Wat maar weer eens bewijst hoe weinig management eigenlijk van muziek snaptquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
In verdediging van Gessle, dat was de guide vocal waarvan het management dacht "dit is het! niet herschrijven" terwijl hij dat zelf toch echt nog wel van plan was.
Waarbij opgemerkt kan worden dat dit uiteraard niet Claptons ingeving wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
door drugs en bier krijg je pas echt geniale ingevingen!
JJ!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij opgemerkt kan worden dat dit uiteraard niet Claptons ingeving was.
Hij heeft anders nog een behoorlijk kop met haar!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
en nog veel meer
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
quote:
Ik verwacht vandaag het geld op mijn account zodat ik vanavond kan bestellenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey jij gaat naar Peter Pan Speedrock. Ik ook.Ik ga naar Vera.
Wat staat er in godsnaam op die CD die erbij zit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
wie verzint ook zo'n setje zeg
![]()
Tevens TVP
Het geruis en clipping gaat maar niet weg, ik heb thomann gecontacteerd, want ik wil een nieuwequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:30 schreef KaMo het volgende:
Pakketje binnen
Ik heb enkel problemen met de interface, hij clipt vaak als gitaar aangesloten is/wordt
En ook een raar soort ruis, even googlen hoe ik dat kan oplossen, want het is niet de hele tijd
De backingtrack van het spongebob introliedje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat staat er in godsnaam op die CD die erbij zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |