Heb je Paratrooper al uitgespeeld?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil gewoon meer toffe pc games. PC gaming, FTW!
.
Ook, maar een PS3 is voor mij makkelijker te betalen dan een fatsoenlijke game PCquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
.
Alleen voor racesimulaties, voor de rest prefereer ik toch de (gemodde en gebannede) XBOX360quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
.
Voor mij is het juist andersom. Op mijn 'good old' XboX speel ik eigenlijk alleen maar racesimulaties.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen voor racesimulaties, voor de rest prefereer ik toch de (gemodde en gebannede) XBOX360
Ik speel even goed een FPS op de xbox360 als dat iemand anders dat op de pc doetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor mij is het juist andersom. Op mijn 'good old' XboX speel ik eigenlijk alleen maar racesimulaties.
Een fps of rpg speel ik veel liever op een pc. Vooral bij een fps kun je dan veel sneller reageren.
Ja, FPS speel ik niet en daar geef ik je wel gelijk in, voor ik überhaupt gericht heb met die controller, ben ik al 10x neergeschotenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor mij is het juist andersom. Op mijn 'good old' XboX speel ik eigenlijk alleen maar racesimulaties.
Een fps of rpg speel ik veel liever op een pc. Vooral bij een fps kun je dan veel sneller reageren.
Zou er heen als reviewer, en sta op de interne agenda, maar nog niks geen bevestiging gehoord, dus sta ik daar waarschijnlijk nog niet op de gastenlijstquote:
Als wij weer beginnen met optreden en we iets leuks hebben staan kan ik je ook vast wel op de gastenlijst zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou er heen als reviewer, en sta op de interne agenda, maar nog niks geen bevestiging gehoord, dus sta ik daar waarschijnlijk nog niet op de gastenlijst
Maar het gaat daar regelmatig wel eens mis
Zootje
Ik geloof dat het plan is dat we alleen nog maar leuke optredens gaan doen, dus dat gaat wel goed komenquote:
Als het allemaal het niveau haalt van die ene gig die we nu hebben staan dan maak ik me daar niet zo druk omquote:
25 euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |