dat King Crimson een vage blackmetalband uit de jaren negentig was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Topscene is dat, als hij langsgaat bij zijn broer toch? Met dat zwevende Pink Floyd-varken op de achtergrond?
Sowieso is King Crimson een toffe band om te checken. Ze hebben ook heleboel vage dingen gemaakt, maar veel is wel de moeite van het luisteren waard.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n opname software ook allemaal weer aan de praat
KleurtjesHIJG
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Cynic het volgende:
Je buren zijn ook vast blij dat je geen echte drummer hebt.
Ben je 'm nu al moe?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Spammmmm
[TK] Akoestische gitaar (Spaans Granada 70 wf - cwe)
Nee ik gebruik hem gewoon te weinig, zoals er staat, heb er 2 dus eigenlijk beetje overbodig en kan het geld goed genoeg ergens anders voor gebruikenquote:
Dubbeldrank?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:bijna weekend
![]()
--> nee dit is sinaasappelsap
eens iets anders proberen
Xbox?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ga ik vanavond doen? Opnames zijn klaar en gister heb ik Modern Warfare 2 al uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |