Was beiden zelfde mic, de ene was set met gratis popscreenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had ik toch liever de mic van 60 euro genomen.
Als je in die prijsklasse zit, heeft een popscreen sowieso weinig toegevoegde waarde.
Ja, ik weet dat het 2 heel verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 heel andere dingen! Een pop shield verandert niks aan de akoestiek van een kamer, terwijl een mic screen geen gekke distortion door teveel luchtenergie tegen gaat. Een pop shield is voor vocals die je opneemt dan ook meestal belangrijker omdat een dergelijke mic een nierpatroon heeft en dus al enig geluid van achter zal dempen:)
Ja ,dan is de keuze niet moeilijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was beiden zelfde mic, de ene was set met gratis popscreen
Want je kan niet zingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:04 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Frustrerend dat ik hem niet kan gebruiken
Dat hadden wij een tijdje terug ookg edaan, kleurhanger met een pantyquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bovendien heb je dan altijd nog de gemangelde kleerhangers als budgetoptie.
Voor close micing verkies ik dan altijd een popshield! Ik zou niet weten hoe ik anders al die nare B P en T clippings uit mn opnames moet krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het 2 heel verschillende dingen zijn.
Maar vocals neem je het liefts zo droog mogelijk op en dan heb je imo meer aan een micscreen dan aan een popshield. Beide is natuurlijk nog beter.
Dat, en mijn audiointerface na een uur naar de zak wasquote:
Als iets binnen korte termijn na aankoop kapot gaat (meen binnen 7 of 8 dagen) heb je recht op vervanging door een nieuw product, is het product ouder, dan zul je moeten wachten op reparatie. Maar veel bedrijven zullen proberen deze laatste optie toe te passen, maar daar hoef je je, als consument, niet mee af te laten schepen. Tenminste, zo werkte het ooit. Neem aan dat het bij Duitse bedrijven hetzelfde gaat aangezien dit veelal Europees geregeld wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:05 schreef KaMo het volgende:
Ja gisteravond meteen een mailtje naar thomann gestuurd
Ik hoop wel dat ze hem snel vervangen, dat ze niet hem eerst gaan laten checken door m-audio zelf ofzo, en dat ik dus uiteindelijk 2 maanden moet wachten
ik heb alleen maar een yamaha keyboard, is ook alleen voor de heb en af en toe er iets op schrijvenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef KaMo het volgende:
Mijn m-audio keyboard is wel gewoon goed
Top zelfs
Als ze gaan repareren, mail ik dat ik een replacement wil, of anders gebruik wil maken van mijn 30 days money back, dan koop ik wel gewoon een nieuwequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als iets binnen korte termijn na aankoop kapot gaat (meen binnen 7 of 8 dagen) heb je recht op vervanging door een nieuw product, is het product ouder, dan zul je moeten wachten op reparatie. Maar veel bedrijven zullen proberen deze laatste optie toe te passen, maar daar hoef je je, als consument, niet mee af te laten schepen. Tenminste, zo werkte het ooit. Neem aan dat het bij Duitse bedrijven hetzelfde gaat aangezien dit veelal Europees geregeld wordt.
Daarom. Dean.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:33 schreef Witchfynder het volgende:
Promo opgenomen met mijn Squier VM Jazz. Erg tof geluid, maar één intro ding lukte me niet zo goed. Vanalles geprobeerd, maar lukte niet lekker. Wat was de oplossing? Mijn Dean gebruiken. Speelde veel lekkerder.
dat vind ik dus persoonlijk het nadeel van kopen op afstand. Op een of andere manier gaan opstuurde dingen altijd stuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:05 schreef KaMo het volgende:
Ja gisteravond meteen een mailtje naar thomann gestuurd
Ik hoop wel dat ze hem snel vervangen, dat ze niet hem eerst gaan laten checken door m-audio zelf ofzo, en dat ik dus uiteindelijk 2 maanden moet wachten
voor mij een voordeel dat ik dicht bij de feedback woon... verkeerde interface gehaald, geen drivers voor win 7 64-bit, terug gegaan en nieuwe gehaald, klaar (wel weer veel meer uitgegeven dan gepland, ach ja, hoort erbij)quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dat vind ik dus persoonlijk het nadeel van kopen op afstand. Op een of andere manier gaan opstuurde dingen altijd stuk.Daarom betaal ik dan liever iets meer, maar dat ik wel een serviceadres heb in de buurt die snel en persoonlijk zoiets kunnen afhandelen.
Sowieso is het geen slecht merk. Als het nou een Behringer was...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef KaMo het volgende:
Mijn m-audio keyboard is wel gewoon goed
Top zelfs
Wat heb je er voor overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |