Massive en Absynth hebben allebei een uniek geluid. Alhoewel ik vooralsnog voldoende heb aan de synths + modulatiemogelijkheden in Kontakt. Maar Native Instruments maakt verdomd goede software, ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Native Instruments zou brute software hebben voor synths. Ik heb ze zelf nog niet gehoord, maar hun andere pakketten schoppen ook kont. Als je luistert naar ons nummer 'Seasons of a Warrior' (zie MySpace); de Hammond is met B4 gedaan, want de Hammond van Korg is lang niet bruut genoeg.
De tekst is helemaal niet zo krankzinnig. Vergeleken met Space Truckin', Strange Kind Of Woman of Maybe I'm A Leo. Om maar een paar voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, ik doelde op 'Black Night'. Dat nummer wilden ze zelf helemaal niet uitbrengen, omdat het maar als geintje was bedoeld. Vandaar dat de tekst ook zo krankzinnig is. Maar ja, inhoud is nu eenmaal nooit een vereiste voor een hit.
Ah ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
'We all came out to Montreux'
Ongetwijfeld moesten zij daarvoor een berg af, ja.
Nee, ik doelde op 'Black Night'. Dat nummer wilden ze zelf helemaal niet uitbrengen, omdat het maar als geintje was bedoeld. Vandaar dat de tekst ook zo krankzinnig is. Maar ja, inhoud is nu eenmaal nooit een vereiste voor een hit.
Ik bedoelde meer in de zin dat alle zinnen rijmen en gemaakt zijn om te rijmen en de tekst verder compleet geen samenhang heeft. Dit is expres gedaan door Gillan, omdat het toch maar een geintje was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tekst is helemaal niet zo krankzinnig. Vergeleken met Space Truckin', Strange Kind Of Woman of Maybe I'm A Leo. Om maar een paar voorbeelden te noemen.
Niemand schrijft zoiets serieusquote:Black night it's not right,
I don't feel so bright,
I don't care to sit tight.
Maybe I'll find on the way down the line
that I'm free, free to be me.
Black night is a long way from home.
I don't need a dark tree,
I don't want a rough sea,
I can't feel, I can't see.
Black knight is a long way from home.
Black night, black night,
I don't need black night,
I can't see dark night.
Black night is a long way from home.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
Niemand schrijft zoiets serieus.
quote:1-2-3-4
Walking like a man, hitting like a hammer
She's a juvenile scam, never was a quitter
Tasty like a raindrop, she's got the look
Heavenly bound cos heaven's got a number
When she's spinning me around, kissing is a colour
Her loving is a wild dog, she's got the look
She's got the look (she's got the look)
What in the world can make a brown-eyed girl turn blue
When everything I'll ever do I'll do for you
And I go la la la la la
She's got the look
Fire in the ice, naked to the T-bone
Is a lover's disguise, banging on the head drum
Shaking like a mad bull, she's got the look
Swaying to the band, moving like a hammer
She's a miracle man, loving is the ocean
Kissing is the wet sand, she's got the look
What in the world can make a brown-eyed girl turn blue
When everything I'll ever do I'll do for you
And I go la la la la la
She's got the look
Walking like a man, hitting like a hammer
She's a juvenile scam, never was a quitter
Tasty like a raindrop, she's got the look
And she goes....
quote:
In verdediging van Gessle, dat was de guide vocal waarvan het management dacht "dit is het! niet herschrijven" terwijl hij dat zelf toch echt nog wel van plan was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een legendarisch nietszeggende tekst. Dat was me eigenlijk nooit zo opgevallen.
Wel een gaaf nummer trouwens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een legendarisch nietszeggende tekst. Dat was me eigenlijk nooit zo opgevallen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
In verdediging van Gessle, dat was de guide vocal waarvan het management dacht "dit is het! niet herschrijven" terwijl hij dat zelf toch echt nog wel van plan was.
Wat maar weer eens bewijst hoe weinig management eigenlijk van muziek snaptquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
In verdediging van Gessle, dat was de guide vocal waarvan het management dacht "dit is het! niet herschrijven" terwijl hij dat zelf toch echt nog wel van plan was.
Waarbij opgemerkt kan worden dat dit uiteraard niet Claptons ingeving wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
door drugs en bier krijg je pas echt geniale ingevingen!
JJ!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij opgemerkt kan worden dat dit uiteraard niet Claptons ingeving was.
Hij heeft anders nog een behoorlijk kop met haar!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
en nog veel meer
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
quote:
Ik verwacht vandaag het geld op mijn account zodat ik vanavond kan bestellenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey jij gaat naar Peter Pan Speedrock. Ik ook.Ik ga naar Vera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |