Ik ook .quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Jian het volgende:
Drie dagen is gewoon te lang met niets anders er tussendoor,
ik mis Peter
Aan Harry ligt het ook niet, ik mis gewoon wat beelden van achter de schermen bij Vlemmix.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch doet ome Harry 't maar, 3 dagen lang.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan Harry ligt het ook niet, ik mis gewoon wat beelden van achter de schermen bij Vlemmix.
Oh jeequote:
Ja he, maar weet je nu wat het ergste is, ik wordt steeds meer sarcastischer als ik alles zo volg, begrijp me niet verkeerd, chat is wel gezellig ( de meeste dan) maar dat gedweep enzo en als hij liedje heeft gezongen dan al die klappende smilies en Harry wordt dan helemaal wild. Dan moet ik ff op mijn handen zitten want dan borrelt iets in mijn op dat niet zo netjes is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef bamby het volgende:
Heksje probeerde net nog een berichtje door het slotje heen te knallen, maar ging niet meer.Hellemaal mee eens wat je typte, allemaal een beetje te veel pease krijg ik ook de kriebels van.
Ik zie tot mijn schrik dat hij zijn een gitaar pakt. Maar goed, er zullen altijd mensen in de chat zijn die het wel kunnen waarderenquote:
Ik was van plan even te gaan unmuten maar dat hoeft niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen geluid aan en zit gewoon naar het nieuws te kijken.
Ik zou het nú in elk geval niet doenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was van plan even te gaan unmuten maar dat hoeft niet meer.
Het begint echt te vervelen, drie dagen is gewoon echt te lang.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het nú in elk geval niet doen
Veel te lang. Niet Harry's schuld maar wel die van de 'regie'.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het begint echt te vervelen, drie dagen is gewoon echt te lang.
Ik maak een andere keer ook wel een update Disana, sorry dat ik er vandaag geen zin in heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie tot mijn schrik dat hij zijn een gitaar pakt. Maar goed, er zullen altijd mensen
in de chat zijn die het wel kunnen waarderen
op mijn vraag: marian wat hebben jullie met de bar gedaan? is die nu helemaal weg?quote:
Weet je, ik schaam me gewoon bijna voor die updates. Ik bedoel, wie wil er nou weten wie Ed Citroen de feestartiest is? Als we gewoon een continue stream op de medewerkers hebben dan is er ook een verhaallijn soms, die ontbreekt hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik maak een andere keer ook wel een update Disana, sorry dat ik er vandaag geen zin in heb.
en bunkerbaas zegt op de chat dat hij denkt dat HarryLoco niet de Harry is die op de chat meeklets, dat denkt ie echt zegt ie dan he.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
8:13 bunkerbaas: HIDIHO.... heb jij nog dat stukje van Copycat??
Heeft Cc een lekker scherp stukje geschreven??? en heb ik dat gemist?????Cc wat heb je gedaan
Volgens mij is dat het stukje dat harry copycat feliciteerd als langste streamer.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
8:13 bunkerbaas: HIDIHO.... heb jij nog dat stukje van Copycat??
Heeft Cc een lekker scherp stukje geschreven??? en heb ik dat gemist?????Cc wat heb je gedaan
Nee. Peter schijnt om 21.00 uur live in de uitzending te komen bij EvilwonRadio.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat chatuurtje van Peter zal vanavond wel niet doorgaan
Gewoon typen, al dat brave gedoe ben ik al kotsbeu, er mag wel wat tegengas zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, maar weet je nu wat het ergste is, ik wordt steeds meer sarcastischer als ik alles zo volg, begrijp me niet verkeerd, chat is wel gezellig ( de meeste dan) maar dat gedweep enzo en als hij liedje heeft gezongen dan al die klappende smilies en Harry wordt dan helemaal wild. Dan moet ik ff op mijn handen zitten want dan borrelt iets in mijn op dat niet zo netjes is.
Ik weet het niet hoor, maar ik vind dat gewoon niet netjes. Peter zit daar voor de stream, voor Johan en de programma's die Johan wil maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Peter schijnt om 21.00 uur live in de uitzending te komen bij EvilwonRadio.
Kwestie van preoriteiten.
Als het goed is zijn de meeste dwepers nu wel vertrokken. Die luisteren nu naar hun eigen Goeroe. Ook hier weer een kwestie van preoriteiten.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, maar weet je nu wat het ergste is, ik wordt steeds meer sarcastischer als ik alles zo volg, begrijp me niet verkeerd, chat is wel gezellig ( de meeste dan) maar dat gedweep enzo en als hij liedje heeft gezongen dan al die klappende smilies en Harry wordt dan helemaal wild. Dan moet ik ff op mijn handen zitten want dan borrelt iets in mijn op dat niet zo netjes is.
Hahaha waarom denk je dat ik al bijna 2 dagen niet typ daar.Zit steeds op mijn handen en weet wel zeker dat er dan wat rottig,s uit mijn toetsenbord vliegtquote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Ze zitten niet meer aan de bar te werken/chatten. Ze zei toch dat ze een ander plekje hebben gekregen? Ik denk de oude plek van de redaktie of zo, er zijn meer ruimtes daar boven.quote:
Ik denk dat Johan steeds minder te willen heeft als hij zich met Sly inlaat.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik vind dat gewoon niet netjes. Peter zit daar voor de stream, voor Johan en de programma's die Johan wil maken.
Heb Harry nu maar ff uitgezet, misschien kom ik vanavond om 11 uur met mijn bestekbak aanzettenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Hahaha waarom denk je dat ik al bijna 2 dagen niet typ daar.Zit steeds op mijn handen en weet wel zeker dat er dan wat rottig,s uit mijn toetsenbord vliegt
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het stukje dat harry copycat feliciteerd als langste streamer.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan steeds minder te willen heeft als hij zich met Sly inlaat.
Ga zo wel even een film kijken, en ja zat chaters daar, die het prachtig vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie tot mijn schrik dat hij zijn een gitaar pakt. Maar goed, er zullen altijd mensen in de chat zijn die het wel kunnen waarderen
Niet harry, André!quote:
Ik was vanmiddag ook al aan het tegendraadsen...... ik word gek van dat hoera, wat mooi! Vanmiddag waren ze weer lyrisch over een idols reject...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Ondertussen heb ik ook in toenemende mate de behoefte om een rotje naar binnen te gooien daar op die chat waar Harry zich zo gretig aan vastklampt.
Bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:18 schreef snetje het volgende:
op mijn vraag: marian wat hebben jullie met de bar gedaan? is die nu helemaal weg?
antwoord marianv70: hhaha nee snetje het is nu 3 dagen beeld op bed he
Je hebt je best gedaan. Maar ik denk dat het geen zin heeft om kritiek te leveren, Harry kan er weinig aan doen en je krijgt hooguit een ban.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag ook al aan het tegendraadsen...... ik word gek van dat hoera, wat mooi! Vanmiddag waren ze weer lyrisch over een idols reject...
Volgens Harry en de chatters kan iedereen leren zingen en kan iedereen wijs houden en maat houden. Toen kon ik het niet meer aan...
Ik denk dat de strekking van het verhaal dezelfde is: we zullen met onmiddellijke ingang weinig (lees niets) meer van de "bedrijvigheid" achter de schermen meekrijgen. Waarschijnlijk ergeren ze zich te veel aan de kritiek die het opleverde en heeft m.n. Peter zijn zin doorgedreven.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Ze zitten niet meer aan de bar te werken/chatten. Ze zei toch dat ze een ander plekje hebben gekregen? Ik denk de oude plek van de redaktie of zo, er zijn meer ruimtes daar boven.
Nee, maar dan vindt iedereen je een jankerd.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Mag je dan helemáál geen kritiek meer hebben op die chat?
Als je zegt dat je Loco in z'n bed je begint te vervelen, krijg je dan al meteen een waarschuwing of zo?
Je krijgt dan een hele hoop mensen tegen je en Harry peacet en lovet het weer helemaal weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Als je zegt dat je Loco in z'n bed je begint te vervelen, krijg je dan al meteen een waarschuwing of zo?
Valt op het moment reuze mee, zie best kritiek, smeuige vragen en Cc haar inbreng is er ook nog dussssquote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
En die felicitaties deed André!quote:
Oh is het weer radio? Ff luisteren, vind t wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly op de radio: Studio VlemmiNx gaat echt leuk worden. En om alle geruchten uit de wereld te helpen: ik word geen mod op hun chat.
Tis natuurlijk wel zo, dat als er 2/3 man op NL een ban krijgen zonder reden, zonder dat hij zou kunnen weten wie het zijn, de pleuris uitbreekt. Zou geen goede publiciteit voor SV zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly op de radio: Studio VlemmiNx gaat echt leuk worden. En om alle geruchten uit de wereld te helpen: ik word geen mod op hun chat.
Dat hele uurtje niet er achter gezeten hier,vind dat niets.Maar die er wel voor open staan inderdaad niets mis mee.Ga nu lekker even tv kijken tot later misschienquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb Harry nu maar ff uitgezet, misschien kom ik vanavond om 11 uur met mijn bestekbak aanzetten![]()
Maar zoals gister met spiritueel uurtje heb ik maar uitgelogd want het werd gewoon heel dramatisch want er zitten ook mensen op de chat die heilig geloven in die dingen, en niks mis mee hoor maar is gewoon niet mijn ding.
Nee, Radio Utopia (nl). Maar dat kan ik niet vinden.quote:
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asxquote:
Mera Vieselevosa.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Anders: http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
Vergeleken met wat Johan zelf produceert is het natuurlijk al snel beter.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:39 schreef mootie het volgende:
Ergens is het ook wel schattig dat de chatters het allemaal zo allemachtig prachtig vinden, maar zeggen ze dat niet gewoon omdat ze denken dat ze met een 'beroemdheid' praten?
Ik bedoel, als je de tekst van dit eigengeschreven nummer goed beluisterd, gewoon te grappig.
Maar dat vinden ze ook al heul leuk!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Vergeleken met wat Johan zelf produceert is het natuurlijk al snel beter.
Ik lag eigenlijk in een scheur toen hij dat voor het eerst zeiquote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly: "Mera Vieze la Vooza is ook weer aanwezig"
Wat een humor heeft die man toch.....
Ik vind het eigenlijk van weinig respect getuigen dat hij de namen van medewerkers niet even noteert zodat hij ze netjes uit kan spreken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik lag eigenlijk in een scheur toen hij dat voor het eerst zei
waar kun je die radio horen?? Linkje?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Was inmiddels al geplaatst, effe naar boven scrollenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
waar kun je die radio horen?? Linkje?
Ik vraag me echt af wat daar nou zo grappig aan is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik lag eigenlijk in een scheur toen hij dat voor het eerst zei
Ik mag geloof ik niet luisteren van ome Slaai. Krijg bij beide linken een foutmeldingquote:Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mera Vieselevosa.
Niveautje. Gelijk weer uitgezet.
Ik wíl niet eens luisteren. Dit is precies wat Sly wil, maar wat mij betreft heeft het nog steeds niets met de stream te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik niet luisteren van ome Slaai. Krijg bij beide linken een foutmelding
Mwa, Johan kan het ook pas sinds een week of tweequote:Op maandag 18 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk van weinig respect getuigen dat hij de namen van medewerkers niet even noteert zodat hij ze netjes uit kan spreken.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Was inmiddels al geplaatst, effe naar boven scrollen
Is Peter N al gebeld?
Oeps, dan maar weer terug naar Ed Citroen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Ik wíl niet eens luisteren. Dit is precies wat Sly wil, maar wat mij betreft heeft het nog steeds niets met de stream te maken.
Ik spreek alleen voor mezelf hoor, maar die Sly zit zichzelf er gewoon in te wurmen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dan maar weer terug naar Ed Citroen.
Weet ik meis, ik kan die vent ook niet luchten of zien en het is idd niet stream releated.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
Ik spreek alleen voor mezelf hoor, maar die Sly zit zichzelf er gewoon in te wurmen.
Wat ben jij een bikkel!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Nu ed als Bob Marley, en Harry zit erbij te joehoeen
Jawel ik kon me toch niet bedwingen dus klikte ik ff en ja hoor, Harry blert weer met de volgende artiest mee, die Harry kan het niet laten he, geen 1 solonummertje mag de artiest zingen, feel the lovequote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik schat zo in dat niemand hier de stream nog volgt met geluid, klopt dat?
Ik vind dat heel irritant van Harry en daarom had ik een paar uur geleden ook een solonummer van Jacques gevraagd.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel ik kon me toch niet bedwingen dus klikte ik ff en ja hoor, Harry blert weer met de volgende artiest mee, die Harry kan het niet laten he, geen 1 solonummertje mag de artiest zingen, feel the love![]()
hahaha ik ga er zelf engels van lullen terwijl ik niet eens een talenknobbel heb.
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorryyyy![]()
Maar het gáát over de streams dus ik dacht..![]()
+1quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het wel graag even hoor, als er iets interessants over SV wordt gezegd.
Ik luister naar Ed en dat is de moeite waard, nu Stingquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik schat zo in dat niemand hier de stream nog volgt met geluid, klopt dat?
Ja echt he, zei ik gister al, ook als een gast wat vertelt betrekt hij het op zich zelf, en hij heeft van alles al meegemaakt in zijn leven, Harry is gewoon van alle markten thuis, nog ff en hij wordt door de meeste *heilig* verklaard.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat heel irritant van Harry en daarom had ik een paar uur geleden ook een solonummer van Jacques gevraagd.
Ik heb in het begin wel even geluisterd maar ik vind hem zo'n slechte stem hebben, hij moet echt moeite voor volume doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik luister naar Ed en dat is de moeite waard, nu Sting
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier word ik dus even niet goed van Gert. Slaaajjjj Radio heeft toch niks te maken met de COS?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
Is ook wel een btje maar toch wel lekker om naar te luisterenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in het begin wel even geluisterd maar ik vind hem zo'n slechte stem hebben, hij moet echt moeite voor volume doen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.
Doei.quote:[
b]Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef beequeen het volgende:[/b]
[..]
Hier word ik dus even niet goed van Gert. Slaaajjjj Radio heeft toch niks te maken met de COS?
Ik ben wrs van het padje. Dit mag wel dat mag niet. Zoals copypasten van de chat.
Ik heb het wel gezien hier.
Puty helpt met de chat en de website, nou als je kan tellen, 1 en 1 is 2 dus hij trekt de hele boel naar zich toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, er werd zeker een hoop nieuws verteld maar nu weet ik de helft al niet meer, dat moet ik altijd meteen intikken anders vergeet ik het.
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik weet niet of het na te luisteren is, ik luister alleen live. Maar thanks TFquote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?
Dan kan dat misschien wel weer.
Heb jij al verbinding Disana?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik krijg geen verbinding meer met
http://streams.servehttp.com/sv.asp
na een crash van Firefox.
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel opquote:
Bedankt,quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel op
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Het gaat over geloven, christen geweest zijn... een beetje vroeg want het spirituele uur komt straks pas
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik gaf je vorige week toch een linkje van de radioshow van Sly, heb je dat nog kunnen naluisteren?
Dan kan dat misschien wel weer.
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Anders: http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik kom er bij Heidi niet meer in. Wel op
Met mijn voorbinddildo... Heidi ziet me aankomenquote:
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef Disana het volgende:
Harry stoort zich aan de leugens in de huidige politiek.
Het gaat dus over geloof en politiek.
De trein der treinen hij komt eraan!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.
Ik mis Johan bijna johquote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slim bruggetje, het is wachten op Johan die inhaakt.
De Monorail!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
De trein der treinen hij komt eraan!
Ik vind hem echt leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
De trein der treinen hij komt eraan!
We komen er wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen mening over de monorail! Maar er is notie van gemaakt!
Wie zwijgt stemt toe!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ze hebben geen mening over de monorail! Maar er is notie van gemaakt!
Ze dachten dat het een hot item in Eindhoven was of zo, en zouden er een standpunt over gaan bepalen.quote:
Het is allemaal een beetje veel ja. Ik ga NOVA kijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die Piet Citroen nog steeds op dat jammerhout te rammen? Ik heb vandaag een spontane gitaarallergie opgedaan.
Don't push it bitch !quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Loopt die Piet Citroen nog steeds op dat jammerhout te rammen? Ik heb vandaag een spontane gitaarallergie opgedaan.
+1quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje veel ja. Ik ga NOVA kijken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pfff de kleurenuitleg van de aura, er moet ff uitleg gevraagd worden bij de chatters.
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.quote:
Lees jij je eigen zin nog es drie keer na.....quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.![]()
[ afbeelding ]
Ironie, mop. Hier, voor dadelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lees jij je eigen zin nog es drie keer na.....
Zucht... na twee dagen pacifisme en spiritualiteit kan ik niet eens meer ironie herkennen..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ironie, mop. Hier, voor dadelijk.![]()
[ afbeelding ]
Zat net lekker weg te doezelen en nu ditquote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een lange zit dit, maar des te leuker is het als er straks weer echte artiesten op de stream komen.![]()
[ afbeelding ]
Huh? Dit is even te diep voor me.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
je aura groeit met alles wat je aanraakt.
Je hóórt 'm weer hè, die lach.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat net lekker weg te doezelen en nu dit
Ja dat werd daar vertelt, snap er niks meer van, nu is Harry ook al een keer uitgetreden?? als ik het goed volg, ach arme arme Harry hij maakt van alles meequote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Dit is even te diep voor me.
Ik zit hier met een goedgevulde bestekbak op mijn schoot, maar zweven ho maar, komt natuurlijk door die dozenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
OMFG, wat een stelletje dozen op dat bed zeg ........
m'n horloge loopt nog steeds nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zit hier met een goedgevulde bestekbak op mijn schoot, maar zweven ho maar, komt natuurlijk door die dozen
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Hans Klok ook goed?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n horloge loopt nog steeds nietik wil Uri
Liesje, wat Harry vertelt is allemaal waar hoor, geloof je dat niet pppffttt Harry weet echt alles, van de bloemetjes en de bijtjes, van god, geloof en vrede in de mens, gewoon van alles, alleen kan hij geen fietsband plakken want dat is te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik trek het niet meer.![]()
Het spirutele uurtje, wat erg is dat.
Plat gezegd; tegen een boompje aan piesenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Je leeg te laten lopen en dan genieten van het bos, echt hij geeft nog leuke zondaguitjestips
Ja dat was hetquote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Plat gezegd; tegen een boompje aan piesen
Neen, ik lees 80% sarcasme hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
Toch als ik zo de chat lees dan zijn er veel mensen die *baat* bij dat alles hebben, vind ik ook erg mooi eigenlijk als je ergens troost uit kan halen. (en dit meen ik)
Echt niet, een groot deel van de mensen die nu op de chat zitten gaat er naar mijn beleving behoorlijk in op. Ik snap echt niet waarom, stelletje domme mutsen op dat bed, maar tis echt zoquote:
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.quote:
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.
Alleen mij krijg je niet warm voor zulke dingen, misschien omdat ik onbewust bang er voor ben, dat weet ik niet maar wil me gewoon niet met die dingen bezig houden.
Mooi verwoord Disana, ja ik verdiep me niet in die dingen, maar ken ook mensen uit mijn omgeving die van alles geloven en die lach ik echt niet uit, maar hou wel van een geintje tussendoor maar doe dat bewust niet op die chat want ga ook niet onnodig mensen kwetsen, en wat ik lees op die chat mensen hebben veel aan elkaar daarzo als zulke onderwerpen voorbij komen. en dat vind ik gewoon mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?
Dat ben ik met je eens. Maar ik zie gewoon veel overtrokken vragen ertussen, veel gegeit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee wijnneus, dit meen ik echt, vind het wel mooi als mensen hier troost bij hebben, geloven kost niks zei mijn oma altijd en als het je helpt bij verdriet enzo dan vind ik zoiets wel mooi.
Alleen mij krijg je niet warm voor zulke dingen, misschien omdat ik onbewust bang er voor ben, dat weet ik niet maar wil me gewoon niet met die dingen bezig houden.
Neuh, de jaren dat ik ertegenin ging liggen ook achter mij. Het is toch zinloos en het is vermoeiend bovendien. Maar ik vind zelf dus die strohalmen nogal zielig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi verwoord Disana, ja ik verdiep me niet in die dingen, maar ken ook mensen uit mijn omgeving die van alles geloven en die lach ik echt niet uit, maar hou wel van een geintje tussendoor maar doe dat bewust niet op die chat want ga ook niet onnodig mensen kwetsen, en wat ik lees op die chat mensen hebben veel aan elkaar daarzo als zulke onderwerpen voorbij komen. en dat vind ik gewoon mooi.
Misschien omdat je je grenzen wil verleggen, misschien omdat je eens verder wil kijken dan je neus lang is, misschien omdat het wellicht arrogant is om altijd te denken dat je de wijsheid in pacht hebt, misschien omdat er wellicht iets meer is dan de beperkte wereld die je als beperkt organisme/entiteit waarneemt ??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je met je voetjes van de vloer gaan als je prima stevig op je benen staat?
Van 10.00 - 24.00 en dat drie dagen is wel een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Harry en zijn selectieve manier van lezen.
Even iets anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van 10.00 - 24.00 en dat drie dagen is wel een beetje veel van het goede.![]()
Tnx!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even iets anders.
Misschien nu niet nodig, maar je vroeg eens om een flash recorder.
deze werkt perfect (firefox) en geheel gratis.
http://download.cnet.com/(...)2071_4-10600926.html
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Harry en zijn selectieve manier van lezen.
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog vier uurtjes en dan zitten drie dagen in bed met Harry erop.
Goedemorgen. Hoop vanmiddag weer wat andere beelden te zien .quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:15 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.
quote:8:04 hvdkleij: er komen straks stukjes uitzending gemist
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef snetje het volgende:
ze staan iig open voor goede ideeën!
na een oproep van mij of er ook een 4de knop op de tv mocht met "uitzendingen gemist" nu het verlossende antwoord!
[..]
![]()
![]()
Ik vrees ervoor. Liesbeth vertelde gisteren dat ze in een ander gedeelte van PS2 nu een kantoor ingericht hebben en dat ze niet meer vanuit de bar zouden werken. Daarbij kreeg ik het idee dat ze alles een beetje aan het oog van de streamer willen onttrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen fluiter. Ik ben er niet rouwig om en ik hoop dat we dan weer streams op de bedrijvigheid in de rest van het gebouw krijgen.
Het is voorbij gevlogen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat klinkt niet goed. Er was transparantie beloofd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit deels aan het geklaag en de obstructie van Peter ligt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Liesbeth vertelde gisteren dat ze in een ander gedeelte van PS2 nu een kantoor ingericht hebben en dat ze niet meer vanuit de bar zouden werken. Daarbij kreeg ik het idee dat ze alles een beetje aan het oog van de streamer willen onttrekken.
Ik vrees ervoor dat na 10 weken "achter de schermen met studioVlemmix"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vrees ervoor. Liesbeth vertelde gisteren dat ze in een ander gedeelte van PS2 nu een kantoor ingericht hebben en dat ze niet meer vanuit de bar zouden werken. Daarbij kreeg ik het idee dat ze alles een beetje aan het oog van de streamer willen onttrekken.
Zouden ze gewoon die twee dagen in bed van Harry hebben gebruikt om als een malle programma's te gaan bedenken en daar ook nog eens invulling aan te geven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vrees ervoor dat na 10 weken "achter de schermen met studioVlemmix"
de programma's nu echt gaan beginnen.
Foutje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Oh dank je Disana knal gelijk de stream aan, stel je voor ik mis de laatste dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Disana het volgende:
Het licht gaat aan, en daarmee gaat onze laatste dag met Harry in.
Knal niet te snel, hij heeft de gitaar alweer ter hand genomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh dank je Disana knal gelijk de stream aan, stel je voor ik mis de laatste dag![]()
Goedenmorgen all
Ja zag het, knal het geluid dan weer uit want als hij gaat zingen, ligt niet aan hem maar alles bibbert en klinkt vals etc. hoor nu hazesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Knal niet te snel, hij heeft de gitaar alweer ter hand genomen.
Ja klinkt niet altijd even goed, maar eerlijk gezegd komen die gitaren me na twee dagen wel de neus uit hoor. En nou pakt hij zijn mondharmonica ook alweer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zag het, knal het geluid dan weer uit want als hij gaat zingen, ligt niet aan hem maar alles bibbert en klinkt vals etc. hoop nu hazes
Ja maar hij wil zijn c.d. verkopen he, je kan hem bestellen voor 6 euroquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klinkt niet altijd even goed, maar eerlijk gezegd komen die gitaren me na twee dagen wel de neus uit hoor. En nou pakt hij zijn mondharmonica ook alweer.
Ook de vrede wordt duur betaald. De poseur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar hij wil zijn c.d. verkopen he, je kan hem bestellen voor 6 euro
Een ketting van mensen met vlaggen op de Afsluitdijk. Ideetje van een chatter, en de heren springen erop alsof het de ultieme weg naar wereldvrede is.quote:
Daar kan je donder op zeggen. En vergeet Liesbeth niet, die zich behoorlijk bekeken zal hebben gevoeld bij het verrichten van haar noeste arbeid.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Er was transparantie beloofd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit deels aan het geklaag en de obstructie van Peter ligt.
Gisteren was ze anders vaak en graag in beeld met Harry op bed. Maar ja, toen had ze ook wat mailtjes uitgeprint ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kan je donder op zeggen. En vergeet Liesbeth niet, die zich behoorlijk bekeken zal hebben gevoeld bij het verrichten van haar noeste arbeid.
Als ik z'n hele voorraad in één keer afneem, zout ie dan gelijk op?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar hij wil zijn c.d. verkopen he, je kan hem bestellen voor 6 euro
Het is geluktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Heeft Johan de benodigde verklaringen binnen? Of probeert hij die nu via Harry's propaganda alsnog te bemachtigen?
Zou me niks verbazen wanneer mensen op die chat zonder blikken, blozen of kennis zo'n verklaring willen tekenen.
MONORAIL!!!
Johan: 15 kilometer van iedere kant, vergis je niet, vind het wel een heel ambitieus project,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
Een ketting van mensen met vlaggen op de Afsluitdijk. Ideetje van een chatter, en de heren springen erop alsof het de ultieme weg naar wereldvrede is.
Echt of Johan-echt?quote:
Hou hem svp in die waan!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Zou Harry geen computer hebben? Hij schijnt er niet aan te denken dat hij anders thuis ook kan chatten.
Geef hem die tip alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Zou Harry geen computer hebben? Hij schijnt er niet aan te denken dat hij anders thuis ook kan chatten.
Ja PB, ook Johan heeft zo zijn voorkeuren, hij dacht leuk liedje van Bob de Bouwer, blijkt het weer die Dylan te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Harry: "Ik ga iets zingen van Bob."
Johan: "Van Bob? Welke Bob?"
Harry: "Bob Dylan!"
Johan: "O, die Bob.. "
Dat zou nog eens een leuk expiriment zijn; die 15.000 man tegelijk laten pissen, in het IJsselmeer... het liefst als er ijs ligt, kijken of het smeltquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef Disana het volgende:
En dan staan er 15.000 mensen op de Afsluitdijk, en waar moeten die dan allemaal piesen? Praktisch zijn, mannen!
Dat kun je de palingen niet aandoen Leandra, die hebben het toch al zo slecht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een leuk expiriment zijn; die 15.000 man tegelijk laten pissen, in het IJsselmeer... het liefst als er ijs ligt, kijken of het smelt
Wat deed die man dom he? Vannacht?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef mootie het volgende:
Ik wil verder niet opscheppen... maar ik heb wel een geweldig idee aangedragen voor een songtekst! Afsluitdijk, vrede uit het hemelrijk! Harry gaat hem onthouden.
Vandaag alweerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat deed die man dom he? Vannacht?
Oh ja, de palingen..... sorry, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je de palingen niet aandoen Leandra, die hebben het toch al zo slecht.
Dat klinkt alsof er een massale zelfmoord gaat plaatsvinden op de Afsluitdijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef mootie het volgende:
Ik wil verder niet opscheppen... maar ik heb wel een geweldig idee aangedragen voor een songtekst! Afsluitdijk, vrede uit het hemelrijk! Harry gaat hem onthouden.
Yep, en het is zo grappig dat hij de echte reacties niet van de ironische kan onderscheiden. /gniffelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Heb je alweer een goed gesprek gehad met Harry?
Knalt hij keihard op aarde terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan beseft hij zich ineens dat hij niet de nieuwe verlosser is
OMG... wie heeft hem verteld dat hij er ook met zijn eigen internetverbinding kan komen?!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Harry blijft ook na Vlemmix gewoon de chat bezoeken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Harry blijft ook na 3 dagen Vlemmix de chat bezoeken.
Disana zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... wie heeft hem verteld dat hij er ook met zijn eigen internetverbinding kan komen?!
Alleen voor de Vlemmix chat?? OMGquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:37 schreef Noek het volgende:![]()
Je hebt toch ook geen streams nodig. Dit is al voldoende.
Ik heb er even bij gezegd dat Noek het bedacht had.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Modje Pietje: Je bent gewoon prettig gestoord en je brengt leven in de brouwerij.
Harry: Marian komt naast Harry liggen, kom lekker tegen me aan leunen.
Marian: ik ben meer van het nuchtere, ik ben niet zo spiritueel, ik heb wel een bijna dood ervaring gehad.
Harry: kom je daar vanavond over vertellen.
Marian: Liesje noemt mij waterkoker, in het begin wist ze mijn naam niet en was ik met water koken bezig.
Verhongerende kinderen omdat mama zich niet van de pc naar het fornuis weet te slepen??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef mootie het volgende:
Hele gezinnen lopen vast door Harry en de chat!! Echt!
Oh shit, ik maar denken dat het getal onder de chatters het aantal kijkers was, is het gewoon het aantal landen wat kijktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:39 schreef mootie het volgende:
De stream is te zien in 134 landen!
En Harry denkt ook dat er mensen kijken uit al die landen..?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, ik maar denken dat het getal onder de chatters het aantal kijkers was, is het gewoon het aantal landen wat kijkt
Ah gossie, het is bijna schattig om zo naïef te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Harry dacht gister dat er meer dan 100000de mensen hem volgde, wie durft er te zeggen dat hij niet in een droomwereld moet leven
Is die gozer serieus? Of serieus van lotje getikt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Harry dacht gister dat er meer dan 100000de mensen hem volgde, wie durft er te zeggen dat hij niet in een droomwereld moet leven
Het is toch ook een overjarige hippie wiens repertoire stamt uit de periode dat hij geboren werd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die gozer serieus? Of serieus van lotje getikt?
En weer naar een visie! Op de helft!
zij heeft meegedaan aan songfestival in 1981 met het liedje *het is een wonder*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef Wijnneus het volgende:
Er is nu een zangeres, die stelt zich voor: ''ik ben ook een dochter van mijn moeder.''
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:17 schreef Toverheks het volgende:
Alsido heeft iets extra`s gedaan dat het gitaargeluid dubbel of zoiets klinkt, nou zolang de batterijen in die mondharmonica niet ververst worden vind ik alles best.
Linda Williams dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
zij heeft meegedaan aan songfestival in 1981 met het liedje *het is een wonder*
Nou mannetje John Lennon pakt al zijn gitaar, ben benieuwd hoelang Harry zich in kan houden om niet mee te tokkellen en te gaan joehoeenquote:
+1?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:28 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie er AUB voor zorgen dat er van elk persoon dat bij Harry in bed komt, minstens 1 cap wordt gemaakt?
oh dat ken ik niet hoor, sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:28 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie er AUB voor zorgen dat er van elk persoon dat bij Harry in bed komt, minstens 1 cap wordt gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |