dat gaat trouwens tegenwoordig ook prima. De nieuwe steinberg platforms (cubase 5 full/nuendo) bieden ook voor melodische wavevormen beat detective en timestretch aan, wat helemaal niet verkeerd klinkt. Het blijft echter wel lastiger dan drums, dat wel!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voor gitaar is dat dan best wel weer lastig...Dat zal je toch echt zo strak mogelijk moeten inspelen.![]()
Maargoed, dat kan je dus ook eindeloos overnieuw doen (mits het budget dat toelaat)
Ook voor Nicko. Zoals die live af en toe zwabbertquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
toch is een beetje strak trekken soms best handig voor die slordige gitaristen
Da dat eerder gezegd, had me zoveel werk gescheeld in de studioquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dat gaat trouwens tegenwoordig ook prima. De nieuwe steinberg platforms (cubase 5 full/nuendo) bieden ook voor melodische wavevormen beat detective en timestretch aan, wat helemaal niet verkeerd klinkt. Het blijft echter wel lastiger dan drums, dat wel!
Had jij de Melodyne toolset al eens bekeken? In het kader van studioknutselwerkquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dat gaat trouwens tegenwoordig ook prima. De nieuwe steinberg platforms (cubase 5 full/nuendo) bieden ook voor melodische wavevormen beat detective en timestretch aan, wat helemaal niet verkeerd klinkt. Het blijft echter wel lastiger dan drums, dat wel!
Dat was toch wel de reden waarom ze Blaze Bayley hadden aangenomen destijds?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook voor Nicko. Zoals die live af en toe zwabbert.
Het klinkt tof als je er bij bent, maar ik heb bootlegs waar het toch wel heel erg lijkt alsof Steve hem heeft aangenomen omdat hij een potje kon voetballen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da dat eerder gezegd, had me zoveel werk gescheeld in de studio
Ja even, maar ik heb hem zelf niet. Wel bruut dat je daarme complete gitaaraccoorden kan omzetten in midi en dan helemaal kan omzetten in andere accoorden. Zie ook dit meesterlijke filmpje:quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had jij de Melodyne toolset al eens bekeken? In het kader van studioknutselwerk.
Tja, Blaze was de wrong man at the wrong place. Ze hadden dan nog beter iemand als Jeff Scott Soto aan kunnen nemen (al is dat geen Brit en dat zou een vereiste zijn).quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat was toch wel de reden waarom ze Blaze Bayley hadden aangenomen destijds?
Die vorige soloplaat van hem vond ik trouwens wel erg goed.
Die kenden ze dan natuurlijk ook al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Adrian moest bij zijn auditie een paar nummers spelen, een pint bier in zoveel seconde opdrinken en een voetbal x meter ver kunnen schoppen.
Ik heb Cubase 5, dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
dat is ook wel mooi hoor:)
Goed zo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Cubase 5, dat hoef je mij niet te vertellen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
Blech, Pulling Teeth op HardRadio. Sinds ik veel andere bassisten gehoord heb, vind ik het lang niet meer zo indrukwekkend.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
Gatver, wat klinkt Shadows Fall ontzettend gay. Emo gekerm....
Wie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jeff Schmidt, die maakt mooie bassolo's.
Het enige wat ik hoor is "zeur zeur zeur schreeuw zeur zeru schreeuw zeur"quote:
Huur je Jurgen inquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wie?
Maar door deze verhalen durf ik thuis niet meer op te nemen man
Is dat incl JVM?quote:
Begint er een solo, denk ik "yeah! eindelijk!", gaan ze weer een beetje loos zitten wah'enquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef The_Dean het volgende:
SLLAAAAAYYYUUUUURRRRRRR
Ja, dat is het. Het is alleen niet het meest intuitieve programma out-of-the-box en op MacOSX prijzen ze zich ernstig uit de markt tegenover Logic. Voor het puur opnemen van audio en hier en daar wat rechttrekken/mixen is het vermoedelijk overkill, maar zo gauw je er VST's bij gaat gebruiken (al is het maar voor drums) begint de meerwaarde al duidelijker naar voren te komen. Daarnaast zijn ze innovatief (VST is oorspronkelijk een Steinberg standaard). Ik verwacht bijvoorbeeld ook in de volgende versies van alle direkte concurrenten een implementatie van VST Expression te zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Aresdreams het volgende:
cubase had ik meegeleverd gekregen met mij geluidskaart, misschien dan toch eens installeren om te kijken of het iets is
Gewoon gaan regelen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Begint er een solo, denk ik "yeah! eindelijk!", gaan ze weer een beetje loos zitten wah'en.
Kon ik maar regelen dat mijn droombandproject opgestart werd...maar ja, I don't carry that weight (zeker niet nu ik aan het afvallen ben)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |